Herberg Van Es

Meer informatie over restaurant Herberg Van Es

• Terras
Alleida B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Fantastisch gegeten, alles was heerlijk van smaak, prachtig opgemaakte borden, verrassende smaakcombinaties, goede prijs/kwaliteit verhouding, zeer vriendelijk personeel, leuke ambiance, mooie locatie. Wij komen zeker een keer terug.
Wij hebben er met 10 pers. gegeten, van spinazie- en mosterdsoep, gevulde varkenshaas, boerenschnitzel, tonijn, beefburger, varkenshaassate, wafel met nutella, chocoladetaart met sorbetijs, dame blanche. Echt alles was heerlijk, smaakvol en met veel zorg gemaakt.
Marije82 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Drie van de vier tafelgenoten kozen voor het vijfgangenmenu wat ter gelegenheid van het 15 jarig bestaan van de herberg op de kaart stond.
Het eten wordt mooi gepresenteerd en was lekker. Ik had zelf de curry, erg lekker met veel groente erin.
Een paar minpunten: bij 5 gangen moeten de porties van die gangen wel aangepast worden (tov 2 of 3 gangen). Dat was hier niet geval met als gevolg dat er eten weggegooid moet worden, zonde.
Verder staat er paling op de kaart, een bedreigde diersoort.
Ondanks deze twee punten komen we graag nog eens terug. Want de inrichting is gezellig, de bediening zeer gastvrij en attent en het eten smaakte goed.
Daniellejs .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Al meerdere keren hier gegeten, beviel altijd prima. Tot 2 weken geleden. Ik wou graag de schnitzel zonder champignons en paprika (wel met ui en spek). Mijn tafelgenoot wou ook graag de schnitzel maar dan met alles erop! Dat kon niet.... Zij zou dan ook alleen spek en ui erop krijgen. Erg vreemd. Dit hebben wij ook laten merken. De serveerster ging overleggen in de keuken en bij hoge uitzondering mocht het voor deze keer.... De reden waarom het eigenlijk niet kon vonden wij nog vreemder. Ze hadden niet genoeg pannen en fornuizen voor 2 verschillende bereidingen. Gelukkig waren er in totaal maar 3 tafels bezet, anders hadden we vast geen eten kunnen krijgen omdat alle fornuizen bezet waren. Mij zien ze daar voorlopig niet terug.
Snor1 .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Gisteren heerlijk gegeten bij herberg van Es. Zeer vriendelijke en alerte bedienging. Vooraf heerlijke mosterdsoep en licht gebonden soep met zalm en forel. Prima op smaak. Het hoofdgerecht koos mijn vrouw uit het maandmenu van oktober. Heerlijke Carre met hert en pompoen. Ikzelf een grote schnitsel. Alles met verse groenten en zelf gemaakte rabarber. Aangezien wij behoorlijk bodem voelden, was een dessert toch erg veel. Geen probleem toen we vroegen om het heelijke maandmenu dessert met twee lepels was dit geen enkel probleem. Dit alles in een gezellig met kaarslicht verlichte herberg, is dit een aanrader, en voor ons iets om terug te komen.
Fendt .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Vanavond heerlijk gegeten. Proeverij van diverse voorgerechten vis en vlees en een soepje 12.50.
Varkenshaas gevuld met rauwe ham & brie met champignonroomsaus 18.50
Zeer sfeervol in deze kersttijd.
Prijs kwaliteit oke! We komen zeker terug!
Injo .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2014
Onderweg naar ons vakantiehuis dit restaurant bezocht. Op het terras begonnen met een stokbroodje kruidenboter. Helaas zat er geen smaak aan de kruidenboter. Als hoofdgerecht de chateaubriand besteld voor 2 personen. Jammer dat hij niet direct goed was (veel te rauw). Hij werd nog even om en om gebakken en daarna heerlijk genoten van een goed stuk vlees. De bediening was een alleraardigste jongeman, die weet hoe het hoort. Dit gaf een fijn en welkom gevoel. Een aanrader in zijn soort.
Silvija V.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Een zeer prettig en sfeervol ingericht restaurant. Keuze uit 3 vegetarische gerechten ik had de 3 eitjes met asperges. Echt super lekker gemaakt. De schaaltje met groenten en aardappeltjes en frietjes waren wel piepklein maar werden gelukkig bijgevuld (duurde wel even) Geweldig dessert gehad(proeverij voor twee) goede ambiance! aanrader!