Herberg Tiengemeten

Tiengemeten 1 3284 BE Zuid-Beijerland Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg Tiengemeten

Dinsdag t/m Zondag 10:30 - 17:00
Diner alleen voor hotel- en campinggasten.

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Hier zijn we al vaker geweest. Eigenlijk altijd wel als we weer eens een dagje Tiengemeten doen met de fiets of wandelend komen we uiteindelijk wel op het terras van de Herberg terecht. Meestal om alleen wat te drinken, maar de laatste keer hebben we er ook wat gegeten. De kaart is heel beperkt als het om eten gaat. Eigenlijk vooral brood en hapjes. Ik had ook nooit het idee dat het nou echt een restaurant was. Bovendien gaat de laatste pont al om tien over zeven, dus ruim voor die tijd moet je klaar zijn met eten. We hadden onze zinnen gezet op de oerburger, maar die was er niet meer. En dus kozen we voornamelijk voor de gerookte makreel met brood en één van ons nam een bord met allemaal kaas en vlees hapjes. Het zag er allemaal wel mooi uit toen het opgediend werd. Maar onder de vier stukjes makreel lag een enorme berg sla, en na diep graven kwam er dan ook een boterham tevoorschijn. En die verhouding beviel mij niet zo goed. Liever een extra boterham en een stuk minder sla. Toen we echter aan het eten waren hoorden we dat er voor het tafeltje naast ons wel de oerburger besteld kon worden. Een behoorlijk vreemde gang van zaken, die wel een stempel op het bezoek heeft gedrukt. Al is het aan het terras altijd erg goed vertoeven en is de bediening verder best leuk en vriendelijk.
Terriet .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Wij waren met een groep om een belangrijk moment voor één van ons te vieren. Toen we binnenkwamen met cadeautjes, kregen we gelijk te horen dat speeches etc. moesten wachten tot na het hoofdgerecht. Het was 6 uur en de kok ging weg met de pont van 7 uur. Alles was ver van te voren geregeld. Het eten was matig, meisjes van de bediening vriendelijk, eigenaar niet bepaald.
Gelukkig verkeerde het feestvarken in een roes en heeft ze een geweldige avond gehad, ondanks de Herberg.
Dank voor uw reactie. Jammer dat uw bezoek niet aan uw verwachtingen voldeed. Vooraf is wel gemeld dat de herberg in het hoogseizoen (o.a. vanwege de ponttijden en de aanwezigheid van onze hotel- en campinggasten) eigenlijk geen grote dinergroepen aanneemt, maar dat we met enige inschikkelijkheid van uw gezelschap een uitzondering wilden maken. Inderdaad ook , omdat de vertrekkende lerares zo graag een diner op Tiengemeten wilde.

Reactie van proever:

Ik was erbij als deelnemer, ik geef daarover mijn mening, hoe mijn ervaring is geweest dus.
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2013
Tijdens het eerste weekend van december bij de Herberg op het eiland Tiengemeten een aangenaam verblijf gehad. Ondanks het gure weer een ideale plek om in een gemoedelijke omgeving van een stevige wintermaaltijd te genieten. Als afsluiting na de theatervoorstelling in een klein gezelschap van Pieter Derks werd er een Captain's Dinner geserveerd. In buffetvorm werd aan de gasten de keuze uit de welbekende kapucijners, suddervlees van Schotse Hooglander, geroosterde spek, groenten, zoetzure uitjes en augurken, piccalilly en mosterd een bijzondere maaltijd aangeboden. De kapucijners zijn qua smaak niet helemaal zacht, maar daarintegen is met name het suddervlees subliem qua smaak, namelijk mals en zacht. De ambiance is gezellig met kleine en grote tafels, waar het juist uniek is om met andere gasten aan tafel te zitten om van het avondmaal gebruik te maken. Juist de unieke ligging op het eiland geeft een extra dimensie qua intieme dorpssfeer, waar een ieder elkaar bij naam kent. In de winter is het binnen prettig vertoeven, waar ik graag in de zomer terug kom om op het terras te zitten of wellicht met de camping te overnachten.
Aad V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2013
In deze prachtig gelegen sfeervolle herberg serveerde de vriendelijke en attente bediening een prima menu ,goede huiswijn ,een goede prijs-kwaliteitsverhouding met o.a. iets te zoute makreelfilet en prima bereid lamsvlees.Toe o.a. creme catalane en dame blanche.
Wat betreft het hotelgedeelte:uitstekend verzorgd en wat een rust! De moeite waard!