Herberg Stadt Stevenswaert

Speciale deals

-20% op de Rekening

Exclusief menu's

Over het restaurant Herberg Stadt Stevenswaert

In Limburg, tussen Maaseik en Roermond, ligt het charmante dorpje Stevensweert. Aan de schitterende markt ligt een restaurant dat hoog staat aangeschreven bij de bourgondiërs uit de streek: Restaurant Herberg Stadt Stevenswaert. Sinds 1996 leggen Pascalle en Marcus hun gasten hier in de watten met culinaire creaties en met een warme en oprechte ontvangst.

Om absolute topgerechten te kunnen serveren, zijn durf en creativiteit nodig. In de keuken van Marcus Schmidt is er dan ook een constante zoektocht aan de gang naar perfecte harmonie. De smaken, geuren, kleuren en texturen van de producten die je hier op je bord krijgt, vormen steevast een bijzonder smakelijk geheel. Die producten blinken trouwens uit in versheid. Bij het restaurant ligt een gigantische groentetuin , waar groenten, kruiden en eetbare bloemen de tijd krijgen om uit te groeien tot topingrediënten. Alles wordt geteeld en geoogst met het grootste respect voor het ritme van de natuur en de seizoenen.

Meer informatie over restaurant Herberg Stadt Stevenswaert

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Herberg Stadt Stevenswaert

Paul H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2018
5 gangen aspergemenu besteld met begeleidende wijnen. Op 2e pinksterdag. Het eten was echt super hier hebben we echt van genoten! De bediening vonden we beduidend minder. Uitleg bij de gerechten was niet meer dan voorlezen van het menu en bij de wijnen niet meer info dan het etiket weergeeft. Echt heel erg jammer. Bij het dessert bleven de glazen in eerste instantie leeg omdat de gastvrouw buiten stond te kletsen. Er was onvoldoende aandacht voor ons.........heel erg jammer, voor ons een reden om niet meer terug te gaan nogmaals het eten was echt verrukkelijk,
Joanna G.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten. In het bijzonder zijn de coquilles aan te prijzen. Erg aardige mensen. We komen graag een keer terug.
hub .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Ook fijne bediening. We missen wel de kaaswagen: dat was toch altijd een belevenis! Goede prijs/kwaliteit!
Jan H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
we waren verrast door de hoge kwaliteit en van de vriendelijke bediening.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zijn voor het wildmenu gegaan. Hebben er geen spijt van gekregen. Uitstekend!
Bediening als vanouds. Zelfs Lars is het weekend nog van de partij.
Paul en Helga
P.M. B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed verzorgd, bijzonder smakelijk; informele sfeer.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goeie en vriendelijke bediening,doet veel voor de omgeving.
Lena512 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Dit restaurant is een echte aanrader. We hadden een 7 gangen menu besteld want wij hadden wat te vieren. We hebben super lekker gegeten. De wachttijden tussen de gerechten was prima. De gerechten waren goed verzorgd en heerlijk van smaak. Je kon zien en proeven dat ze met liefde waren bereid. Alle tafeltjes waren bijna bezet. We hebben lekker buiten kunnen zitten.
We hebben echt een top avond gehad.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Erg goed en zeer lekker gegeten met mooie producten uit de omgeving.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Te grote wachttijd tussen de menugangen. Mooie presentatie van de schotels.
hdolsvanmarcke .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een leuk familiebedrijf. Een min puntje: We konden kiezen of buiten zitten (goed weer) of binnen in een hoek . Hebben gekozen voor binnen. Later bleek dat in de ruimte met meerdere tafels meerdere tafels vrij leven. Het was leuker gewest om daar te zitten. Nu zaten we wat weggedrukt. Jammer
eefjevanzolingen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Smaaksensatie en bediening waren niet zoals eerdere bezoeken.
Jammer als je toch €155 betaald ondanks 2 de diner gratis.
Dit restaurant zal niet meer onze keuze worden.
Nietje71 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Eten was erg lekker en verrassend. Zeetong was geweldig, een echte aanrader ! Mooi uitgezochte wijnen bij elk gerecht. Bediening was goed.
Dankjewel
gorp1 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prima eten verrassende combinaties heerlijk in een woord. Advies bij dieet prima. Mooie plaatst aan de markt met een gezellig Pot kachel
Top..fijn om dit te lezen
WJMR .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dat de gerechten lekker zijn is een eerste eis waaraan voldaan wordt, daarnaast tot in de details wordt het bord verrassend gemaakt.
Weinig plaatsen waar zo'n uitgebreide kaasplank is samen te stellen.
Ook wijnen uit minder bekende streken die de ontdekkingstocht verder stimuleren.
Dankjewel voor deze reactie
pdircks .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellige huiselijke sfeer. Het eten was voortreffelijk en heerlijke bijpassende wijnen. Pascal zorgt altijd voor de goede persoonlijke bediening en Marcus voor het eten op sterren niveau.
Geweldig en leuk om dit te lezen DANKJEWEL
lifraschal .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Telefonisch gereserveerd. Reisafstand enkel 36 km. Aankomst 18.00 uur. Erg donker en ongezellig, voor een lange zit was het er erg koud ( bij vertrek in de auto op temperatuur moeten komen), op 1 tafel na waren alle tafels bezet, het was er zeer rumoerig, geen gesprek kunnen voeren zonder stemverheffing. Gekozen voor het 4 gangen menu, de derde (hoofd)gang werd geserveerd om 20.15 uur. De hoeveelheid op het bord kon de inmiddels ontstane honger niet stillen. De laatste gang maar direct besteld en afgerekend. Geen aanrader.
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het eten was op zich prima, maar geen culinair hoogstandje.
De bediening was niet professioneel, niet Bib waardig. Zo werd nieuwe wijn in hetzelfde glas geschonken.
Inrichting is ouderwets, krap. Kunstbloemen en visvoer op de bar kan echt niet.
Matthijs V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Tijdens Valentijnsdag mogen genieten van een heerlijk menu met goede vis produkten en een heerlijke ossenhaas. De coquilles in risotto waren heerlijk en de malse ossenhaas paste goed bij de truffel pasta. Wij zaten boven in een kleine huiskamer met drie andere tafels, ondanks dat wij uit het zicht zaten was de bediening goed en persoonlijk.
Dankjewel en graag tot de volgende keer
rronken60 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Klein intiem restaurant. De menukaart biedt helaas niet zoveel keuze. Maar het eten was absoluut verrukkelijk. We zullen zeker nog eens terugkomen.
Bedankt voor deze leuke reactie