Herberg Stadt Stevenswaert

Veldstraat Oost 1 6107 AS Stevensweert Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Herberg Stadt Stevenswaert

Gastvrij Limburg

Een restaurant voor echte bourgondiërs. Pascalle en Marcus leggen je helemaal in de watten met culinaire hoogstandjes en warme gastvrijheid. Marcus is altijd op zoek naar perfecte harmonie op het bord: smaken, geuren, kleuren en texturen. De groenten en kruiden komen uit eigen tuin. Wat een smaken!

Meer informatie over restaurant Herberg Stadt Stevenswaert

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zaterdag 18:00 - 21:00

Erg gunstig
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Goeie en vriendelijke bediening,doet veel voor de omgeving.
Lena512 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Dit restaurant is een echte aanrader. We hadden een 7 gangen menu besteld want wij hadden wat te vieren. We hebben super lekker gegeten. De wachttijden tussen de gerechten was prima. De gerechten waren goed verzorgd en heerlijk van smaak. Je kon zien en proeven dat ze met liefde waren bereid. Alle tafeltjes waren bijna bezet. We hebben lekker buiten kunnen zitten.
We hebben echt een top avond gehad.
Hans W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Erg goed en zeer lekker gegeten met mooie producten uit de omgeving.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Te grote wachttijd tussen de menugangen. Mooie presentatie van de schotels.
hdolsvanmarcke .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Een leuk familiebedrijf. Een min puntje: We konden kiezen of buiten zitten (goed weer) of binnen in een hoek . Hebben gekozen voor binnen. Later bleek dat in de ruimte met meerdere tafels meerdere tafels vrij leven. Het was leuker gewest om daar te zitten. Nu zaten we wat weggedrukt. Jammer
eefjevanzolingen .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Smaaksensatie en bediening waren niet zoals eerdere bezoeken.
Jammer als je toch €155 betaald ondanks 2 de diner gratis.
Dit restaurant zal niet meer onze keuze worden.
Nietje71 .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Eten was erg lekker en verrassend. Zeetong was geweldig, een echte aanrader ! Mooi uitgezochte wijnen bij elk gerecht. Bediening was goed.
Dankjewel
gorp1 .
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Prima eten verrassende combinaties heerlijk in een woord. Advies bij dieet prima. Mooie plaatst aan de markt met een gezellig Pot kachel
Top..fijn om dit te lezen
WJMR .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Dat de gerechten lekker zijn is een eerste eis waaraan voldaan wordt, daarnaast tot in de details wordt het bord verrassend gemaakt.
Weinig plaatsen waar zo'n uitgebreide kaasplank is samen te stellen.
Ook wijnen uit minder bekende streken die de ontdekkingstocht verder stimuleren.
Dankjewel voor deze reactie
pdircks .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Gezellige huiselijke sfeer. Het eten was voortreffelijk en heerlijke bijpassende wijnen. Pascal zorgt altijd voor de goede persoonlijke bediening en Marcus voor het eten op sterren niveau.
Geweldig en leuk om dit te lezen DANKJEWEL
lifraschal .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Telefonisch gereserveerd. Reisafstand enkel 36 km. Aankomst 18.00 uur. Erg donker en ongezellig, voor een lange zit was het er erg koud ( bij vertrek in de auto op temperatuur moeten komen), op 1 tafel na waren alle tafels bezet, het was er zeer rumoerig, geen gesprek kunnen voeren zonder stemverheffing. Gekozen voor het 4 gangen menu, de derde (hoofd)gang werd geserveerd om 20.15 uur. De hoeveelheid op het bord kon de inmiddels ontstane honger niet stillen. De laatste gang maar direct besteld en afgerekend. Geen aanrader.
Pascal M.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Het eten was op zich prima, maar geen culinair hoogstandje.
De bediening was niet professioneel, niet Bib waardig. Zo werd nieuwe wijn in hetzelfde glas geschonken.
Inrichting is ouderwets, krap. Kunstbloemen en visvoer op de bar kan echt niet.
MattvL .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Tijdens Valentijnsdag mogen genieten van een heerlijk menu met goede vis produkten en een heerlijke ossenhaas. De coquilles in risotto waren heerlijk en de malse ossenhaas paste goed bij de truffel pasta. Wij zaten boven in een kleine huiskamer met drie andere tafels, ondanks dat wij uit het zicht zaten was de bediening goed en persoonlijk.
Dankjewel en graag tot de volgende keer
rronken60 .
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Klein intiem restaurant. De menukaart biedt helaas niet zoveel keuze. Maar het eten was absoluut verrukkelijk. We zullen zeker nog eens terugkomen.
Bedankt voor deze leuke reactie
toon.kroes .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
het eten was nagenoeg o.k. , alleen was het heel jammer dat de kaart in hoofdzaak visgerechten aangaf en geen andere vleesgerechten . Mijn vrouw is n.l. niet zo voor visgerechten , ze heeft daarom maar een kaasschotel genomen .
Harm P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Knus en gemoedelijk restaurant, alles zeer goed verzorgd. We hadden zeewolf en zeetong, allebeide van hoog niveau, uiterst smaakvol en dat voor slechts € 72,-. Prijs/kwaliteit verhouding is een dikke 10.

De gastvrouw was prima en correct maar iets enthousiaster had gemogen.

Per saldo een aanrader en als je bij Venlo of Maastricht in de buurt moet zijn het omrijden absoluut waard!
Dankjewel voor deze mooie reactie
Finny10 .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We waren met een boottocht over de Maas in Stevensweert terecht gekomen. Na een kleine wandeling door het mooie stadje kwamen we terecht bij Herberg Stadt Stevensaert, alwaar we zeer vriendelijk door de chef zelf ontvangen werden. Na een vriendschappelijk praatje genoten we er de lunch, die ons zeer verraste door de goed kwaliteit en presentatie. Dit heeft ons besloten de volgende keer ook de grote kaart te nemen en ons de tijd te nemen van de kwaliteiten van deze locatie te genieten. Ook voor onze kleine viervoeter waren ze zeer gastvrij.
Tot gauw weer.
Dankjewel voor deze leuke reactie
Ed A.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2015
Heerlijk eten,met een prettige bediening, in een sfeervol Restaurant, goede keuze menu,s kortom gewoon goed, wij komen hier zeker terug
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2015
Op ons gemak hele avond getafeld. Heerlijke gegeten, mooi opgemaakt. Echte gastvrouw. Mooi wijn arrangement. Zowel binnen als buiten keurig ingedekte tafel. Aan ons de keuze waar we wilden zitten. Fijne avond beleefd
Heel fijn om dit te lezen. Dankjewel
Humphrey R.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2015
In het kader van onze kookclub deze keer de Japanse/Oosterse keuken als inspiratiebron.
Menu:
Sashimi new style
Wasabi Gamba
Black Angus zijlende met shitake op de Teppan-yaki
Panna Cotta met kokosgember.
Prachtig menu, uitgebalanceerde smaken met top dagverse producten.
Prima begeleiding van meesterkok Marcus Schmidt, mooie en goed bijpassende wijnen door Pascalle Schmidt.
Aanrader. Top adres.

Dankjewel voor de mooi reactie