Herberg Sint Petrus

Gelderstraat 1 5081 AA Hilvarenbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg Sint Petrus

Marian V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Met 3 vriendinnen heerlijk uit eten geweest. Het was een feestje we zaten heerlijk aan ronde tafel bij de open haard. Het eten was verrukkelijk een dikke 10 voor de kok. Het bedienend personeel was zeer vriendelijk. Alle 4 zeer tevreden en voldaan naar huis.
Senseimaikel .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Vandaag na een flinke wandeling heerlijk gelunched bij Petrus'. We zijn er bekend en komen daardoor regelmatig om iets te eten. Vandaag gekozen voor een sandwich met zalm en een ambachtelijk broodje met warme boerenham. Het was weer genieten.
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015

Hier kunnen we kort over zijn; hier werken koks die hun vak verstaan:

De wildproeverij als voorgerecht is geweldig, was het de heerlijke wildbitterbal of de wildpate aan een stokje? We weten het niet maar wat een smaken!

Mijn vrouw genoot van de goed op de huid gebakken zeebaarsfilet, reuzengamba, en salade van aardappel & saffraan.

En ik was erg blij met de klassiek goede hazepeper (alleen mag de rode kool minder zoet).

Het was een onverwachts feest op onze route naar het zuiden; en prima wijnen.

Doen!
Kablensky M.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2015
Uitzonderlijk goed eten voor een herberg. Zo was bijvoorbeeld de zeebaars goed gebakken en het bord prachtig opgemaakt met mooie stukken tonijn sashimi. Maaltijdsalade mooie grote portie met frietjes erbij, leuk opgemaakt met aardbeien. Voorgerecht geitenkaas erg leuk bedacht met crispy wonton. Decor is leuk modern met onder andere meubilair van Big Pillow. Tot s'avonds laat een gezellig bezet terras.
Nele G.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Wij hadden een menu omdat we met een grote groep waren , het was lekker geen aan of opmerkingen , alleen bij de bediening welke kant moet ik nu een bord in zetten , rechts maar het kwam van alle kanten , kan vernevelende situaties opleveren , voor de rest prima zaak
Manuel D.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2014
Voor de verjaardag van opa hier op zondag wezen lunchen. Met een grote groep van 13 man werden we ontvangen. Het was druk waardoor we even moesten wachten totdat we konden bestellen. Prima witte Italiaanse wijn (pinot grigio) van de kaart en iedereen bestelde wat anders. In staat om 13 verschillende gerechten tegelijk uit te serveren, knap. Niveau van het eten is brasserie plus, geen hoogstandjes wel erg smakelijk.
CSM .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2014
Mooie zaak. Buiten op het terras gegeten, in verband met het warme weer beide een salade en de kids een kindermenu met gamba's (eindelijk eens iets anders dan kroketten en frikadellen). Wijn was goed, bediening vlot en fijn om naar te kijken, rekening zoals verwacht.
Ik denk de beste in zijn soort in Hilvarenbeek!
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2013
Petrus heeft een heerlijk terras waar het goed toeven is. Jammer dat ze zich wel heel makkelijk van af maken met de taart bij de koffie. Alle variaties hebben dezelfde bodem, waarbij het zowel als appeltaart, frambozentaart als progres taart door kan gaan, jammer dat smaak niet bij Petrus op de eerste plaats lijkt te staan.
Peter462 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2012
Op onze trouwdag hebben wij 's middags een heerlijke lunch genuttigd in deze gastvrije herberg. Het restaurant is stijlvol ingericht, de bediening is vlot en enthousiast en de keukenbrigade straalt pure kwaliteit uit. Wij namen tijdens de lunch een kop uiensoep met brood en gegratineerde kaas. Deze soep is al jaren een succesnummer. Hierna kregen wij artisinale garnaalkroketten en een visvariatie met tonijn, zalm en rivierkreeftjes voorgeschoteld. Pure klasse.