Herberg Oud-Holset

6,8
6,9
Els I.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Eten eenvoudig, niet hoogstaand. Overal hetzelfde basisgarnituur en frietjes bestrooid met een soort kruiden/zout mix uit een potje, althans zo lijkt het. Als je mayonaise bij je frietjes wil, dan kun je die krijgen, voor €0,75 (!). In een plastic bakje. Te duur voor wat je krijgt, ook wat de borrelhappen betreft: acht bitterballen van povere kwaliteit voor maar liefst acht euro. Dat betaal je in de Randstad niet eens (bij andere horecagelegenheden daar in de buurt overigens ook niet). Bediening op zich vriendelijk.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
We zijn dinsdag op uitnodiging van de eigenaars weer gaan eten bij Herberg Oud-Holset.
We werden vriendelijk ontvangen.
Het eten was zeer lekker. We hadden saté en zuurvlees.
Als toetje hadden we dame blanche en coupe aardbei. Ook deze waren erg lekker.
De bediening was goed en erg vriendelijk.
We gaan dan ook graag in de toekomst nog eens terug om te eten.
Tommy1984 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij hebben gisteren gegeten bij herberg oud holset. Naar aanleiding van onze recensie van (zondag 17 juli) ben ik vandaag netjes terug gebeld door de eigenaresse van herberg oud holset. Zij wilde graag persoonlijk van mij horen wat wij niet goed vonden. Wij hebben een fijn gesprek gehad en mevrouw heeft ons een aanbieding gedaan om het etentje over te doen... wij hebben afgesproken dat wij daar graag gebruik van wilden maken. Het restaurant staat bij ons in de omgeving bekent om haar goede eten daarom zijn wij er zondag ook gaan eten. Wij vinden dat ze het netjes hebben opgelost en gaan graag op hun uitnodiging nog een keer terug.
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Wij hebben vandaag gegeten op het terras achterom, de ligging en het terras waren mooi maar het eten was echt niet lekker en de bediening was ook niet zo goed!! Met 4 volwassenen en 3 kinderen gegeten 180 euro betaalt!!!! De kids hadden kinder spaghetti, de volwassenen 1x schnitzel 1x zalm met pasta (pasta waren ze vergeten erbij te doen) dus voor bijna 20 euro alleen een stuk zalm. Hebben het natuurlijk meteen gemeld maar i.p.v. het gerecht mee te nemen kreeg ze 8 min. Later alleen een beetje pasta erbij. De bediening was chaos en met extreme drukte kan ik me er nog wel iets bij voorstellen maar het was helemaal niet druk. Daarna bestelden we ijs voor 4 personen... ijs met aardbeien (stond op de kaart) we kregen 2 bakjes met fruit.... niet goed dus!! Die hebben we terug gegeven maar kregen dezelfde bakjes met ijs erop terug!!!!!!! Wij kregen dus van 1 vrouw in de bediening (zij had ons ook nog niet geholpen dat was een andere vrouw) sorry het was de ongeluks tafel vandaag. Voor de rest was het schijnbaar normaal dat het zo ging. Wij zijn echt geen lastige mensen maar voor 180€ mag je wel iets beters verwachten... overal worden fouten gemaakt die maak ik ook op mijn werk .maar dit was een aanfluiting... dus ter afsluiting voor dat geld ga ik hier in het heuvelland liever ergens anders eten
Cokvanschaik .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Afgelopen zaterdag hebben we in deze mooi gelegen herberg gegeten; en met smaak!!
Een (start)minpuntje was dat de - (nog) op de kaart vermelde - aspergegerechten niet (meer) beschikbaar waren (slordigheidje?).
Dat gevoegd bij alle plus-punten levert een zeer positief beeld op van dit avondje uit met kinderen en kleinkinderen!!
De saté's waren heerlijk en ook de Geulforel werd zeer gewaardeerd. Iedereen (van 8 tot 64) was na afloop vol lof over het eten en de bediening. Na afloop nog even met een select groepje genoten van koffie met een Limburgs "Elsje" op het zonovergoten terras; en dat na een regenachtige dag!! Kortom: een aanrader!!
Nick-Schiffers .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Beste,
Vandaag met de familie gaan eten op vaderdag. De service was goed netjes en beleefd en deden niet moeilijk.
Het eten was lekker maar niet heel speciaal. We hadden het ontbijt met z'n allen. Broodjes kaas, bloedworst, ei en gehaktbrood. Dat was wat we hadden gekregen. Koffie, thee en jus de orange kregen we als drinken. Vers fruit en yoghurt stond apart op een tafeltje. De enige tip die ik had is leg de volgende keer een broodmes bij de broodjes, want de messen zijn te bot om een broodje open te snijden.
Met vriendelijke groet.,
Nick
Bianca F.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vanavond samen met mijn partner daar gegeten. Het voorgerecht een broodplankje, daar was niets mis mee. Mijn partner had asperges met lamsvlees, deze smaakte lekker. Het vlees was goed gebraden. Zelf had ik de saté. De stukjes vlees zwommen in een kom vol met behoorlijke pittig en zoute satésaus. Na drie stukjes gegeten te hebben stond het me al behoorlijk tegen en het was niet meer weg te krijgen. De bij geserveerde frietjes waren rijkelijk gekruid, met als resultaat zo zout als brem. De bediening liet te wensen over. We moesten tamelijk lang wachten op onze tweede ronde drankjes evenals de dessertkaart. Waar maar drie desserts en een kaasplankje op stonden, het overige was koffie. Bij het afserveren werd er gevraagd of het heeft gesmaakt, kijkende naar mijn bakje vol met saté. Ik gaf aan wat het probleem was. De serveerster gaf aan dat dat inderdaad zo was, máár het was natuurlijk wel persoonlijk. Er werd hier verder niet op in gegaan. We kregen naast onze rekening nog een bonnetje met twee drankjes erop diende vergeten waren. We dachten dat dit een mooi moment was, om de saté te compenseren. Maar helaas...vanavond hebben ze wat ons betreft de plank een beetje mis geslagen.
RiaTeeuw .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wandelarrangement geboekt met tweemaal diner. Heerlijk! Onder andere lekkere pompoensoep, fluweelzachte zalm, smakelijke friet en groenten, verfijnde salade. Alles met zorg opgemaakt en opgediend. Een echt verwenarrangement dat we graag nog eens herhalen.
Jules M.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Sfeervolle oude herberg met attente en vrolijke bediening. Lekker gegeten: de soep vooraf was prima en de forel was uitstekend. Prijs-kwaliteitverhouding ook in orde.
Dontherhaag .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Wij hebben hier vorige zomer eerder gegeten maar vonden het dit keer tegenvallen. De gerechten lieten toch wel lang op zich wachten. De schnitzel was niet bijzonder, eerder teleurstellend.
Margot J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Na enkele negatieve recensies gelezen te hebben ging ik er toch met enige scepsis naar toe. Meteen bij binnenkomst kwam de gezellige sfeer je tegemoet. We hebben lekker gegeten en de bediening was erg vriendelijk!
Rik S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2015
Broodje biologische kip is de topper onder de broodjes in onze prachtige heuvels in Zuid-Limburg. Een perfecte balans van zoet en zo er en heerlijk pittig gemarineerd met oude kaas als garnering. Het water loopt al in mijn mond als ik aan dit perfecte broodje denk.
Harry P.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Asperges met Lam. Verrukkelijk! De uitgekozen riesling werd het niet, op aanraden van de zeer gastvrije bediening werd het een domaine holset. Super keus! Dit alles binnen het decor van een eeuwen oude uitspanning. Limburg op z'n best: mooi, lekker, gastvrij en vriendelijk. De plek zelf hebben we dan nog niet beschreven. Die is... Kom zelf maar kijken... Vrij naar Michelin: de reis waard.
Criston S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Samen met partner eens gaan eten bij deze herberg/restaurant/eetcafé. Stampvol met voornamelijk toeristen, maar dat is logisch gezien de ligging. Ik bestelde bloedworst met appel op wit brood en partner had 2 bio (?) groentekroketten met bruin brood . Beide vielen onder de noemer "specialiteiten" dus dat beloofde wat. Redelijk snel werd deze belofte echter niet ingelost. Mijn gerecht (bloedworst) was een aanfluiting. Bloedworst behoort krokant gebakken te zijn en de binnen kant behoort nog smeuïg te zijn. Helaas, deze kok kan in ieder geval niet Limburgs koken. De grote dikke schijven waren zo vet dat het er letterlijk uitdroop en aan textuur doen ze hier niets. Daarbij behoort een gebakken goudrenet appel in partjes (of schijven) te komen, helaas weer een gemiste kans. Volgens mij waren de verkeerde appels in de aanbieding. Ik zag nog een laf salade "garnituur" maar overall was dit ver onder de maat. Over de biologische groentekroketten kan ik kort zijn, geen smaak maar zet het vooral op de kaart als bio, altijd wel een gek die er de meerwaarde van inziet. Bediening kort en bot, voornamelijk tegen gasten in onze omgeving. Je zal maar toerist zijn...
K V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Vooraf telefonisch gereserveerd, 8 personen in de namiddag. Bediening kwam zeer nors over, totaal geen gevoel voor het vak. Alleen grote kaart en niet meer dan 3 verschillende gerechten i.v.m. groepsgrote. Dit was ons niet verteld bij de reservering. Gerechten werden vrij snel geserveerd, we hadden het niet erg gevonden als het iets langer had geduurd en dat iedereen kiezen kon waar men op dat moment zin in had. Bij de wijn een glaasje water besteld, zonder verder iets te zeggen gewoon flesje spa blauw neerzetten kan echt niet. De 3 verschillende gerechten hebben gesmaakt, maar niet meer dan dat, soms klopt verhouding prijs / kwaliteit niet.
Rosa-leonie .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2015
Deze geweldige locatie ontdekt tijdens t wandelen. Heerlijk buiten in t voorjaarszonnetje gezeten en voortreffelijk gegeten! Alles is vers, dat proef je. Lekkere biologische wijn gedronken en zelfs de koffie bleek fairtrade, beide goede keuzes. Gemoedelijke sfeer, een echte aanrader!
Morris2010 .
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
Heel mooi nostalgisch pand in en evenzo pittoresk dorpje. Niet echt hoogstaande limburgse 'quisine'. 1 bak patatten op tafel voor 5 personen, bijbestellen was mogelijk en werd niet in rekening gebracht. Bieren op de bierkaart bleken niet geheel op voorraad. Voor een eetcafé tamelijk aan de prijs (4 euro voor een glaasje wijn, 17,50 voor een maaltijsalade). Kindermenuutje m.i. ook te hoog geprijsd voor het gebodene. De carpacio bleek niet de smaaksensatie die de kaart deed voorkomen ( waarom toch altijd die laffe ongesneden bos rucola en gehalveerde tomaten op de carpacio?). Een krappe 6 voor het geboden eten en drinken. Zeer vriendelijke bediening.
Knightrider .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2014
Weekje zuid limburg geboekt en dan moet natuurlijk gegeten worden. Maar deze zaak hadden we beter kunnen overslaan. Niets maar werkelijk niets had smaak. De kok zal zijn smaak wel vergeten hebben of het komt uit een pakje aangelengd met wat kruiden!!!

De zalm was gortdroog en de saus met dragon paste totaal niet hierbij!!! De konijn was taai en na deze beide klachten door gegeven te hebben aan de bediening werd er alleen lachend op reageert en in een limburgs dialect gepraat.

Van koken hebben ze in dit bedrijf zeker geen verstand net als de bediening die het maar wat aanmoddert
Exceed .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2014
Na een wandeling en honger hier wezen lunchen. De standaard gerechten op de kaart met een verwijzing naar bio. Uitvoering van de gerechten laat duidelijk te wensen over! Uiensoep papperig en erg aan de zoute kant. Jammer want de locatie is goed.
Afmeer .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Na diverse goede ervaringen in het verleden waren we afgelopen zondag weer eens neergestreken op het leuke terras aan de voorzijde/straatkant. Helaas stelde het eten ons zeer teleur. Limburgs zuurvlees dat lauw geserveerd werd. De portie was bovendien erg klein, vergezeld van een heel klein schaaltje sla en een klein schaaltje patat voor 2 personen samen! Dat was in het verleden wel anders. Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.