Herberg Molecaten

7,2
Voordelig
Yvonne H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Op een prachtige locatie heerlijk eten. Kwaliteit is uitstekend en vriendelijke bediening. Ik raad het mijn vrienden aan om hier te gaan eten. Kwaliteit/prijsverhouding is goed.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Ook als 't regent kan je hier buiten zitten .... Een met heaters verwarmd terras ... Bediening is vriendelijk, ... maar onvoldoende kennis en feeling, wellicht zijn de ervaren medewerkers met vakantie. Van de gerechten wordt niet al teveel werk gemaakt ... dit hier weleens beel beter geweest.
JBB .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
In een mooie bosrijke omgeving ligt de "herberg" verscholen.
Vriendelijk maar niet attente ontvangst: de jassen moesten we zelf maar kwijtraken. Redelijk gevulde zaak. De witte wijn, aperitief, was enigszins laf van smaak. De kaart voorzag in wildgerechten waar ook mijn disgenoten voor in waren. Ik startte met een salade met knoflookgamba's: simpel bereid maar smakelijk. Als hoofdgerecht koos ik voor hertenrugfilet. Deze was goed en rosé gebraden, zoals ik gevraagd had. De granberrysaus nam ik op voorspraak apart, een goede keus. De geserveerde frietjes waren Frans en te lang gefrituurd. De rode peertjes waren daarentegen top !
Een rode huiswijn uit Puglia vergezelde de maaltijd en deze soepele toegankelijke wijn was prima.
De bediening was hulpvaardig maar onervaren.
Ddiny .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Hier gisteravond super gegeten. Samen met onze kinderen een hele leuke en lekkere avond gehad. De kinderen hadden hun eigen menu en mochten het ijsje zelf in de keuken maken. Mijn man had de Herberg Speciaal. Iets van biefstuk met kaas en sla. Bijzondere combi die goed uitpakte. Zelf nam ik de kabeljauw. De saus die er bij zat was wat weinig. Dit aangegeven en er werd direct wat nageserveerd. Personeel van de Herberg, Hartelijk dank en tot de volgende keer.
Aliebastiaan .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
Biefstuk was taai en droog. Maar volgens de ober en de kok was er met de biefstuk niets aan de hand. Zegt genoeg over dit restaurant. Kom er niet weer. Nog nooit zo behandeld.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Moeilijk te vinden. Via Google map zeker niet. Vriendelijk personeel. We waren met 6 waaronder 4 pubers. 4 namen het keuzemenu wat met 27.50 redelijk geprijsd is.
Twee namen er geen hoofdgerecht. Hierdoor rijkelijk lang wachten. Al met al voor ons een geslaagde avond met een kaart waar onze pubers een goede keuze uit konden maken. Een voor ons goede prijs/kwaliteit verhouding.
Dick R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Op een mooie locatie gelegen, maar dat is het ook wel.
Voorgerecht, een salade , deze was echt niet fris, ranzig. Na een opmerking hierover gemaakt te hebben was de opmerking" de rest is toch wel goed". Hoofdgerecht was medium besteld, jammer iets te lang gebakken.Ook de bediening mag wel wat vriendelijker zijn.Huiswijn in een karaf ook niet echt goedkoop. Bij het afrekenen krijg ik nog de mededeling, ik heb het aan de keuken doorgeven. Kortom geen aanrader.
Lynda V.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
2 x geluncht , verwachten wat meer smaak en fantasie van de keuken. Salade met kip was versierd met tomatenketchup(!). Jammer, je kunt van simpele ingrediënten toch iets mooiers en toch met meer smaak maken!
Bediening was de 2e keer niet al te snel, terwijl het rustig was, dus zelf de menukaarten maar opgehaald!
Carmencita83 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2015
Wij hebben hier 25 mei ons 2 jarig trouwjubileum gevierd, en met en goede reden! Super mooie locatie, lekker eten en ontzettend goede en vriendelijke bediening! Vooral de biefstuk was botermals en er werd goed meegedacht met mij man's vegetarische wensen! Op aanraden van onze zeer leuke serveerster heeft mijn man een voortreffelijk hoofdgerecht gegeten. Wij komen uit Rotterdam, hebben veel vergelijkingsmateriaal door de vele restaurants daar, deze staat toch echt in onze top 5!
Mariekebrouwers .
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2015
Wat een prachtige plek zeg! Volgens mij (als de zon schijnt tegenwoordig) kun je daar bijna de hele dag in de mooie tuin zitten. Lekker waldkorn broodje gehad met verschillende soorten brie en verse salade. Ik kan me voorstellen dat je daar mooi een receptie of bedrijfsfeest kan houden.
Alfredw .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Zowel eten als de bediening was ok. Niets meer, niets minder. Mooi gelegen. Eetzaal is vrij klein en vol, hierdoor behoorlijk rumoerig.
Sinus .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Toch maar weer een keer geprobeerd. Tongfilet besteld.. Viel zwaar tegen. Nare smaak. Saus glazerig en slechte opmaak bord. Betwijfel of het geen pangasiusfilet was... Tafelgenoot ook niet blij met het gerecht... Heel jammer. Denk niet dat er een volgende keer komt.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2015
De high tea viel ons ook behoorlijk tegen, niets was eigenlijk home made, de sandwiches leken wel van stevig boerenbrood ipv luchtige sandwiches, gelukkig was er geen thermoskan maar een high tea porcelijnen waterpotkan, zittend met het gezicht naar de muur is ook niet erg inspirerend, jammer deus, deze keuze van ons om hier met gasten de high tea te consumeren, dit zou veel beter moeten gezien de prijsstelling.
En waarom minstens 48 uur van te voren gereserveerd moet worden....
34893 .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2015
helaas was de prijs/kwaliteitsverhouding ver te zoeken.
voor een high tea verwacht ik een 'gezellig' servies ipv thermoskannen.
Alle hapjes waren van slechte kwaliteit. Niets leek van een echte bakker te komen, maar uit groot verpakkingen van de groothandel. Heel jammer gezien de ligging en sfeer van het restaurant. Je verwacht dan echt een veel betere kwaliteit. Ook werd alles tegelijkertijd opgediend, waardoor je snel achter elkaar de warme hapjes op moest eten voor ze koud waren.
Ik had me erg verheugd op mijn eerste high tea, maar dit viel erg tegen.
Er is me door mijn mede tafelgenoten verzekerd dat het 'elders' echt beter kan, maar hier zal ik niet meer komen. Ook zij vonden het, gezien hun eerdere ervaringen met een high tea, 'high tea onwaardig'.
Gezien de vele recenties over 'goedkope' hapjes/ eten, diepvries gebak etc. hoop ik dat jullie hier ook daadwerkelijk wat mee gaan doen. Mijn recentie staat toch echt niet op zich zelf. succes.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Gisteren helaas gebruik gemaakt van het kerstbuffet. Per volwassene werd een prijs gevraagd van €42,50. Schandalig gezien de kwaliteit. Werkelijk niets was zelf gemaakt, veel te veel saus met hier en daar een verdwaald stukje vlees, klein buffet, slechte logistiek. Hoe kunnen jullie dit voorschotelen? En voor kinderen, die toch ook €27,50 moesten betalen was er helemaal niets. Zelf ijsje maken met de chef had het hoogtepunt moeten zijn? Bedankt voor de 2 bakken ijs, dit smaakte niet zelfgemaakt. En chef bedankt dat ze er spikkeltjes op mochten doen! Het had ook helemaal niets met kerst te maken. De gemiddelde gaarkeuken is nog beter! Eigenaren jullie moesten je schamen!
Mtelgenkamp .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2014
Wat een schande en teleurstelling op 1e kerstdag hier uiteten.. Witte, druppels lekkende, partytent met zeer beperkt, fantasieloos en ronduit smakeloos buffet met apathische keukenbrigade in t midden. Weinig vlees en vis gedrenkt in saus en overgare groenten... Wilt u nog meer weten of is t duidelijk? Voor ons wel: een keer en nooit meer. Zeker als je hier 42,50 euro per couvert excl drankjes moet betalen.
Mlinsch .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2014
Op 4 oktober hebben wij hier ons 40 jarig huwelijk gevierd, samen met ongeveer 70 gasten. We hebben een hele mooie dag gehad. Niet in de laatste plaats door de inspanningen van herberg de Molecaten! Alles was prima verzorgd, voortdurend werd overlegd over de invulling en - niet onbelangrijk - het buffet was heerlijk! Ook onze gasten hebben het erg naar hun zin gehad: getuige de vele berichtjes die we de volgende dagen kregen. Veel complimenten over de locatie, bediening en het heerlijke buffet. De kinderen mochten zelf hun ijsje maken (met vuurwerk, zoals ze zelf vertelden) ook dit was een succes!
Bonjannie .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2014
In tegenstelling tot de vorige schrijver hebben wij op 6 september 2014 een super 50 jarig huwelijk gevierd. Onvergetelijk! Na allerlei activiteiten (o.a een roofvogelshow) hadden we een uitmuntend buffet. Zowel de kwaliteit, de kwantiteit, de bediening en de ambiance was geweldig. Steeds werd aan ons gevraagd: "Gaat het nog naar jullie zin?" Wij hebben geen enkel gast van ons gesproken die niet anders dan vol lof was. Hartelijk dank!
Fay H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2014
Wat jammer als je bij Molencaten gaat eten. Het eten is fantasieloos en niet smakelijk. Echt zonde van zo'n prachtige plek. Hier zouden streek- en regioproducten op mooi opgemaakte borden geserveerd moeten worden, in plaats van een kleffe schnitzel met harde aardappeltjes waar niets 'country' aan is. Een schnitzel is niet hoogstaand of culinair spannend, maar zoals hier is hij wel erg matig. De bediening is vriendelijk en de beleving prima. Jammer nogmaals!
Praat .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2014
Een héle tijd geleden (10 jaar?) waren wij hier en hadden een heerlijke avond. Behoorlijk aan de prijs, maar waar voor ons geld: prachtig gelegen, chique, verzorgd, gastvrije ontvangst, lekker eten. Gisteren, op doorreis, hadden we tijd, zin en honger en besloten Molencaten nog weer eens op te zoeken. Afgang! De ligging is nog steeds voortreffelijk, de bediening nog immer professioneel en gastvrij, maar het voorgeschotelde bleek weggezonken naar cafetarianiveau. Extra minpunt was een onmiskenbare tabaks-bijsmaak in de geitenkaassalade die we vooraf hadden. We hebben ons natuurlijk afgevraagd hoe dat zou kunnen komen. De sliptongetjes waren zeer matig, het garnituur (een beetje coleslaw en 'country potatoes') gelukkig wel prima. Redelijk gevuld, maar voor nostalgisch i.v.m. de vergane glorie keerden wij huiswaarts...