Meer informatie over restaurant Herberg Jan

Maandag t/m Zondag vanaf 09:00

Voordelig
P.bakker1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Verrukkelijk gegeten, zeewolf op een overheerlijk puree geserveerd, en mijn man een kalfsentrecote die mooi rose was gebakken.
Vriendelijk personeel. Top!
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Met een vriendin geluncht ter ere van haar verjaardag. Mijn ervaring is dat het eten goed is. Ook dit keer; nieuw op de kaart de “happy green lunch” bestaande uit de dagsoep (dit keer venkelcremesoep) een salade (keus uit beef, tonijn of geitenkaas) en een kleinzen. powershake. gecombineerd met frites of brood met kruidenboter. Dit alles voor € 12,50. Prima kwaliteit en hoeveelheid. Wat me wel vaker opvalt is dat de drukte ervoor zorgt dat niet alles soepel verloopt. Zo ook dit keer: even wachten op het bestelde bruinbrood en op de koffie. Wel netjes excuses hiervoor en zeer vriendelijk.
Hartelijk dank voor uw recensie en de mooie cijfers! Wij zien u graag weer terug bij Herberg Jan!
Arno H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Vertellen dat je eenvoudig wilt eten, een collega die na zijn cola plat water bestelt en dan met alle egards en vriendelijkheid bediend worden tekent de klasse van deze zaak. Hoewel prachtige terrasdag toch even binnen gekeken; met veel gevoel voor kleur en stijl ingericht. Ook de eenvoudige gerechten met zorg klaargemaakt; meerdere open wijnen waarbij een prima witte huiswijn. Ik wil hier graag terugkomen voor een wat 'luxere' avond.
Bedankt voor de leuke recensie en goede cijfers! Wij zien u graag snel weer terug bij Herberg Jan!
Apogee .
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Bij Herberg Jan gaan ze voor hun hun eigen invulling. Als je daar in het menu van de dag voor "een zacht gegaard stuk barbecue-vlees" kiest, wordt dat blijkbaar voor alle klanten tegelijk bereid. Voor degene die dat als eerste besteld heeft, kan dat betekenen dat het pas twee uur na bestelling geserveerd wordt. Het zacht gegaard stuk vlees blijkt dan niet zoals gevraagd "medium" bereid, maar - tijd kost geld - een op de huid dicht geschroeid stuk biefstukvlees, dat verder nog rauw is. Dat, nadat de vriendelijke kelner me verzekerd heeft dat we beiden met medium hetzelfde bedoelen. Ik maak geen gebruik van zijn behulpzaam aanbod het stuk vlees voor een iets langere braadtijd naar de keuken te brengen, omdat dat betekent dat m'n tafelgenote of 10 minuten eerder klaar is met eten of een koud hoofdgerecht gaat eten. Misschien dat Herberg Jan niet weet wat de klant verwacht, maar wel wat die doet in zulke situaties. Een verontschuldiging kon er niet van af, wel een onduidelijk verhaal dat er iets misgegaan was. En dat hadden we al begrepen. Overigens heeft de kelner ons wel een koffie aangeboden en gebracht. Misschien komen we nog 'ns terug voor een kop koffie.
Hartelijk dank voor uw recensie. Jammer om te lezen dat uw bezoek aan Herberg Jan niet naar wens is verlopen. Wij zullen uw feedback direct met het team opnemen. Wij hebben veel tevreden gasten en gaan ervan uit dat dit een incident betreft en hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen bij Herberg Jan om u van onze kwaliteit te mogen overtuigen.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Hier met 3 personen gegeten na een dagje toeren door Noord Holland. Vriendelijk maar wat rommelig ontvangst: iedereen keek naar elkaar en uiteindelijk werden we door personeelslid 3 naar een tafeltje geleid. Het duurde vrij lang eer de bestelling werd opgenomen. Wel bood men bij het bestellen van de drankjes brood met smeersels aan. Met daarbij de belofte dat de kaart er meteen aan kwam. Kennelijk moest die nog gedrukt worden, want ook dat duurde erg lang.
Wij genoten van de malse saté en een prima cheeseburger. Beide voorzien van prima en vers garnituur. Netjes: op verzoek werd een (gratis) karaf water met citroen en munt geserveerd. De tafelverdeling is niet erg duidelijk bij het personeel: door 3 verschillende mensen werd gevraagd of we nog een toetje/koffie wilden. Maar het eten was prima op orde.
Hartelijk dank voor uw recensie en goede cijfers! Wij nemen uw feedback mee binnen ons team en zien jullie graag weer een keer terug bij Herberg Jan!
Ariethewhite .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Af en toe eten we hier. Kwaliteit eten is goed, het eten is zoveel mogelijk biologisch/scharrel en dat waarderen we erg. De kipsaté was helaas lauw. Bediening kan wat enthousiaster. Dat de bediening zelfs na navraag in de keuken het dagmenu niet kon formuleren, komt erg nonchalant over. Wat we erg jammer vinden zijn de flessen mineraalwater op tafel. Waarom niet gewoon een karaf kraanwater serveren, dat zou pas echt klantgericht zijn. We drinker er niet minder wijntjes om, eerder meer!
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij nemen uw feedback mee binnen het team. Naast de flessen mineraalwater op de tafel, het is bij ons altijd mogelijk om karaffen water met munt en citroen te bestellen. Wij zien u graag weer terug bij Herberg Jan!
In G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2016
Gister hier heerlijk gelunched. Het was erg druk maar werden toch snel geholpen. Veel keus uit lekkere dingen op de kaart. Thais soepje was heerlijk en ook de verse muntthee met zoethout is altijd net iets anders dan in andere restaurants.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Ging er eten met mijn vriendin voor onze verjaardag leuke tent en ziet er mooi uit
Het duurt wel lang allemaal en echt druk was het niet
Had als voorgerecht een staek van tonijn en mijn vriendin pompoensoep dat was erg lekker.
Na een uur wachten maar eens gevraagd waar in hoofdgerecht was denk dat ze ons vergeten was.
Ik had noodles met gamba's erg weinig. na 3 happen was het op. mijn vriendin had een tournedos die was goed maar met weinig groenten waar niks mee gedaan is. zonde!!! en de salade er bij was alleen gemaakt met mayonaise en de patat was slap. Geen succes dus kom hier niet meer eten misschien alleen om er wat te drinken helaas
Scodie .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wat een leuk avondje met vrienden had moeten zijn liep uit op een flinke deceptie...

Ruim een half jaar geleden had ik met veel plezier bij Herberg Jan gegeten, dus dit maal een paar vrienden uitgenodigd om er samen een leuke avond van te maken. Het ontvangst was hartelijk en de drankjes werden snel uitgeserveerd. Echter bij het hoofdgerecht ging het fout. De kipsate was niet geheel gaar en de patat was inmiddels flink afgekoeld. Helaas was dat niet het enige gerecht waar iets aan mankeerde (oa een tournados was ipv medium well-done opgediend). Op zich werd dit prima opgelost maar daardoor had iedereen zijn hoofdgerecht op verschillende momenten op tafel.

Het plezier verging ons echter geheel toen na het afruimen van het hoofdgerecht ons te kennen werd gegeven dat we moesten opschieten omdat de volgende gasten zo kwamen. Kortom, de rekening gevraagd en elders naar binnen gestapt om een nagerecht en kop koffie te bestellen.

Jammer Herberg Jan. Na het eerste bezoek was ik positief over het eten en de bediening, ruim een half jaar later kan ik zeggen dat ik niet meer terug kom.
Wij vinden het vervelend om te lezen dat jullie ervaring bij Herberg Jan niet is geweest zoals het hoort te zijn. Wij herkennen ons niet in alle punten van uw recensie, omdat dit absoluut niet onze werkwijze is, al hoewel wij dat natuurlijk wel heel erg vervelend vinden voor u. Om onze service te verbeteren zouden wij u nogmaals willen vragen om per mail aan ons aan te geven waar u precies heeft gezeten, zodat wij dit goed kunnen oppakken binnen ons team. Uiteraard zouden wij dit zeer waarderen en hopen wij u nogmaals te zien bij de Herberg!
Bourgondiër23 ..
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Na de lunch van ongeveer een maand geleden nu 's avonds een tafeltje voor 2 gereserveerd. Gezellige zaak, combinatie van grand café / lounge gedeelte bij de open haard en daaromheen de tafeltjes voor het diner. De bediening was ook nu weer bijzonder vriendelijk en attent. Het eten was prima bereid en smaakte goed. Alleen in de "truffel saus" bij de Tournedos viel geen truffelsmaak te bekennen. Leek meer op een soort rode wijn saus. Al met al zeer zeker een geslaagd avondje uit!
Hartelijk dank voor uw recensie! Wij nemen uw feedback mee en zien u graag weer terug bij Herberg Jan!
Melissa V.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten. Wij reserveerde pas laat in de avond, eigenlijk was alles al vol we mochten aan de bar wachten. Dit was bij aankomst niet nodig, er werd al een tafel gedekt voor ons, perfect!

De carpaccio was anders dan een originele. Deze variant was wat zouter van rundvlees, speciale saus, sla en radijs erop. Dit was even wennen, maar gewaagd en geslaagd!
Beide de kabeljauw genomen, ook erg lekker. Wat wijntjes en op het laatst een heerlijke hazelnoot likeur met koffie en slagroom, top afsluiting. We werden erg goed geholpen met keuzes en geserveerd.
Bedankt voor de mooie cijfers en de leuke recensie! Tot snel bij Herberg Jan!
Tim M.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Gezellig vormgegeven grand-café met jong en attent personeel. Zaterdag 30 januari 2016 geluncht met twee en zeer goed bevallen! We hadden nog een cadeaubon van €20 waardoor de kosten voor ons wel meevielen ook. Bediening was aardig, meedenkend en op tijd met bestellen en brengen. Eten was zeer goed bereid met heel vers brood. Daarnaast goed rekening gehouden met aparte wensen die iets van de kaart afwijken. Compliment aan de flexibiliteit van zowel chef als bediening!
Hartelijk dank voor uw leuke recensie en mooie cijfers! Wij zien u heel graag weer terug bij Herberg Jan!
SchoutenaandeMaes .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Met vier personen gezellig gegeten. De sfeer is altijd goed en de gerechten wat je ervan mag verwachten. De bediening kan soms wat nonchalant en ongeïnteresseerd overkomen. In de loop van de avond gaat de restaurantsfeer over in een cafésfeer met luide muziek. Wij vonden dat niet erg, maar wellicht handig om mensen die later op de avond komen eten (zoals wij) erop te attenderen. Vlees was medium well ipv medium done; aandachtspunt! Inrichting blijft fantastisch (behalve de toiletten) en daardoor geeft het een gezellige huiskamersfeer.
Bedankt voor uw goede recensie! Wij zullen uw feedback meenemen en bespreken!
En wij zien u graag weer terug bij Herberg Jan!
VisserD .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Een prima maaltijd bij herberg-jan. Mooi om te zien dat bij het bestelde kindermenu ook een mooi bereid stukje vis kan bevatten. Salades waren prima van smaak en de koffie ook prima. Bediending mag iets scherper en het eten is niet het meest vernieuwend, maar dat verwachtingpatroon wordt ook niet geschept dus prima.

Hartelijk dank voor uw recensie! Wij zien u graag terug bij Herberg Jan!
Alisaschurink .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Gisteravond heerlijke gerechten van de nieuwe menukaart gegeten. Naast de lekkere smaak, waren de borden ook nog eens prachtig opgemaakt. De chocodream is vanaf nu mijn favoriet! Wat een heerlijk chocolade desert! We werden goed bedient en het gezellige, winterse sfeertje in het restaurant maakte mijn avond compleet. Ik kom binnenkort zeker weer langs!
Bedankt voor uw leuke recensie en de mooie cijfers! Wij zien u graag weer terug bij Herberg Jan!
Uiteten201500 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
2 weken geleden gegeten bij Herberg jan. Het viel een beetje tegen.
wij bestelden, Nachos, sate, kaasplankje met notenbrood en een gegrilde zoete aardappel met koriander pesto.
- Nachos waren prima (veel)
-saté, deze viel erg tegen, 3 losse stokjes (ik heb persoonlijk meer de voorkeur aan 1 grote saté)
de saté werd geserveerd op een houten plankje (op zich niks mis mee) alleen de satesaus was zo dun, dat alles van het plankje op de tafel terecht kwam. Tot mijn verbazing werd de "warme" sate geserveerd op "koude aardappelsalade !" dit snapte ik niet, omdat de sate koud was geworden. alles bij elkaar was de sate een warboel van toevoegsels en zeker het geld niet waard.
- kaasplankje met notenbrood, dit was geen notenbrood maar heel wat anders (slordig, kan je niet maken, of je moet de klant inlichten dat het notenbrood op is!)
- gegrilde zoete aardappel met koriander pesto. We kregen geen gegrilde aardappel , maar gepureerde aardappel??, zo uit de koeling (ons inziens betrof dit een bijgerecht voor een ander menu). tevens zat er geen koriander pesto bij, dit hebben wij erbij gevraagd. Jammer genoeg was de keuken al aan het opruimen, dus de pesto kwam zo uit een potje (geen koriander pesto) heel jammer en weer erg slordig van de keuken. Al met al, een slechte ervaring. het positieve was echter de bediening , de dame die ons bedienden was zeer vriendelijke en behulpzaam, alleen miste zij een een beetje de medewerking van de keuken. De jonge man die de drankjes bracht deed dat prima en vriendelijk een pluim voor beiden.

tip: de keuken moet zich houden aan het menu en niet zelf gerechten gaan aanpassen. Doen ze dat wel, dan moet je de gasten inlichten en niet 'arrogant" iets anders voorschotelen en er vanuit gaat dat de gasten het wel best vinden.

M. en A. Vissers

Bedankt voor uw goede recensie! Wij zullen uw feedback wat betreft de keuken meenemen en bespreken!
En wij zien u graag weer terug bij Herberg Jan!
Joris R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Mooie zaak, warme, sfeervolle inrichting. Met groep van 6 wezen eten, prima wijn er bij, wat onzekere, maar zeer vriendelijke bediening en alle tafelgenoten waren tevreden. Ikzelf helemaal met een erg lekker scharrelkippetje. Wij komen nog eens terug.
Hartelijk dank voor uw leuke recensie! Wij zijn blij om te horen dat jullie zo tevreden zijn over Herberg Jan!
Tot ziens bij Herberg Jan!
Jolijn-dekker .
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2015
Laatst hier gegeten met een vriendin, wat een gezellige sfeer! Bediening was erg vriendelijk en de kaart vonden wij gevarieerd. Ik had de salade met ossenhaas, en dat bleek de goede keuze: heerlijk gegeten. Al met al een leuke avond gehad, wij komen zeker terug!
Hartelijk dank voor uw mooie recensie! Wij zien jullie graag weer eens terug bij Herberg Jan!
Marie-José C.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Wij hebben met drie personen gedineerd bij Herberg Jan. Ik had hier eerder al geluncht, maar nu was het diner aan de beurt. Ik had een voortreffelijke maaltijdsalade met heerlijk vlees. Iemand anders uit het gezelschap bestelde de special; een uitstekend bereide steak. Mijn partner bestelde de kip; ook zeer smakelijk en ook het toetjes met ijs was voortreffelijk. Wij vonden wel de bijgerechten aan de krappe kant. Weinig frietjes en nog minder sla… Verder; wij komen beslist terug.
Hartelijk bedankt voor uw leuke recensie! Leuk om te lezen dat jullie beslist nog een keer terug komen bij Herberg Jan! In verband met ons waste management serveren wij kleinere porties bijgerechten, u mag altijd kosteloos bij bestellen! Tot ziens bij Herberg Jan!
Scodie .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Vriendelijk ontvangen maar de rest van de avond wat zakelijke en onpersoonlijke bediening. De gerechten waren prima bereid, smaakvol en voldoende. De bijgerechten waren echter zo op en pas bij het raadplegen van Iens zagen wij dat de porties bewust klein zijn gehouden. Jammer dat het personeel dat regelmatig langsloopt vervolgs niet ziet dat de sla en patat aangevuld zou kunnen worden.

Zou het personeel nog wat kleine puntjes op de i zetten dan is Herberg Jan absoluut een aanrader.
Hartelijk dank voor de recensie! Wij zullen uw feedback meenemen. En hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen bij Herberg Jan.