Herberg In den Bockenreyder

Meer informatie over restaurant Herberg In den Bockenreyder

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Eischwardt .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Mooie omgeving, snelle en vriendelijk personeel maar het eten was niet echt fantastisch. Vlakke, zoute soep met weinig diepgang. Brood was weinig en niet bijzonder.
JoannaGemma .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Een prachtige plek midden in de natuur. Je kunt zowel binnen als buiten heerlijk zitten. We hebben hier al meerdere keren geluncht voor of na een wandeling en de uitsmijters smaakten steeds prima. De menukaart is vrij beperkt. De bediening is vlot en zonder poespas, puur natuur, net als de omgeving.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het café van het jaar 2015, althans volgens de HORECA zelf. Nou, als je een lesje terraslopen nodig hebt, dan moet je in de leer bij de mensen van d'n Bock. Nergens, ik herhaal, nergens, ben ik ooit een dergelijke soepel draaiende bedieningsmachine tegengekomen. En of je er nou om 9.00 uur 's morgens bent (als eerste) of op een zonnige zondagmiddag als er nog 300 mensen besloten hebben om een uitsmijter te gaan eten, je wordt er altijd meteen geholpen. Niet over 10 minuten,nee meteen! Tel daarbij het mooie wandelgebied (landgoed de Utrecht) en de goede prijs/kwaliteitsverhouding en je snapt de uitverkiezing.
Dorisperiolavrijsen .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
Herberg in den Bockenreyder of makkelijker gezegd "de Bock". Midden in de bossen tref je het een authentieke boerderij omgetoverd tot prachtlocatie voor een versnapering. Als je hier met de auto naar toe gaat merk je dat de weg er naartoe net zo oud is als de locatie. Deze hobbelige zandweg doet vermoeden dat je 100 jaar terug gaat in de tijd. Evenals het telefoonnetwerk bij de bock aangekomen is bellen of Internet op je telefoon niet meer mogelijk dit zorgt voor een gezellige sfeer omdat je op elkaar aangewezen bent en niet op je telefoon! Hier kunnen veel bedrijven en gasten van leren. De bediening is vlug en ontzettend gastvrij. Ze maken graag een praatje met de gasten, ook het eten staat snel op tafel. Het nadeel van de kaart is dat deze zeer beperkt is. De kwaliteit is en blijft hierdoor wel gewaarborgd. Herberg in de bockenreyder is een absolute aanrader om te eten of gewoon te drinken. Ik kom hier zeker vaker!
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
In den Bockenreyder is een schitterende plek in de bossen. Het was vandaag de eerste echte lentedag en al behoorlijk druk. Behalve aan de hoeveelheid mensen merk je dat nergens aan. De bediening is vlot, vriendelijk en goed. De kaart lunchkaart is beperkt, maar daardoor krijg je wel heel snel je bestelling. En de kaart zelf - geheel opgesteld in plat Brabants - verdient een grote lach.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Na een mooie fietstocht door de Brabantse Kempen stapten we af bij de herberg, aangetrokken door de uitstraling en ligging van dit restaurant. Of je nou wilt of niet, je bent er meteen in Brabantse sferen. Door de Brabantseboerenbondinrichting, de verschillende, authentieke hoekjes en plekjes waar je fijn kunt aanschuiven aan lange tafels of juist intiem aan een klein tafeltje kunt wegdromen. En door werkelijk overal in onvervalst Brabants dialect, geestig te worden toegesproken: in de menukaart, met teksten boven het toilet, bij de ingang en op uithangborden aan de bomen. Het nodigde ons uit om voor de lunch eens goed te gaan zitten.
Het was er druk, zeer druk. Geen tafel was onbezet. Desalniettemin werden we meteen, en steeds vlot bediend. En vriendelijk, met een Brabantse lach erbij. Uit de uitgebreide kaart konden we bijna niet kiezen, zoveel lekkers stond er op. Eerst dan maar koffie met gebak; huisgemaakt appelgebak, erg lekker, grote stukken appel er in, stevige korst en niet opgewarmd in de magnetron. En daarna een groot bord, volgeladen met een stevige snee boerenbrood, roggebrood, rozijnenbrood en verschillende soorten beleg uit de streek. De jonge kaas die er standaard bij hoort, werd op mijn verzoek zonder probleem vervangen door oude kaas. Verrukkelijk en royaal bemeten. Het werd ook nog een kom groentesoep, vers uit eigen keuken bereid, met veel groente, zoals het hoort. We aten hier onze buiken vol, en met genoegen. De bediening liep intussen af en aan, verloor geen gast uit het oog en had steeds een vriendelijk woord. We betaalden bijna 40 euro voor drie personen koffie met gebak en lunchgerechten met spa en chocomel. Dit is een uitspanning in het bos waar je op elk tijdstip van de dag aangenaam kunt vertoeven, en bovenal heerlijk kunt eten.
Eriksmidt .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Schitterende locatie in de bossen. Service is goed en spontaan. Het eten is goed, maar de gerechten zijn echte basis lunchgerechten.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
prima geluncht in deze zeer landelijk gelegen uitspanning. uitstekende en vriendelijke bediening.
een absolute aanrader voor wie er met het gezin wil genieten van een dagje platteland in de Kempen.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Gisteren onze fietstocht onderbroken voor een heerlijke late lunch op het terras. Volop bediening, netjes, vriendelijk, heerlijke uitsmijter, lekker biertje uit het vat en zalige koffie. Echt een aanrader in dit mooie bosgebied
Sander N.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2013
Uitstekend voorbeeld van hoe het zou moeten in de horeca, wat betreft bediening, organisatie, snelheid, gastvrijheid, sfeer. Consistente kwaliteit van alles of het nu druk is of niet. Prachtige locatie midden in de bossen. In de verre omstreken bekend om hun overheerlijke uitsmijters. We gaan hier maandelijks wel een keer heen, zelfs nu we verhuisd zijn en 50 km verder wonen, nog steeds onze favoriet. Of het nu zomers op het terras is met een lekkere trappist of s'winters lekker binnen bij de openhaard. Top tent, aanrader voor iedereen.