Herberg In den Bockenreyder

Meer informatie over restaurant Herberg In den Bockenreyder

Jouw recensie over het restaurant Herberg In den Bockenreyder

Dimf B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Prachtige lokatie en het eten en de bediening is goed. Echt een aanrader. Als we in NL zijn zijn we hier vaak te zien. met onze familie en/of vrienden.
Ebel C.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
altijd een kwinkslag,topbediening en heerlijk,eerlijk eten! ons maandelijks uitje.????Ga graag voor de zult met vers roggebrood. Top is ook dat de eigenaar ,,meedraait,,met de/zijn mensen
Jake B.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Mooie omgeving, snelle en vriendelijk personeel maar het eten was niet echt fantastisch. Vlakke, zoute soep met weinig diepgang. Brood was weinig en niet bijzonder.
JoannaGemma .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Een prachtige plek midden in de natuur. Je kunt zowel binnen als buiten heerlijk zitten. We hebben hier al meerdere keren geluncht voor of na een wandeling en de uitsmijters smaakten steeds prima. De menukaart is vrij beperkt. De bediening is vlot en zonder poespas, puur natuur, net als de omgeving.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het café van het jaar 2015, althans volgens de HORECA zelf. Nou, als je een lesje terraslopen nodig hebt, dan moet je in de leer bij de mensen van d'n Bock. Nergens, ik herhaal, nergens, ben ik ooit een dergelijke soepel draaiende bedieningsmachine tegengekomen. En of je er nou om 9.00 uur 's morgens bent (als eerste) of op een zonnige zondagmiddag als er nog 300 mensen besloten hebben om een uitsmijter te gaan eten, je wordt er altijd meteen geholpen. Niet over 10 minuten,nee meteen! Tel daarbij het mooie wandelgebied (landgoed de Utrecht) en de goede prijs/kwaliteitsverhouding en je snapt de uitverkiezing.
Barbara S.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
In den Bockenreyder is een schitterende plek in de bossen. Het was vandaag de eerste echte lentedag en al behoorlijk druk. Behalve aan de hoeveelheid mensen merk je dat nergens aan. De bediening is vlot, vriendelijk en goed. De kaart lunchkaart is beperkt, maar daardoor krijg je wel heel snel je bestelling. En de kaart zelf - geheel opgesteld in plat Brabants - verdient een grote lach.
Erik S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2014
Schitterende locatie in de bossen. Service is goed en spontaan. Het eten is goed, maar de gerechten zijn echte basis lunchgerechten.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2014
prima geluncht in deze zeer landelijk gelegen uitspanning. uitstekende en vriendelijke bediening.
een absolute aanrader voor wie er met het gezin wil genieten van een dagje platteland in de Kempen.
judith V.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Gisteren onze fietstocht onderbroken voor een heerlijke late lunch op het terras. Volop bediening, netjes, vriendelijk, heerlijke uitsmijter, lekker biertje uit het vat en zalige koffie. Echt een aanrader in dit mooie bosgebied