Herberg Het Witte Paard

• Af te huren , Terras
7,2
Hunteler .
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2016
Wij bezochten Etten-Leur in den groepsverband waar wij lunchten en dineerden bij het witte paard. Een goede keuze. Voor de lunch werd er een heldere bouillon geserveerd en rijkelijk klaargemaakte belegde broodjes en wraps. Het diner was een zeer gevarieerd buffet, met keuze uit verschillende buitenlandse keukens. Dit restaurant heeft een buitengewoon assortiment wijnen dat langs een glazen wand wordt getoond. zo kan je zien dat ook de kwaliteit van klasse getuigt. De inrichting is transparant en eigentijds, waardoor het een frisse uitstraling heeft.
Zeker de moeite waard om terug te komen.
Hanx501 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Via Giftfor2, proeverij met 6 hapjes. Het amateuristisch personeel is even saai als de aankleding van de eetzaal (is geen restaurant te noemen). Duurde erg lang voor de kleine hapjes kwamen. Na anderhalf uur en twee simpele gangetjes (een lapje droge fricandeau met weinig erbij noemt men hier Vitello Tonato) maar opgestapt. Een echte afrader.
Laura229 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2016
De ontvangst was kil en onvriendelijk. Ik had een voucher van Gift for 2 voor een High Tea. Meteen werd duidelijk dat ze hier niet blij mee was. Laat dat toch niet merken aan je gasten. Dom.
'daar gaan we mee stoppen'. Ik had tijdens de reservering moeten zeggen dat ik een voucher had. Dat had ik gezegd maar wek als gastvrouw nooit de indruk dat ik dat niet gedaan zou hebben.
Fout , fout . Hier ga ik nooit meer naar toe.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Via Gift for you een 6-gangen proeverij genoten. Heerlijke gerechten en zeker waar voor z'n geld. Het decor is echter een groot vraagteken. Het plafond, de muren en de inrichting zorgen ervoor dat je een zaaltjes idee krijgt. Dat is jammer en met een paar ingrepen te verhelpen. De entree, open keuken en de bar van het hotel geven je wel een goede experience mee. Het was er gezellig druk, met een vriendelijke bediening.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Met z'n tweeën een zes gangen tapas diner gegeten. Als eerste kwam een prachtig stuk rauwe zalm met risotto. Vervolgens een bonbon van stoofvlees met een zoete aardappelgarnituur. Als derde drie glaasjes met perfecte soepen. Als luchtige onderbreking een spoom met aardbeien sorbetijs. De daarna opgediende entrecote was perfect gebakken en van een mooi entourage voorzien. Tenslotte een compote met ananas alsmede een creme brulée. Alles zag er schitterend uit en was perfect van smaak. Er is een mooie uitgebreide wijnkaart zodat het kiezen van bijpassende wijnen gemakkelijk is.
En serveerster Lieke? Die doet 't perfect en uiterst vriendelijk.
Nel K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
Hartelijke ontvangst, het restaurant zat net in een verbouwing waardoor het niet gezellig oogde en redelijk fris was.
Als voorgerecht een lekkere Italiaanse tomatensoep en gamba's, als hoofdgerecht gegrilde kogelbiefstuk die prima medium was zoals gevraagd.
Een fijn restaurant om terug te komen, maar wel als de verbouwing klaar is!
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
Hier in het hotel verbleven, proeverij van zes gerechten, alles zeer smakelijk en mooi opgemaakt. Wijn arrangement goed in overeenstemming met de gerechten en bij sommige gerechten zelfs twee wijntjes. B.v.b bij het nagerecht een zoete rode wijn lekker bij de chocolade mousse die perfect van smaak en structuur was en een witte zoete mousserende lekker bij de perentartarin.
Helaas was er een groot gezelschap aanwezig waardoor de bediening niet alle tijd voor de gasten had.
Perzik45 .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2015
We zaten heerlijk in de (achter)tuin, eigenlijk het park van Etten-Leur.
Eten was verrassend goed, keuken zag er ook erg verzorgd en totaal niet gestresst uit. We hadden er geen beeld bij en we zijn echt aangenaam verrast.

Hoofdgerechten zijn redelijk standaard, maar vlees was perfect gebakken en zeer mals. Voorgerechten iets bijzonderder en ook zeer goed van smaak.

Nagerecht vonden wij tegenvallen, ze hebben 5 kleine gerechtjes waar je uit kunt kiezen. Het idee is heel leuk maar met het lekkere weer hadden we juist zin in ijs en dat stond er niet bij.

Bediening was goed, het meisje was ietwat onzeker wat absoluut niet nodig was.
Saskia N.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Met broers en zussen hebben we hier heerlijk gegeten. De menukaart moet je wel even goed bestuderen want het is soms niet helemaal duidelijk wat voor- of hoofd-gerecht is. Er is een beperkte keus vonden wij. Maar soms heel origineel van samenstelling. Mooi opgemaakte borden en veel verse producten. Helaas was het personeel af en toe wat afwezig of traag. Daardoor konden we niet op tijd nog wat groente bijbestellen en kwam die als "mosterd na de maaltijd". Maar we hebben een hele gezellige avond gehad. Wij gaan zeker nog eens terug.