Herberg Het Volle Leven

Oude Willem 5 8426 SM Appelscha Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg Het Volle Leven

Spannende vegetarische keuken

Vegetarisch eten saai? Laat Het Volle Leven je het tegendeel bewijzen. De chef kookt met de mooiste producten de lekkerste vegagerechten voor je. Verfijning, verrassende smaken en een prachtige opmaak komen harmonieus samen. De spontane, gastvrije bediening maken je avond helemaal af. Bourgondisch genieten dit!

Halve fles mineraalwater

- Ontbijt 09:00 - 10:00

Jouw recensie over het restaurant Herberg Het Volle Leven

Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Miraculeus lekker! Ook voor niet-vegetariers als wij een feest. Het voorgerecht van gerookte knolselderij met saus van zwarte knoflook, het hoofdgerecht, een stoofpotje en croute, zo lekker en vol van smaak, met superbe bijgerechten (oa risotto), we verbaasden ons erover hoe de kok dit voor elkaar kreeg.
De formule is een vast menu, een amuse en 3 gangen. Aardig aan de prijs, maar dat past bij het niveau. Eén dame in de bediening, die heel hard werkte en met haar opgewekte en vriendelijke houding zeker bijdroeg aan de geslaagde avond, die ik graag een collega zou gunnen.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij miste een dressing bij de salade.
E. Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was lekker en origineel. Maar we moesten meer dan anderhalf uur op het toetje wachten en toen was het er nog niet. We zijn weg gegaan zonder dessert. De bediening werd ook wat minder beleefd toen we zeiden dat we dat jammer vonden. Ik weet niet of we nog eens gaan, het begon goed maar eindigde vervelend.
jitty D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Niks aan toe te voegen, heerlijk gegeten, tot de volgende keer.
helenevanwilsem V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker en verfijnd vegetarisch!
Jani S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Op alle fronten zeer aan te raden,
Uniek niveau voor deze streek, komen elk jaar terug en altijd voor 100% tevreden.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Als vegetariër is het verfrissend om eens in een volledig vegetarisch restaurant te kunnen eten. Een verrassingsmenu is dan helemaal fijn! De clichés van ofwel heel erg gezond met veel peulvruchten enerzijds, en een overdaad aan de kaas aan de andere kant werden beide vermeden. De bediening was vriendelijk, ik hou zelf erg van een beetje informeel en dat was hier zeker het geval. Alle gangen waren erg smaakvol, met originele combinaties en ook de presentatie was erg mooi. Ik ben in mijn leven best verwend met eten, maar kon hier eigenlijk niets verkeerds aan ontdekken. De enige reden dat ik geen 'zeer goed' geef, is omdat ik dat reserveer voor net dat beetje verder gaan. Maar binnen deze prijsklasse is het eten uitstekend.
Ik heb hier alleen gegeten en dat kon prima. Ik werd niet achteraf geparkeerd en de bediening zorgde voor een beetje maar niet teveel aanspraak (ik was zelf niet zo spraakzaam, maar er werd wel ingang gegeven om wat langer te praten).
J.A. M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fijne opgewekte bediening, geweldig smakende gerechten
die er ook nog prachtig uitzagen.
Voor herhaling vatbaar!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Elke keer weer een feestje om bij Herberg Het Volle Leven te genieten van vegetarische heerlijkheden! Vanavond buiten gedineerd met mijn moeder en mijn zoon en genoten van een 3-gangen verrassingsmenu en van de heerlijke sfeer op het terras en erf. Onder andere een heerlijke bietencarpaccio als voorgerecht en als nagerecht een tarte tartin van rabarber uit eigen moestuin. Fijn dat er ook rekening kon worden gehouden met de ernstige voedingsallergie van mijn zoon. Wat mij betreft een absolute aanrader!
Klaas E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vanavond gegeten met mijn vrouw. Wat een teleurstelling.
Heet eten oversteeg de kwaliteit thuis nergens en we moesten ruim twee uren geduld hebben voor twee gangen. Omdat we niet nog langer wilden wachten hebben we geen dessert genomen. Het dessert werd echter wel berekend en na aandringen van mij kreeg ik een korting van 7,50 op een bedrag van 75,--. Schandelijk, bah! Mij. Dinercheque werd niet geaccepteerd zodat mijn kater compleet was.
Een volgende keer.......neen liever niet.
Klaas eding
Karlijn D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne ambiance! Echt een aanrader! Verassende gerechten, vol van smaak, geen standaard vegatarische gerechten. Een avondje waarbij je niet hoeft na te denken, alle gangen komen op een gepaste tijd van elkaar op tafel. Elke gang was werkelijk een feestje!
An G.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Bijzonder lekker gegeten. De bediening was niet opdringerig maar wel aanwezig wanneer je deze nodig had.
Marcel D.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Weer een geweldige avond gehad
Jurgen M.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk veganistisch gegeten bij de herberg met traditioneel veel ingredienten uit eigen tuin.
ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
geweldig lekker gegeten. voor herhaling vatbaar echt een aanrader
Evelien V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Lekker gegeten ,gezellig samenzijn, helemaal goed
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
ontvangst hartelijk, gezellige sfeer, aardige bediening en verrukkelijk eten , we hebben genoten.
Andreas N.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
De top van het nationale vegetarische restaurantwezen. Vast dagmenu met 3 gangen en amuse. Verrassende oersmaken en puur natuur... Zelden zo goed en gezond gegeten
margje09 .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het gerecht wat ervoor mij uitsprong was het hoofdgerecht van Polenta met tuinboontjes en opgemaakt met de oost- Indische kers bloem er boven op.
De amuse en het voorgerecht werd opgediend met zoveel inzet en uitleg , vond ik heel bijzonder wat de service betreft.
Het geheel was " warm" van samenstelling en zorg. Geweldig !????
willy K.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Vegetarisch restaurant met het hart op de goede plaats. Het menu op basis van wanneer de groenten geoogst kunnen worden. Zeer verrassende gangen, noet alleen ontzettend smakelijk, maar ook heel smaakvol opgemaakte borden. We hebben heel erg genoten van het eten en de ambiance. Zeker een aanrader en voor ons voor herhaling vatbaar.