Over het restaurant Herberg Het Volle Leven

Spannende vegetarische keuken

Vegetarisch eten saai? Laat Het Volle Leven je het tegendeel bewijzen. De chef kookt met de mooiste producten de lekkerste vegagerechten voor je. Verfijning, verrassende smaken en een prachtige opmaak komen harmonieus samen. De spontane, gastvrije bediening maken je avond helemaal af. Bourgondisch genieten dit!

Halve fles mineraalwater

9,1

Jouw recensie over het restaurant Herberg Het Volle Leven

Els W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het is altijd fijn om hier weer terug te komen
Linda P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Karin B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Twee dagen gewerkt hier, een training gegeven. Wat een fijne locatie! Gastvrij en hartelijk. Leuke mensen, die vanuit visie een stijlvol, informeel en kleinschalig hotel-restaurant runnen. Het eten is erg goed. In Nederland zijn weinig vegetarische restaurants van topniveau, zoals je dat bijv in Engeland hebt. Welnu, dit restaurant is er één. Een geslaagde mix tussen mediterraan/klassiek Frans/ natuurvoedingskeuken. Visueel aantrekkelijk, heel smaakvol. Goed bereid. Verrukkelijk! Ik kom zeker ook privé hier nog eens eten. Dank jullie wel!
Aly M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Al enige jaren tijdens mijn verjaardag eten wij als familie in dit vegatarisch restaurant/"Het volle leven"De opmaak vande gerechten zijn oogstrelend. en smaak voortreffelijk.
Nicky M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Na 3 x hier gegeten te hebben kan ik Herberg Het Volle Leven van harte aanbevelen. Het is " vegetarisch eten wat de pot schaft" , dus geen menu keuze. Geen zorgen: wat voorgeschoteld wordt is elke keer weer een culinair feest. De gerechten zijn zorgvuldig gekozen- en met liefde bereid. Ook de huiswijnen zijn een uitstekende selectie. De bediening is vriendelijk en correct; de algehele sfeer gezellig en relaxed. Van alle restaurants die hier in de omgeving te vinden zijn, steekt Het Volle Leven er met kop en schouders bovenuit.
Hette B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Het aantal gasten in de beperkte was te veel, mede omdat er een groep van 10p aanwezig was. Wij konden elkaar regelmatig niet verstaan. De kwaliteit van het eten en de bediening was prima.
Marja M.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heel sfeervol restaurant wat door de verdeling in diverse ruimtes intiem te noemen is. Heel aardige bediening en de gerechten zijn zeer origineel. Vleeseters kunnen het vlees (of de vis) nauwelijks missen volgens ons.
De parkeerruimte is te klein.
Louise D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Fantastische kwaliteit! Echt een feestje!
Judit B.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2017
Zeer smaakvol vegetarisch gegeten in een gezellige ambiance. Elk gerecht is een verrassing van hoge kwaliteit. Ik heb zelden zo lekker gegeten! Een avondje dineren in Herberg Het Volle Leven is een beleving!
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Wederom heerlijk gegeten!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Miraculeus lekker! Ook voor niet-vegetariers als wij een feest. Het voorgerecht van gerookte knolselderij met saus van zwarte knoflook, het hoofdgerecht, een stoofpotje en croute, zo lekker en vol van smaak, met superbe bijgerechten (oa risotto), we verbaasden ons erover hoe de kok dit voor elkaar kreeg.
De formule is een vast menu, een amuse en 3 gangen. Aardig aan de prijs, maar dat past bij het niveau. Eén dame in de bediening, die heel hard werkte en met haar opgewekte en vriendelijke houding zeker bijdroeg aan de geslaagde avond, die ik graag een collega zou gunnen.
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Wij miste een dressing bij de salade.
E. Z.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het eten was lekker en origineel. Maar we moesten meer dan anderhalf uur op het toetje wachten en toen was het er nog niet. We zijn weg gegaan zonder dessert. De bediening werd ook wat minder beleefd toen we zeiden dat we dat jammer vonden. Ik weet niet of we nog eens gaan, het begon goed maar eindigde vervelend.
jitty D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Niks aan toe te voegen, heerlijk gegeten, tot de volgende keer.
helenevanwilsem V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker en verfijnd vegetarisch!
Jani S.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Op alle fronten zeer aan te raden,
Uniek niveau voor deze streek, komen elk jaar terug en altijd voor 100% tevreden.
Marije W.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Als vegetariër is het verfrissend om eens in een volledig vegetarisch restaurant te kunnen eten. Een verrassingsmenu is dan helemaal fijn! De clichés van ofwel heel erg gezond met veel peulvruchten enerzijds, en een overdaad aan de kaas aan de andere kant werden beide vermeden. De bediening was vriendelijk, ik hou zelf erg van een beetje informeel en dat was hier zeker het geval. Alle gangen waren erg smaakvol, met originele combinaties en ook de presentatie was erg mooi. Ik ben in mijn leven best verwend met eten, maar kon hier eigenlijk niets verkeerds aan ontdekken. De enige reden dat ik geen 'zeer goed' geef, is omdat ik dat reserveer voor net dat beetje verder gaan. Maar binnen deze prijsklasse is het eten uitstekend.
Ik heb hier alleen gegeten en dat kon prima. Ik werd niet achteraf geparkeerd en de bediening zorgde voor een beetje maar niet teveel aanspraak (ik was zelf niet zo spraakzaam, maar er werd wel ingang gegeven om wat langer te praten).
J.A. M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Fijne opgewekte bediening, geweldig smakende gerechten
die er ook nog prachtig uitzagen.
Voor herhaling vatbaar!
Sabine V.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Elke keer weer een feestje om bij Herberg Het Volle Leven te genieten van vegetarische heerlijkheden! Vanavond buiten gedineerd met mijn moeder en mijn zoon en genoten van een 3-gangen verrassingsmenu en van de heerlijke sfeer op het terras en erf. Onder andere een heerlijke bietencarpaccio als voorgerecht en als nagerecht een tarte tartin van rabarber uit eigen moestuin. Fijn dat er ook rekening kon worden gehouden met de ernstige voedingsallergie van mijn zoon. Wat mij betreft een absolute aanrader!
Klaas E.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Vanavond gegeten met mijn vrouw. Wat een teleurstelling.
Heet eten oversteeg de kwaliteit thuis nergens en we moesten ruim twee uren geduld hebben voor twee gangen. Omdat we niet nog langer wilden wachten hebben we geen dessert genomen. Het dessert werd echter wel berekend en na aandringen van mij kreeg ik een korting van 7,50 op een bedrag van 75,--. Schandelijk, bah! Mij. Dinercheque werd niet geaccepteerd zodat mijn kater compleet was.
Een volgende keer.......neen liever niet.
Klaas eding