Herberg Het Hoekje

7,2
Lang
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Na een feestje gevierd te hebben in Duinrell met de hele familie dachten we feestelijk af te sluiten bij Herberg het Hoekje. Dat was een teleurstelling. Deels door overmacht want de oven ging kapot. We hadden al gerechten besteld waarvan ongeveer de helft in de oven moest... Na een tijd wachten maar eens gevraagd hoe het verder zou gaan. We waren met kleine kinderen die al flink moe werden. Het leek de bediening een goed idee om een nieuwe bestelling op te nemen, weinig keus dus, zeker voor de vegetariërs onder ons. Brood was ook niet meer te bestellen. We kregen daarom twee bakjes friet (zonder mayonaise) op tafel.
De gerechten die we uiteindelijk kregen vielen tegen. Veel gefrituurd, zelfs de geitenkaas op de salade. De slibtongetjes waren niet gaar, glazig en zonder smaak. We gingen voor de toetjes, die misschien veel goed zouden maken. Toen ze op tafel kwamen was er nog niet afgeruimd... dat maakte voor de bediening blijkbaar niet zoveel uit, het werd er gewoon tussen gepropt op tafel. Toetjes smaakten redelijk. Daarna maar snel afrekenen. We hadden verwacht dat we niet alles zouden hoeven te betalen, hadden duidelijk aan gegeven dat we niet tevreden waren. Maar daar dacht de bediening anders over, een tientje zou van de rekening af mogen... daar moesten we het maar mee doen. Eerste en laatste keer dus...
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2016
Met een groep van 20 personen bij het Hoekje gegeten. Hoewel het een niet al te groot eetcafé is, met een kleine keuken, is alles voortreffelijk verlopen. Prettige bediening en iedereen kon uit de gevarieerde kaart kiezen. Het opdienen verliep vlekkeloos. Geen mensen die hoefden te wachten. De kwaliteit is goed. Verwacht geen kunstig opgemaakte gerechten maar een eerlijk bord met goed eten. Er is een andere kok wat wel te merken is. De prijzen zijn schappelijk. We waren hier op een maandagavond maar alle tafels waren bezet en er bleven gasten komen. De sfeer is gemoedelijk. Reserveren wil ik van harte aanbevelen.
Mirri85 .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
We kwamen hier na een dagje Tikibad in Duinrell. Om weer een dag zwemmen te eindigen met weer een patat met frikandel speciaal zagen wij niet zitten. Wij zijn daarom maar Wassenaar ingetrokken naar een lekkere maaltijd die thuis ook op tafel zou staan. Mijn vriend heeft gekozen voor de weekschotel, beefreepjes met teriyakisaus, en ik ging voor de vegetarische maaltijd, de camembert uit de over. Normaal gesproken proeven we van elkaars gerecht, maar mijn vriend kreeg hier de kans niet voor, zo lekker was de camembert. Erbij waren lekker dikke frieten geserveerd en salade. Alles ging schoon op.
Na zo'n dag zwemmen is het lekker als het eten niet te ingewikkeld, maar wel goed is. En een daghap voor €12.50.. dan kan je bijna iedere week wel een kook-vrij dagje hebben om hier te gaan eten. Absoluut geen spijt dat we niet al in het zwembad gegeten hadden :D
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Gezellige herberg met over het algemeen goed eten. Wij zijn hier geweest voordat we naar Soldaat van Oranje gingen en hier werd goed rekening mee gehouden.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2014
Gezellig druk bezocht eetcafé. De speciale aanbieding was kalfsribeye. Die was heerlijk mals en dat voor maar € 12,50. Dat is niet duur! Jammer dat een fles huiswijn dan weer € 22,50 kost.
Niettemin een leuke tent met een goede prijs/kwaliteit verhouding.
Melanie_33 .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Gister heerlijk gegeten! Wat een gezellig restaurantje. Echt een aanrader! Heerlijk stukje zalm en een super mals stukje varkenshaas. Alles was goed warm. Wij gingen naar de soldaat van oranje, is echt op 8 min afstand. Het enige is wat het misschien helemaal top maakt is gebakken aardappels erbij.
Mario M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2014
Grappig dat men zich in weelderig Wassenaar verdringt om in dit café te mogen eten. Even ontsnappen aan de valse pretenties, dat is vermoedelijk het idee. Een aangename verrassing is de bediening: vakkundig, vriendelijk en vlot. Het wijnbeleid is vooral merkwaardig, in de meeste gevallen vermeldt men slechts de in het glas verwerkte druif, chardonnay, merlot enzovoorts, en niet eens het land van herkomst. En dan het eten. Voor de weekschotel, deze week confit de canard met zuurkool, vraagt men €12,50, en andere hoofdschotels kosten niet veel meer. Toch vergen drie gangen al snel tegen de €30 en dan verwacht je iets meer verfijning. De sober uitgevoerde gerechten, zoals een instapmodel van tarte tatin, zijn goed te eten, maar we worden een beetje treurig van een Wiener Schnitzel waarvan het korstje slap in plaats van krokant is. En o ja, als je de achteloos gestelde vraag 'wilt u mayonaise bij de friet' bevestigend beantwoordt, komt je dat op €0,50 te staan. Dat is dan toch weer Wassenaars.
CRIB21 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2014
Het Hoekje is gewoon een leuk en gezellig eet cafe waar je een heerlijke biefstuk met dikke frieten kan eten en een prima sate. Goede service en vriendelijk personeel. Als je van het strand af komt is het heerlijk om daar even je stranddag voort te zetten. Prijs kwaliteit is prima.
Geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2014
Als je heerlijke kalfslever met uitjes wil eten moet je hier zijn. Bediening is razendsnel en de sfeer als een gezellig bruin cafe. Helaas was het weer er niet naar anders kan je hier goed toeven op het terras.
Jan Z.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Leuk bruin café. eetruimte niet al te groot en je moet zeker reserveren want alles zit vol. Is er een tafel leeg, wordt hij direct weer bezet. Het eten is van eetcafé niveau en de kaart biedt voor "elck wat wils". We waren met een groepje. Uiensoep lekker maar een stukje brood met gegratineerde kaas er op ontbrak. Een missertje. Carpaccio en champignonpotje oké. Spareribs, scherp of normaal, in kleine, normale of grote porties zijn lekker en veel vlees op de ribben. Lever en kalfsspies werd ook smakelijk gevoden. De prijs is aanvaardbaar. Lekkere Merlot huiswijn. De sfeer is gezellig met veel "locals". In de zomer moet het aangenaam vertoeven zijn op het overdekte terras.
Anneke45 .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2013
Heerlijke daghappen. Daarom moet je altijd wel reserveren. De zaak doet wat oubollig aan, maar dat heeft ook zn charme.
De verlichting is alleen te vel en niet ok boven de tafels. Dat zou nog opgeleukt kunnen worden.
Voor de rest prima restaurant om te eten.
Edmond R.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Uitstekende prijs/ kwaliteit. Goede Hollandse keuken, ongecompliceerd. Geen kapsones, gewoon prima maaltijd. Gezellige sfeer, ontspannen, gastvrije plek.
Rosalinde D.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2012
Je kan hier prima eten voor een prima prijs. Er staat voor ieder wel wat wils op de lijst. Ik neem eigenlijk vaak de spareribs, deze zijn lekker mals en sappig, lekkere marinade ook. Je krijgt ook een lekkere salade bij de gerechten.
Er hangt een relaxte sfeer, en vooral ook veel vaste gasten heb ik het idee.
PGJKeijzer .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2012
Ik heb gegeten bij Herberg het hoekje. De ambiance is goed. Binnen is het er erg gezellig, en buiten is er een groot zonnig terras beschikbaar. Het eten is erg standaard, maar goed. Voor een schnitzel of een sateschotel ben je aan het goede adres. Ook de drankjes zijn smakelijk. Kortom een goede tent waar je voor een kleine prijs kunt eten.