Herberg Grotel's Hof

Grotel 5 5761 RA Bakel Nederland Kaart

Over restaurant Herberg Grotel's Hof

Volg de seizoenen

Stil je trek na een van de geweldige fiets- en wandelroutes door de Grotelse natuur bij Grotel's hof! Er is een gedeeltelijk overdekt terras, een speeltuintje voor de kinderen en een jeu-de-boulesbaan. Het menu volgt de seizoenen, zo staan in de lente de asperges prominent in beeld en in de herfst staat er wild op tafel. Voor de kinderen en schnitzelliefhebbers zijn er aparte kaarten. Tip: bekijk ook de evenementen kalender.

Meer informatie over restaurant Herberg Grotel's Hof

Voordelig
Maja V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten
Tussen de gangen was een goede tijd
Een minpunt vonden we de saus bij de notenburger, hierbij zou een kaassaus beter zijn
De burger was super lekker
Jod P.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Wij hebben met onze kinderen van 13 en 11 heerlijk gegeten! Vriendelijke bediening en goede sfeer! Kinderen hadden alles op! Zeer tevreden!
PieterDagmar .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Heerlijk buiten gegeten bij Grootels Hof met de Albert Heijn Restaurantkaart!
Voldoende keuze voor een heerlijk 3-gangen diner. Lekkere Brabantse gemoedelijkheid en persoonlijke benadering met als sluitstuk een cappuccino met zelfgemaakte kletskoppen (niet te evenaren) en bonbons! Herhalingsgevaar groot ????
Dagmar en Pieter uit Gemert
A.brink38 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Aan de champignonsoep zat weinig smaak en de Tonijn was te ver doorgebakken en erg droog.
De kok bevestigde dat de bereiding niet helemaal goed was gegaan. Er werd echter geen alternatief aangeboden.
Jammer dat U hier anders reageerde

Reactie van proever:

Dat klopt. Ik heb de verkeerde bereiding van de Tonijn naar mij zelf toe getrokken door aan te geven dat ik bij de bestelling had moeten aangeven dat ik de Tonijn het liefs rood van binnen gereserveerd krijg
Theovanlamoen .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Eenvoudige maar smaakvolle gerechte, uit wat zij vel een traditionele keuken noemen.
Voorgerecht bestond uit een salade van zalm en perzik, jammer dat de zalm uit blik kwam.
Hoofdrecht bestond uit witvis goed van smaak met een lekker saus.
Nagerecht ijs met aardbeien en slagroom kan weinig aan fout.
Voor de prijs een aardige maaltijd.
Normaal wordt een vier gangen menu voor 22 Euro aangeboden.
Sandra.rooij .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Het eten is prima, er wordt goed rekening gehouden met een dieet (bijvoorbeeld glutenvrij of lactosevrij), aardige mensen en er is een mooi buiten terras
Edjo-H ..
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Eenvoudig restaurant, of eigenlijk eetcafe dat bovenal geschikt is als tussenstop tijdens een fiets- of wandeltocht in het nabijgelegen natuurgebied.

Een basis viergangenmenu besteld. Broodmandje met lekkere kruidenboter kwam vlot, duurde erg lang voordat de voorgerechten werden opgediend waarbij een van de vier het verkeerde gerecht was. Dat werd wel vlot gecorrigeerd. Over de zalm een mooie dressing en mooi opgemaakt. Als tussengerecht een gevulde, wat zoute, ossenstaartsoep. Varkenshaas als hoofdgerecht was ok, maar had weinig smaak.
Selectie van parfaits als nagerecht was leuk, de huisgemaakte rozemarijn parfait was hierin wel heel verrassend en spannend van smaak. Onverwacht goed.
Jammer dat de bediening en gerechten vaak lang op zich liet wachten.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2015
Het ontvangst was zeer vriendelijk.

Het was een 4 gangen diner met bij passende wijnen en een vinoloog voor uitleg van de wijnen, dit was zeer geslaagd.

Het eerste gerecht was een gevuld ei(in de schaal), onder zat ham en asperges daarop een dooier die heerlijk zacht was de afsluiting was een aardappel schuim de wijn hierbij was een Blason D’Alsace van Leon Beyer EXA Qualite.

Het tweede gerecht was kwartel met een salade van Asperges met teriyaki .De bijpassende wijn uit de D’Ardeche een duet van Chardonnay-viognier 2013 van louis Latour,dit was ook de wijn voor het volgende gerecht.

Het derde gerecht was Asperge cappuccino met zalm en schuim.

Het vierde gerecht was op de huid gebakken Baramundifilet met 5 SUPER UITSTEKKENDE Asperges met krieltjes en geklaarde boter saus, de bijpassende wijn was er een uit Macon-Lugny Les genievres 2013.

Het nagerecht was een farfait van rozemarijn met een siroop van? en gekaramelliseerde Asperges, de bijpassende wijn een Sauternes Le Diascorn 2010 van Chateau Monteils.

Afsluiter een gewone koffie met cognacje, het was een fijn en heerlijke avond tot een volgende keer.