Herberg Dubbel en Dwars

Dubbelstraat 5 8561 BC Balk Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg Dubbel en Dwars

P. V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2013
Leuk Eetcafe, goede gerechten op de kaart en ook dagspecialiteiten.
Vriendelijke bediening en ook vlot, wij hadden echt trek en ons eten kwam snel op tafel. Bij de wijn word een karaf water geserveerd, deze wordt ook weer ongevraagd bijgevuld. De inrichting is een leuke mix van oud en nieuw. Al met al een goed eetcafe.
Savielle S.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2013
Op een drukke warme koninginnendag zijn we gaan eten bij dubbel en dwars. Het is erg druk op het terras. We besluiten om binnen te gaan zitten. In eerste instantie ziet het personeel ons niet eens binnen komen. Na 10 minuten worden we opgemerkt. Er ligt een speciaal menu klaar op de tafel. Soep vooraf, dan steak of schnitzel en na dame blanche of koffie.
Na even wachten krijgen we de soep. Die is koud en de balletjes in de tomatensoep zijn nog bevroren. Ik leg een soepballetje doorgesneden op de rand van het bord zodat de bediening en de kok kunnen voelen dat het echt zo is. De soep wordt teruggenomen en een paar minuten later staat deze (heet) weer op tafel. Met veel smaak eten we verder. Totdat ik merk dat het soepballetje, die ik naast de soep had gelegd, gewoon weer in de soep is gegooid. Beetje jammer.
Dan wachten op het hoofdgerecht. Beide hebben we de steak besteld. We zien dat er een tafel van 10 personen zit en we verwachten dat het wat langer kan duren voordat we het hoofdgerecht op tafel hebben, wat we niet erg vinden. Een van de bediening komt bij ons met de vraag of we ons eten al hebben (we wachten dan 20 minuten). Nee is ons antwoord en binnen 2 minuten staat ons gerecht op tafel. Alleen jammer dat de sausen zijn omgewisseld. Ik had medium rare met pepersaus en mijn vriend rare met kruidenboter. Blijkt aan tafel dat het rare met pepersaus is en medium rare met kruidenboter. Wij zijn de beroerdste niet en ruilen van bord. Wel geven we dit aan bij de bediening. We geven aan dat het zo wel goed is. Er wordt ons gegarandeerd dat we een koffie van het huis krijgen, alleen blijkt dit bij het afrekenen niet zo te zijn.
Jammer van deze avond. Bij een eerder bezoek hadden we heerlijk gegeten... We zullen niet snel weer terugkomen.
RoelofJor .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2013
Geserveerde geitensalade bevat alleen sla en geitenkaas, de beloofde pijnboompitten, honingdressing etc ontbreekt.
Na melding hiervan word gezegd na overleg met de kok (die niet de moeite neemt om te kijken) dat dit zo hoort.
Het broodje zalm is redelijk maar ook hier ontbreekt de finishing touch dmv verse dille oid.
Zelfs op het kindermenu ontbreekt ieder vorm van garnering dmv sla komkommer oid.
Tot overmaat van ramp is het ook nog eens koud in de zaak waar diverse mensen hun beklag over doen waarop de deur dicht word gedaan