Herberg De Zoelensche Brug

Achterstraat 2 4011 EP Zoelen Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg De Zoelensche Brug

Culinair in het pittoreske Zoelen

Met een hart voor de gasten word je bij Herberg De Zoelensche Brug ontvangen in het pittoreske Zoelen. In een landelijke omgeving, dichtbij het bos, kom je tot rust op het buitenterras of binnen gezellig tafelen in een warm, hedendaags interieur. Dit in een zaak waar de bediening, sfeer en gerechten mooi en smaakvol op elkaar zijn afgestemd.

Meer informatie over restaurant Herberg De Zoelensche Brug

Richard E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten met de paasdagen.Goede wijn spijs combinaties fleurige bediening en top gerechten.Smaaksensaties gegarandeerd!Blijven terug komen
willium .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vorig jaar hier geluncht (5 gangen). Hoge score. Dit jaar weer idem met hetzelfde gezelschap. Dan zijn de verwachtingen hoog. Maar ook deze keer weer de ene verrassing na de andere. Smaak, compositie, opmaak. Soms een vleugje oosters. Een van de gerechten was een in de alcohol geflambeerde steak tartaar. Krokante korst van buiten en mals van binnen. Met de (vooraf gemelde) dieetwens van een tafelgenoten was consequent bij elk gerecht rekening gehouden. Prima en aardige bediening die weten wat ze serveren. Er zijn plannen de zaak 'op te frissen'. Wat mij betreft mag alles bij het oude blijven. Doen!
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van een 5 gangen diner, heerlijke wijntjes erbij. Mijn tafelgenoot was vegetarier en hier werd heel goed rekening mee gehouden.
Super genoten, en wij komen zeker terug
AdOnckuls .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hadden een 5 gangenmenu gekocht via Groupon. De gastvrouw ontving ons en bracht het eerste gerecht: een plankje met charcutterie (wat lekker was). Omdat het een verrassingsmenu was dachten we dat dit gerecht bij het menu hoorde, maar bij het afrekenen bleek dat dit gerecht apart op de rekening stond. Dit is er niet bij verteld. De gastvrouw was nergens te bekennen, liet het afrekenen over aan een stagiaire. Dit is geen manier van doen. Bij een ander gerecht was een medaillon van varkensfilet rauw, zoals je een biefstuk Bleu bakt. Dit hebben we teruggestuurd omdat we geen rauw varkensvlees willen eten. De reactie van de chef was (die de 'honneurs' ook overliet aan de stagiaire) was dat dit zo hoorde. Verder was er een erg luidruchtig gezelschap in de ruimte waardoor we ons soms niet verstaanbaar konden maken. Het restaurant deed er niets aan. De rest van de gerechten was wel oke, maar bovenstaande zorgt ervoor dat we hier niet meer komen.
Gjj H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heb hier een verrassingsmenu gegeten met wijnarrangement. Een verrassing was het zeker maar een van de verkeerde soort. Het voorgerecht ging nog enigszins hoewel de smaak vooral moest komen van het schuim. Het hoofdgerecht was lam aangekleed met wat groenten waaronder ook nog zo'n maiskolfje en gefrituurde aardappelblokjes. Het lam was een en al zeen en derhalve niet weg te krijgen. De opmaak was fantasieloos; onbegrijpelijk dat dergelijk gepruts de keuken uitkomt. Helaas werd de rode wijn echt veel te warm geschonken. Het antwoord op het teruggestuurde gerecht was dat ze het nog een keer wilden overdoen maar daar had ik geen trek meer in. Het dessert dat naar zeggen speciaal voor ons werd klaargemaakt om de pijn te verzachten bleek een harde mierzoete korst die moest worden opengeklopt om vervolgens een onduidelijke vulling te baren. Het is echt heel lang geleden dat ik zo slecht heb gegeten.
Henk Thea V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
ja op Zaterdag 19 November het was er erg koud in de feestzaal we waren op een feest van 50 jarige bruiloft tevens was de bediening zeer slecht mijn vrouw en mijn nicht bestelde een kopje thee nog het is niet geloven maar het kopje water was half leeg dit kan dus niet wij hadden de indruk dat er geen leiding gevende aanwezig was tevens stonden het bestek en de borden bij het warme gedeelte van het buffet en niet bij het koude gedeelte zo als het hoort.
Jammer voor het bruidspaar.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Iedere keer weer een genot om naar de zoelensche brug te gaan om ons te laten verrassen! Tip: Vraag om het menu van de chef en je krijgt de hele avond de mooiste hapjes voor je neus.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Goede ontvangst, goede bediening, vriendelijke mensen. Kwaliteit van het eten was goed, bij sommige gerechten een teveel aan smaken op één bord. Gerechten waren klein maar uiteindelijk voor een vijf gangen diner plus alle amuses, die overigens heel erg lekker waren was het voldoende. De wijnen van het wijnarrangement waren niet gelukkig gekozen. Heel jammer! Bij mijn opmerking hierover was men het niet met mij eens. Ook heel jammer. Ondanks alle goede bedoelingen is het voor ons geen reden om hier nog eens terug te gaan.
Enrico V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Afgelopen donderdag super gegeten, door ons te laten verrassen met een 6 gangen Tasting menu. Echt geweldig, veel smaakcombinaties die super goed bij elkaar pasten, mooie opmaak en een goede service!!
Jaapschoemaker .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Tijdje al niet meer geweest, maar nieuwe eigenaren blijven zich ontwikkelen. Zowel op smaak, kwaliteit als de vriendelijke bediening. Niet zo stijf, maar helemaal van deze tijd. Aanrader!! Steak tartaar bulgogi was geweldig. Deze wordt aan tafel geflambeerd. Hierdoor krijg je een bijzondere smaaksensaties. Gegaard aan de buitenkant en nog rauw binnenin. Een mooi gerecht die staat voor de innovatieve keuken met Aziatische invloeden.
Ricardo E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten vrijdagavond in deze oude herberg.
Bij ontvangst netjes welkom geheten door de attente jongedame uit de bediening, en naar onze tafel begeleid.
Of wij ons wouden laten verassen was de vraag, nou ja tuurlijk onze ervaring spreekt dat dan de keuken echt tot zijn recht komt.
Mooie spannende gerechten met lekkere,goed uitgezochte wijnen.
Vooral het aardappel gerecht met truffel was fenomenaal!
Wij komen hier zeker nog een keer 'aanwaaien'..
Team Zoelensche Brug: Bedankt voor een geslaagde culinaire avond!
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Helaas werden de verwachtingen niet waargemaakt in de Zoelense brug.
Wij zaten voor in de serre waar het zo gehorig was dat ieder gesprek van iedere tafel letterlijk te verstaan was. Onze reservering, die bevestigd was via sms, was niet bekend bij de bediening. Gelukkig was er wel plek, maar bijzonder dat dit toch nog misloopt.

De bediening was jong en wat onzeker; vriendelijke dame, maar erg zoekend in haar uitleg van de gerechten op de kaart. Wij kozen voor het keuzemenu, waarbij de Steak Tartare een positieve uitschieter was.
Helaas was het geserveerde brood niet allemaal even vers, waarbij er 1 stuk zo droog was dat het de indruk wekte dat het echt al langer lag. We hebben dit brood apart gelegd, maar hier is geen actie op ondernomen.

De keuken neigt naar aziatische smaken en voegt deze in onze optiek ook toe waar dit misschien minder gewenst is. Het is een kwestie van smaak, maar wij vonden het wat vergezocht.
Het Landzwijn werd als Lam op de rekening gezet, de naam op de pinbon was van het oude restaurant in Rhenen. Al met al erg veel losse elementen die niet klopten in onze beleving.

"moet je daar dan zo bij stil staan?"
In mijn optiek is dat sterk afhankelijk van het prijsniveau, waarbij ik altijd de geleverde kwaliteit in service en keuken afzet tegen het prijsniveau. In het geval van de Zoelense Brug vond ik het te vaak, te slordig voor het prijsniveau en pretentie.
Marissa D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Via heerlijk.nl bij dit restaurant terechtgekomen, en heeft ons goed verrast! Heerlijk gegeten! Veel verschillende smaken in 1 gerecht. Vooral de steak tartaar is een aanrader!
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij de Zoelense brug gisteravond. Eert wat gedronken op het gezellige terras. Daarna binnen gegeten. We hadden het zes gangen menu. Heel veel heerlijke smaken op het bord, echt heel lekker. Elke gang is weer een verassing, ook al weet je van tevoren wat je krijgt. De jonge bediening doet het leuk, niet helemaal alles volgens de 'regels' maar wel vlot en spontaan. Het mooie oude pand is sfeervol. Echt een aanrader!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, alleen jammer dat zij niet precies wisten wat zij serveerden.
Rekening gehouden met plaatsing met de baby die we bij ons hadden. Bijzondere gerechten met heerlijke smaaksensatie.
Pitoreske locatie. Pittige prijzen, maar zeker in verhouding met hetgeen geboden wordt.
Kortom een aanrader.
OttenMeijers .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Verrassende en lekkere combinaties, bv. rog en stoofvlees.
Puntje van aandacht: toen we telefonisch probeerden te reserveren werd de telefoon niet aangenomen.
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Via een familiediner kwamen we terecht bij de Zoelensche brug. Alles klopte: de ligging midden in de Betuwe in Zoelen bij Tiel. Prachtig en gezellig terras, binnen ziet het er ook prima uit, de Wc's schoon en proper, na een stiekeme blik in de keuken, clean en goed georganiseerd. Vriendelijke en welkome ontvangst. De dames van de bediening: jong, knap, vriendelijk en zeer deskundig en professioneel! Een wel geoliede machine. De bediening loopt soepel en gesmeerd, geen dure flesjes water maar gewoon karafjes kraan water, wordt iedere keer ongevraagd aangevuld, goed en deskundig wijnadvies, wordt ook op tijd bijgevuld en niet de halfvolle glazen(omzet maken). Goede uitleg van de gerechten en de wijnen. Het eten was geweldig: een vijfgangen menu met veel amuses, ieder gerecht was een plaatje en goed van smaak en portitionering, de timing was perfect, niet te lang of te snel, zodat je weer trek had op het volgende. Een geweldige culinaire avond en ervaring. Een ongeëvenaarde prijs kwaliteitsverhouding, m.i. te weinig voor het gebodene, ik hoop dat ze er aan uit komen en toch een goede stabiele toekomst kunnen opbouwen, want dit verdienen zij zeker met deze inzet! Een aanrader waard en op naar een BIB Gourmand!
marianneKH .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk en heel verassend gegeten. Wij hadden het 5-gangen menu. Elk gerecht met zeer veel zorg bereid en geserveerd. Extra pluim voor de bediening; zij wisten van elk gerecht precies wat er in zat en hoe het bereid was. Ook heel service- en klantgericht. Zo zie je het niet vaak meer. Wij gaan zeer zeker vaker!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
een uitstekend 4 gangen verrassingsmenu begeleid met hele mooie wijnen toonde maar weer eens aan hoe goed deze keuken is.
Jo Eet ..
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De chef heeft er duidelijk zin in! Bijzondere combinaties van streekproducten met een Aziatische touch. Alles mooi gepresenteerd en ook nog eens voor een schappelijke prijs. Genieten! Dat allemaal in een prachtige omgeving in een prachtig pand.

Het was echter niet helemaal af en dat zat hem met name in de bediening. Die is te weinig vakbekwaam/heeft te weinig oog voor de gasten. Zo vroegen we om het wijnarrangement bij het 5-gangen diner (daar hadden we iets over gelezen op de kaart). Dat bleek er niet echt te zijn. De wijnen konden los bij de gerechten geserveerd worden waarbij alleen de wijnen die al per glas werden verkocht werden aangeboden. Jammer want zulk mooi eten vraagt om een sommelier met verstand van zaken om het geheel af te maken. Verder werd er vooraf niet echt even welkom geheten en iets over het menu verteld. Pas wanneer het werd gebracht was daar de toelichting. Het past om het geheel wat meer aan de kleden want dat verdienen de chef en zijn creaties.