Herberg De Zoelensche Brug

Achterstraat 2 4011 EP Zoelen Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg De Zoelensche Brug

Culinair in het pittoreske Zoelen

Met een hart voor de gasten word je bij Herberg De Zoelensche Brug ontvangen in het pittoreske Zoelen. In een landelijke omgeving, dichtbij het bos, kom je tot rust op het buitenterras of binnen gezellig tafelen in een warm, hedendaags interieur. Dit in een zaak waar de bediening, sfeer en gerechten mooi en smaakvol op elkaar zijn afgestemd.

Meer informatie over restaurant Herberg De Zoelensche Brug

9,1

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Zoelensche Brug

Ad V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Omdat er voor mijn dochter wat te vieren viel en ik Jeffrey en Cindy Schoeman wilde feliciteren met hun benoeming tot Bib Gourmand restaurant 2018 gisteren, na een rondje Zoelensche Bos met de honden, gezellig met z'n tweetjes geluncht. Als wel vaker kozen wij ook nu weer voor de specialiteit: Thom Yam, de heerlijk gevulde Thaise vissoep vergezeld van een koel glas Chardonnay en vers ambachtelijk brood van de plaatselijke zorgboerderij Thedinghsweert met roomboter en olijfolie. Het was weer ouderwets genieten!
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben een heerlijk verrassings menu gehad van 4 gangen. Super Hoe de smaken bij eklaar komen. We vonden alleen dat het hoofdgerecht iets meer mocht zijn. Maar voor de rest hebben we heerlijk gegeten met fijne bediening. Komen zeker een keer terug.
wim V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Fijne avond gehad met heerlijke gerechten, prima service en goede wijn! Creativiteit hier is grenzeloos! Wij komen graag weer terug!!
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hier worden de sterren van de hemel gekookt! Wijnkennis van medewerkers is aandachtspunt, de eerste glazen moest elke keer om gevraagd worden, terwijl wijnarrangement niet eens aangeboden werd. De topgerechten verdienen een goede counterpartner!
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij hadden een 5 gangen menu voor 32,50 euro. De gerechten, de amuses zagen er prachtig uit, waren bovendien prachtig van smaak. Zout,zoet, zuur, bitter, waren prachtig in evenwicht. Het tempo waarop er geserveerd werd , was precies goed.Het enige wat wij zelf erg jammer vonden ,was het feit dat wij geen gebruik gemaakt hebben van het wijnarrangement!!,,,
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben genoten van een heerlijke drie-gangen lunch. Lekkere toegankelijke gerechten met een verrassende touch. We zijn (wederom) niet teleurgesteld!
catharina V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Complimenten voor de gastheer en geweldige kok. Wij hebben genoten van heerlijke gerechten en zalige bijpassende wijnen. Zowel de gastheer als de kok hebben ons op een warme en gezellige manier benaderd. We komen zeker terug! Hartelijk dank voor de leuke avond.
evanneerbos .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten en top bediening. Met name de tom yang soep en sashimi waren verrukkelijk.
Niet te rumoerig waardoor je prima met elkaar kon praten. Voor herhaling vatbaar.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijke gelunchd, prima compacte lunchkaart met lekkere gerechtjes, goede prijs-kwaliteit en linnen servetten :)
Dasja T.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Prijs-kwaliteit is niet in evenwicht. Menuprijs van 3 gangen voor €35 en dan voor de meerderheid van de hoofdgerechten extra supplementen rekenen.... Voor 2 personen met 3 glazen wijn en koffie na waren wij €118 kwijt. Locatie is mooi, entourage goed. Met zorg aandacht besteed aan de opmaak. De bediening aardig.
Helma R.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Op 17 juli 2017 hebben wij onze bruiloft gevierd bij Herberg de Zoelensche Brug. We hebben een meer dan fantastische dag gehad! Dit met name door de goede zorgen van onze locatie, het heerlijke eten, de goede service en het meedenken met de gehele dag. We hadden voorafgaand aan onze bruiloft alle vertrouwen in deze locatie, aangezien we al erg goede ervaringen tijdens de gesprekken met de eigenaren hadden en het eten en service altijd goed zijn. Op de dag zelf hebben we ons geen moment zorgen gemaakt en hebben zij onze al hoge verwachtingen overstegen. We hadden gekozen voor een 'food festival' idee in de boomgaard en de aankleding was fantastisch. Naast wij zelf, hebben onze gasten ook enorm genoten (ook van de hapjes tijdens het feest!). De reacties van onze vrienden en familie die we hebben gekregen op onze bruiloft is dat wij straalde, onze fotografe geweldig was, en het een top locatie is met geweldig eten. En het is zeker een toplocatie! Een absolute aanrader voor lunch, diner, maar zeer zeker ook voor het geven van een feest!
Hans K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hadden gereserveerd voor het 5 gangen verrassingsmenu. Dit kenbaar gemaakt aan 1 van de vriendelijke meisjes kregen we de menu kaart, foutje.
Op de vraag of we een chacuterie plankje wilden bleek dit niet bij het menu te horen, beetje vreemd.
Na het serveren van 2 karakterloze Chardonny een half uur wachten op stokbrood en amuses, beetje laat. Communicatie tussen het bedienend personeel zit er niet in en de ongastvrije gastvrouw was meer met stamgasten aan het praten dan een actieve rol te spelen wat je van iemand in die functie mag verwachten. Op dat gebied is hier nog heeeel veel te leren en veranderen. Het menu was verraassend en van hoge kwaliteit.
Dit is dan ook het enige positieve van dit uniek gelegen restaurant.
voor ons geen reden om hier nog eens te gaan eten, immers het is een totaalbeleving dat uit eten gaan maakt.
Helaas is men hier voor ons niet in geslaagd.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Ben vanmiddag, na een heerlijk koele wandeling met mijn hond door het Zoelense Bos, bij deze herberg langs gegaan om ter plekke te controleren of het terras geschikt was om op Vaderdag a.s. zondag daar met 5 personen en twee honden te gaan lunchen. En inderdaad een pittoreske locatie onder aan de kerktoren en aan de Linge gelegen en binnen buiten eigentijds en zeer gezellig ingericht.
De menukaart voor lunch en diner laat een grote keuze aan interessante gerechten zien. Voor de lunch vandaag viel mijn oog meteen op de Croque monsieur, mij bekend uit mijn tijd in Vlaanderen. Een luxe tosti met Hoeve ham van het kruidenvarken, oude kaas met bechamelsaus.
Mijn persoonlijke voorkeur, vooral ingegeven door het veelvuldig in Vlaanderen eten, ging vanmiddag echter uit naar een Croque Madam. Eenvoudig voor de keuken dacht ik nog. Bij de bestelling vroeg ik dan ook vriendelijk of het mogelijk was om de saus te vervangen door een gebakken eitje en er zodoende meteen een "Madam" van te maken. Het uitermate aardige meisje in de bediening kon zelf dat besluit niet nemen en zei mij de chef te zullen sturen. Nadat ik mijn vraag aan de chef voorlegde was ik zeer verbaasd door het naar mijn mening niet erg gastvrije antwoord. Het was namelijk niet mogelijk de op de kaart staande gerechten te veranderen, anders hadden wij er wel uitsmijters opgezet. Voorzichtig gaf ik aan niet naar een uitsmijter te hebben gevraagd maar naar een Croque Madam, in dit specifieke geval een tosti met in plaats van een saus, een met een gebakken ei. Al snel werd mij duidelijk dat die flexibiliteit hier niet bestond. Jammer, heel erg jammer!
Ik ben toen maar voor de kalfsvleeskroketten met ambachtelijk gebakken brood uit de plaatselijke zorgboerderij gegaan, met een glas melk,
Een zeer smakelijk en origineel opgediend alternatief, dat moet gezegd!
Bij het afrekenen echter, schrok ik voor een tweede keer.
Twee glaasjes melk, die overigens niet op de menukaart stonden vermeld voor €2,50 per stuk vond ik buiten proportioneel!
Beide voorvallen vond ik echter niet zwaarwegend genoeg om mijn kinderen en kleinkinderen komende zondag deze rustieke en kwalitatief mooie herberg te onthouden.
Nemen we zondag tijdens de lunch wel een goed glas wijn waarvan de prijs wel normaal is.
Ondanks alles een aanrader!
J.A G.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Gisteravond met 4 gereserveerd zou een 3 gangen worden maar de chef had besloten een 5 gangen surprise uit te serveren, enige twijfel maar het resultaat verbluffend, perfect qua bediening ect ect.Voor mij uit Amstelveen een beetje uit de route maar een omweg waardig!@!
veronique V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Superfijn gegeten. Prettige bediening die duidelijk zin heeft om je als gast te bedienen. Originele recepten en niet te grote porties. We komen zeker terug!
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
Wederom heerlijk gegeten met de paasdagen.Goede wijn spijs combinaties fleurige bediening en top gerechten.Smaaksensaties gegarandeerd!Blijven terug komen
willium .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Vorig jaar hier geluncht (5 gangen). Hoge score. Dit jaar weer idem met hetzelfde gezelschap. Dan zijn de verwachtingen hoog. Maar ook deze keer weer de ene verrassing na de andere. Smaak, compositie, opmaak. Soms een vleugje oosters. Een van de gerechten was een in de alcohol geflambeerde steak tartaar. Krokante korst van buiten en mals van binnen. Met de (vooraf gemelde) dieetwens van een tafelgenoten was consequent bij elk gerecht rekening gehouden. Prima en aardige bediening die weten wat ze serveren. Er zijn plannen de zaak 'op te frissen'. Wat mij betreft mag alles bij het oude blijven. Doen!
Richard E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Wij hebben heerlijk genoten van een 5 gangen diner, heerlijke wijntjes erbij. Mijn tafelgenoot was vegetarier en hier werd heel goed rekening mee gehouden.
Super genoten, en wij komen zeker terug
AdOnckuls .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
We hadden een 5 gangenmenu gekocht via Groupon. De gastvrouw ontving ons en bracht het eerste gerecht: een plankje met charcutterie (wat lekker was). Omdat het een verrassingsmenu was dachten we dat dit gerecht bij het menu hoorde, maar bij het afrekenen bleek dat dit gerecht apart op de rekening stond. Dit is er niet bij verteld. De gastvrouw was nergens te bekennen, liet het afrekenen over aan een stagiaire. Dit is geen manier van doen. Bij een ander gerecht was een medaillon van varkensfilet rauw, zoals je een biefstuk Bleu bakt. Dit hebben we teruggestuurd omdat we geen rauw varkensvlees willen eten. De reactie van de chef was (die de 'honneurs' ook overliet aan de stagiaire) was dat dit zo hoorde. Verder was er een erg luidruchtig gezelschap in de ruimte waardoor we ons soms niet verstaanbaar konden maken. Het restaurant deed er niets aan. De rest van de gerechten was wel oke, maar bovenstaande zorgt ervoor dat we hier niet meer komen.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Heb hier een verrassingsmenu gegeten met wijnarrangement. Een verrassing was het zeker maar een van de verkeerde soort. Het voorgerecht ging nog enigszins hoewel de smaak vooral moest komen van het schuim. Het hoofdgerecht was lam aangekleed met wat groenten waaronder ook nog zo'n maiskolfje en gefrituurde aardappelblokjes. Het lam was een en al zeen en derhalve niet weg te krijgen. De opmaak was fantasieloos; onbegrijpelijk dat dergelijk gepruts de keuken uitkomt. Helaas werd de rode wijn echt veel te warm geschonken. Het antwoord op het teruggestuurde gerecht was dat ze het nog een keer wilden overdoen maar daar had ik geen trek meer in. Het dessert dat naar zeggen speciaal voor ons werd klaargemaakt om de pijn te verzachten bleek een harde mierzoete korst die moest worden opengeklopt om vervolgens een onduidelijke vulling te baren. Het is echt heel lang geleden dat ik zo slecht heb gegeten.