Herberg De Zoelensche Brug

Achterstraat 2 4011 EP Zoelen Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg De Zoelensche Brug

Culinair in het pittoreske Zoelen

Met een hart voor de gasten word je bij Herberg De Zoelensche Brug ontvangen in het pittoreske Zoelen. In een landelijke omgeving, dichtbij het bos, kom je tot rust op het buitenterras of binnen gezellig tafelen in een warm, hedendaags interieur. Dit in een zaak waar de bediening, sfeer en gerechten mooi en smaakvol op elkaar zijn afgestemd.

Meer informatie over restaurant Herberg De Zoelensche Brug

9,2

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Zoelensche Brug

Suzan M.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wij hebben genoten van een heerlijke 5 gangen deal, hele scherpe prijs voor een zeer gevarieerde keur aan gerechten, van "gewone" bietjes, zalm, krieltjes, eend en carpaccio tot de bijzondere parels, zeewier, krokantjes en kruidnagelmousse.
Mooi opgemaakte borden, aardig personeel een een hele mooie ambiance.
een minpuntje misschien is de temperatuur van het eten, alles was warm maar niet heet.
Naast de fles wijn werd er ook een karafje kraanwater geserveerd, top!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Het 6-gangen hapjes menu gegeten. Wauw! Wat een heerlijke smaken! En prachtig opgemaakte borden. De eendenborst met toffeesaus, de zalmsashimi met kimchi, de gamba’s met Korianders saus (genoemd naar hun oude restaurant), de salade biet met geitenkaas (een van mijn favorieten) etcetera. Allemaal verrukkelijk! Een mooi en uitgebreid kaasplankje als extra gang erbij gevolgd door een pré dessert van hangop en rode vruchten. Het dessert was een combi van kokos panna cotta en yoghurtijs. Mooie afsluiting! Tot slot nog vermeldenswaardig: de Sauvignon Blanc Marlborough uit Nieuw Zeeland staat weer op de kaart!!! En daar zijn wij heel erg blij mee. Verder is de bediening vriendelijk. Ze doen erg hun best om het de gast naar de zin te maken. Wij komen heel gauw weer richting Zoelen!
Hendrik P.B. K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
OK, met een 'social deal' mag je wellicht niet teveel verwachten, maar het serveren van een stuk buikspek als hoofdgerecht kan toch echt niet. Was bepaald ook niet smakelijk. Andere gerechten overigens wel in orde; met name de tonijn als voorgerecht was erg lekker. Zeer wisselende kwaliteit van de bediening. In het totaal 4 verschillende medewerkers aan tafel gehad. Een jonge jongen die vraagt aan mij (58); "moet je nog wijn" verdient 'nog enige opleiding'en dat is een understatement... Afstemming tussen de medewerkers was gewoon slecht. Druk bezochte, gezellige zaak (moet in de zomer buiten ook erg leuk zijn).
Kasper K.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Ook deze keer slaagde het team van de Zoelense Brug er weer in ons te verrassen met een prachtige mix van kwaliteit en sfeer. Ongedwongen, authentiek en perfect getuned met onze wensen en tempo.
Een absolute aanrader!!
Diny T.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
die mensen doen super hun best! Super
Joke T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Mijn dochter en ik hebben lekker gegeten, we zaten in de erker en dat was lekker rustig.
De diverse gerechten zijn een een mooie afwisseling qua smaken en het zag er verzorgd uit.
Wilma A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wij hadden een cadeaubon voor een verrassingsmenu gekregen. Goede verse producten, klantvriendelijk personeel: wij hebben een topavond gehad!

Klein minpuntje is de serre waar wij een tafeltje hadden. Bij binnenkomst van andere gasten, zit je daar soms wel op de tocht als de buitendeur opengaat.
Pank G.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Hier kun je je echt laten verrassen. Wat een leuke gerechten! Van de amuse vooraf tot het frisse dessert was alles de moeite waard. Positief hoogtepunt was het wild zwijn. Prachtig gegaard, mooie combinatie met de kastanjepuree. Ieder bord was een plaatje! Personeel is attent. We hebben een heerlijke avond gehad in een prachtig oud pand naast de kerk van Zoelen.
C. V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Heerlijk gegeten. Nog beetje onervaren bediening, maar deed wel deed wel zijn best.
Mag wel iets spontaner. Was volgens ons nog in opleiding en moest nog wel het een en ander bijleren.
Krista V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Heerlijk gegeten (tastings, 5 gangen, echt een aanrader!) met mijn collega's. Super bediening, vriendelijk en attent personeel, en heerlijk eten met veel creativiteit, bijzondere smaken en structuren. De sfeer in het restaurant is ontspannen en gastvrij. Dank jullie wel voor deze fijne avond.Ik kom zeker nog een keer terug, met mijn gezin!
Ellen L.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Leuke huiselijke sfeer in een prachtig pand. Kleinere gerechtjes betaal je per stuk, allemaal van goede kwaliteit. Als de ruimte vol zit kan het wel wat rumoerig zijn.
Meier E.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We hebben met 12 mensen van een high wine genoten bij de Zoelensche Brug. Het was heerlijk en gezellig. We zaten in een aparte kamer aan een grote tafel. Er kwamen steeds weer verrassende ge3rechtjes op tafel onder het genot van wijn. Zeker aan te bevelen.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2017
Omdat er voor mijn dochter wat te vieren viel en ik Jeffrey en Cindy Schoeman wilde feliciteren met hun benoeming tot Bib Gourmand restaurant 2018 gisteren, na een rondje Zoelensche Bos met de honden, gezellig met z'n tweetjes geluncht. Als wel vaker kozen wij ook nu weer voor de specialiteit: Thom Yam, de heerlijk gevulde Thaise vissoep vergezeld van een koel glas Chardonnay en vers ambachtelijk brood van de plaatselijke zorgboerderij Thedinghsweert met roomboter en olijfolie. Het was weer ouderwets genieten!
Lenie K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We hebben een heerlijk verrassings menu gehad van 4 gangen. Super Hoe de smaken bij eklaar komen. We vonden alleen dat het hoofdgerecht iets meer mocht zijn. Maar voor de rest hebben we heerlijk gegeten met fijne bediening. Komen zeker een keer terug.
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Fijne avond gehad met heerlijke gerechten, prima service en goede wijn! Creativiteit hier is grenzeloos! Wij komen graag weer terug!!
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Hier worden de sterren van de hemel gekookt! Wijnkennis van medewerkers is aandachtspunt, de eerste glazen moest elke keer om gevraagd worden, terwijl wijnarrangement niet eens aangeboden werd. De topgerechten verdienen een goede counterpartner!
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Wij hadden een 5 gangen menu voor 32,50 euro. De gerechten, de amuses zagen er prachtig uit, waren bovendien prachtig van smaak. Zout,zoet, zuur, bitter, waren prachtig in evenwicht. Het tempo waarop er geserveerd werd , was precies goed.Het enige wat wij zelf erg jammer vonden ,was het feit dat wij geen gebruik gemaakt hebben van het wijnarrangement!!,,,
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben genoten van een heerlijke drie-gangen lunch. Lekkere toegankelijke gerechten met een verrassende touch. We zijn (wederom) niet teleurgesteld!
catharina V.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Complimenten voor de gastheer en geweldige kok. Wij hebben genoten van heerlijke gerechten en zalige bijpassende wijnen. Zowel de gastheer als de kok hebben ons op een warme en gezellige manier benaderd. We komen zeker terug! Hartelijk dank voor de leuke avond.
evanneerbos .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
heerlijk gegeten en top bediening. Met name de tom yang soep en sashimi waren verrukkelijk.
Niet te rumoerig waardoor je prima met elkaar kon praten. Voor herhaling vatbaar.