Herberg De Zoelensche Brug

Achterstraat 2 4011 EP Zoelen Nederland Kaart

Over restaurant Herberg De Zoelensche Brug

Culinair in het pittoreske Zoelen

Met een hart voor de gasten word je bij Herberg De Zoelensche Brug ontvangen in het pittoreske Zoelen. In een landelijke omgeving, dichtbij het bos, kom je tot rust op het buitenterras of binnen gezellig tafelen in een warm, hedendaags interieur. Dit in een zaak waar de bediening, sfeer en gerechten mooi en smaakvol op elkaar zijn afgestemd.

Meer informatie over restaurant Herberg De Zoelensche Brug

Henk Thea V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
ja op Zaterdag 19 November het was er erg koud in de feestzaal we waren op een feest van 50 jarige bruiloft tevens was de bediening zeer slecht mijn vrouw en mijn nicht bestelde een kopje thee nog het is niet geloven maar het kopje water was half leeg dit kan dus niet wij hadden de indruk dat er geen leiding gevende aanwezig was tevens stonden het bestek en de borden bij het warme gedeelte van het buffet en niet bij het koude gedeelte zo als het hoort.
Jammer voor het bruidspaar.
Dennis V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Iedere keer weer een genot om naar de zoelensche brug te gaan om ons te laten verrassen! Tip: Vraag om het menu van de chef en je krijgt de hele avond de mooiste hapjes voor je neus.
Tonny D.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Goede ontvangst, goede bediening, vriendelijke mensen. Kwaliteit van het eten was goed, bij sommige gerechten een teveel aan smaken op één bord. Gerechten waren klein maar uiteindelijk voor een vijf gangen diner plus alle amuses, die overigens heel erg lekker waren was het voldoende. De wijnen van het wijnarrangement waren niet gelukkig gekozen. Heel jammer! Bij mijn opmerking hierover was men het niet met mij eens. Ook heel jammer. Ondanks alle goede bedoelingen is het voor ons geen reden om hier nog eens terug te gaan.
Enrico V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Afgelopen donderdag super gegeten, door ons te laten verrassen met een 6 gangen Tasting menu. Echt geweldig, veel smaakcombinaties die super goed bij elkaar pasten, mooie opmaak en een goede service!!
Jaapschoemaker .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2016
Tijdje al niet meer geweest, maar nieuwe eigenaren blijven zich ontwikkelen. Zowel op smaak, kwaliteit als de vriendelijke bediening. Niet zo stijf, maar helemaal van deze tijd. Aanrader!! Steak tartaar bulgogi was geweldig. Deze wordt aan tafel geflambeerd. Hierdoor krijg je een bijzondere smaaksensaties. Gegaard aan de buitenkant en nog rauw binnenin. Een mooi gerecht die staat voor de innovatieve keuken met Aziatische invloeden.
Ricardo E.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Heerlijk gegeten vrijdagavond in deze oude herberg.
Bij ontvangst netjes welkom geheten door de attente jongedame uit de bediening, en naar onze tafel begeleid.
Of wij ons wouden laten verassen was de vraag, nou ja tuurlijk onze ervaring spreekt dat dan de keuken echt tot zijn recht komt.
Mooie spannende gerechten met lekkere,goed uitgezochte wijnen.
Vooral het aardappel gerecht met truffel was fenomenaal!
Wij komen hier zeker nog een keer 'aanwaaien'..
Team Zoelensche Brug: Bedankt voor een geslaagde culinaire avond!
Oscar V.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Helaas werden de verwachtingen niet waargemaakt in de Zoelense brug.
Wij zaten voor in de serre waar het zo gehorig was dat ieder gesprek van iedere tafel letterlijk te verstaan was. Onze reservering, die bevestigd was via sms, was niet bekend bij de bediening. Gelukkig was er wel plek, maar bijzonder dat dit toch nog misloopt.

De bediening was jong en wat onzeker; vriendelijke dame, maar erg zoekend in haar uitleg van de gerechten op de kaart. Wij kozen voor het keuzemenu, waarbij de Steak Tartare een positieve uitschieter was.
Helaas was het geserveerde brood niet allemaal even vers, waarbij er 1 stuk zo droog was dat het de indruk wekte dat het echt al langer lag. We hebben dit brood apart gelegd, maar hier is geen actie op ondernomen.

De keuken neigt naar aziatische smaken en voegt deze in onze optiek ook toe waar dit misschien minder gewenst is. Het is een kwestie van smaak, maar wij vonden het wat vergezocht.
Het Landzwijn werd als Lam op de rekening gezet, de naam op de pinbon was van het oude restaurant in Rhenen. Al met al erg veel losse elementen die niet klopten in onze beleving.

"moet je daar dan zo bij stil staan?"
In mijn optiek is dat sterk afhankelijk van het prijsniveau, waarbij ik altijd de geleverde kwaliteit in service en keuken afzet tegen het prijsniveau. In het geval van de Zoelense Brug vond ik het te vaak, te slordig voor het prijsniveau en pretentie.
Moon D.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Via heerlijk.nl bij dit restaurant terechtgekomen, en heeft ons goed verrast! Heerlijk gegeten! Veel verschillende smaken in 1 gerecht. Vooral de steak tartaar is een aanrader!
Tanjaros .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Weer heerlijk gegeten bij de Zoelense brug gisteravond. Eert wat gedronken op het gezellige terras. Daarna binnen gegeten. We hadden het zes gangen menu. Heel veel heerlijke smaken op het bord, echt heel lekker. Elke gang is weer een verassing, ook al weet je van tevoren wat je krijgt. De jonge bediening doet het leuk, niet helemaal alles volgens de 'regels' maar wel vlot en spontaan. Het mooie oude pand is sfeervol. Echt een aanrader!
Kees S.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening, alleen jammer dat zij niet precies wisten wat zij serveerden.
Rekening gehouden met plaatsing met de baby die we bij ons hadden. Bijzondere gerechten met heerlijke smaaksensatie.
Pitoreske locatie. Pittige prijzen, maar zeker in verhouding met hetgeen geboden wordt.
Kortom een aanrader.
OttenMeijers .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Heerlijk gegeten! Verrassende en lekkere combinaties, bv. rog en stoofvlees.
Puntje van aandacht: toen we telefonisch probeerden te reserveren werd de telefoon niet aangenomen.
Etienne V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Via een familiediner kwamen we terecht bij de Zoelensche brug. Alles klopte: de ligging midden in de Betuwe in Zoelen bij Tiel. Prachtig en gezellig terras, binnen ziet het er ook prima uit, de Wc's schoon en proper, na een stiekeme blik in de keuken, clean en goed georganiseerd. Vriendelijke en welkome ontvangst. De dames van de bediening: jong, knap, vriendelijk en zeer deskundig en professioneel! Een wel geoliede machine. De bediening loopt soepel en gesmeerd, geen dure flesjes water maar gewoon karafjes kraan water, wordt iedere keer ongevraagd aangevuld, goed en deskundig wijnadvies, wordt ook op tijd bijgevuld en niet de halfvolle glazen(omzet maken). Goede uitleg van de gerechten en de wijnen. Het eten was geweldig: een vijfgangen menu met veel amuses, ieder gerecht was een plaatje en goed van smaak en portitionering, de timing was perfect, niet te lang of te snel, zodat je weer trek had op het volgende. Een geweldige culinaire avond en ervaring. Een ongeëvenaarde prijs kwaliteitsverhouding, m.i. te weinig voor het gebodene, ik hoop dat ze er aan uit komen en toch een goede stabiele toekomst kunnen opbouwen, want dit verdienen zij zeker met deze inzet! Een aanrader waard en op naar een BIB Gourmand!
MarianneKH .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Heerlijk en heel verassend gegeten. Wij hadden het 5-gangen menu. Elk gerecht met zeer veel zorg bereid en geserveerd. Extra pluim voor de bediening; zij wisten van elk gerecht precies wat er in zat en hoe het bereid was. Ook heel service- en klantgericht. Zo zie je het niet vaak meer. Wij gaan zeer zeker vaker!
J. V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
een uitstekend 4 gangen verrassingsmenu begeleid met hele mooie wijnen toonde maar weer eens aan hoe goed deze keuken is.
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De chef heeft er duidelijk zin in! Bijzondere combinaties van streekproducten met een Aziatische touch. Alles mooi gepresenteerd en ook nog eens voor een schappelijke prijs. Genieten! Dat allemaal in een prachtige omgeving in een prachtig pand.

Het was echter niet helemaal af en dat zat hem met name in de bediening. Die is te weinig vakbekwaam/heeft te weinig oog voor de gasten. Zo vroegen we om het wijnarrangement bij het 5-gangen diner (daar hadden we iets over gelezen op de kaart). Dat bleek er niet echt te zijn. De wijnen konden los bij de gerechten geserveerd worden waarbij alleen de wijnen die al per glas werden verkocht werden aangeboden. Jammer want zulk mooi eten vraagt om een sommelier met verstand van zaken om het geheel af te maken. Verder werd er vooraf niet echt even welkom geheten en iets over het menu verteld. Pas wanneer het werd gebracht was daar de toelichting. Het past om het geheel wat meer aan de kleden want dat verdienen de chef en zijn creaties.
Willem-Jan K.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Dit restaurant ligt op zo'n beetje de mooiste plek van Nederland; in een klein buurtschap in de Betuwe onder eeuwenoude bomen. We waren hier al een keer voor diner, maar nu lunchen we er lekker. Je moet je wel een weg banen door anwb-publiek die op de fiets de zelf meegebrachte krentenbollen opeet, maar een keer binnen staat er snel een glas wijn voor je neus en is het uitzicht op het publiek vanuit de mooie serre erg amusant. Lief lunchmenu; seizoenssoepje (paddestoelen), salade, boerenbrood met ambachtelijke ham en een kroket. Voor 12 euro ben je hier spekkoper. Doe dan nog maar zo'n lekker wijntje!
Jaapschoemaker .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Hier bij toeval terechtgekomen na een mooie fietstocht door de betuwe. wat een geweldige afsluiting van de dag is dit geworden. Verassend eten, vriendelijke bediening. We hebben ons met 6 gangen laten verassen. Heerlijke amuses vooraf. Mooie gerechten, spannende combinaties met zoet en zuur. maar ook met warm en koud in een gerecht. De gerechten worden goed uitgelegd door de spontane bediening. en ook het wijnavdvies is veraasend goed. Niet altijd een wijn die je bij de gerechten verwacht, maar door de spannende combinatie wel een schot in de roos. Een aanrader voor iedereen die van culinair eten houd
Maarten F.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2016
De voorgerechten waren goed. Bij de carpaccio waren de eendenleverkrullen vergeten, maar die werden snel gebracht toen we dit meldden. Het eendenleverschaafsel was wel bevroren, maar dat ontdooide snel.
Voorgerecht van rode bietenrisotto met gamba's was erg lekker.
De tournedos als hoofdgerecht was prima. Het hoofdgerecht van buikspek was helaas niet te eten. Alles op het bord was gortdroog. Het leek erop dat het bord al ruime tijd o pde pas had gestaan. Babymaïs, wortel, pastinaak die allemaal uitgedroogd op het bord lagen naast een stukje zwijnsfilet dat goed gegaard was, maar ook droog.
Het buikspek was helaas niet te eten. Keihard, kurkdroog, niet doorheen te komen.
Ik heb dit doorgegeven aan de bediening. Zij zou het doorgeven aan de keuken, maar daar hebben we geen enkele reactie op mogen ontvangen. Ondanks dat het niet te eten was heb ik de volle mep moeten betalen.
Nagerecht was prima, maar niet geweldig.
Mij zien ze hier niet meer terug.
Marlous V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Met een familie-lunch ongelofelijk gezellig en lekker gegeten. Zeer goede keuken, heerlijke wijnen en een hele leuke ambiance!
Rosso31 .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Heerlijk genoten bij de zoelensche brug! Een net vernieuwd 6 gangen verassingmenu gekozen en een verassing was het zeker. Heerlijke en spannende smaak combinaties begeleid door mooie wijnen! De bediening is erg hartelijk en attent. Een pareltje verstopt in de Betuwe, zeker een ritje waard!