Herberg de Taamvenhoeve

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Wapperdehap .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Wij hebben bijna een uur moeten wachten op onze bestelling.de bediende kwam vijf keer vragen of wij nog wat wilde drinken. Ik had een uitsmijter van het huis zo vreselijk vet heb er maar wijnig van gegeten. De twee anderen hadden een broodje gezond,dat was wel goed.De opmaak van de gerechten was veel te overdadig.Ook waren er gerechten niet vooradig.Dat is niet geweldig.
Al met al geen aanrader.
Spicyink .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
geboekt met een social deal "wild menu". 1 van de 2 was vegetarisch, dit was doorgegeven maar door het een keer aanpassen van de reservering was dit vergeten. Het werd echter perfect opgelost met prima gerechtjes. We vonden de aankleding wat minder, ruimte is erg gehorig, dit moet makkelijk op te lossen zijn. Gastvrijheid geven wij een 9. Eten een 7, het was goed maar niet uitmuntend. Prijs kwaliteit was in combinatie met de Social Deal wel erg goed.
Jopio65 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
De herberg ligt erg landelijk op de weg naar de achelse kluis. Wij gingen voor een wildmenu aktie. We komen terecht in een soort huiskamer want het restaurant was daarvoor bezocht door een partij met 40 kinderen. Onder het genot van een soepel wijntje lieten we het op ons af komen. We starten met een wildpasteitje van 3 soorten vlees. Het geheel was goed op smaak.
We werden bediend door een vriendelijk dienstertje die alleen nog niet goed wist wat er allemaal op de kaart staat, wellicht nog in opleidng.
Hierbij volgde een steak van wild zwijn met 2 aardappelkroketjes, rode kool en apart een schaaltje met aardappelschijfjes in roomsaus, alles heerlijk op smaak, kortom heel verrassend, het desert was niet bijzonder gewoontjes toetjes van dit en dat mousse brownie erg zoet allemaal.
De lunchkaart ziet er ook goed uit voor elk wat wils en zelfs wentelteefjes met kaneel en suiker; dat kom je niet vaak tegen op de kaart.
Laatste recentie 2013? Inder geval goed gegeten betaalbare prijzen, en als je in de buurt bent zeker een aanrader voor hapjes en drankjes zelfs zag ik een speeltuintje
Luuxor .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2012
Afgelopen zondag hier gegeten& gedronken, Leuk Restaurant dat sfeervol en een warme uitstraling heeft.
Eten was prime en de bediening was erg attent en vriendelijk
voor herhaling vatbaar
Daan10 .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2012
Als je van eten houdt, dat vooral veel, maar niet echt lekker is. De bediening doet erg zijn best, maar eerlijk is eerlijk, voor deze extreem lage prijzen kan je ook geen culinaire hoogstandjes verwachten. Ik vermoed dat het reguliere publiek vooral veel en goedkoop wil eten...
Wij hadden met ons gezelschap biefstuk waar het mes niet doorheen wilde, spare ribs die te lang op de grill hadden gelegen en frieten die waarschijnlijk in oud vet waren gebakken (ze smaakten naar kroketten). Kortom; geen aanrader.
Wat ik me daarnaast afvraag; mag er worden gelogen op de web-site? Het restaurant bestaat sinds begin jaren '80. Mag je dan adverteren alsof je sinds 1840 (dus 150 jaar langer) zou bestaan?
Pinoccio .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Het is een echte herberg. Leuk, gemoedelijk restaurantje. Vriendelijk personeel. Ik vind de lunchkaart echter beter dan de dinerkaart. Prijs/kwaliteit is goed. Je kunt er lekker eten.