Herberg De Swaen

Markt 29 4841 AA Prinsenbeek Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg De Swaen

Pibelly .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2016
Hier heb is kalfsoester, met gebakken bloedworst en een heerlijke jus gegeten. Daarbij kreeg ik heerlijk gebakken frites. Het decor is dat van een oud dorpscafé want dat is het eigenlijk ook, maar wel heel gezellig.
Kulleke01 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2014
Tweede kerstdag met Partner het kerstmenu gegeten. Het was een vooraf vastgesteld menu met overheerlijke gerechten van vis en wild met in totaal 10 keer een hapje en drankje. Helaas vonden wij het te lang duren en zijn voor de koffie afgehaakt na 5 uur tafelen. De bediening had alle begrip en bleef correct en vriendelijk. Jammer was ook dat er weinig gelet werd of onze drankjes op waren, we hebben er zelf 3 keer om gevraagd. Compliment is wel dat er gratis kraanwater werd geschonken.
Jan R.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
Uitgenodigd voor een verjaardagsparty met aansluitend een diner. De setting, een authentiek dorpscafé op een ludieke locatie met voldoende parkeer mogelijkheden op het plein direct ervoor. Op eigen initiatief kon je drankjes, zonder beperking, aan de bar bestellen. Een paar rondjes met lekkere garnituren was enigszins zuinig. Na de party werden we verwacht in de opkamer waar plaats is voor zo’n 25 personen. Wij waren met 18 personen, het menu stond op een bord aan de muur met drie keuzes. Ik koos voor makreel filet vooraf, het hoofdgerecht een kangaroo biefstuk en dessert een roodfruit soepje met champagne ijs. Alle drie de gangen werden met gevoel voor creativiteit opgediend en de smaak was voortreffelijk. Met de complimenten voor de kok(s) die dit in een kleine background uit de keuken wisten te toveren voor een zeer geloofwaardige prijs. En niet te vergeten de Brabantse gastvriendelijkheid die mede “jeu” gaf aan de goedlachse sfeer. Kortom dit moet je gewoon en keer beleven, je zal er geen spijt van krijgen.