Herberg De Prins

Meer informatie over restaurant Herberg De Prins

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Amanda V.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Lang geleden dat ik zo lekker gegeten heb, echt een top avond gehad met z'n tweetjes!
Gezellige tent, vriendelijk personeel en goede service! (Onderdeel van toetje miste we dachten we en kregen direct bij geserveerd)
Geadviseerde wijnen bij de gerechten, erg fijn, leuk en een plus.
Xxl toetje echt een super aanrader en de Picanha ook!

Super mooi opgemaakte borden! Tja het oog wil ook wat :)
StefH .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met een roep van 8 personen hier gaan eten. De service was zeer vriendelijk en voor ieder was er ruim keuze voor een redelijke prijs. Het eten werd netjes tegelijk geserveerd. Het liep allemaal zo vlotjes dat we 3 uur later al helemaal klaar waren met voor, hoofd, nagerecht en koffie.
Toen wij er waren was er in het café een carnavalsfeestje en daar moesten we dan doorheen om weer buiten te komen, maar dat mag de pret net drukken. Om naar een volgend dinertje.
Berthuizinga .
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Dit is een restaurant waar wij regelmatig gaan eten.
Lekker ontspannen sfeer met vriendelijke bediening. Geen poespas, maar Brabantse hartelijkheid. Zondag 15 november met 4 personen uitgebreid geluncht. Goede kaart met lekkere gerechten.
Ook de borrelhapjes zijn een aanrader.
Prima prijs/kwaliteit verhouding.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Het was gezellig, het personeel was aardig en het eten was heerlijk. Zelden zo'n lekkere wild zwijn haas gegeten. En de proeverij van soepjes vooraf was ook heel erg lekker.
Ook de carpaccio van mijn partner en de saté was heel erg lekker.
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
vanmiddag met mijn dochter gegeten bij "de Prins"wij hadden zin in iets gezellig's.Dat kwam goed uit,op een malle tijd (3 uur s'middag's) heerlijk zitten eten. de biefstuk was geweldig evenals het bruine stokbrood vooraf met kruidenboter aioli en nog een saus, de zelfgemaakte friet en het chocolade dessert.alles was gewoon heerlijk.je bent daar uit en toch een beetje thuis. De bediening is hartelijk maar niet overdreven en de gerechten zijn met zorg bereidt,de prijs is heel netjes het is een gezellige zaak waar wij graag weer terug komen,echt een aanrader!
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2015
Wij waren op zoek naar een eetgelegenheid open op maandag en waar de hond welkom was, nou hier kon het!
Wij werden (met onze kids en hond) welkom geheten waarna wij een leuke plek mochten uitzoeken. Drankjes stonden snel op tafel. Gezien wij niet konden kiezen uit de voorgerechten kozen wij hier voor de parade XXL, vooral het 'vispotje' was lekker, de tonijn tartaar was smakelijk echter net iets te zout naar onze zin. Als hoofdgerecht hadden wij beide de 'die moet je proeven' hamburger en de kids een kroket en spareribs.
Aan de kroket met frites kon weinig fout gaan, ook lekkere appelmoes. De sparerib was helaas gekookt waardoor die wat futloos was. Onze hamburgers waren voortreffelijk, echter waren de frietjes net niet goed (en ook niet lang genoeg) gebakken.
Al met al een leuke plek voor een redelijke maaltijd. Erg vriendelijke bediening die zeker hun best doen! Nu nog net iets meer letten op de bereiding van de gerechten en het zou snel en 9 worden, zeker in combinatie met de prijs!
Dree S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Gerookte eendenborst met couscous,gerookte zalmfillament met zeewier;ossenhaas carpacio met fijne salade en pijnboompitjes; gerookte kipflinters. Heerlijke en verassende hapjes voor
twee geserveerd met een kleintje soep. Aanrader deze combinatie die als voorgerecht XXL
op de kaart stond. Echt een aanrader vooral met de Viognier die wel heel fraai met de gerechten combineerde.
Gezellig druk op het terras daar in Berlicum.
Tot de volgende keer.
Marie Louise D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2015
Afgelopen weekend er 2 maal gegeten! Toptent! Vriendelijk personeel, alles liep als een geoliede machine, en dat terwijl er zo 'n 150 man zat te eten, drie kwart buiten, de bouwvak werd ingeluidt!
Goede grote ,malse biefstuk gegeten die perfect gebakken was , vooraf 3 heerlijk verschillende verse soepjes, koffie toe, en dat alles voor een goede prijs!
De tweede keer verse sate, met artisanale satesaus, eerlijkheid biedt me te zeggen dat de saus beter apart geserveerd kan worden. Maar waar heb je het dan over.....Fijne zaak! Jong en dynamisch! Ga zo door, een pluim!
Oonen .
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Na hier in het verleden matig gegeten te hebben toch weer eens laten verleiden om weer s uit eten te gaan bij de Prins. Als plek om even een drankje te doen is het er prima en gezellig. Maar wederom was de kwaliteit van de gerechten weer telleurstellend. Het was een gewone avond wat betreft de drukte, niet alle tafeltjes waren bezet maar we moesten erg lang wachten voor we werden geholpen. Het hoofdgerecht vervolgens was gewoon niet gaar, er is echt een verschil tussen rose en rauw!Hoofdgerecht meerdere malen moeten terug sturen! Verder werden er rozemarijnaardappeltjes geserveerd zonder rozemarijn en ook de sauzen bij de gerechten smaakten niet alsof ze vers waren bereidt. Wij vonden de rekening dan ook buitensporig hoog voor het gebodene!
Hakkene .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2014
Aangeschoven bij thema avond chique de prins. Deze avond stond in teken van wild gerechten met heerlijke wijnen. Het was rustig in het restaurant. Ontzettend jammer want deze avond verdiende meer aanloop. Vriendelijk en gastvrije bediening. Voorgerecht risotto van paddestoel met hazenfilet heerlijk. De chabli paste er ook perfect bij. Hoofdgerecht wild zwijn met paddestoelen ook top. Kortom een heerlijke avond uit.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2014
Prima gelegenheid voor een gezellig etentje. Wij zaten in het achterste gedeelte, wat nog al erg groot is. Hierdoor konden we elkaar bijna niet verstaan. dat was jammer. Wel leuk dat we aan een ronde tafel werden geplaatst (met 4 personen). Beding was vlot, aardig en goed ingewerkt. Vooraf kregen we een plank met heerlijk brood op tafel wat je zelf mag snijden. Dit past helemaal in de sfeer van dit restaurant.
We waren tevreden over het eten, maar ik wil even opmerken dat de spareribs erg gewoontjes (lees fantasieloos) waren en het vlees niet goed los liet van het bot. Het beenhammetje daarentegen was perfect.
Ber .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2014
De mindere recensies snap ik niet. Wij zijn echt wel wat gewend en komen regelmatig bij De Prins omdat geen enkel restaurant in de regio zo'n goede prijs-kwaliteitverhouding biedt. Inclusief de sfeer. Het is er altijd gezellig, daar doet het personeel ook echt hun best voor. Doet denken aa een Engelse pub. Publiek is divers, alle leeftijden. Leuke gevarieerde kaart, vis en vlees, voor elk wat wils, en heerlijk warm bruin brood vooraf van het huis. Geen verbeterpunten, dus een dikverdiende 10!
Pdw1234 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2014
Prima keuken, prijs/kwaliteit verhouding in balans, goede sfeer....soms een Brabants kwartiertje qua wachten op volgende gang echter uit eten is een kwestie van geen haast hebben! Aanrader voor iedereen die ongedwongen uit eten wil.
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2013
De kwaliteit van het eten is erg wisselvallig. De laatste maanden is het weer erg wisselend en vaak onder de maat. Zels een biefstukje lijkt uit de staemer te komen en de geserveerde salade is liefdeloos en fantasieloos. Jammer dat een restaurant met zo'n leuke ligging er de laatste tijd zo weinig van maakt in de keuken.
Wiesenrien .
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2012
Heerlijk gegeten op 1e kerstdag, wel telefonisch gereserveerd, gewoon a la carte, dus geen 4 of 5 gangen diner. Een geweldige vondst: 4 kleine voorgerechtjes voor 2 personen. Daarna een prima biefstuk met pepersaus en een wildstoofpannetje. De biefstuketer was jaloers op mijn wildgerecht, dus dat zegt genoeg! Bediening was prima; regelmatig vragen of alles in orde was en geen gejaag door de bediening. Prima gegeten, gaan we vaker bij De Prins doen!
Joostveghel .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2012
zoals gewoonlijk weer goed en eenvoudig lekker gegeten voor een zeer acceptabele prijs. De bediening is joviaal, snel en professioneel. Een goede plek om snel iets te eten.
Culikaat .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2012
Gemoedelijk eetcafe , waar je op je gemak een hapje kunt eten in ontspannen sfeer. Bediening gehaast en onpersoonlijk. Rennen van tafel naar tafel,zonder aandacht voor de gast. Opvallend dat dit ook gebeurt als het niet zo druk is. Lekker brood vooraf, carpaccio waterig, salade geitenkaas champignons niets bijzonders
Steef-1987 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2012
Gezellig en toegankelijk restaurant met een leuk terras, maar schiet helaas qua service nog een hoop tekort. De bediening was erg traag en niet goed aanspreekbaar. Ook de kwaliteit van de gerechten viel erg tegen. De carpaccio vooraf was erg lekker, maar de spareribs waren droog en niet heel smaakvol, de Mexicaanse wrap was taai en weinig gevuld en ook de mosselen vielen tegen qua smaak en werden bovendien zonder sausje(s) gereserveerd. Een tegenvaller dus!
Joostveghel .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Gezellig restaurant met goede ambiance. Goede menukaart met lekkere en gevarieerde gerechten. Bediening is snel en uiterst vriendelijk.