Herberg De Klomp

Vilsterseweg 10 7734 PD Vilsteren Nederland Kaart

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Herberg De Klomp

• : Gratis parkeren op eige terrein en op de naastgelegen openbare parkeerplaats

Woensdag tot en met zondag vanaf 10:00uur

9,2

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Klomp

Jg V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening. Mooie creaties, goed op smaak met verrassende ingrediënten. Uitgebreide wijnkaart met veel variatie voor een schappelijke prijs. Absoluut een aanrader.
Verva V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2018
Wij hebben hier voor de tweede keer gegeten en, net als de eerste keer GEWELDIG. Gratis brood met boter en olie, een leuke amuse en daarna heerlijke gerechten, prachtig opgemaakte borden en lekkere wijn. Zeer vriendelijke bediening. Top!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Weer héérlijk gegeten. Hartelijke bediening. Een aanrader!
Elly W.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige, sfeervolle ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar! TOP!
Valerie R.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Wederom vrienden meegenomen naar het beste restaurant van de regio. Altijd vers en ze houden rekening met ieders wensen (ook lastigere zoals die van mij). Zeer fijne ambience met een persoonlijke service en ik voel me als klant oprecht gewaardeerd.

Dit is nou zo'n restaurant waar je altijd blij van wordt en wat nooit teleur stelt: aanrader als je van streekgerechten houdt!!!
Waarom M.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Super ontvangst, uitstekend gegeten, zeer flexibele en meedenkende staf. Erg leuk om dranken en kazen uit de directe omgeving te nuttigen.
Nike O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
Ga hier niet eten! Je krijgt niet wat op de kaart staat een de bijgerechten zijn beschimmeld. Echt te duur voor de kwaliteit en service.
Dick N.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Plezierige ontvangst, gezellige sfeer, we hebben heerlijk gegeten veel streek producten. Kortom een zaak om terug te komen!
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Ben-en-Wendy H.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Leuk sfeervol restaurant, ontvangst was netjes maar personeelslid wist niet dat wij arrangement hadden geboekt, vriendelijke bediening en wat vooral telt : het eten was op alle fronten super.
Echter een grote teleurstelling was het feit dat wij via Heerlijk.nl een diner van € 55 hadden geboekt met 37% korting dus voor € 34,50. Echter er bestond geen diner van € 55 en iedereen kon gebruik maken van het diner voor € 34,50. Behoorlijk misleidend zonder hier verder op in te gaan (kunnen immers hiervoor geen cijfer geven).
Madeleine L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
De bediening was prima en heel attent. Vlees bereiding was heel goed, maar de groenten waren jammer genoeg, niet echt op smaak. Het was zeer zeker voldoende.
Rene D.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
wij hebben er heerlijk gegeten de bordjes zagen er feestelijk uit zeker het aan raden waard.
Bediening zeer attent en heel vriendelijk hadden ook tijd voor een praatje.
komen er zeker terug
DylanB .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Heerlijk eten. Bediening onpersoonlijk en routineus. Was eerder plezieriger en gezelliger. Personeel kan net het verschil maken tussen gewoon lekker eten of het gevoel van een avond uit. Even een persoonlijke opmerking of een grapje maken het verschil. Een bord op tafel zetten (en de heren eerst bedienen....) kan iedereen. Maak er iets meer van zodat de gasten met een warm gevoel weggaan.
Francis B.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2017
Als vaste gasten van De Klomp waren wij in 2016 teleurgesteld in de keuken van De Klomp. Maar 13 en 14 april jongstleden zijn we zeker niet teleurgesteld, integendeel: de 1e avond hebben we meer dan genoten van het 5 gangen diner en hetzelfde geldt voor het 3 gangen diner (ree van het landgoed Vilsteren) op de 2e avond. Kortom: hulde voor de koks Jos en Alex samen met hun collega's in de keuken maar ook voor het hele team van De Klomp die met hun klantvriendelijkheid, vakkundigheid en enthousiasme ons weer ouderwets in de watten hebben gelegd. De Klomp is back!
Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk wild gegeten hier.
Op kaart staan diverse gerechten met producten van landgoed vilsteren.
Lekkere bijpassende wijnen! Zeer vriendelijke bediening.
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Twee avonden genoten in het restaurant tijdens ons verblijf in De Klomp.
De eerste avond beperkte wij ons tot een voorgerecht en kaasplankje. Mooi en smaakvol. Als je brood bij je voorgerecht van Carpaccio en Pate vraagt, worden 6 stukjes zelfgebakken brood geserveerd en voor €4,50 op de rekening gezet. Dat is een dissonant.
De volgende dag genoten van een diner met vrienden. Mooie gerechten en uitstekend klaargemaakt, lof ook voor de groenten bij de gerechten. Eer heerst een prettige en rustige sfeer. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. Kortom een fijne avond met heerlijke verwennerijen.
stegerenshoek .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met familie gedineerd bij De Klomp. We hoorden dat de nieuwe chef kok het gehele menu vernieuwd heeft en dat wilden we heel graag proeven.
Aangezien we van wild houden hebben we gekozen voor het 4 gangen menu van de chef waar diverse soorten wild, afkomstig van het landgoed Vilsteren, voor gebruikt was. We hebben er volop van genoten en natuurlijk hebben wij er heerlijke bijpassende wijnen bij gedronken.
Kortom een topavond met zeer vriendelijke bediening en de chefkok Jos Dijkstra kwam aan het eind van de avond nog even bij ons aan tafel hetgeen altijd een goede gewoonte is.
Veel dank aan het gehele team en tot de volgende keer.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gisteren weer heerlijk verwend bij de klomp. We hebben een 3 gangen menu gehad met heerlijke bijpassende wijnen en werden ontzettend vriendelijk geholpen. Was zeker voor herhaling vatbaar.
Riekie D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vrijdag 12 augustus lunchte ik met mijn bejaarde ouders bij De Klomp. Zij en ook ik hadden ons daar erg op verheugd. De teleurstelling was groot: de tomatensoep en lamsbouillon die na lang wachten werden geserveerd, ontstegen niet het niveau van een soepje van de groothandel. Na wederom lang wachten en de vraag van de ober "hebt u haast dan?" werden de slecht gebakken pannenkoeken, waarin het zout ontbrak, gebracht.
Omdat ik mijn ouders vanwege hun hoge leeftijd geen enerverende middag wilde bezorgen, heb ik mijn mond gehouden. Maar het mag duidelijk zijn: voor ons nooit, maar dan ook nooit weer De Klomp.
Willemijn V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren met 3 vriendinnen een fantastisch verblijf gehad in Herberg de Klomp gehad. Na een goede lunch via een bittergarnituur naar een 6 gangen diner incl wijnarrangement gegaan. Van uitzonderlijke klasse, alles was even goed en de wijnen paste prima!
Veel inspiratie opgedaan (waaronder bietjes van de bbq) voor thuis.
Na dit alles werden wij vanochtend zeer positief verrast door het ontbijt, alles vers en vanuit de omgeving. Leuke presentatie en heerlijk brood.
Iris en Gert Jan, ga zo door! Een aanwinst voor de omgeving van Vilsteren