Herberg De Klomp

Zaterdag en Zondag vanaf 10:00
- High Tea 14:00 - 16:00

Marije V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heerlijk wild gegeten hier.
Op kaart staan diverse gerechten met producten van landgoed vilsteren.
Lekkere bijpassende wijnen! Zeer vriendelijke bediening.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
Twee avonden genoten in het restaurant tijdens ons verblijf in De Klomp.
De eerste avond beperkte wij ons tot een voorgerecht en kaasplankje. Mooi en smaakvol. Als je brood bij je voorgerecht van Carpaccio en Pate vraagt, worden 6 stukjes zelfgebakken brood geserveerd en voor €4,50 op de rekening gezet. Dat is een dissonant.
De volgende dag genoten van een diner met vrienden. Mooie gerechten en uitstekend klaargemaakt, lof ook voor de groenten bij de gerechten. Eer heerst een prettige en rustige sfeer. Het personeel is vriendelijk en vakkundig. Kortom een fijne avond met heerlijke verwennerijen.
Stegerenshoek .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Afgelopen vrijdag met familie gedineerd bij De Klomp. We hoorden dat de nieuwe chef kok het gehele menu vernieuwd heeft en dat wilden we heel graag proeven.
Aangezien we van wild houden hebben we gekozen voor het 4 gangen menu van de chef waar diverse soorten wild, afkomstig van het landgoed Vilsteren, voor gebruikt was. We hebben er volop van genoten en natuurlijk hebben wij er heerlijke bijpassende wijnen bij gedronken.
Kortom een topavond met zeer vriendelijke bediening en de chefkok Jos Dijkstra kwam aan het eind van de avond nog even bij ons aan tafel hetgeen altijd een goede gewoonte is.
Veel dank aan het gehele team en tot de volgende keer.
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gisteren weer heerlijk verwend bij de klomp. We hebben een 3 gangen menu gehad met heerlijke bijpassende wijnen en werden ontzettend vriendelijk geholpen. Was zeker voor herhaling vatbaar.
Riekie D.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Vrijdag 12 augustus lunchte ik met mijn bejaarde ouders bij De Klomp. Zij en ook ik hadden ons daar erg op verheugd. De teleurstelling was groot: de tomatensoep en lamsbouillon die na lang wachten werden geserveerd, ontstegen niet het niveau van een soepje van de groothandel. Na wederom lang wachten en de vraag van de ober "hebt u haast dan?" werden de slecht gebakken pannenkoeken, waarin het zout ontbrak, gebracht.
Omdat ik mijn ouders vanwege hun hoge leeftijd geen enerverende middag wilde bezorgen, heb ik mijn mond gehouden. Maar het mag duidelijk zijn: voor ons nooit, maar dan ook nooit weer De Klomp.
Willemijn P.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Gisteren met 3 vriendinnen een fantastisch verblijf gehad in Herberg de Klomp gehad. Na een goede lunch via een bittergarnituur naar een 6 gangen diner incl wijnarrangement gegaan. Van uitzonderlijke klasse, alles was even goed en de wijnen paste prima!
Veel inspiratie opgedaan (waaronder bietjes van de bbq) voor thuis.
Na dit alles werden wij vanochtend zeer positief verrast door het ontbijt, alles vers en vanuit de omgeving. Leuke presentatie en heerlijk brood.
Iris en Gert Jan, ga zo door! Een aanwinst voor de omgeving van Vilsteren
Wendelke .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
We werden heel vriendelijk geholpen door het personeel, maar het duurde allemaal wat lang.
We zaten buiten en zouden met de eerste gang naar binnen (een ruimte met een landelijke uitstraling) geroepen worden. Er stonden inderdaad een paar broodjes met dip, maar de eerste gang ( n flauwe eendeborst) liet op zich wachten.
Het hoofdgerecht, kalfs entrecote, was oke maar wat koud (frieten zijn heet echt t lekkerst). De asperges waren goed. Het dessert: bramenpuddinkje met karnemelkijs was prima.
Na de goede recensies had ik het iets beter verwacht.
Lydy .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijke plek, we zaten op het terras. We (2 personen) hadden een high tea de luxe via Gift for You. De thee was prima, onbeperkt. De hapjes waren summier, vooral de zoete hapjes. De scones waren echte mini. Zelf de twee stuks scones per persoon waren nog niet gelijk aan 1 normale formaat. De bijgeleverde jam (2 smaken) en clotted cream (die iets te mager was) was hiervoor wel meer dan voldoende, dus hebben we nog scones bijgevraagd, die we ook keurig kregen (weer 2 x 2 mini's). Verder zat er maar 1 bonbon pp bij, 1 simpel snoepje en 1 simpel stukje nougat. De hartige sandwiches waren lekker, maar eenvoudig: stukjes brood met daartussen een blaadje sla en 1 pp met zalm, 1 met kaas en 1 met worst. De quiche was heerlijk. Conclusie: voor een high tea de luxe had ik wel 2 x zo luxe en wat meer verwacht als wat wij nu gekregen hebben gezien de prijs die voor de bon betaald is (later opgezocht).
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2016
Weer een verrassing, dit restaurant. Voor een groot deel producten uit het Vechtdal.
Een heerlijk voorgerecht van zalm en asperges, daarna vlees van het Lakenvelder rund en voor mijn partner lam. Beide gerechten waren top. Ook de garnituren ,frites, aardappeltjes en compote waren zeer smakelijk. Daarbij een Merlot en de maaltijd was geslaagd. Een goede prijs/kwaliteitverhouding. Beslist aan te bevelen.
Vera.bleijenberg .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Een ongedwongen restaurant. Naast a la carte kun je ook kiezen uit diverse menu's.
De gerechten waren heerlijk en echt van deze tijd. Met zorg klaargemaakt. De bediening was prettig en ongedwongen.

wij gaan zeker nog een keer terug. Er is ook een heel fijn terras voor bv lunch.
Frits H.
  • Datum van je bezoek: 12 mrt. 2016
Gert-Jan en Iris runnen 5 jaar Herberg De Klomp. Ter gelegenheid daarvan nodigden zij gasten uit om voor een jubileumprijs te komen dineren. Omdat wij hier al eerder te gast waren en ervaren hebben wat de keuken van deze sfeervolle herberg biedt, namen we de uitnodiging graag aan.
We hebben er geen spijt van. Wat de keukenbrigade aan de gasten voorschotelt is van buitengewone klasse.
We starten met een heerlijke amuse: een bouillon van lam en een rilette van kabeljauw.
De huisgerookte zalm met ingelegde meloes-ui met daarbij kroepoek van gamba smaakte heerlijk. Zelfs aan de vorm van de zalm was aandacht besteed!
Als tussengerechten werd lam van het Landgoed Vilsteren en corvina (vis) met saus van kreeft geserveerd.
De hoofdgerechten bestonden uit Lakenvelder met jus van rode wijn en skrei (winterkabeljauw) met saus van gepofte knoflook.
Tot slot van al deze heerlijkheden werd cannellonie van witte chocolade, gevuld met donkere mousse van donkere chocolade en huisgemaakt ijs van grapefruit.
En dit alles begeleid door prima huiswijnen Chardonnay en Shiraz.
Als afsluiting werd genoten van koffie met friandises.
Wat hebben we heerlijk gegeten: grote klasse!
De bediening was - zoals we gewend zijn - erg attent, rustgevend en vriendelijk. Je voelt je écht gast en zeer welkom.
Thatrunks .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Ik heb hier vorige week 2 keer met mijn vriendin en dochter gegeten.
Het was nog geen vakantie maar dat mocht de pret niet drukken. Gelegen in een normale woonstraat is er voldoende gratis parkeergelegenheid.

Wij zijn op Herberg de Klomp gevallen vanwege de openingstijden omdat een andere in de buurt helaas al om 17.00 uur dicht ging elke dag tot aan de vakantie.

Wij zaten zelf in de Limburgse Peel (Centerparcs) waar de prijzen dusdanig hoog waren (en het eten niet echt best was) we op zoek waren naar alternatieven.

Een gemiddeld hoofdgerecht kost € 15,- en je krijgt echt waar voor je geld.
Het eten is heerlijk en je betaald er een mooie prijs voor. Daarbij komt nog dat het personeel (een dame aan de bar van wie ik de naam niet meer weet) erg sociaal en vriendelijk overkomt.

Bovendien toonde ze extra aandacht voor onze dochter en dat vond ik erg fijn.

Top tent met top service :)! Als wij in de buurt zijn komen we zeker terug!

Goed om te weten; binnenkort gaan ze over naar een steakhouse structuur.
Ben-en-Wendy .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Hier met onze koffieclub de lunch gebruikt. Zeer vriendelijk en attent personeel. Ietwat sfeerloze zaal. Ondanks het feit dat de 10 gasten een ander menu hadden werd toch alles gelijktijdig uitgeserveerd. Knap ! Het eten smaakte voortreffelijk en werd leuk gepresenteerd. Mede hierdoor hadden wij een leuke middag.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Afgelopen weekend gelogeerd en gegeten bij Herberg de Klomp. Mijn partner en ik lieten ons verassen door de chefkok. Vooraf een marbre van Griet en spinazie .met daarbij kokkels in een zilte schuim. Je proefde de zee. Een heerlijke frisse combinatie. Als hoofdgerecht hadden we eendenborst met vergeten groenten en een heerlijke jus. Als toetje hangop met zelfgemaakt ijs een peertje met daarin marsepein. Fantastisch eten. Prima service en prettige bediening. Ook als logeeradres een aanrader. Biologisch eten in een mooie ambiance! We gaan er zeker nog een keer heen!
Kyno .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Een tegenvallende lunch na lezen recensies. Een sobere caesar salade waarvan de kip net niet helemaal gaar was van binnen. Het werd keurig opnieuw gemaakt maar ook toen was t in een analyse stukjes niet helemaal gaar. Smaak was wel prima. Restaurant gedeelte en buiten zitten ziet er gezellig uit. Voor lunch gedeelte vond ik ruimte weinig sfeer en zelfs ongezellig.
Na eten nog gebruik gemaakt van toilet waar de dame van het sanitair jammer genoeg eerst de wc bril schoon maakte en vervolgens met het zelfde doekje over het planchet, toiletrolhouder en deurklink ging. ????
Voor ons geen herhaling. ....
Elssmaak .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het eten was echt fantastisch!! Er was te zien dat er met liefde wordt gekookt aan de prachtig opgemaakte borden. En nog belangrijker; de liefde was te proeven! Verse ingrediënten, goed op smaak, bijzondere gerechten. Vegetarisch was geweldig en ook het vlees mooi mals.
Leuke verassingen vanaf het moment dat we plaats namen; allereerst in de vorm van amuses die een smaakexplosie waren en daarna bleven de zintuigen gestreeld worden. Wij zaten op het terras waar een fijne ontspannen sfeer hangt, het personeel vriendelijk en attent. Topavond gehad!! We vinden het jammer dat we zover van dit restaurant vandaan wonen.
Marcel P.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
Herberg De Klomp is met recht een herberg. Je voelt je direct welkom, of je nu op het terras zit, in de brasserie of het restaurant. De bezoekers zijn een mooie bonte mengeling van hotelgasten, mensen uit de omgeving, oud tot jong. Het eten is erg goed. Vooraf had ik de zwezerik die lekker krokant gebakken was met een perfecte wijn erbij. Als hoofdgerecht de proeverij van vechtdalvarken. Heerlijke stukken mals varkensvlees met een voortreffelijke jus. Seizoensgroente erbij en patatjes met eigengemaakte appelcompote. Geen dessert gehad maar wel wat geproefd van het grand dessert van mijn tafelgenoot en ook dat was uit de kunst. De bediening is deskundig en vriendelijk, niet te afstandelijk. Een aanrader als je in de buurt bent.
Willem .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Afgelopen vrijdag heerlijk met vrienden op het terras van Herberg De Klomp gegeten. Wij hebben genoten van de verschillende amuses en de gerechten van het 4-gangendiner en de voortreffelijke wijnen. Jammer was dat we soms erg lang moesten wachten op een volgend gerecht, waardoor we pas erg laat weer in het donker door het bos naar ons B&B moesten fietsen.
Inge B.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2015
Met vrienden gegeten bij Herberg de Klomp.
Beslist een aanrader.
Een gastvrije bediening met kennis van zaken.
De aspergesoep was precies goed en we waren enthousiast over het hoofdgerecht de scharreleend.
De Merlot combineerde prima met de gerechten.
Ook de prijs/kwaliteit is goed.
We komen hier beslist nog eens.
Janjan12 .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Wat je afspreekt en verwacht krijg je 1 op 1.
Onze gasten waren zeer tevreden. Met een gezelschap aldaar gegeten.
Rustige professionele bediening.