Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 35€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Trio van carpaccio en
      dagsoep en
      Riefkoek
  • Hoofdgerechten
    • Shared dining plank met: sparerib - warme groente - kippevleugel - varkenshaasspies - gamba's
      2 Vleesspiesen keuze uit: varkenshaas - biefstuk -
      kipfilet en gamba's
  • Nagerecht
    • Trio van diverse desserts
      tiramisu, creme brulee en
      vanille ijs

Over het restaurant Herberg De Hoeve

Bourgondisch Genieten

Aan de rand van Huissen in de prachtige straat de “Hoeve” vindt u

"Herberg de Hoeve"

Een Bourgondisch Spiesen restaurant, partycentrum, partyboerderij en zalencentrum gevestigd in een boerderij / hoeve daterend uit 1872. Oorspronkelijk gebouwd als hofstede, houtzagerij en café.

Of het nu gaat om het Onbeperkt Spiesen eten of om Shared Dining er is voor iederéén wat wils.

Menuprijzen

op alle andere dagen wel te reserveren vanaf 12 personen

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Hoeve

Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
De presentatie van de gerechten was verrassend anders. Het eten was goed heet en van goede kwaliteit. Door met gordijnen te gaan werken kan het geluidsniveau behoorlijk dalen.
Nettie L.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
We hebben heerlijk gegeten, de bediening was leuk en goed. Hoe het eten opgediend wordt in schaaltjes en de spiesen opgehangen werden vond ik erg origineel.
Rilana P.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2018
Lief, klein en knus restaurantje. Zeer aan te bevelen als je niet in de massa wilt eten.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2018
wij waren de enige gasten en hadden graag een telefoontje hiervan gehad, zodat we hadden kunnen annuleren en een nieuwe reservering hadden kunnen maken
Yvon R.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het voor- en nagerecht waren goed van smaak, hoofdgerecht (plank met diverse soorten vlees/vis) was wisselend van smaak. De gamba's waren lekker, maar daar tegenover waren een spareribs flauw. De hoeveelheid van het hoofdgerecht was ook matig.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2018
ik ben nog niet geweest, maar ik wilde wel reserveren. Maar, ah geeft 2e 3 gangenmenu gratis. Dat gaat alleen bij deze reservering niet op, want als je kijkt naar de normale prijzen kost een 3 gangenmenu € 23,50, dus zou je met z'n 2tjes € 23,50 excl drank kwijt moeten zijn, en waar adverteert men mee dat je nu ineens € 35 moet betalen excl drank, dus wie belazerd nu wie?
Jammer had er wel eens naar toe willen gaan, nu helaas hierdoor niet
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Het eten was voortreffelijk en werd op een heel eigen wijze geserveerd
Bert V.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
Totaal Verassend . Ruim voldoende te eten .Vriendelijk personeel . Aanrader.
Owl B.
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2018
De kok mag wat minder zout gebruiken, en korter bakken.
José L.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
de combinatie van goed eten, fijne bediening en de locatie maakte het tot een leuke avond!
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Verrassend goede kwaliteit !En voor ons precies voldoende.
De drie Voorgerechtjes werden grappig opgediend op een plankje.
Ook het dinner to share - met 6 goed gevulde kommetjes - kwam op een langwerpige plank.
Het nagerecht bestond uit drie verschillende lekkernijen.
Als we geen gebruik hadden gemaakt van de AH-restaurantaktie ,zouden we zonder mopperen de gewone prijs betaald hebben.
Volgende week zijn we hier weer in de buurt en gaan we ongetwijfeld een plekje reserveren in deze gezellige Herberg.!
Sis W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Bij binnenkomst werden we vlot naar ons gereserveerde tafeltje geleid, maar pas na een kwartier kwam er iemand vragen of we iets wilden drinken en kregen we een menukaart. De gangen werden daarentegen (te) vlot geserveerd. Nauwelijks tijd ertussen. De ruimte had de sfeer van een cafetaria. De naam 'Gelagkamer' voor de eetruimte was duidelijk niet voor niks gekozen.
Alle gangen waren overduidelijk lang (te lang) tevoren al klaargemaakt en hadden aan kwaliteit en smaak ingeboet. Er was niks bij wat kort tevoren bereid was, zelfs het hoofdgerecht niet.
Tip voor de kok: wees iets minder royaal met de pepermolen en de zoutmolen was ook op de grens.
Waar ik persoonlijk op afknapte was dat de toiletten weliswaar schoon oogden, maar stonken. Naar het mij voorkwam door slechte ventilatie. Gelukkig niet te ruiken in de eetruimte.
Conclusie: als restaurant viel het tegen en zal het niet aanbevelen, wel voor een receptie oid; prachtige omgeving en zag na het eten dat ze er een prachtruimte voor hadden.
Bettine C.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Gezellige smakelijke avond gehad van de AH actie. Fijne bediening, beperkte kaart maar menu was prima en ruim voldoende.
Bianca D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Ik vond het vlees droog, en de bediening vond ik erg amateuristisch .
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel zeker voor herhaling vatbaar.
Johanna V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Ontzettend sfeervolle accommodatie, zeer vriendelijk, enthousiast, en vlot meisje in de bediening. Gerechten prima, en leuk gepresenteerd.
Fia B.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk gegeten. Flinke porties
Aanrader
P.M. V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Vriendelijk en gastvrij personeel. Vlees iets te gekruid, gerechten smaken prima en worden op ene leuke manier opgediend.
Willeke D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Lekkere gerechten, verrassend gepresenteerd! Heerlijke proefplankjes met smakelijke gerechten.
Irma W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Leuke ambiance, goed ontvangst, duidelijke kaart voor de AH actie, lekkere gerechten.