Over het restaurant Herberg De Hoeve

Bourgondisch Genieten

Aan de rand van Huissen in de prachtige straat de “Hoeve” vindt u

"Herberg de Hoeve"

Een Bourgondisch Spiesen restaurant, partycentrum, partyboerderij en zalencentrum gevestigd in een boerderij / hoeve daterend uit 1872. Oorspronkelijk gebouwd als hofstede, houtzagerij en café.

Of het nu gaat om het Onbeperkt Spiesen eten of om Shared Dining er is voor iederéén wat wils.

Menuprijzen

op maandag en dinsdag wel te reserveren vanaf 15 personen

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Hoeve

Nynke P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Spiesen waren lekker gekruid en je hoefde niet lang te wachten als je een volgende bestelde. Vriendelijke en vlotte bediening.
Alleen: Als een drankje op is en je een alternatief aanbiedt, is het wel zo netjes om het niet geleverde drankje van de bon te halen.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
licht te fel.
niet de juiste muziek.
bestelling opnemen werd vergeten.
bij afrekenen werd niet gevraagd naar de kortingsbon vanwege de lopende actie.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Door bediening werd vergeten:
- bestelling op te nemen
- handen doekje na gamba's te geven (ondanks dat die gevraagd werd)
- te vragen of gebruik gemaakt zou worden van de actie korting
Netty L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Riefkoek was zuur, champignons te sterk qua smaak, carpaccio had weinig smaak, ........ Jammer voor deze prijs zou je ook goede kwaliteit kunnen leveren. Personeel niet goed op elkaar ingespeeld, wel erg vriendelijk
Rob S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Even zoeken bij binnenkomst welke deur je in moet maar gelukkig kwam hier al gauw hulp. Een leuke ambiance en erg leuk bedienend personeel. Eten, spiesen, was goed en leuk geserveerd.
Koco .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Gebruik gemaakt van de actie onbeperkt spiesen eten. De spiesen waren erg lekker en werden vlot aangevuld indien gewenst, heerlijke frieten en ruim voldoende groenten erbij. leuke, vlotte bediening. Parkeren voor de deur.
We gaan zeker nog een keer.
Mike K.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Eten was heerlijk, bediening onervaren maar heel erg klantgericht, prima!
A. M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening kon zich wel wat beter presenteren; kwam wat nors over, later ging het wel wat beter, het meisje was er pas een dag of 5 zei ze, ik denk even wennen maar kwam in eerste instantie niet helemaal goed over. Verder was het eten lekker en ziet het er gezellig uit. Toeval was dat er een grote groep eters was in ons zaaltje die zeer rumoerig waren, daardoor konden wij elkaar niet goed verstaan . Eten was verder lekker.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten in een gezellige ambiance. Vriendelijk personeel.de prijs kwaliteitverhouding is goed te noemen. Kortom het proberen waard!
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke gekruide spiesen met mals vlees gegeten, royale porties, 1 spies is genoeg of je moet van ruime porties houden. Bediening was top!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We werden netjes ontvangen door jullie personeel en we werden netjes geholpen personeel is heel vriendelijk tegen hun klanten. prijzen zijn ook goed .
Alphons L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
prima gegeten tegen een prima prijs en geen extra kosten op de rekening voor extra garnituur zoals in veel restaurants wel het geval is
wilma G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
gezellige avond , lekker eten. goede bediening . beperkte kaart ivm AH actie, maar des al niet te min. prima en smakelijk.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier gegeten via de AH actie, je kon kiezen uit verschillende voor - hoofd- en nagerechten.
Wat wel tegenviel dat je geen gratis water kreeg( naast een ander drankje.)
Zonder de AH actie krijg je wel gratis water bij een ander drankje . BELACHELIJK !!
Het eten was verder goed.
mbrotte .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De voormalige gelagkamer is gezelliger dan de andere ruimte. Bediening is vriendelijk zonder opdringerig te zijn. De vleesspiezen zijn lekker, maar mogen wel iets minder zout zijn. Overige gerechten smaakten echt lekker (voorgerecht en dessert).
Mart B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Kwaliteit v.h. eten was redelijk en ook de bediening was vriendelijk en attent. Accommodatie niet zo geweldig. Deed 'n beetje koud aan.
brigitterutten .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Dit zalencentrum heeft sinds kort ook een restaurant. Wij hebben lekker gegeten. Het zijn geen culinaire hoogstandjes, maar eenvoudige gerechten die thuishoren in een eetcafé. Wij hebben nu gebruik gemaakt van de AH actie. De volle prijs zouden wij qua prijs/kwaliteitsverhouding iets te hoog vinden. De bediening was uitermate vriendelijk. Er klonk gezellige muziek. De inrichting is eenvoudig en zou wat ons betreft nog wat aankleding kunnen gebruiken zoals wat bloemen/planten. Al met al een aanrader, want zij zijn op de goede weg!
Muxima .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen. Aangegeven dat we niet heel veel tijd hadden door andere afspraak, hier werd goed rekening mee gehouden! Sfeer in restaurant niet heel "warm", o.a. door rommelig meubelair (stoelen uit zalencentrum?), maar leuke bediening maakt veel goed. Porties niet heel groot, prijs/kwaliteitverhouding met AH-restaurantactie prima, maar voor "volle mep" zoals bij veel van dit soort promo's is het die prijs helaas niet waard.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. De gerechten werden op een prettige manier gebracht. Er was tijd voor een persoonlijk woordje. We voelden ons erg op ons gemak. Een aanrader!
Betsie D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten, de service en de bediening was in een woord super. Het is een leuk gezellig restaurant. We gaan er zeker weer terug.