Over het restaurant Herberg De Hoeve

In Herberg De Hoeve is het een kwestie van onthaasten. In deze karakteristieke herberg geniet je al direct van de prachtige entourage. Het is een kwestie van sfeer en nostalgie, maar wél volledig voldoen aan de eisen van deze tijd. En dan moet het genieten van het eten nog beginnen … Ben je met een groter gezelschap, kies dan eens voor een van de bourgondische menu’s. Maar ook samen is het hier bourgondisch genieten.

Menuprijzen

op maandag en dinsdag wel te reserveren vanaf 15 personen

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Hoeve

Muxima .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen. Aangegeven dat we niet heel veel tijd hadden door andere afspraak, hier werd goed rekening mee gehouden! Sfeer in restaurant niet heel "warm", o.a. door rommelig meubelair (stoelen uit zalencentrum?), maar leuke bediening maakt veel goed. Porties niet heel groot, prijs/kwaliteitverhouding met AH-restaurantactie prima, maar voor "volle mep" zoals bij veel van dit soort promo's is het die prijs helaas niet waard.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. De gerechten werden op een prettige manier gebracht. Er was tijd voor een persoonlijk woordje. We voelden ons erg op ons gemak. Een aanrader!
Betsie D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten, de service en de bediening was in een woord super. Het is een leuk gezellig restaurant. We gaan er zeker weer terug.
hans-marja .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij hebben hier wedreom heerlijk gegeten.
Zeer vriendelijk en attent personeel.
Personeel attendeerde ons op het verhoogde toilet voor mijn 90 jarige moeder, super!
Fijn was ook de parkeergelegenheid vlak bij de entree.
Wij waren met een aantal ouderen die niet ver kunnen lopen.
Echt een aanrader.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
De org IENS heeft het niet op de rit. Toen wij reserveerde, 1dag van tevoren, was er alleen nog plaats om 17.30 en 20.00 uur. Wij hebben om 20.00 geboekt en verwachtte een vol restaurant aan te treffen. Maar nee.......er waren 2 personen en de rest was leeg... Nu vraag ik je , hoezo niet eerder dan 20.00 uur. De bediening heeft direct een klacht ingediend bij Iens en adviseerde om altijd het restaurant zelf te bellen, zodat er geen verwarring kan ontstaan. Het eten was heerlijk, de bediening goed, de lokatie sfeervol, daar lag het niet aan, maar met 4 personen in een restaurant zitten, terwijl je denkt dat de tent vol zit.......Was een beetje jammer. Als restaurant een aanrader!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Afgelopen zondagdagavond hier gegeten met de AH restaurant actie, iets wat wij vaker doen. Helaas was het voor ons een zeer teleurstellende ervaring. De inrichting is zeer oudbollig en goedkoop en sprak ons totaal niet aan, maar dat staat los van het eten. Met het uitserveren van het eerste drankje belande de ice tea al half in mijn nek. Helemaal nat, maar er werd gewoon gedaan of er niets was gebeurd, nieuw drankje gehaald en klaar. De witte wijn was muf van smaak en zat in een glas wat helemaal dof was, waarschijnlijk achter uit de kast?
Voor de Carpaccio wordt 4 euro extra gevraagd, en is totaal overprijst voor een steenkoud bord uit de koeling....smaakloos. De champions Brioches is een kleffe saus met champions in een simpel wit broodje. De spiezen waren nog wel redelijk maar niet vd grill, warmgemaakt in de oven? Voor een sausje wordt €3.50 gevraagd, Is zeer vlak van smaak en smaakt naar bindmiddel!! Voor 4 personen dus maar liefst € 14 !!!! De Dame blanch kwam uit de vriezer. Knetter hard en met stukken ijs erin. Geen warme chocolade saus erover, maar een koude chocolade saus uit een goedkope fles. Wij kwamen af op dit restaurant door eerdere goede beoordelingen, maar snappen echt niet hoe deze gegeven zijn. Wat hier nodig is is een goede chefkok die kan koken, anders zie ik het zeer somber in voor deze locatie .....Succes....
Thierry H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Eten was ok. Niet bijzonder. 3,50 euro voor een opgewarmd sausje is belachelijk. Bediening wel erg goed en correct. Voor ons niet meer.
Miekie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vlees iets te lang gebakken. daardoor taai. Gamba's weer uitstekend. Gezellig en en een leuk idee van de spiesen. De sausjes zijn er lekker, maar er mogen ook 2 bakjes ipv 4 staan, dan is het toch nog genoeg. Wat gebeurd is dat ze vragen welke saus erbij moet. Je weet niet dat deze apart betaald moeten worden. Mogen ze wel even melden. Maar het was gezellig druk, goede sfeer en lekker gegeten.
J W O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gegeten met de AH restaurant actie en had mijn broer en zijn vrouw uitgenodigd met ons mee te gaan. De ervaring was dramatisch. De garnalen waren hard gebakken en geserveerd met een saus uit een fles, die hetzelfde smaakte als de knoflook saus die bij het brood werd geserveerd. Bij een van ons was de kip niet gaar en alle biefstukjes waren taai... De peper- en champignonsaus waren glazig en smaakten naar maizena. Hier nooit meer terug!
J W O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Helaas niet aan te bevelen. Eten was beneden verwachting. Garnalen vooraf, met knoflook saus uit een flesje. Kip niet gaar en de sauzen waren glanzig en smaakten naar maizena. Biefstuk (?) was taai. Drama!
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Niet druk , wij waren er wel erg vroeg 16:30 daarna drukker, zeer gezellig oude hoeve. Wachttijd voor gerechten prima hadden zelf aangegeven rustig te willen eten ging perfect.
Prijs kwaliteit perfect. Komen zeker met vrienden terug.
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Het eten was heel lekker, compliment aan de kok.maar ook aan het bedieningspersoneel. Ze zijn vriendelijk en hebben lol met de klanten.
the W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
vandaag voor het eerst gegeten bij de hoeve in Huissen.
wat een menu 3 spiesen is meer als 600 gram vlees, dat was ons teveel van het goede gelukkig konden we het tussen door nog veranderen in 2 spiesen nog ruim 400 gram vlees.
heerlijk gegeten alles was gewoon goed.
de jongedame in de bediening verdient een dikke 10 klantvriendelijk aardig en goed lachs!!!
complimenten en zeker komen wij nog een keer terug.
voor mensen die de hoeve niet kennen zeker een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!
Dorothea W.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Het was een vriendelijke bediening in een rustige grote ruimte.
Het eten was goed, maar niet echt bijzonder, maar standaard.
Jacques V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. Een zeer grote zaal voor ongeveer 20 gasten. Deed de sfeervolle entourage geen goed. Keuze uit de kaart. Vooraf carpaccio (prima) en riefkoek met brie en honing (goed maar niet bijzonder). Daarna biefstuk spies en een pasta salade met pommodori tomaatjes. Nadeel van een spies is dat relatief kleine stukjes vlees aan alle kanten afkoelen. In de salade maar weinig tomaatjes. Bij de spies groenten, diverse koude sauzen en friet in een puntzak. Standaard geen zout op de friet. Klasse! Nagerecht ijs met apfelstrudel en een dame blanche. Bij het laatste een namaak chocolade saus. Jammer, want niets is zo lekker als echte warme chocolade die stolt bij de aanraking met ijs. Er wordt geen kraanwater geserveerd. Slechts één dame in de bediening. Zeer efficiënt, geen lange wachttijden. Leuk om eens gegeten te hebben, maar geen uitschieters die vragen om een hernieuwd bezoek.
Hans A.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Uitstekende kwaliteit Eten, en Service, een echte aanrader kom zeker terug.de bediening weet waar ze mee bezig zijn,en een uitstekend advies
hofmansbos .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
blij dat ik buiten heb kunnen eten vond ik heerlijk goede parasols
het was er niet druk daarom geweldige bediening
jammer dat de buurman effe iets moest doen met een machine dat was even storend (10 minuten)
zal zeker tegen mijn vrienden zeggen dat ik daaar heb gegeten
liii050989 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk eten! Alleen het toetje had wat groter gekund (was een halve apfelstrudel). Verder porties ruim voldoende.
donnypon D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
brood was niet vers ..wel warm maar ik denk opgewarmd droog van binnen.
varkens spies moet rose zijn was droog met geen passende kruiden...en niet vers gebakken werd al eerder gezegd hier.
net of ze het opgewarmd hadden.
toetje ging wel.
Ik had voorgerecht broodje met champignons...nou gewoon gebakken champignons met een beetje roomsaus en een broodje bah!
ah actie...ze rekende niet de helft maar het duurste ...dus als je 2 spiesjes neem laat je vrouw of man ook 2 nemen want de duurste betaal je ...bij andere restaurant nemen ze de helft van de rekening.
En 4.00 euro extra voor de carpaccio belachelijk.
niet lekker gegeten en de zweer vreselijk oud en muf.
Helmer P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten.Eten was goed,heerlijke biefstuk en varkenshaas spiesen op lekker gekruid.lekker toetje.Vooraf brood met sausje ook lekker.