Over het restaurant Herberg De Hoeve

In Herberg De Hoeve is het een kwestie van onthaasten. In deze karakteristieke herberg geniet je al direct van de prachtige entourage. Het is een kwestie van sfeer en nostalgie, maar wél volledig voldoen aan de eisen van deze tijd. En dan moet het genieten van het eten nog beginnen … Ben je met een groter gezelschap, kies dan eens voor een van de bourgondische menu’s. Maar ook samen is het hier bourgondisch genieten.

Menuprijzen

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag gesloten
Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

op maandag en dinsdag wel te reserveren vanaf 15 personen

• Af te huren , Catering , Dansvloer , Invalidentoilet , Open op zondag , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi