Over het restaurant Herberg De Hoeve

In Herberg De Hoeve is het een kwestie van onthaasten. In deze karakteristieke herberg geniet je al direct van de prachtige entourage. Het is een kwestie van sfeer en nostalgie, maar wél volledig voldoen aan de eisen van deze tijd. En dan moet het genieten van het eten nog beginnen … Ben je met een groter gezelschap, kies dan eens voor een van de bourgondische menu’s. Maar ook samen is het hier bourgondisch genieten.

Menuprijzen

Woensdag t/m zondag 17.00 - 22.00 uur

op maandag en dinsdag wel te reserveren vanaf 15 personen

liii050989 .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijk personeel, heerlijk eten! Alleen het toetje had wat groter gekund (was een halve apfelstrudel). Verder porties ruim voldoende.
donnypon D.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
brood was niet vers ..wel warm maar ik denk opgewarmd droog van binnen.
varkens spies moet rose zijn was droog met geen passende kruiden...en niet vers gebakken werd al eerder gezegd hier.
net of ze het opgewarmd hadden.
toetje ging wel.
Ik had voorgerecht broodje met champignons...nou gewoon gebakken champignons met een beetje roomsaus en een broodje bah!
ah actie...ze rekende niet de helft maar het duurste ...dus als je 2 spiesjes neem laat je vrouw of man ook 2 nemen want de duurste betaal je ...bij andere restaurant nemen ze de helft van de rekening.
En 4.00 euro extra voor de carpaccio belachelijk.
niet lekker gegeten en de zweer vreselijk oud en muf.
Helmer P.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Heerlijk gegeten.Eten was goed,heerlijke biefstuk en varkenshaas spiesen op lekker gekruid.lekker toetje.Vooraf brood met sausje ook lekker.
Mariska B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Heerlijk gegeten! Fijne bediening. Prijs kwaliteit verhouding is goed. Rustige locatie met voldoende parkeer mogelijkheden.
kwebbel2809 .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Vriendelijke, correcte ontvangst. Niet opdringerig, maar wel attent met vragen of alles naar wens is. Eten is niet bijzonder, maar absoluut wel smakelijk. Lekkere rosé. Wij komen hier nog wel weer terug!
k.mulder19 .
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Zelden zulke lekkere spiesen gegeten. Vooral die met 8, ja acht, grote gamba's.
Verder was ook alles heel lekker, de frites, het toetje en de koffie !
Bets R.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Toplocatie landelijk gelegen. Uiterst vriendelijk en gezellig personeel. Eten was heerlijk alle gangen. Zeker een aanrader.
Sterre V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Omdat het mooi weer was zaten we buiten op het terras. Jammer dat ze daar niet meer van maken. Overal lag rotzooi en de bestrating oogt slordig. Meubilair zit niet comfortabel. Carpaccio vooraf was voldoende, maar 4 euro hiervoor bijbetalen vind ik teveel voor hetgeen geboden wordt. De spiesen kwamen volgens mij uit de oven, niet vers van de grill. De sausjes erbij leken uit een flesje, frietjes goed en sla wat simpel. Toetje ook vrij standaard. Prijs/kwaliteit door dit alles niet voldoende.
Marja E.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We deden met AH actie mee. Het eten was lekker. De hoeveelheid was voor ons voldoende. We hebben niet lang hoeven wachten op het eten.
Rene A.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Driegangenmenu via AH restaurantweek. Vriendelijk en servicegericht personeel bij reservering en tijdens diner. Prima presentatie, goede garing en smaak.
paula N.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Opgediende gerechten waren koud bij allen. 2 spiezen zijn mee teruggenomen en er kwam er 1 voor in de plaats terug. Er is toen gevraagd naar de 2e en die werd door de kok zelf met veel bombarie gebracht???Het advies was neem het vlees gelijk van de spies anders is deze ook weer koud. Niet praten maar gelijk eten???? Dit hadden we bij de vorige ook gedaan. 2x voorgercht met scampies besteld. Dit waren geen scampies maar garnalen. Het toetje Dame Blanche was erg hard ijs wat leek alsof het al eerder gesmolten was geweest. Kortom: viel erg tegen en niet voor herhaling vatbaar!!
Jack M.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
We werden hartelijk ontvangen. De sfeer was gezellig. Ze hebben een uitstekende bierkaart. Gezien de actie kregen we meer dan waar voor ons geld. De spiesen waren zonder uitzondering erg lekker. De bediening deed er echt alles aan om het ons naar de zin te maken. Meer dan voldoende bijgerechten. Ook het voor- en het nagerecht waren perfect. Kortom: we hebben heerlijk gegeten, een fijne tijd gehad en wat mij betreft zeer zeker voor herhaling vatbaar.
H S.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Goed eten en een zeer goede service. Ook is de tuin erg leuk met kinderen. Wanneer we in de buurt zijn gaan we zeezieker nog eens terug!
ivonne K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
vandaag heerlijk gegeten , personeel was erg vriendelijk en behulpzaam , de sfeer was goed en relaxt , ga zeker nog een keer terug
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Zeer goede ervaring opgedaan toen ik op Moederdag ben komen eten. Heerlijk genieten van super malse spiesen, voldoende keus uit verschillende gerechten, aardig personeel en een heerlijke kwaliteit. Een echte aanrader. Ook met kinderen, want ik zal zelfs een leuk kindermenu in de kaart staan.
Conny S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Alerte gastvrouw. Voorgerecht gebakken gamba's was eenvoudig maar goed van smaak. Hoofdgerecht, hangende spies met keuze uit vlees, kip of gamba's was erg smakelijk. Had je meer dan 1 spies besteld dan werd de 2e enige tijd later geserveerd zodat je vlees niet koud werd. Erbij een smakelijke salade en een puntzak met knapperige frites. Ook de nagerechten, een kop koffie met likeur en een creme brulee waren lekker. Kortom wij hebben een smakelijke en leuke avond gehad.
Margit M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik ben met Moederdag bij de Hoeve geweest en heb daar geweldig genoten. De ontvangst was super en de service idemditto.
Ik had de scampie spies en de biefstuk, heerlijk. Als afsluiting nog een likeurtje met een nespresso. Helemaal af!
Zeker voor herhaling vatbaar.
Margit Messing-Somogyi
Myrthe M.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ik schrijf namens mijn oma,
Zij heeft ons op Moederdag mee uit eten genomen bij Herberg de Hoeve.
Ze vond de bediening vriendelijk,
de kwaliteit van het eten heerlijk,
er is rekening gehouden met de specifieke wensen van een speciaal menu i.v.m. allergieën,
en prijs/kwaliteit goed betaalbaar!

Al met al, dit etentje heeft bijgedragen aan een geslaagde Moederdag!
Bedankt Herberg de Hoeve
lakamasch .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Bediening was minimaal: geen wijn koud zetten, afraden om een derde spies te nemen(????) en weinig vrolijke uitstraling voor een dame die er al 17 jaar werkt. Verder was de eerste ronde spies lauw, de friet krietzout, en de rauwkost kwam uit de diepvries w.s. Kraanwater schenken ze niet. Koffie"de Luxe =koffie met een slap likeurtje en 1 bonbon (wel over de 5 euro op de kaart).Per slot van rekening ook nog te veel betaald, jammer als je je nieuwe opzet zo moet neerzetten. Ik zou het niet aanraden,.
Corrie K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Heerlijk gegeten! De spiezen hangen aan een rekje wat voor je gezicht bungelt; dat is in een gesprek met je tafelgenoot soms wat lastig