Over het restaurant Herberg De Hoeve

In Herberg De Hoeve is het een kwestie van onthaasten. In deze karakteristieke herberg geniet je al direct van de prachtige entourage. Het is een kwestie van sfeer en nostalgie, maar wél volledig voldoen aan de eisen van deze tijd. En dan moet het genieten van het eten nog beginnen … Ben je met een groter gezelschap, kies dan eens voor een van de bourgondische menu’s. Maar ook samen is het hier bourgondisch genieten.

Menuprijzen

op maandag en dinsdag wel te reserveren vanaf 15 personen

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Hoeve

A. M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Bediening kon zich wel wat beter presenteren; kwam wat nors over, later ging het wel wat beter, het meisje was er pas een dag of 5 zei ze, ik denk even wennen maar kwam in eerste instantie niet helemaal goed over. Verder was het eten lekker en ziet het er gezellig uit. Toeval was dat er een grote groep eters was in ons zaaltje die zeer rumoerig waren, daardoor konden wij elkaar niet goed verstaan . Eten was verder lekker.
Jan P.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Prima eten in een gezellige ambiance. Vriendelijk personeel.de prijs kwaliteitverhouding is goed te noemen. Kortom het proberen waard!
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijke gekruide spiesen met mals vlees gegeten, royale porties, 1 spies is genoeg of je moet van ruime porties houden. Bediening was top!
Wim K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We werden netjes ontvangen door jullie personeel en we werden netjes geholpen personeel is heel vriendelijk tegen hun klanten. prijzen zijn ook goed .
Alphons L.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
prima gegeten tegen een prima prijs en geen extra kosten op de rekening voor extra garnituur zoals in veel restaurants wel het geval is
wilma G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
gezellige avond , lekker eten. goede bediening . beperkte kaart ivm AH actie, maar des al niet te min. prima en smakelijk.
Patricia V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
We hebben hier gegeten via de AH actie, je kon kiezen uit verschillende voor - hoofd- en nagerechten.
Wat wel tegenviel dat je geen gratis water kreeg( naast een ander drankje.)
Zonder de AH actie krijg je wel gratis water bij een ander drankje . BELACHELIJK !!
Het eten was verder goed.
mbrotte .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
De voormalige gelagkamer is gezelliger dan de andere ruimte. Bediening is vriendelijk zonder opdringerig te zijn. De vleesspiezen zijn lekker, maar mogen wel iets minder zout zijn. Overige gerechten smaakten echt lekker (voorgerecht en dessert).
Mart B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Kwaliteit v.h. eten was redelijk en ook de bediening was vriendelijk en attent. Accommodatie niet zo geweldig. Deed 'n beetje koud aan.
brigitterutten .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Dit zalencentrum heeft sinds kort ook een restaurant. Wij hebben lekker gegeten. Het zijn geen culinaire hoogstandjes, maar eenvoudige gerechten die thuishoren in een eetcafé. Wij hebben nu gebruik gemaakt van de AH actie. De volle prijs zouden wij qua prijs/kwaliteitsverhouding iets te hoog vinden. De bediening was uitermate vriendelijk. Er klonk gezellige muziek. De inrichting is eenvoudig en zou wat ons betreft nog wat aankleding kunnen gebruiken zoals wat bloemen/planten. Al met al een aanrader, want zij zijn op de goede weg!
Muxima .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Vriendelijk ontvangen. Aangegeven dat we niet heel veel tijd hadden door andere afspraak, hier werd goed rekening mee gehouden! Sfeer in restaurant niet heel "warm", o.a. door rommelig meubelair (stoelen uit zalencentrum?), maar leuke bediening maakt veel goed. Porties niet heel groot, prijs/kwaliteitverhouding met AH-restaurantactie prima, maar voor "volle mep" zoals bij veel van dit soort promo's is het die prijs helaas niet waard.
Mary D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten. We werden vriendelijk ontvangen. De gerechten werden op een prettige manier gebracht. Er was tijd voor een persoonlijk woordje. We voelden ons erg op ons gemak. Een aanrader!
Betsie D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Het eten, de service en de bediening was in een woord super. Het is een leuk gezellig restaurant. We gaan er zeker weer terug.
hans-marja .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Wij hebben hier wedreom heerlijk gegeten.
Zeer vriendelijk en attent personeel.
Personeel attendeerde ons op het verhoogde toilet voor mijn 90 jarige moeder, super!
Fijn was ook de parkeergelegenheid vlak bij de entree.
Wij waren met een aantal ouderen die niet ver kunnen lopen.
Echt een aanrader.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
De org IENS heeft het niet op de rit. Toen wij reserveerde, 1dag van tevoren, was er alleen nog plaats om 17.30 en 20.00 uur. Wij hebben om 20.00 geboekt en verwachtte een vol restaurant aan te treffen. Maar nee.......er waren 2 personen en de rest was leeg... Nu vraag ik je , hoezo niet eerder dan 20.00 uur. De bediening heeft direct een klacht ingediend bij Iens en adviseerde om altijd het restaurant zelf te bellen, zodat er geen verwarring kan ontstaan. Het eten was heerlijk, de bediening goed, de lokatie sfeervol, daar lag het niet aan, maar met 4 personen in een restaurant zitten, terwijl je denkt dat de tent vol zit.......Was een beetje jammer. Als restaurant een aanrader!
Rene B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Afgelopen zondagdagavond hier gegeten met de AH restaurant actie, iets wat wij vaker doen. Helaas was het voor ons een zeer teleurstellende ervaring. De inrichting is zeer oudbollig en goedkoop en sprak ons totaal niet aan, maar dat staat los van het eten. Met het uitserveren van het eerste drankje belande de ice tea al half in mijn nek. Helemaal nat, maar er werd gewoon gedaan of er niets was gebeurd, nieuw drankje gehaald en klaar. De witte wijn was muf van smaak en zat in een glas wat helemaal dof was, waarschijnlijk achter uit de kast?
Voor de Carpaccio wordt 4 euro extra gevraagd, en is totaal overprijst voor een steenkoud bord uit de koeling....smaakloos. De champions Brioches is een kleffe saus met champions in een simpel wit broodje. De spiezen waren nog wel redelijk maar niet vd grill, warmgemaakt in de oven? Voor een sausje wordt €3.50 gevraagd, Is zeer vlak van smaak en smaakt naar bindmiddel!! Voor 4 personen dus maar liefst € 14 !!!! De Dame blanch kwam uit de vriezer. Knetter hard en met stukken ijs erin. Geen warme chocolade saus erover, maar een koude chocolade saus uit een goedkope fles. Wij kwamen af op dit restaurant door eerdere goede beoordelingen, maar snappen echt niet hoe deze gegeven zijn. Wat hier nodig is is een goede chefkok die kan koken, anders zie ik het zeer somber in voor deze locatie .....Succes....
Thierry H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Eten was ok. Niet bijzonder. 3,50 euro voor een opgewarmd sausje is belachelijk. Bediening wel erg goed en correct. Voor ons niet meer.
Miekie V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Vlees iets te lang gebakken. daardoor taai. Gamba's weer uitstekend. Gezellig en en een leuk idee van de spiesen. De sausjes zijn er lekker, maar er mogen ook 2 bakjes ipv 4 staan, dan is het toch nog genoeg. Wat gebeurd is dat ze vragen welke saus erbij moet. Je weet niet dat deze apart betaald moeten worden. Mogen ze wel even melden. Maar het was gezellig druk, goede sfeer en lekker gegeten.
Jan Willem O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Gegeten met de AH restaurant actie en had mijn broer en zijn vrouw uitgenodigd met ons mee te gaan. De ervaring was dramatisch. De garnalen waren hard gebakken en geserveerd met een saus uit een fles, die hetzelfde smaakte als de knoflook saus die bij het brood werd geserveerd. Bij een van ons was de kip niet gaar en alle biefstukjes waren taai... De peper- en champignonsaus waren glazig en smaakten naar maizena. Hier nooit meer terug!
Jan Willem O.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Helaas niet aan te bevelen. Eten was beneden verwachting. Garnalen vooraf, met knoflook saus uit een flesje. Kip niet gaar en de sauzen waren glanzig en smaakten naar maizena. Biefstuk (?) was taai. Drama!