Herberg De Gouden Leeuw

Bovenstraat 2 7226 LM Bronkhorst Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Maandag t/m zondag 08:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

PietenKlaas .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Gisteravond (zaterdagavond) gegeten hier met vrienden. We hadden gereserveerd maar ondanks dat hebben we een uur moeten wachten op een tafeltje. Het was duidelijk veel te druk in de zaak danwel dat er te weinig personeel was of dat het probleem in de aansturing van het personeel zat.
Bij binnenkomst werd je nauwelijks een blik waardig gegund, in afwachtingen van ons tafeltje werden we gelijktijdig aangesproken door drie man personeel maar daarna hebben we niemand meer gezien.
Eindelijk aan tafel en bestelt hebbende was het met de bediening ook droevig gesteld. Het eten werd ongeïnteresseerd opgediend, er werd geen toelichting op het verrassingsmenu gegeven en ook bij alle drie de gangen werd het bij passende wijnarrangement vergeten. Telkens moesten we hier om vragen. Pas op het eind van de avond, toen de zaak wat leger werd kreeg in ieder geval het meisje van de bediening in de gaten dat ze de nodige steken hadden laten vallen; helaas was het leed toen al geschied.
Het eten was verder prima maar als je je gast wil voelen gaven ze in ieder geval gisteravond niet thuis.
G V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eten was zonder meer goed (oa wild), en de entourage is zeer sfeervol, maar de bediening was ronduit teleurstellend. We hadden enkele dagen van tevoren gereserveerd voor half 7. Toen we op die tijd binnen kwamen, werden we eerst niet te woord gestaan en vervolgens gevraagd om even bij het haardvuur te zitten. Dit was op zich niet onaangenaam, maar het duurde vervolgens een uur voordat we de kaart kregen en nog weer een half uur voordat er een tafel voor ons vrij was. Bij het verrassingsmenu werd in eerste instantie geen toelichting gegeven bij het opdienen van het gerecht en de eerste glazen van het bestelde wijnarrangement kwam ook pas nadat we de bediening er aan herinnerd hadden. De laatste wijn is nooit gearriveerd. Al met al hebben we 4 a 5 verschillende mensen aan onze tafel gehad, die allemaal in mindere of meerdere mate gehaast overkwamen. Het leek erop dat men het aantal gasten die avond niet aankon. Een verklaring of excuses daarvoor kregen we niet dus het is lastig in te schatten of dit een uitzonderlijke situatie was of dat het er hier op drukke avonden altijd zo aan toe gaat. Wij komen voorlopig niet meer terug.
HeinDaams .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
De wildgerechten van de Gouden Leeuw zijn van zeer goed niveau in een bijzondere omgeving. Het vriendelijke personeel maakt de avond compleet.
Agnes En Jan D.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Vriendelijk ontvangst. Prettig personeel. Alleen de verwarming mag wel iets hoger. Complimenten aan de keuken en het personeel.
Joeri F.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We hebben gisteren heerlijk gegeten.
De ober was ontzettend druk met alle klanten maar wist alles goed op te vangen. Zeer enthausiast was hij met uitleg over het eten en de bijbehorende wijnen!
Het was ons 2e keer maar zullen zeker in de toekomst vaker heen gaan
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Aangenaam verrast door het prima eten en de gastvrije bediening. Bediening denkt mee en is zeer attent.
Een echte aanrader waar we vaker zullen komen.
Theo J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Uitstekende sfeervolle locatie. Mooie openhaard om gezellig voor het eten wat te drinken.Kwaliteit en keuze van het eten was zeer goed zeker in verhouding tot de prijs. Met de AH actie vrij keuze uit de kaart. Prima bediening en ontvangst. Een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De hele nacht buikpijn gehad, de nota klopte niet, volgende morgen contact gelegd met het restaurant maar geen reactie ontvangen, jammer
henk.kleinheerenbrink .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Alles klopte, vriendelijk personeel, mooi locatie. het was een geslaagde avond. De menukaart stond ons ook erg goed aan. Wij zullen daar zeker nog wel eens terug komen.
Henny N.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Het eten en de bediening zijn uitstekend. Een dikke 10 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Heerlijk gegeten!! in dit unieke restaurant met geïnspireerde bediening. Fijn was ook dat de tafels genoeg tussenruimte hebben voor enige privacy en de stoelen zaten ook prima :)
Angela J.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig gegeten met familie in een aparte kamer voor ons alleen.De wachttijd tussen de gerechten vonden wij te lang. Het restaurant is gelegen middenin het sfeervolle stadje Bronckhorst.
Aart H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben een heerlijk avondje uit gehad. Het is prima toeven in De Gouden Leeuw. Het eten was prima, maar zo hier en daar zouden we nog iets meer kruiden willen proeven en een wijnadvies mag altijd. Kortom: we komen hier graag terug.
klaas S.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Fijn restaurant met een lekkere kaart, een prettige en erg vriendelijke bediening op een uitstekende en bijzondere locatie.
Ik had een verrassingsmenu en heb mij met plezier door de verschillende gangen laten loodsen. Zeker een aanrader!
Enig minpuntje zijn misschien de soms erg lange wachttijden, wat in deze entourage wellicht ook niet zo heel erg is...
wmeijers .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Met vrienden heerlijk gegeten. Prettige ambiance, zeer vriendelijke bediening en voortreffelijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
connyzwaart .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Super lekker gegeten. Een gezellige sfeervolle avond gehad. Het eten was heerlijk, bij alle vier de gasten.
Als er een puntje van kritiek genoemd moet worden zou ik zeggen dat het best iets langzamer geserveerd had mogen worden . Dan hadden we nog langer kunnen genieten van deze avond. Voor herhaling vatbaar. Ook zonder de AH restaurant actie.
lexmarga .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
In een opwelling geboekt. Fijne sfeer, mooie omgeving. Heerlijk eten, mooie kaart. Plaatjes op het bord. Voor herhaling vatbaar. Fijn dat je met de Albert Heijn aktie gewoon van de kaart mag eten.
andi3 .
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben een geweldige avond gehad! De sfeer is top in het oude stadje, daar doet de herberg eer aan. De service is heel goed, ondanks dat het druk was! Ook het eten heerlijk. Top avond!
Martin W.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
De wachtijd voor je geholpen werd was erg lang. Te lang wat ons betreft.
Eten was goed. Niet bijzonder en ook niet slecht.
Ferdi R.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
wij gaan zeker nog eens terug en zouden het ook anderen aanraden