Over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Maandag t/m zondag 08:00 - 21:00

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijk personeel wat even op gang moest komen. Het werd steeds drukker en daar moesten ze even aan wennen, zo leek het. Uitgebreide kaart, helaas maar 1 hoofdgerecht zonder vlees. Je kon evt. de asperges nemen en dan zonder ham (geen vervanging daarvoor alleen tegen betaling). Alle gerechten mooi opgemaakt, heerlijke smaken. Wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht zou wat korter mogen. Maar dat werd door het eten zeker goedgemaakt.
Dick1953 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Schitterende verbouwing maakt het geheel tot een fantastisch restaurant. Eten was uitstekend, incl. bediening, alleen iets teveel tijd tussen voor en hoofdgerecht, verder niets dan lof.
joop K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en lekker gezeten bij de Gouden Leeuw in Bronkhorst was geweldig.
Zeker een aan rader voor de toekomst. Prima kopje koffie.
Bij de cappuccino kopje zat een flinke beschadiging,
dorothearoosenboom .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij waren met familie en 1 rolstoelganger, moeilijk bereikbaar voor rolstoel. Geen vegetarisch gerecht op menukaart, restaurant heeft dit wel opgelost door een gerecht van groente te maken, maar geen keus dus. Ondanks vraag om velletje van hoofdgercht zalm te verwijderen toch een bord met zalm met vel. Prijs versus kwaliteit is te hoog. Bij reservering heb ik gevraagd of we de keus uit de hele menukaart hadden, dit is via mail bevestigd. Bij het bestellen kregen we te horen, dat we niet alles van de menukaart konden kiezen. Toen ik zei dat we deze vraag vooraf hadden gesteld mochten we alsnog gebruik maken van de hele menukaart. Na hoofdmenu, meerdere pogingen gedaan om de bediening te roepen is niet gelukt, zijn uiteindelijk vertrokken zonder nagerecht. Plaats en plek zijn mooi maar bediening en eten en service laten veel steekjes vallen
dean3501 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Mooi restaurant in authentieke buurt. Ontvangst was erg vriendelijk, we hadden de verkeerde ingang waardoor we door een pas verbouwde ruimte naar het restaurant moesten lopen. Van voor de verbouwing hebben we geen ervaring maar erna is het een erg stijlvol en aantrekkelijk geheel geworden.Eten was superieur, niets op aan te merken.
Wat ons betreft een aanrader en we zullen zeker nog terugkomen!!
janssen C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Helaas lukte het de keuken niet een uitsmijter zoals gewenst te serveren. Eenmaal teruggestuurd de tweede keer ook niet goed maar toch maar opgegeten. Jammer want lokatie en ontvangst zijn uitstekend.
Nkos .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
zeer goed eten, mooi opgemaakte borden. Personeel was ook erg vriendelijk.
Restaurant heeft een goed sfeer, stijlvol en gezellig ingericht. Perfect voor een avondje samen uit.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een smakeloos voorverpakt koekje bij koffie en thee vooraf. Na dessert kwam er opeens wel een boterkoekje. Een kan leidingwater voor € 2,95 vind ik schandalig. Zeker omdat we ook wijn dronken. Wachttijd was wat lang en het voorgerecht (eend) was te koud. Verder prima!
Dick1953 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De vrije keuze in de gehele menukaart wordt erg gewaardeerd en er valt voor een ieder genoeg te kiezen; het zag er allemaal perfect uit en erg smaakvol. Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening is heel erg attent. Alleen jammer dat het restaurant zelf voor de kosten van het 2e gratis menu moet opdraaien en daarboven ook nog zelfs een vergoeding aan Iens moet betalen. Hierin mag AH en Iens veel meer in gaan betekenen!
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een erg mooie, gezellige locatie in kerstsfeer.
We konden gewoon van de kaart onze gerechten kiezen.
Alle gerechten werden met de hoogst mogelijke aandacht opgediend.
Het voorgerecht was een heerlijke fazantpaté.
Als hoofdgerecht hadden we een zeer malse varkensprocureur.
We hadden een verschillend nagerecht, t.w. dame blanche en crème brulée.
Een echte aanrader.
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De groente was nog net niet beetgaar. Toetjes heel heel zoet. Eten redelijk gewoontjes, behalve dat er wild geserveerd wordt.
Bediening was één jongen erg opdringerig om keuzes qua drank te maken, en vervolgens niet oplettend om te kijken of je glas al leeg was.
Andere bediening was wel erg vriendelijk en leuk en wisten wel wat te vertellen over t eten en de wijn.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was prima.
Jammer dat we in apart zaaltje werden neergezet.
Zeker minder sfeervol dan echte gedeelte!
Als het onze eerste kennismaking met de Gouden Leeuw was geweest, was dit geen uitnodiging om nog eens terug te komen.
katriene .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een met zorg uitgekozen restaurant voor eindelijk ons avondje uit. Het begon goed. We hadden gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu. Zowel het voor- als hoofdgerecht was overheerlijk en dat lieten we ook blijken toen we hiermee klaar waren. Echter, daarna was het wachten en wachten en toen we na 3 kwartier nog geen dessert hadden en merkten dat andere gasten die soms zelfs veel later waren gearriveerd wel werden bediend, attendeerden we de ober. Hij beloofde haastig dat ons dessert eraan kwam. Na weer 15 minuten wachten, gaven we weer een seintje! Toen het dessert eindelijk kwam en we ons ongenoegen uitten, werd ons een koffie met borrel beloofd, maar ons avondje uit was al verknald. We wilden naar huis. Echte uitleg over het veel te laat bedienen kregen we niet. Het was duidelijk: we waren gewoon vergeten. Een tientje korting op de rekening maakt dat gevoel niet meer goed. Jammer en dus niet voor herhaling vatbaar.
Doortje L.
Heerlijk gegeten !
Was niet geheel duidelijk hoe de prijs berekend zou worden
N amen samen een kaasplankje en moesten dit geheel betalen .Hadden we dus ook nog een plankje voor dezelfde prijs kunnen nemen !
Lsneller L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vlak voor dickens en kerst heel erg lekker gegeten in een fijne sfeer.
Jammer dat het restaurant geheel alleen moet opdraaien voor het ah deel en het iens deel van deze actie. Ze krijgen geen cent voor het door hen weggegeven 2e couvert. Moeten zelfs iens extra betalen.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima restaurant in een leuk stadje. De bediening was vriendelijk en vlot, ondanks de drukte. We kozen ( in deze wildtijd) voor chaudfroid met fazant als voorgerecht. Dit is misschien een onbekend gerecht, maar echt een aanrader. Als hoofdgerecht koos ik voor een wildtrio, ook heerlijk. We wonen nogal uit de buurt, maar als we enigszins in de omgeving zijn zullen we een volgende keer zeker omrijden.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hebben een drie gangen surprise menu genomen. We waren best verrast dor de kwaliteit. Een stukje Flammkuche als amuse was lekker. Het voorgerecht bestond uit ganba's. Vooral het deel in de schelp was lekker.
Het hoofdgerecht was hazenrug met chocoladesaus. Het was wennen, maar de hazenrug was lekker en de chocoladesaus paste prima.
Het dessert was erg lekker.
Prijs kwaliteitsverhouding goed. Bediening ook prima.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij waren met de familie ter eer van ons 36 jarig huwelijk met 7 personen en hebben erg genoten de gastvrijheid de gerechten en de bediening
, Prima!
Jansf .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij aten a la carte met de AH kaart. Zeer zenuwachtig overkomend en onprofessioneel personeel.
De gerechten (soepje in koffie kopjes €7,50) kwamen zo uit de magnetron, hoofdgerechten (Wild) zonder aandacht geserveerd en allemaal lauw van temperatuur en flauw van smaak.
Een hazepeper in en opgewarmd bakje en te gek voor woorden, een reerug filet opgewarmd. Na melding van ongenoegen stelde serveerster voor : " Wilt u een extra schoteltje vlees?" Dan snap je het echt niet.
Kortom, weg blijven.
Janusenbet .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. De eerste keer dat ik meemaak dat het is zo als de actie aanbiedt, tweede menu gratis. Met de keuze uit alle menu's die ze hebben zonder aanpassingen.
Heerlijk gegeten, voorzien van een heerlijk glas wijn.
Er werd echt moeite gedaan om bij het surprise menu mee te denken welke wijn het best paste bij elke gangen. Een top keuze.
Een echte aanrader dit restaurant.