Over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Ben R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wachten duurt lang vooral als en een kind bij is. We hebben 1.5 uur gedaan over alleen het voor gerecht. Toetjes kaart moesten we zelf om vragen. Het leek wel of we in een verdom hoekje zaten. Drankjes duurde ook even voor we die weer konden bestellen. Eten was verder wel goed.
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wachten, wachten en nog eens wachten. Het was duidelijk te druk en werd de bestelling alvast op genomen voordat we naar onze tafel gingen. Om 7 uur een tafel reserveren en uiteindelijk om half 9 je voorgerecht krijgen is niet zo als het hoort en dat is jammer. Het rondje Bronkhorts als voorgerecht is een uitstekende combinarie van vis en vlees en een klein bospadestoelensoepje. De trio van wild is heerlijk even als de herterug. Kaasplankje en dame blanche maakten het geheel af. Maar jongens doe wat aan die uitloop !!! Zo jammer.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Fijne ambiance, heerlijk gegeten, uitstekende wijn erbij. We hebben genoten. De AH-bon is ook correct afgewikkeld en die geld voor de gehele kaart. Super, we hebben genoten.
Christy V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Heel hartelijk ontvangen door een enorm gastvrije ober die op een dermate gepassioneerde wijze adviezen gaf over de menu kaart dat wij van een compleet andere maaltijd hebben genoten dan wij in eerste instantie van plan waren. Top, bijzonder lekker gegeten en gedronken! Veel aandacht voor de gasten we waren écht een avond uit!
Aarjanenbee .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Wij logeerden hier 2 nachten en aten hier 1 avond ( 10 oktober) via de AH restaurant-actie.
Het restaurant is bijzonder sfeervol ingericht. Moderne lampen en toch klassiek. Helaas kwam er halverwege de avond een snotverkouden meneer naast ons zitten (de tafels staan ietwat dicht op elkaar). Daar kan het restaurant niets aan doen, maar voor ons was het naast hilarisch (een zakdoek ter grootte van een kussensloop) ook gewoon vies.
We kozen uit het a la carte menu vooraf de herfstsalade (was voor een voorgerecht een grote portie ook vond ik de dressing wat teveel waardoor de salade zompig was) en de mosterdsoep (prima soepje!) en als hoofdgerecht de fazant op een bedje van zuurkool en de hertenrugfilet. Beiden erg smakelijk. Deze porties vonden we ietwat aan de kleine kant waar het de groente betreft. De smaak was verder uitstekend!
Er werd bediend door twee heren. Het was een enorm verschil in benadering tussen deze twee. De een vriendelijk en geïnteresseerd. De ander gehaast. Hij kwakte de borden gewoon neer. Erg jammer! Het restaurant zat overigens bomvol en ook in de sfeervolle gelagkamer met gezellige open haard was gedekt. Dat had echter geen invloed op de wachttijd. Er werd een prettige tijd aangehouden tussen de verschillende gangen.
Nicky J.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Wij hebben hier met z'n vieren gegeten. Het eten was zeer lekker. We moesten alleen wat lang wachten totdat het eten kwam. In totaal hebben we 2,5 uur gezeten voor een 3-gangen menu, dus al met al valt de wachttijd wel mee. Zeker een aanrader in het wildseizoen!
Irma V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Echt heerlijk gegeten!!
We hadden het 4-gangen verrassingsdiner en het was ook echt een culinaire verrassing!
Een aanrader!
Kris Elize V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Samen met mijn vriend hier gegeten tijdens een weekendje weg. Bronkhorst is een prachtig stadje en Herberg De Gouden Leeuw is een zeer goede plek om heerlijk te eten en gezellig te praten. Het eten is heerlijk, de ambiance prettig en warm en de bediening vriendelijk, relaxt en met voldoende aandacht. We gingen voldaan en ontspannen de deur uit. Ik ben zelfs vergeten om fooi te geven (schaam+excuus) want dat verdienen jullie zeker! We komen zeker nog een keer terug ;)
Teressasmit .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heerlijk ouderwets gezellig uiteten, gerechten van sublieme kwaliteit, je krijgt uitgebreide de tijd niet weggekeken omdat je via de ah actie komt. Je mag a la cart kiezen dus geen gekozen menu, het was gewoon heerlijk!! Wij komen er zeker terug.
Huib H.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
We hadden eerder een plezierige ervaring hier.
Maar dat was nu totaal anders.
De heerlijke rode wijn was op.
De mosselen waren niet beschikbaar.
De fazant met zuurkool werd geserveerd met rode kool.
Personeel leek niet geinteresseerd in de opmerking hierover.
Tafels te dicht op elkaar om bediend te kunnen worden moest er flink geschoven worden met de stoel.
Uiteindelijk tafel verplaatst dit gaf meer ruimte. Blijkbaar
zaten we onvoldoende in de zichtlijn zodat wij na een half uur wachten maar besloten thuis te gaan natafelen.
Kortom een zeer teleurstellende avond waarbij personeel niet geintresseerd leek in de aangeven verbeterpunten.

Huib Hesse
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Erg lekker eten, met zorg bereid en mooi opgemaakt. Alles prima op smaak. Zeer sfeervolle eetzaal met open haard. Attente bediening. Zou normaal wat boven ons budget zijn maar nu dus goed te doen. Erg fijne ervaring!
Saskiavannuland .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Zeer sfeervol restaurant. Met de Iens actie is het goedkoopste gerecht van je keuze van de kaart gratis. Vooraf herfstsalade: warme paddestoelen met pijnboompitten, cranberry's en wilde hammen: een plankje met verschillende rauwe gedroogde hammen. Daarna biefstukpuntjes en hazenpeper. Ook beide heerlijk. Jammer was wel dat de begeleidende groente en puree lauw waren.
We hebben genoten van de maaltijd en de gezellige sfeer en vriendelijke bediening.
H D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Het is een fijn restaurant met vriendelijke bediening. Gekozen voor een Eigen menu samen te stellen, omdat wij zeker van een wildschotel wilden zijn. Het was fantatisch.
Erik M.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Gezien het restaurant hadden we meer verwachtingen van het eten. De stoelen waren zeer slecht Het was goed om te horen dat deze binnenkort worden vervangen. Want dit kan echt niet meer. Het personeel was wel zeer behulpzaam en vriendelijk.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Prima kwaliteit, gezellige sfeer,dessert liet een beetje lang op zich wachten doordat er een grote groep in de bijzaal was, maar verder niets aan te merken en voor herhaling vatbaar.
Annelies M.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Voelde als écht luxe uit eten: de bediening was vriendelijk, de tafel mooi gedekt, het eten zag er verzorgd uit en het restaurant zelf ook. Erg genoten van het voorgerecht voor 2 personen waarin we een etagère kregen met van alles en nog wat aan voorgerechtjes in miniporties. Blij dat we met de AH-dinerkaart konden eten, want anders was het boven m'n budget geweest; daarom er ook extra van genoten denk ik. Súper dat we alles van de kaart mochten kiezen (met de AH-kaart is vaak een beperkte keus). Lekker gegeten!
BasenMarian .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben hier het afgelopen weekend genoten van een prima wild menu. Alle 4 gangen waren met evenveel zorg klaargemaakt. Ook het bedienend personeel was zeer attent. De geselecteerde wijnen pasten goed bij de geserveerde gerechten. Het restaurant heeft een gezellige sfeer. Een echte aanrader !
André H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Wij zijn met 4 personen (familie) bij de gouden leeuw in Bronkhorst geweest. Heerlijk gegeten! Alleen waren de spelregels van de AH aktie iets anders dan we gedacht hadden. Normaal is 2e 3 gangenmenu gratis, bij hun elke goedkoopste 2e gang gratis. Dat houdt in dat je €6 per persoon meer betaalt voor hetzelfde menu. Hun antwoord was; wij geven geen korting over korting. Evengoed prima gegeten.
Jwmvandam V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Mooie ambiance en Entourage. We waren erg laat omdat we via de navigatie bij een Restaurant onder dezelfde naam uitkwamen maar dat maakte niet uit, we werden toch zeer gastvrij ontvangen. We konden kiezen tussen verschillende soorten menu's. De Carpachio was bijzonder goed, evenals het gekozen hoofdgerecht Zalmfilet (huisgerookt) en de Dame Blanche als Dessert. Kortom: een van de toprestaurants.