Herberg De Gouden Leeuw

Bovenstraat 2 7226 LM Bronkhorst Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Maandag t/m zondag 08:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

g.r.van.kampen .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
16 -09- zaterdagavond heel lekker gegeten, alle gerechten waren lekker en goed klaar gemaakt en zagen er smakelijk uit. bediening was vriendelijk behulpzaam en attent zoals het bij een goed restaurant hoort te zijn. klasse, wij komen hier weer spoedig terug.
rietwelling .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance! Vriendelijke bediening. We hebben genoten. Kan het zeer aanbevelen. Tot snel!
Duco I.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
verder uitstekend, alleen de wachttijd tussen hoofdgerecht en dessert was naar ons beider mening te lang. Maar
waarschijnlijk het gevolg van de drukte (het zat helemaal vol op deze vrijdagavond).
Nanno Evert B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
we hebben een prima diner genoten, sfeervol met een goed geluimde bediende. Het opnieuw prettig toeven in brasserie de gouden leeuw
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Volgende keer kies ik het vegetarische wokgroente gerecht.
PPL
ivm 120 tekens:
We gebruiken cookies om je te voorzien van de best mogelijke gebruikservaring
Jeannette F.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Als hoofdgerecht Vitello Tonato.
Wat een afknapper! Tonijn wit uitgeslagen met harde witte randen. Onvoorstelbaar hoe zo'n mooie vis verknald was.
Personeel te druk, roemoerige ruite en kwartier op rekening gewacht.
Niet voor herhaling vatbaar. Jammer.
Hanneke P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Het was de eerste keer bij dit restaurant. Ik vond het geweldig. Goede prijs/kwaliteit. Omdat het nogal druk was, duurde het wat langer, maar achteraf was dat geen bezwaar. Onze wensen werden ook gehonoreerd. Zeker een aanrader voor een volgende keer.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, prachtige opmaak, aardige bediening, mooie aankleding. Enige kleine kritiekpunt was de muziekkeuze. Zeer eentonig en ook wel wat te hard.
irsj K.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Lekker gegeten op terras, mosselen , wijntje.
leuke herberg, ook de indeling is mooi en zeker aan te bevelen. Lekker gegeten, goed ontbijt genoeg keuze en lekker op terras gezeten
pedie .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Restaurant is verbouwd, vanwege het mooie weer buiten gegeten, maar de luxe uitstraling die het restaurant had is hier niet terug te vinden. Eten was weer heerlijk. Prijzen zijn fors. Bediening kan beter.
Rob F.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant. Wat ons betreft de beste waar we met deze actie gegeten hebben. Alle gangen topniveau!!
Beste Rob, geweldig om te horen dat u zo'n goede ervaring bij ons heeft gehad. Graag tot ziens!
Mieke B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Ik heb een dieet en daar werd goed rekening mee gehouden. Het personeel is attent en aardig. Sfeervolle ambiance. Een aanrader.
Beste Mieke, wij houden inderdaad graag rekening met uw dieet en zijn blij te horen dat dit is bevallen. We zien u graag nog eens terug in onze herberg.
Frits S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Parkeren vlak bij het restaurant is erg beperkt.
Eten, sfeer, entourage zijn goed.
De gerechten zijn mooi opgemaakt.
Ik vond wel dat e.e.a. prijzig is.
Beste Frits, bedankt voor uw recensie. Het aantal parkeerplaatsen bij de herberg is inderdaad afgestemd op de hotelgasten. U kunt altijd gebruik maken van de parkeerplaats van Bronkhorst zelf. Fijn om te horen dat het diner goed is bevallen, we zien u graag nog eens terug.
ineke H.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Weinig groente bij het hoofdgerecht
Er werd niet gevraagd of het gesmaakt had en er werd niet gevraagd of er nog iets bij moest komen qua groente aardappeltjes....
Beste Ineke, bedankt voor uw reactie. Onze excuses voor het feit dat er niet gevraagd is of u nog extra garnituren had gewenst. Wij gaan hier mee aan de slag. Graag tot ziens in onze herberg.
Aad B.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
vriendelijke bediening. Kraanwater was gratis, koekje bij de koffie, variatie was voldoende, restaurantzaal leuk en gezellig. Goede wijn en goed bier. Wat opvallend was dat je niet een bon moest aftekenen voor het eten als logiesgast.
Beste Aad, wat leuk om te horen dat uw bezoek zo goed is bevallen. Als hotelgast kunt u uw diner laten bijschrijven op uw hotelkamer en bij uitchecken afrekenen. U kunt eventueel op de avond zelf ook een bon ontvangen. We zien u graag nog eens terug in onze herberg.
j.janssen22 J.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2017
We hebben voor de 2e keer bij herberg De Gouden Leeuw gegeten met de AH restaurant actie. Uitstekend gegeten in een prettige ambiance, prima bediening.
Erg leuk om te horen dat wij u opnieuw een prettige ervaring hebben kunnen geven. Wij zien u natuurlijk graag weer terug voor een derde gezellig, culinaire avond.
robineke1 .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
Zondag avond voor de tweede maal wezen eten met AH restaurant actie zegels. heerlijk was het en erg gezellig. Wat zo fijn aan het dineren in restaurant de Gouden Leeuw is, dat je een keuze kunt maken van hun kaart en geen voorgeschreven drie gangen menu moet kiezen. Dat maakt het voor ons dat we vaker naar restaurant de Gouden Leeuw zullen gaan.
Beste Robineke, wat leuk om te horen dat u al voor de tweede keer bij ons hebt gedineerd. Wij geloven er inderdaad in dat u de beste culinaire ervaring heeft wanneer u alle gerechten van onze dinerkaart kunt bestellen. Graag tot ziens!
Annie V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Erg lekker gegeten, zonder AH bonnen is het vrij prijzig.
De wacht tijden tussen voor,hoofd en nagerecht waren lang.
lokatie was erg mooi en verzorgd.
Bart van Dijk.
Beste Bart, onze excuses dat u de wachttijd tussen de gangen als te lang hebt ervaren. We zijn blij te horen dat u gecharmeerd bent van de locatie. We zien u graag nog eens terug in onze herberg.
dickjansen J.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Klein stadje, groots restaurant.
Beste Dick, wat een prachtig compliment! Graag tot ziens.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Van het hoofdgerecht was de sla onverzorgd (grof gesneden en geen. dressing). De aardappelpuree smaakte naar vis. De biefstuk en voor- en nagerecht waren heerlijk.
Beste Hans, onze excuses wat de salade betreft. Onze salade hoort voorzien te zijn van een dressing. Fijn om te horen dat de service en het diner verder naar wens was. Graag tot ziens.