Over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

janssen C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Helaas lukte het de keuken niet een uitsmijter zoals gewenst te serveren. Eenmaal teruggestuurd de tweede keer ook niet goed maar toch maar opgegeten. Jammer want lokatie en ontvangst zijn uitstekend.
Nkos .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
zeer goed eten, mooi opgemaakte borden. Personeel was ook erg vriendelijk.
Restaurant heeft een goed sfeer, stijlvol en gezellig ingericht. Perfect voor een avondje samen uit.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een smakeloos voorverpakt koekje bij koffie en thee vooraf. Na dessert kwam er opeens wel een boterkoekje. Een kan leidingwater voor € 2,95 vind ik schandalig. Zeker omdat we ook wijn dronken. Wachttijd was wat lang en het voorgerecht (eend) was te koud. Verder prima!
Dick1953 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
De vrije keuze in de gehele menukaart wordt erg gewaardeerd en er valt voor een ieder genoeg te kiezen; het zag er allemaal perfect uit en erg smaakvol. Het restaurant is gezellig ingericht en de bediening is heel erg attent. Alleen jammer dat het restaurant zelf voor de kosten van het 2e gratis menu moet opdraaien en daarboven ook nog zelfs een vergoeding aan Iens moet betalen. Hierin mag AH en Iens veel meer in gaan betekenen!
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Een erg mooie, gezellige locatie in kerstsfeer.
We konden gewoon van de kaart onze gerechten kiezen.
Alle gerechten werden met de hoogst mogelijke aandacht opgediend.
Het voorgerecht was een heerlijke fazantpaté.
Als hoofdgerecht hadden we een zeer malse varkensprocureur.
We hadden een verschillend nagerecht, t.w. dame blanche en crème brulée.
Een echte aanrader.
Iris O.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
De groente was nog net niet beetgaar. Toetjes heel heel zoet. Eten redelijk gewoontjes, behalve dat er wild geserveerd wordt.
Bediening was één jongen erg opdringerig om keuzes qua drank te maken, en vervolgens niet oplettend om te kijken of je glas al leeg was.
Andere bediening was wel erg vriendelijk en leuk en wisten wel wat te vertellen over t eten en de wijn.
Anita R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Eten was prima.
Jammer dat we in apart zaaltje werden neergezet.
Zeker minder sfeervol dan echte gedeelte!
Als het onze eerste kennismaking met de Gouden Leeuw was geweest, was dit geen uitnodiging om nog eens terug te komen.
katriene .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Een met zorg uitgekozen restaurant voor eindelijk ons avondje uit. Het begon goed. We hadden gekozen voor een 3 gangen verrassingsmenu. Zowel het voor- als hoofdgerecht was overheerlijk en dat lieten we ook blijken toen we hiermee klaar waren. Echter, daarna was het wachten en wachten en toen we na 3 kwartier nog geen dessert hadden en merkten dat andere gasten die soms zelfs veel later waren gearriveerd wel werden bediend, attendeerden we de ober. Hij beloofde haastig dat ons dessert eraan kwam. Na weer 15 minuten wachten, gaven we weer een seintje! Toen het dessert eindelijk kwam en we ons ongenoegen uitten, werd ons een koffie met borrel beloofd, maar ons avondje uit was al verknald. We wilden naar huis. Echte uitleg over het veel te laat bedienen kregen we niet. Het was duidelijk: we waren gewoon vergeten. Een tientje korting op de rekening maakt dat gevoel niet meer goed. Jammer en dus niet voor herhaling vatbaar.
Doortje L.
Heerlijk gegeten !
Was niet geheel duidelijk hoe de prijs berekend zou worden
N amen samen een kaasplankje en moesten dit geheel betalen .Hadden we dus ook nog een plankje voor dezelfde prijs kunnen nemen !
Lsneller L.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Vlak voor dickens en kerst heel erg lekker gegeten in een fijne sfeer.
Jammer dat het restaurant geheel alleen moet opdraaien voor het ah deel en het iens deel van deze actie. Ze krijgen geen cent voor het door hen weggegeven 2e couvert. Moeten zelfs iens extra betalen.
Jaap S.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Prima restaurant in een leuk stadje. De bediening was vriendelijk en vlot, ondanks de drukte. We kozen ( in deze wildtijd) voor chaudfroid met fazant als voorgerecht. Dit is misschien een onbekend gerecht, maar echt een aanrader. Als hoofdgerecht koos ik voor een wildtrio, ook heerlijk. We wonen nogal uit de buurt, maar als we enigszins in de omgeving zijn zullen we een volgende keer zeker omrijden.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
We hebben een drie gangen surprise menu genomen. We waren best verrast dor de kwaliteit. Een stukje Flammkuche als amuse was lekker. Het voorgerecht bestond uit ganba's. Vooral het deel in de schelp was lekker.
Het hoofdgerecht was hazenrug met chocoladesaus. Het was wennen, maar de hazenrug was lekker en de chocoladesaus paste prima.
Het dessert was erg lekker.
Prijs kwaliteitsverhouding goed. Bediening ook prima.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Wij waren met de familie ter eer van ons 36 jarig huwelijk met 7 personen en hebben erg genoten de gastvrijheid de gerechten en de bediening
, Prima!
Jansf .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Wij aten a la carte met de AH kaart. Zeer zenuwachtig overkomend en onprofessioneel personeel.
De gerechten (soepje in koffie kopjes €7,50) kwamen zo uit de magnetron, hoofdgerechten (Wild) zonder aandacht geserveerd en allemaal lauw van temperatuur en flauw van smaak.
Een hazepeper in en opgewarmd bakje en te gek voor woorden, een reerug filet opgewarmd. Na melding van ongenoegen stelde serveerster voor : " Wilt u een extra schoteltje vlees?" Dan snap je het echt niet.
Kortom, weg blijven.
Janusenbet .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
We hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie. De eerste keer dat ik meemaak dat het is zo als de actie aanbiedt, tweede menu gratis. Met de keuze uit alle menu's die ze hebben zonder aanpassingen.
Heerlijk gegeten, voorzien van een heerlijk glas wijn.
Er werd echt moeite gedaan om bij het surprise menu mee te denken welke wijn het best paste bij elke gangen. Een top keuze.
Een echte aanrader dit restaurant.
Truus H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Op een koude avond aangekomen bij dit restaurant. Warme, gezellige sfeer. helaas was onze reservering niet doorgekomen maar dit werd door de uiterst vriendelijk bediening vlot opgelost. We maakten gebruik van de AH actie en mochten uit de hele kaart kiezen. Heerlijk gegeten, carpaccio, wilde hammen, hazenpeper, ossehaaspuntjes en een dessert Gouden Leeuw. allemaal even smaakvol en mooi opgemaakt. Entourage was uitstekend en uiterst prettige bediening. AH bon maakte de prijskwaliteit verhouding goed. Heerlijke avond gehad.
Ben R.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Er was weinig groente bij het diner.
Er was veel tijd tussen de eerste en tweede gang.
Zonder AH bonnen zou het tamelijk duur zijn geweest.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Wachten duurt lang vooral als en een kind bij is. We hebben 1.5 uur gedaan over alleen het voor gerecht. Toetjes kaart moesten we zelf om vragen. Het leek wel of we in een verdom hoekje zaten. Drankjes duurde ook even voor we die weer konden bestellen. Eten was verder wel goed.
MFlach .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wachten, wachten en nog eens wachten. Het was duidelijk te druk en werd de bestelling alvast op genomen voordat we naar onze tafel gingen. Om 7 uur een tafel reserveren en uiteindelijk om half 9 je voorgerecht krijgen is niet zo als het hoort en dat is jammer. Het rondje Bronkhorts als voorgerecht is een uitstekende combinarie van vis en vlees en een klein bospadestoelensoepje. De trio van wild is heerlijk even als de herterug. Kaasplankje en dame blanche maakten het geheel af. Maar jongens doe wat aan die uitloop !!! Zo jammer.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Dit restaurant heeft ons bij ons eerste bezoek positief verrast met zonder uitzondering zeer smakelijke gerechten. Fraai opgemaakt zonder te vervallen tot nouvelle cuisine-achtige frutseltjes; de hoeveelheid was dan ook voldoende. Op de bediening niks aan te merken, prettige sfeer en inrichting. Ondanks dat het restaurant helemaal vol zat bleef de wachttijd binnen de perken. Tot slot is het gelegen in een prachtig authentiek dorpje waar je je in de middeleeuwen waant. Het enige minpuntje dat ik kan bedenken is dat bij het eten van een appelstrudel een mes wel handig zou zijn geweest. Dat zegt denk ik genoeg...
Kortom: een aanrader, we gaan hier zeker terugkomen.