Over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

niet
  • Kom je met de auto?
    Parkeren op de Onderstraat 20

Maandag t/m zondag 08:00 - 21:00
- Diner 12:00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Ab H.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Heerlijk en sfeervol gegeten bij de Gouden Leeuw. Vriendelijke bediening, fijn restaurant.
Carrol T.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2019
Prima eten in een gezellige ambiance
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Heerlijk gegeten en de bediening was goed
À.c.m. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Een prettig en authentiek ingericht restaurant. We hebben verfijnde gerechten gegeten. Service was heel goed,
de actie van AH royaal toepasbaar op de hele kaart,
Een fijne avond genoten.
Erica N.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Al voor de 3e keer gegeten, telkens het verrassingsmenu en wederom was het goed. Goede porties maar bovenal heerlijk eten.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2019
Wij vonden de ontvangst goed en het eten was ook goed alleen het voorgerecht vond ik anders.
Bij voorgerecht ben je meestal gewend aan enkele sauzenen en/of kruidendokter.
Dit was roomboter en potje met iets pittigs.
Verder was alles goed en zou hier beslist nog wel weer eens terug komen.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Te kleine porties bij keuze menue. Te lange wachtijden tussen gangen. Fouten bij brasseren en debrasseren.
Te veel aandacht voor de drankjes tijdens het wachten. Fouten bij het brengen van drankjes, bijna als het hoofdmenue al verorberd is.. Fouten bij berekenen van de totaal prijs; koffie i.p.v. nagerecht doorberekend; tijdens corrigeerde nota kwam eruit dat er 3 glazen wijn berekend waren ,i.p.v. 2 Het zelfde voor 2 tomatensap, i.p.v.een.
Al met al, voor zo'n bedrijf een teleurstellende presentatie; nooit meer en hoort zegt 't voort.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2019
Was een gezellig en verrassend etentje, gekozen voor het verrassing 3 gangen menu. Een aanbeveling.
Ingeborg J.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2019
Wij zijn al een aantal keren hier geweest en we komen zeker weer terug.
Florence W.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
Zeer vriendelijk en meedenkend personeel!
Jet E.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2019
we hebben genoten van een heerlijk gerecht, komen zeker keertje terug
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2019
Zeer goed restaurant in mooie historische sfeer met goede bediening
Erna V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2019
Mijn moeder heeft hier al meerdere keren gegeten en is zeer enthousiast. Eten is prima, helaas erg weinig groenten (de 200 gram pp niet gehaald). Vis prima, wild was heerlijk, kaasplankje wat aan de karige kant (wellicht omdat het de laatste dag was voor de 2,5 week vakantie en sluiting vh restaurant. Helaas werden aan onze tafel meerdere fouten gemaakt. Bij de betaling ging de serveerster tot 3x toe met ons in discussie over iets. Geen inlevingsvermogen geproefd, geen gebaar gedaan naar ons (niet dat het daar om te doen was). De fooi hebben we toen maar laten zitten.
Willie F.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Wij hebben een heerlijk verrassingsmenu gegeten.
H G.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2019
Hallo,
We hebben lekkere gegeten.
Maar het voordeel van de AH bon wordt compleet te niet gedaan door de hoge prijs van de drankjes.
Ik vind € 5,95 voor een glas wijn een forse prijs.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
We waren blij verrast door de ambiance in het restaurant. Mooie aankleding en sfeervolle decoraties. We hebben bij de openhaard een glas wijn gedronken voordat we naar onze tafel gingen. We gingen aan tafel. Het duurde lang voordat ons voorgerecht kwam. Verrassing van de chef. Dit was een etagère met verschillende soorten vis en plakjes vlees en een soepje. De soep was te dik en zat een vel op. De vis en vlees was goed van kwaliteit. We moesten ontzettend lang wachten op het hoofdgerecht. Uiteindelijk maar gevraagd waar het bleef, kregen we te horen dat het nog 10 minuten duurde. We kregen ons hoofdgerecht uiteindelijk pas om 21:15. We hebben dus 2 uur op ons hoofdgerecht moeten wachten. Als we niet met vrienden waren geweest (die wij dit eten cadeau gaven) waren we vertrokken. Het hoofdgerecht bestond uit trio van wild. De hertenbiefstuk had niet lang genoeg gerust, waardoor het bord bloederig werd. Het stukje eend filet was veel te ver gebakken. Het leek wel een schoenzool. Wij komen hier nooit meer!
GradvdMolen .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
Gegeten met de Albert Hein actie. Het heeft er alle schijn van dat AK clientèle een 2e rangsbehandeling krijgen, dit ondanks het feit dat we gezamenlijk toch meer dan 80 Euro besteedt hebben: De gerant laat je gewoon 5 minuten wachten, komt dan naar je toe, maar moet eerst de computer bijwerken voordat we welkom werden geheten. Vervolgens werden we bij een andere (echt)paar aan tafel gezet en dan begint het wachten en wachten en wachten.
Als dan na 2,5 uur het (prima) hoofdgerecht is geconsumeerd, vind de bediening het belangrijker de lege tafels te dekken voor het ontbijt, dan een naar een dessert smachtend stel te voorzien van de menukaart.
Klantvriendelijkheid en service was bij ons bezoek helaas ver te zoeken.
De kwaliteit van het eten is goed, maar niet wat we verwacht hadden op basis van de kaart en de recensies.
Sjoerd W.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2019
Het eten was erg lekker, maar vooral het stokbroodje vooraf was weinig bijzonder; een zelfgemaakt broodje met wat meer lekkere dipjes hadden beter bij de kwaliteit van het restaurant gepast. De menukaart zag er wel lekker en nét wat exotischer uit, maar was weinig gevarieerd.
De bediening was vriendelijk, maar het kon soms even duren voordat ze borden of bestellen kwamen ophalen. Ze waren wel oplettend voor onze seintjes en kwamen daarna snel bij ons.
De parkeerplaats was wat klein en vol en toen hebben we ons er met moeite weer achteruit uit moeten rijden. Er is bij binnenkomst van het dorp wel een grotere parkeerplaats waar we daarna prima hebben gestaan. Leer van onze fout en let op dat het pondje vanaf de westerlijke kant van de Ijssel 's avonds niet meer vaart: wij hebben om moeten rijden!
George W.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Het eten kon de pretenties niet waarmaken
Patrick V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2018
Zeer goed eten en in een gezellige sfeer kunnen eten????