Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

niet
  • Kom je met de auto?
    Parkeren op de Onderstraat 20

Maandag t/m zondag 08:00 - 21:00
- Diner 12:00 - 21.00

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Jolande N.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het eten was heerlijk, echt genoten! Minpuntje, te weinig personeel het werd steeds drukker en de wachttijden werden steeds langer.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
We konden nog niet aan tafel dus werden verzocht elders te gaan zitten. Duurde even voordat ons gevraagd werd wat we wilde drinken. Er werd ook geen seintje gegeven wanneer we wel aan tafel konden gaan. Bediening was vriendelijk, maar wachttijd was erg lang. Er zat ruim drie kwartier tussen ons voor- en hoofdgerecht. Prijs kwaliteit verhouding kan beter. We hadden als voorgerecht een proeverij van verschillende hapjes gekozen. We kregen een etagère met op elke schaal lapjes vlees of vis gelegd. Daar hadden we meer van verwacht, zeker voor die prijs. Ook in opmaak.
Bertha R.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Wij vonden het personeel niet vriendelijk. Zeker nadat wij aangegeven hadden dat we liever brood vooraf wilden dan een ander voorgerecht. De betreffende medewerkster gaf aan dat dat niet kon ( AH restaurantkaart). toen zeiden wij dat we dan wel een voorgerecht wilden hebben, maar dan geen brood, omdat het dan allemaal erg veel werd. Dat kon ook niet, want het brood zat al in de oven. De toon was beslist niet vriendelijk. Wij hadden de indruk dat andere gasten minder lang hoefden te wachten op hun eten dan wij. Jammer. Dit was geen reclame.
Het eten was overigens goed.
V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Het was heerlijk eten, de beste stoofpot ooit gegeten! Vriendelijke bediening en de inrichting past bij de omgeving.
Super genoten, Bedankt!!
Aniek V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Echt heerlijk gegeten in het pittoreske Bronkhorst bij De Gouden Leeuw. Het brood liet even op zich wachten waarna het voorgerecht wat snel volgde, maar verder was de service goed en het eten nog beter.
Angelie L.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Zeer geslaagde avond!
Marieke Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2018
De prijs van het 3-gangen menu is te hoog voor de kwaliteit van het gebodene. Bij het aperitief plakt de tafel bij de open haard. Het gevraagde brood bij het voorgerecht arriveert erna. Ijsklontjes worden vergeten. Hoofdgerecht is smakeloos. Espresso blijkt zwarte koffie.
Het ergste is het toiletblok waarvan de toegang in de eetzaal is geplaatst. De geur van riolering dringt door in het restaurant.....
Karin W.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Eten was goed. Érg lang wachten steeds, vr drankje , vr bestellen en ook op het eten zelf. Alleen1 stuk vlees niet volledig gaar.
JH V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Erg tevreden, komen zeer zeker terug! Vriendelijk en gastvrij ontvangen, mooie locatie en goed gegeten in een ontspannen sfeer! En de kamer niks op aan te merken.
Marina K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten via AH actie vriendelijk personeel sfeervolle ambiance en goede service en kwaliteit, echt een aanrader!
O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2018
De service was slecht aangezien we er laat geholpen werden. Duurde erg lang voordat de lege borden werden weggehaald en daarnaast duurde het dan ook lang voordat de nieuwe gang geserveerd werd. We hebben ook veel met lege glazen gezeten. Beter observeren, en daarop aanpassen.
De tafel van Rita W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Heerlijk gegeten, goede en prettige bediening!
Trudie V.
Erg leuke bediening
Ineke G.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was in een goed verzorgde en gezellige avond!!!!
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Zag er verzorgd uit. Enkel jammer dat je niet vlakbij kon parkeren
K.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2018
Na een wandeling van laag-keppel, langs hummelo naar hoog keppel, zijn we daarna naar bronkhorst gegaan. Een knus, gezellig stadje. We hebben gisteravond heerlijk gegeten! Wat een fijn restaurant. Wij waren erg enthousiast.
Een leuke afsluiter van de dag.
Gerrie K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Heerlijk eten en gezellige sfeer
André K.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Eten was erg goed. Sfeer en ambiance zeer aangenaam. Bediening kon alerter. Jas werd oa netjes aangenomen maar bij verlaten was opmerking.. Die hangt daar in de garderobe bij de uitgang. Dat zeg je niet.
Elles V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Lekker en gezellig gegeten, ook al wild op de kaart. Maar we moesten wel de tijd nemen.
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2018
Op het eten is niets aan te merken alleen jammer dat je er zo lang op moest wachten
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018