Over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Maandag t/m zondag 08:00 - 21:00

Arianne H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
dvanmeerten .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Anja S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten!
j.dijkstra02 D.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Fijn terras om met mooi weer buiten te eten. Kwaliteit van het eten was goed.
Als je de wachttijd tussen de gerechten iets te lang vind spreek de bediening dan daarop aan.
Eelco S.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Fijne plek om een hap te eten, ongecompliceerde gerechten maar goed klaargemaakt. Smaakvolle mosselen als hoofdgerecht. Bediening is relaxed en vriendelijk. 1 echt aandachtspunt, we moesten 3euro! betalen voor een karaf kraanwater, dat is voor ons eigenlijk al een reden om een restaurant te mijden een volgende keer. Betalen voor kraanwater vind ik sowieso niet netjes maar zo een extreem bedrag voor nog geen liter kraanwater vind ik echt niet kunnen. Dus wellicht volgende x toch een andere eetgelegenheid in de buurt.
Hannie L.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst.prima eten.personeel zeer attent verzorgde tafel met tafelloper en damasten servetten met het logo van de gouden leeuw
Nanno Evert B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Voor mijn vrienden was het een eerste kennismaking, ik kende het restaurant al, unaniem waren we het er over eens dat we een fijne en gezellige tijd in het restaurant hebben gehad met aardig en voorkomend personeel.
harryriet .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met een uiterst vriendelijke bediening.
Dus ik kan De gouden Leeuw echt aanraden.
Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Helaas vonden wij het bezoek aan de Gouden Leeuw in Bronckhorst teleurstellend. Onkundig personeel dat weinig oog had voor de klant (die voor het eerst de zaak bezocht en de weg niet kende), maar ook weinig wist van - in ieder geval - de drank die op de kaart stond. De gerechten waren zonder uitzondering fantasieloos en flauw. Ik kreeg de indruk dat de uitbater/manager meer gedacht heeft aan de toeristische omgeving waarin hij/zij zijn keuken kon drijven, dan aan de bezoeker die graag een goede, liefst bijzondere maaltijd met een lekker glas wijn geserveerd krijgt. De prijs was /is er wel naar.
C.J. K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Heerlijk buiten op het terras gezeten, lekker gegeten, zowel voor- hoofd- als nagerecht smaakten uitstekend en werden gepresenteerd op mooi opgemaakte borden. Vriendelijk personeel. Kortom, een adres om terug te gaan !
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten en konden met de AH-bon uit de hele kaart kiezen. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als toetje waren van prima kwaliteit! Een lekkere koffie tot besluit.
y K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Arrangement geboekt; prima kamer (suite) - fantastisch bed; 1e avond 3-gangen diner; 2e avond 5-gangen diner. Hoofdgerecht en dessert op beide avonden praktisch hetzelfde. Geen culinair(e) hoogstandje(s). Tussengerecht (vis): kleffe rijstbal (moest risotto voorstellen - smaak was wél op orde) en doorgegaarde tonijn, dus droog als gort. Geen excuses van de keuken. Mooie wijn(en). Personeel vriendelijk maar geen doorgewinterde horeca-ervaring lijkt het (op één na). Heel leuk hotel, maar wie houdt van 'mooi eten', kan beter ergens anders naar toe.
Rian L.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Vriendelijk personeel wat even op gang moest komen. Het werd steeds drukker en daar moesten ze even aan wennen, zo leek het. Uitgebreide kaart, helaas maar 1 hoofdgerecht zonder vlees. Je kon evt. de asperges nemen en dan zonder ham (geen vervanging daarvoor alleen tegen betaling). Alle gerechten mooi opgemaakt, heerlijke smaken. Wachttijd tussen voor- en hoofdgerecht zou wat korter mogen. Maar dat werd door het eten zeker goedgemaakt.
Dick1953 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Schitterende verbouwing maakt het geheel tot een fantastisch restaurant. Eten was uitstekend, incl. bediening, alleen iets teveel tijd tussen voor en hoofdgerecht, verder niets dan lof.
joop K.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
We hebben heerlijk gegeten en lekker gezeten bij de Gouden Leeuw in Bronkhorst was geweldig.
Zeker een aan rader voor de toekomst. Prima kopje koffie.
Bij de cappuccino kopje zat een flinke beschadiging,
dorothearoosenboom .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Wij waren met familie en 1 rolstoelganger, moeilijk bereikbaar voor rolstoel. Geen vegetarisch gerecht op menukaart, restaurant heeft dit wel opgelost door een gerecht van groente te maken, maar geen keus dus. Ondanks vraag om velletje van hoofdgercht zalm te verwijderen toch een bord met zalm met vel. Prijs versus kwaliteit is te hoog. Bij reservering heb ik gevraagd of we de keus uit de hele menukaart hadden, dit is via mail bevestigd. Bij het bestellen kregen we te horen, dat we niet alles van de menukaart konden kiezen. Toen ik zei dat we deze vraag vooraf hadden gesteld mochten we alsnog gebruik maken van de hele menukaart. Na hoofdmenu, meerdere pogingen gedaan om de bediening te roepen is niet gelukt, zijn uiteindelijk vertrokken zonder nagerecht. Plaats en plek zijn mooi maar bediening en eten en service laten veel steekjes vallen
dean3501 .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Mooi restaurant in authentieke buurt. Ontvangst was erg vriendelijk, we hadden de verkeerde ingang waardoor we door een pas verbouwde ruimte naar het restaurant moesten lopen. Van voor de verbouwing hebben we geen ervaring maar erna is het een erg stijlvol en aantrekkelijk geheel geworden.Eten was superieur, niets op aan te merken.
Wat ons betreft een aanrader en we zullen zeker nog terugkomen!!
janssen C.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Helaas lukte het de keuken niet een uitsmijter zoals gewenst te serveren. Eenmaal teruggestuurd de tweede keer ook niet goed maar toch maar opgegeten. Jammer want lokatie en ontvangst zijn uitstekend.
Nkos .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
zeer goed eten, mooi opgemaakte borden. Personeel was ook erg vriendelijk.
Restaurant heeft een goed sfeer, stijlvol en gezellig ingericht. Perfect voor een avondje samen uit.
Esther S.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Een smakeloos voorverpakt koekje bij koffie en thee vooraf. Na dessert kwam er opeens wel een boterkoekje. Een kan leidingwater voor € 2,95 vind ik schandalig. Zeker omdat we ook wijn dronken. Wachttijd was wat lang en het voorgerecht (eend) was te koud. Verder prima!