Herberg De Gouden Leeuw

Bovenstraat 2 7226 LM Bronkhorst Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Een warm onderkomen

In het kleinste stadje van Nederland steekt De Gouden Leeuw graag zijn nek voor je uit. Gevestigd in een van de mooiste stadsboerderijen van Nederland is de romantiek uit de Middeleeuwen nog tastbaar. Niet dat de tijd hier stil is blijven staan, deze herberg is van alle moderne gemakken voorzien. In de keuken bereidt de chef volgens een wisselend menu verse gerechten volgens de seizoenen. Boek een van de voordelige arrangementen als je langer van de omgeving wilt genieten.

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Maandag t/m zondag 08:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
6-gangen surprise menu met bijpassend wijnarrangent genomen. Alles was erg lekker en op elkaar afgestemd, maar vooral het voorgerecht met coquille en Hollandse garnaaltjes en de aspergesoep waren verrukkelijk. Zeker voor herhaling vatbaar.
Dimar B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Sfeervol hotel-café-restaurant in het oude stadje Bronkhorst aan de IJssel. Vlotte bediening van verzorgde gerechten( ( lunch in ons geval). Lekker Brinkhorsten biertje van de tap.
Michelle P.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
zeer goed gegeten in een mooie gelegen en mooie ingericht restaurant, was vaker geweest en zal blijven komen.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Heerlijk gegeten! Rondje Bronckhorst is echt een aanrader. Inrichting restaurant deel wat ouwbollig, zeker in vergelijking met het bar gedeelte.
Karin K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Heerlijk gegeten de kalfslever was ietwat waterig, maar de Tourndos een aanrader, met een nog lekkerder witte wijn sauvignon, diverse heerlijke streek bieren van de tap, prima bediening, mooie locatie. Kortom een aanrader
Arie H.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Jammer dat 1 hoofdgerecht (makreelfilet) te lang was doorgegaard. Het vlees was daardoor niet mals meer, en kwam heel slecht "los van de huid" Daardoor werd het een beetje een rommeltje. Verder alles in orde en goed van kwaliteit. De "wrap" als voorgerecht is een aanrader. Ook hebben ze prima lokaal bier
Jean L.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een rustpunt met professioneel personeel die een zeer aangename ambiance creëren en heerlijke gerechten serveren.
Erwin L.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Uitstekend restaurant op een mooie plek in Gelderland. Er hangt een perfecte sfeer, die begint bij de open haard.
Een erg gezellige eetzaal, maar toch elke tafel heeft zijn eigen privacy.
Olaf B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Goede bediening en super keuken. Chapeau voor de kok.
Renske D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was heel vriendelijk en behulpzaam.
Ria K.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2018
Altijd sfeervol in rustige omgeving.
Dhr.B.P.J. E.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Geen comentaar sterker nog als wij vrienden of familie op bezoek hebben gaan we bewust bij De Goudenleeuw in Bronkhorst reserveren,
g.grijp .
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
We moesten erg lang wachten tot we onze gerechten kregen. Dat had wel iets vlotter gemogen.
De gerechten zagen er prachtig uit. Verwarmde borden is ook fijn.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Prima bediening erg aardige mensen. De tafels zijn ruim en hebben ook de ruimte wat zeer prettig is. De porties vallen wat klein uit vooral het bakje met aardappeltjes en salade was karig voor 4 personen.
WILLEM A.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
Onvoldoende bediening met meer dan 20 tafels bezet en slechts twee bedieners, waar bij de ene ook nog de receptie en betaling moest doen. De andere bediener is een student.....Goedkoop! Bijna een uur gewacht voor dat er iets op tafel stond om te eten. Dit kenbaar gemaakt, met een kribbig antwoord "zal ik alles maar gelijk op tafel zetten, als jullie nog een afspraak hebben" We hadden willen dineren maar dan moesten we maar alleen in het restaurant, een andere zaal, gaan zitten. Ik vraag me dan af of er dan nog wel bediening zou zijn? De lunch hebben we aangepast maar dat was wel goed. Jammer van het geheel.
marian K.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
witte wijn kan beter. wild gegeten, was erg goed. voorgerecht met vis wel aan de prijs. fijne plek. bediening mag iets minder gestrest doen.
J.L. M.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Leuk restaurant met een smakelijke kaart om na een wandeling in de buurt te genieten van een hapje en een drankje.
EJ B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Heerlijk wild gegeten in een prachtig restaurant.( met nog een "echte"openhaard.)
Vriendelijke bediening.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
De plek waar wij zaten was koud doordat er steeds een schuifdeur open en dicht ging. Dit kenbaar gemaakt hetgeen sportief werd ontvangen. We kregen ter compensatie een kop koffie of thee aangeboden van het huis.
Derek-K .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hadden op deze gezellige lokatie een Groupon arrangement geboekt waaraan ook een viergangenmenu was verbonden. Er kan gekozen worden uit een selectie van de kaart. Alle gerechten waren leuk opgemaakt en goed van smaak. Bij de hoofdmaaltijd, we kozen voor de varkensprocureur, werden diverse schaaltjes met groenten en aardappelgerechtjes geserveerd. Bediening was gastvrij en vriendelijk. Over een karaaf kraanwater wordt niet moeilijk gedaan.