Herberg De Gouden Leeuw

Hoogstraat 64 5258 BE Berlicum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

• : Parkeerplaats

Jan H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Herberg De Gouden Leeuw in Berlicum is een prima keuze voor een prima diner in een ongedwongen sfeer. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Wij aten hier met de restaurantzegels van de AH-actie en het keuzemenu was ontzettend lekker.
Dinand M.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Goede bediening, alles ruim voldoende, eten was prima, entourage gezellig, hartelijke ontvangst en het toetje was heerlijk
G D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
De ambiance is erg donker, niet uitnodigend. Er waren tegen 19 uur slechts 4 tafeltjes bezet. De kaart voor de AHactie is heel beperkt. Het voorgerecht, aspergesoep voor de een en carpaccio voor de andere was prima. Beiden gekozen voor de entrecote waarvan er een veel taaie stukjes bevatte. De Irish Coffee na was overdekt met slagroom uit de spuitfles die zo wegzakte. Al met al vonden wij de euro 35 voor deze actie te hoog (dit in vergelijk met andere AHrestaurants).
RJ V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Fantastisch, erg lekker. bediening uitstekend, gemoedelijk. Kom hier zeker terug. Echt een aanrader. ruime parkeergelegenheid.
Bart B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Erg lekker eten. Alles verliep heel rustig en relax. Fijne sfeer. Geld meer dan waard. Een aanrader om te gaan eten. Parkeren kun je achter het restaurant.
Duinenstrand .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Prima, heerlijk gegeten, niet culinair, maar geweldig . Forse porties en een leuke aardige bediening die allert meedacht over de allergie van een van ons. In deze regio voor ons een adres waar we terug komen
Duinenstrand .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Prima, verrassend, niet culinair, maar een leuk voor ons nieuw adres in deze regio. We komen zeker hier terug!
Aardige bediening die alle moeite deed voor een van ons met een allergie; geweldig.
Jan M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Gezellige en vlotte bediening , meedenkend, goed, voldoende en gezellig gegeten.
hadde dus het ah menu maar was zeer zeker niet karig, gingen voldaan weer weg. Bedankt!
janlemain .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Lekker gegeten met de AH-actie ,prima voorgerechten zalmsalade en carpaccio, met daarna roodbaars en entrecote met een fantastische saus en tenslotte ijs .Ruime en smakelijke porties. Lieve bediening en keurige prijzen en lekkere wijnen. Komen hier zeker terug.
Dennis W.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle huiselijke ambiance. Zowel het eten als de bediening waren uitstekend. We gaan hier zeker nog eens vaker eten!
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
de Herberg is een mooie locatie , goede porties , bijgerechten zoals broodmandje waren inclusief en mooi opgemaakte borden , lekker klaargemaakt , goede uitleg .
Wij kwamen hier terecht via de AH actie en waren aangenaam verrast over het aanbod , dit wil nog wel eens minder zijn maar dat is hier echt niet het geval.
René V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
De AH menu's zijn goed bereid, een overzichtelijke keuze en grote gastvrije porties. Bediening oprecht vriendelijk en vlot, Mooie entourage maar niet hoogdrempelig. Fijne ervaring.
Miranda D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Via de ah actie hier gegeten. Eten was erg lekker. Vissalade/entrecote/ijs op. We hebben er van genoten. Zeker dus een aanrader.
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met aardig personeel!
ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben er voor de eerste keer gegeten en het is ons goed bevallen. Echt een aanrader!! De gerechten zijn ook mooi gepresenteerd. Misschien 1 puntje.... bij het broodmandje kan misschien de kruidenboter wat zachter worden geserveerd of anders misschien een kruidencreme, die is al zachter.
j.verzantvoort .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten, goede porties, een gezellige ambiance, met een fijne bediening.
We hebben met ons gezin een heerljjje avond gehad.
Kortom een aanrader!!
BEN-M .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het AH-menu was zeer goed samengesteld en zeer lekker van smaak.Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent.Ook het bedienend personeel heel vriendelijk.
Franka1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten !
Vooral de huis schnitzel is een echte aanrader, complimenten aan de kok !
Wij waren met de aanbieding van AH (2de gratis) , meestal met een aanbieding zijn het afgemeten/kleinere porties, maar qua porties daar is hier niets op aan te merken.
Wij komen zeker nog een keertje langs en onze vrienden en familie is al in aantocht.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vanavond hier gegeten met de AH actie. De sfeer/ aankleding is gezellig, als een eetcafe. De gerechten zijn goed en voldoende. De bediening was heel vriendelijk. We hadden een leuke avond en komen zeker nog eens terug!