Herberg De Gouden Leeuw

Hoogstraat 64 5258 BE Berlicum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

j.van.nistelrooij .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
bbam.meijer .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heelijk gegeten bij de Gouden Leeuw in Berlicum. Vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel, gezellig restaurant en gratis parkeren. Het is voor herhaling vatbaar !!
Patty G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na een allervriendelijkste ontvangst werden we naar de tafel begeleid. De bediening was vlot, aardig en de gerechten waren allemaal lekker. Een heerlijke rode wijn maakte het tot een gezellige avond.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prettige ontvangst; de jassen werden meteen aangenomen en de tafel was ook al gereed. De tafels stonden op een prettige afstand van elkaar zodat je ook wat privacy had. Het eten was gewoon voortreffelijk. Nadat ik een nieuw glaasje wijn had besteld, werd het glas van mijn vrouw bijgevuld en er daar werd meteen bij vermeld dat dat van het huis was. Al met al een fijne en gemoedelijke sfeer met prima eten. Zeker de moeite waard om nog eens naar terug te komen!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten, geen kleine porties, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening. Inrichting recent, ten goede, veranderd.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een heel fijn restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
Echt een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug.
Franka1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is erg mooi geworden qua inrichting. Het eten was prima. Alleen de bekende schnitzel van het huis (waar wij beide voor gekozen hadden) viel dit keer tegen, de vulling tussen de schnitzel en kaas was ver te zoeken, een beetje jammer.
wilmaenjan .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
het restaurant heeft een metamorfose ondergaan en is van deze tijd, het voorgerecht was voortreffelijk en het hoofdgerecht was goed, alleen de vis was wat flauw, maar verder was het goed en een prima prijs/kwaliteitsverhouding.
ellen.schraven .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Voldoende aandacht door vriendelijk personeel. Keuze uit 3 varianten van voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De salade met vis was erg lekker. Carpaccio had iets meer op temperatuur mogen zijn. Maar smaakte goed.
Hoofdgerecht roodbaars was verrassend en lekker van smaak. Ook de entrecote was prima, aangevuld met gebakken aardappeltjes en salade.
Nagerecht parfait met aardbeien en slagroom was een heerlijke afsluiting van ons etentje.
We kregen nog een enveloppe met verrassing. Leuke attentie!
Dus kortom de moeite waard om nog eens bij de Gouden Leeuw te gaan eten!
b.temmens .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Werden netjes ontvangen. Super vriendelijk personeel. Kwamen vragen of het voldoende was. zeker een aanrader.
Leuke locatie. Super tevreden allemaal!
sjankimenai .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Restaurant is leuk verbouwd en heeft een lekkere frisse uitstraling gekregen. Interieur is heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer vriendelijke, gastvrije bediening. Mooie ambiance. Gerechten voldoende/goed. Hoofdgerecht (vis) had wat meer smaak mogen hebben. Voor- en nagerecht prima!
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Ruime parkeerplaats goed ontvangen bij binnenkomst. Bediening hing letterlijk over de tafel. Sausje van de entrecote te sterk van smaak en zeker niet mals, salade van zalm en garnalen zeer goed snietsel priema. Amaretto met bitterkoekjes goed van smaak. Helaas het etentje niet voor herhaling vatbaar. De bediening van boven genoemde verteld.
Wilma S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Eenvoudige strakke inrichting, er was al een groep van 12 mensen aanwezig, die naarmate de avond vorderde steeds meer geluid maakten( wel gezellige drukte).
We konden uit een speciale AH menukaart kiezen met 3 voor, hoofd en nagerechten, dus volop keus voor ieder( vis , vlees en vegetarisch). We hebben allebei genoten van onze keuzes. Prima rode huiswijn en een goede rosé huiswijn die ook nogeens goed geprijsd zijn.
Karaf kraanwater is gratis.
Kortom we zullen er zeker nog eens terugkomen.
mienvankrieken .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Met 4 zussen op leeftijd (tussen 70en 85 jaar) heerlijk gegeten en genoten in de vroege avond vooral het personeel deed veel moeite om het leuk en lekker te maken.
Onze dank daarvoor
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Eten niets bijzonders. Wel vriendelijke bediening.niet voor een tweede keer zullen we hier naar toe gaan.voorgerecht veel maar niet verfijnd .hoofdgerecht prima nagerechtmatig.
Liedy V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Dit was de vierde gelegenheid die wij in 14 dagen bezochten met onze AH kaart.. bij de Gouden Leeuw geen negatieve opmerkingen, alleen niet echt verrassend. Kan wat spannender allemaal. Het AH menu was wel simpel, maar goede kwaliteit. Mogen wij zeggen welk van de vier gelegenheden onze hoofdprijs krijgt??? Ik snap dat het niet in deze recensie past.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Het was niet super we waren met gebruik van de AH actie. Eenmaal de biefstuk en eenmaal de schnitzel.
Voor beide niet echt smakelijk. De schnitzel was opgemaakt met champignons en kaas deze overheerste de smaak van de schnitzel die ook te hard gebakken was. De biefstuk had niet veel smaak en de saus overheerste kwa volume de groentes en de aardappelpuree.
gerry_de_graaff .
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Met ah bon gegeten, carpaccio was zoutig met een vreemde smaak, salade van zalm was smakelijk en meer dan voldoende. Hoofdgerecht vis prima, aardappeltjes erg vet.
Nagerecht prima.
Nadeel: De gasten met ah bon zaten met zijn allen in een rijtje, afstand van de tafels circa 20 cm.
Harrie N.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Een leuk restaurant met vriendelijke bediening, we werden hartelijk ontvangen en mochten zelf een plaats kiezen. Er wordt ons gevraagd wat we wilden drinken, dit werd na enge tijd geserveerd. Er werd ons ook verteld dat de inrichting geheel vernieuwd was en met het zicht op een open keuken zag het er goed uit. Enige tijd later kregen we het menu en zochten iets lekkers uit. Keus genoeg maar de carpaccio als voorgerecht en een stevige schnitzel als hoofgerecht bleek voor mij de juiste keus. Een lekker toetje en een bak koffie na maakte het diner compleet. We gaan zeker nog een keer terug.