Herberg De Gouden Leeuw

Hoogstraat 64 5258 BE Berlicum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Marita V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk gegeten in een sfeervolle ambiance met aardig personeel!
ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
We hebben er voor de eerste keer gegeten en het is ons goed bevallen. Echt een aanrader!! De gerechten zijn ook mooi gepresenteerd. Misschien 1 puntje.... bij het broodmandje kan misschien de kruidenboter wat zachter worden geserveerd of anders misschien een kruidencreme, die is al zachter.
j.verzantvoort .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten, goede porties, een gezellige ambiance, met een fijne bediening.
We hebben met ons gezin een heerljjje avond gehad.
Kortom een aanrader!!
BEN-M .
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Het AH-menu was zeer goed samengesteld en zeer lekker van smaak.Zeker een aanrader voor als je in de buurt bent.Ook het bedienend personeel heel vriendelijk.
Franka1 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten !
Vooral de huis schnitzel is een echte aanrader, complimenten aan de kok !
Wij waren met de aanbieding van AH (2de gratis) , meestal met een aanbieding zijn het afgemeten/kleinere porties, maar qua porties daar is hier niets op aan te merken.
Wij komen zeker nog een keertje langs en onze vrienden en familie is al in aantocht.
Debby V.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Vanavond hier gegeten met de AH actie. De sfeer/ aankleding is gezellig, als een eetcafe. De gerechten zijn goed en voldoende. De bediening was heel vriendelijk. We hadden een leuke avond en komen zeker nog eens terug!
ANNIE B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Het eten was goed ,bediening vriendelijk ,ga nog een keertje .
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Uitstekend eten, vriendelijke en vlotte bediening.
jetdekker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker eten in huiselijke sfeer, doet eetcafé achting aan. Vriendelijk en behulpzaam personeel, doet er alles aan om je een leuke avond te bezorgen. Wij namen carpaccio vooraf en diamant haas en schnitzel als hoofdgerecht en als nagerecht bastogne parfait, niet hoogstaand maar gewoon lekker eten.
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Dit restaurant is zeer aan te bevelen. Het AH keuzemenu bestaat uitsluitend uit topgerechten. Een heerlijke sfeer, maar ook de muziekkeuze, rustig op de achtergrond, getuigd van kennis van zaken. Tien met een griffel.
rdelange5 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was van een hoog niveau. Lekkere verse producten, smaakvolle gerechten. Je proeft dat de chef met plezier kookt. Dat hoor je trouwens ook want hij fluit terwijl hij staat te koken. Het interieur is vrij gedateerd maar heeft ook zo zijn charmes.
addebruijn .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben met vier personen heerlijk en gezellig buiten op het terras gezeten. De bediening was zeer vriendelijk, behulpzaam, voorkomend gewoon helemaal prima.
Het eten was erg goed verzorgd, de opmaak, temperatuur en uitserveren.
Al met al het was voor ons en onze gasten een groot succes.
m.vd.eerde .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was zeer lekker en meer als voldoende maakte niet uit welk gerecht en voor,hoofd en na gerecht een dikke vette 10
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima AH menu gegeten hier, keuze niet ruim, wel erg goed bereid en met een saladebar om eigen keuzes te kunnen maken! Leuke en vlotte bediening.
bbam.meijer .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben bij de Gouden Leeuw in Berlicum heerlijk gegeten, er wordt met liefde gekookt.
Vriendelijke bediening !
Gezellig restaurant waar je, je meteen thuis voelt !
Zeker voor herhaling vatbaar.
ad1930 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gezellig met goede bediening. Kun je mij op de hoogte houden van de activiteiten op gebied van o.a. muziek en amusement. ad1930/ziggo.nl
ine50 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij vonden het erg lekker. Vooral het hoofdgerecht : diamanthaas in portsaus was erg lekker. Ik zal de Gouden Leeuw zeker bij vrienden aanbevelen.
Hanvri .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Prima gegeten met de AH actie. Beperkt aantal voor-, hoofd- en nagerechten. Maar dat was geen probleem voor ons. Je kunt bij het hoofdgerecht gebruik maken van een saladebuffet. Prima ! Voorafgaand aan de kregen we uienringen gefrituurd in een bierbeslag. Bij het hoofdgerecht ook een mandje met diverse soorten brood met kruidenboter. Voor het bedrag van € 35,- voor 2 personen was het uitstekend bereid en zeer smakelijk. Wij hebben genoten.
Aardige en vlotte bediening. Twee zeer tevreden Noord-Drenten wonend nabij de stad Groningen. Zeker doen !!
jacqueline.bolman .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eten was super. Bediening vriendelijk. Maar als je een fles wijn besteld zou het wel netjes zijn als ze deze ook open maken en dan zeker het eerste glaasje inschenken.
Peter_Annie .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voorgerecht tartaar van zalm en carpaccio was goed. De schnitzel viel tegen, geheel te zout. De koffie met chocola was weer goed.