Herberg De Gouden Leeuw

Hoogstraat 64 5258 BE Berlicum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Uitstekend eten, vriendelijke en vlotte bediening.
Jetdekker .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2016
Lekker eten in huiselijke sfeer, doet eetcafé achting aan. Vriendelijk en behulpzaam personeel, doet er alles aan om je een leuke avond te bezorgen. Wij namen carpaccio vooraf en diamant haas en schnitzel als hoofdgerecht en als nagerecht bastogne parfait, niet hoogstaand maar gewoon lekker eten.
Loek D.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2016
Dit restaurant is zeer aan te bevelen. Het AH keuzemenu bestaat uitsluitend uit topgerechten. Een heerlijke sfeer, maar ook de muziekkeuze, rustig op de achtergrond, getuigd van kennis van zaken. Tien met een griffel.
Rdelange5 .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het eten was van een hoog niveau. Lekkere verse producten, smaakvolle gerechten. Je proeft dat de chef met plezier kookt. Dat hoor je trouwens ook want hij fluit terwijl hij staat te koken. Het interieur is vrij gedateerd maar heeft ook zo zijn charmes.
Addebruijn .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Wij hebben met vier personen heerlijk en gezellig buiten op het terras gezeten. De bediening was zeer vriendelijk, behulpzaam, voorkomend gewoon helemaal prima.
Het eten was erg goed verzorgd, de opmaak, temperatuur en uitserveren.
Al met al het was voor ons en onze gasten een groot succes.
M.vd.eerde .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Het eten was zeer lekker en meer als voldoende maakte niet uit welk gerecht en voor,hoofd en na gerecht een dikke vette 10
Christian V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Prima AH menu gegeten hier, keuze niet ruim, wel erg goed bereid en met een saladebar om eigen keuzes te kunnen maken! Leuke en vlotte bediening.
Bbam.meijer .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
We hebben bij de Gouden Leeuw in Berlicum heerlijk gegeten, er wordt met liefde gekookt.
Vriendelijke bediening !
Gezellig restaurant waar je, je meteen thuis voelt !
Zeker voor herhaling vatbaar.
Ad1930 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Gezellig met goede bediening. Kun je mij op de hoogte houden van de activiteiten op gebied van o.a. muziek en amusement. ad1930/ziggo.nl
Ine50 .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Wij vonden het erg lekker. Vooral het hoofdgerecht : diamanthaas in portsaus was erg lekker. Ik zal de Gouden Leeuw zeker bij vrienden aanbevelen.
Hanvri .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Prima gegeten met de AH actie. Beperkt aantal voor-, hoofd- en nagerechten. Maar dat was geen probleem voor ons. Je kunt bij het hoofdgerecht gebruik maken van een saladebuffet. Prima ! Voorafgaand aan de kregen we uienringen gefrituurd in een bierbeslag. Bij het hoofdgerecht ook een mandje met diverse soorten brood met kruidenboter. Voor het bedrag van € 35,- voor 2 personen was het uitstekend bereid en zeer smakelijk. Wij hebben genoten.
Aardige en vlotte bediening. Twee zeer tevreden Noord-Drenten wonend nabij de stad Groningen. Zeker doen !!
Jacqueline.bolman .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Eten was super. Bediening vriendelijk. Maar als je een fles wijn besteld zou het wel netjes zijn als ze deze ook open maken en dan zeker het eerste glaasje inschenken.
Peter_Annie .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Voorgerecht tartaar van zalm en carpaccio was goed. De schnitzel viel tegen, geheel te zout. De koffie met chocola was weer goed.
Niikkii .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
We hebben op:uienringen brood kruidenboter Voorgerecht Carpaccio hoofdgerecht biefstuk en snitsel zat kaas champions en ui overheen salade frietjes nagerecht sorbet ijs met fruit!was heel lekker en kei goed!
Kneeltje .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Heerlijk gegeten bij de Gouden Leeuw op het leuke terras. Lekker soepje vooraf, diamanthaas voor manlief en schnitzel voor mij. Schnitzel was echt een verrassing, moet je zelf ervaren. Rode huiswijn was prima.
Bediening was geweldig: vriendelijk, gastvrij en zorgzaam.
Echt aan te raden!
Jetvdboom .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
We zaten gezellig buiten, bediening was erg vriendelijk en gastvrij complimenten !!!
Het eten was vers en prima van smaak !
LeKKer69ruud .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016

Buiten gegeten,biefstuk en een wienerschnitzel was uitstekend prima salade buffet,vriendelijke bediening ,als de volgende keer er een andere kaart is gaan we terug,is die er niet ga ik weer niet het zelfde eten maar zoek een ander restaurant.
Simone_langens .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Diner was erg lekker, en de bediening erg aardig en behulpzaam. Het decor was wat oudbollig en de WC en terras niet erg schoon. De beleving was echter over het algemeen goed
KBrouwer .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Uitstekende bediening, zeer gastvrij.
Het eten was van een zeer goed niveau.
Dit restaurant zullen we zeker aanraden!
We komen uit de provincie Groningen, maar als we weer in de buurt zijn
zullen we hier zeker terugkomen.
Edjager .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Als voorgerecht hadden we carpaccio. Was heel lekker en een lust voor het oog.
De dressing had iets minder zout mogen zijn, anders had ik een 10 gegeven.
De Schnitzel Gouden Leeuw is echt een gouden aanrader. Ik zal niet verklappen waarom, dat moet iedereen gewoon zelf ervaren. Als nagerecht een Vruchtensorbet. Ook deze was met veel zorg klaargemaakt.
De bediening is heel vriendelijk en er heerst een heel gemoedelijke sfeer, die je ook verwacht in een herberg. Kortom een echte aanrader.