Herberg De Gouden Leeuw

Hoogstraat 64 5258 BE Berlicum Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg De Gouden Leeuw

• : Parkeerplaats

Dinsdag t/m Donderdag vanaf 17:00
Vrijdag vanaf 16:00
Zaterdag en Zondag vanaf 14:00

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Gouden Leeuw

Marjo K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ontvangst was erg leuk, prima verzorgd eten en ook heel erg lekker.
Werden goed bediend en gelukkig niet te snel opgediend maar echt tijd voor gezellig samenzijn.
Reizger76 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Een aangename verrassing! Door de AH restaurantactie zijn we hier gaan eten en we hebben genoten! Heerlijk eten, vriendelijke bediening en gezellige atmosfeer! We komen terug!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben een fijne kennismaking gehad, de keuze van het 3 gangen menu was prima. De kwaliteit was goed en de porties waren ruim voldoende.
M. H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellige locatie met een goed keuzemenu.
Het was menu past goed bij de tijd van het jaar.
We hebben gezellig getafeld en het etentje is zeker voor herhaling vatbaar!
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
We hebben het met zijn 11en als prettig ervaren en het eten was erg lekker. Iedereen heeft genoten. Service was ook super en er werd goed meegedacht. Voor herhaling vatbaar.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Vandaag met 6 personen gegeten via de AH actie. De ontvangst, de bediening, het eten en de gezellige sfeer waren goed. In het verleden minder goede ervaringen gehad. De Gouden Leeuw is in stijgende lijn en zeker de complimenten voor de kok en de nieuwe gastheer Clint.
Een aanrader om weer lekker in eigen dorp uit eten te gaan !!! Ga zo door.
Patty G.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
We hebben met het hele gezin bij jullie gegeten, het eten was prima, van de actie Ah. Heel vriendelijk personeel, die goed met kinderen om kon gaan. Was een geweldige avond.
jos en patty
Diana Z.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Goed gegeten, mooie gerechten, goede kwaliteit, geweldige service, mooie ambiance, personeel erg vriendelijk en je voelt je thuis
j.van.nistelrooij .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We zijn al meer hier geweest. Ook deze keer prima bevallen. Komen beslist nog eens terug. Personeel vriendelijk. Eten goed.
bbam.meijer .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben heelijk gegeten bij de Gouden Leeuw in Berlicum. Vriendelijke ontvangst, vriendelijk personeel, gezellig restaurant en gratis parkeren. Het is voor herhaling vatbaar !!
Patty G.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Na een allervriendelijkste ontvangst werden we naar de tafel begeleid. De bediening was vlot, aardig en de gerechten waren allemaal lekker. Een heerlijke rode wijn maakte het tot een gezellige avond.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Prettige ontvangst; de jassen werden meteen aangenomen en de tafel was ook al gereed. De tafels stonden op een prettige afstand van elkaar zodat je ook wat privacy had. Het eten was gewoon voortreffelijk. Nadat ik een nieuw glaasje wijn had besteld, werd het glas van mijn vrouw bijgevuld en er daar werd meteen bij vermeld dat dat van het huis was. Al met al een fijne en gemoedelijke sfeer met prima eten. Zeker de moeite waard om nog eens naar terug te komen!
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Lekker gegeten, geen kleine porties, goede prijs/kwaliteit verhouding, vriendelijke bediening. Inrichting recent, ten goede, veranderd.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Een heel fijn restaurant met heerlijk eten en zeer vriendelijk personeel.
Echt een aanrader! Wij gaan zeker nog eens terug.
Franka1 .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het is erg mooi geworden qua inrichting. Het eten was prima. Alleen de bekende schnitzel van het huis (waar wij beide voor gekozen hadden) viel dit keer tegen, de vulling tussen de schnitzel en kaas was ver te zoeken, een beetje jammer.
wilmaenjan .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
het restaurant heeft een metamorfose ondergaan en is van deze tijd, het voorgerecht was voortreffelijk en het hoofdgerecht was goed, alleen de vis was wat flauw, maar verder was het goed en een prima prijs/kwaliteitsverhouding.
ellen.schraven .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
We zijn zeer vriendelijk ontvangen. Voldoende aandacht door vriendelijk personeel. Keuze uit 3 varianten van voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. De salade met vis was erg lekker. Carpaccio had iets meer op temperatuur mogen zijn. Maar smaakte goed.
Hoofdgerecht roodbaars was verrassend en lekker van smaak. Ook de entrecote was prima, aangevuld met gebakken aardappeltjes en salade.
Nagerecht parfait met aardbeien en slagroom was een heerlijke afsluiting van ons etentje.
We kregen nog een enveloppe met verrassing. Leuke attentie!
Dus kortom de moeite waard om nog eens bij de Gouden Leeuw te gaan eten!
b.temmens .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Werden netjes ontvangen. Super vriendelijk personeel. Kwamen vragen of het voldoende was. zeker een aanrader.
Leuke locatie. Super tevreden allemaal!
sjankimenai .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Restaurant is leuk verbouwd en heeft een lekkere frisse uitstraling gekregen. Interieur is heel goed. Zeker voor herhaling vatbaar.
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Zeer vriendelijke, gastvrije bediening. Mooie ambiance. Gerechten voldoende/goed. Hoofdgerecht (vis) had wat meer smaak mogen hebben. Voor- en nagerecht prima!