Herberg de Geulhemermolen

Geulhemmerweg 49 6325 PJ Berg en Terblijt Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg de Geulhemermolen

De traditionele Franse keuken

Bij de Geulhemermolen is het goed toeven. Altijd en met elk weertype. Je kunt hier prachtig wandelen in de omgeving en daarna neerstrijken voor een stevige lunch of uitgebreid diner. De gerechten op de kaart zijn gebaseerd op de bistrokeuken, de traditionele keuken van het Franse platteland. Maar ook de knipoog naar de wat chiquere brasserie en een aantal Limburgse invloeden zal je niet ontgaan!

Meer informatie over restaurant Herberg de Geulhemermolen

Station Houthem of Valkenburg aan de Geul

- Ontbijt/ Lunch 09:30 - 16:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Herberg de Geulhemermolen

Bert K.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
13 november zijn we geweest in Herberg de Geulhemermolen, en we hebben zalig gegeten, de bediening was zeer goed. We gaan vanavond de 14e november weer heen, als iemand in de buurt van Valkenburg is, moet je daar zeker eens heen gaan. Groetjes Bert en Nel Koster
Evelyne D.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eten was zeer goed en ruim voldoende. Service erg vriendelijk. We waren met een groep van 18 personen en alle diëten ed werd zonder probleem rekening mee gehouden.
Bert L.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellig knus restaurantje
Redelijke prijs kwaliteit verhouding
Afknapper zijn de stoelen die je ook in voetbalkantines tegenkomt die gratis door Heineken worden beschikbaar gesteld . Nodigt niet uit om langer dan noodzakelijk te blijven.
Zou niet specifiek naar dit restaurant op zoek gaan maar wij logeerden in het naastgelegen kasteeltje
Margareth V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2018
Ik had een zakelijk diner georganiseerd en zelfs een bevestiging ontvangen, maar ze waren gewoon dicht.
Echt heel erg vervelend.
Frenk V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Eten viel tegen en honden in een restaurant zijn voor mij nog done
Anna62 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Kaart is erg beperkt en onduidelijk. Er is slechts één menu zonder keuzes. Wachttijd is ( te ) lang. Wijn is goed en in mooie glazen, maar bedroevend weinig. Voorgerecht scampi is scampi soep. Dwz 2 scampi's met wat doperwten op een bord en daar wordt aan tafel boullion over heen gegoten. Beetje sneu. Voor de forelsoep werd dezelfde procedure gevolgd. Mijn eendenborst en ook de garnituur waren flauw en ook nog lauw. Voorheen had dit restaurant een betere kaart en aanmerkelijk betere kwaliteit eten. Viel tegen. Niet voor herhaling vatbaar.
Roger V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
We zijn hier gaan lunchen. Beide gekozen voor de forelsoep. We kregen een behoorlijke portie en de soep was goed van smaak, rijkelijk gevuld met groenten. Daarna kregen we een vleesplankje en bloedworst. Ook deze waren goed van smaak en meer als voldoende. De cappuccino en witte wijn maakten het plaatje compleet. Leuke locatie met vriendelijke bediening.
Frank P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Heerlijk gegeten, mooie menukaart. Aanrader.
Wat ik miste op de kaart waren streekgerechten, Limburgse wijn, lokaal vlees, enz..
Ronald D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Wat kan je hier geweldig lekker eten!! Super vers en met zoveel passie bereid daar genieten wij van bij elke hap! Heerlijk koud gerookte ham geproefd van chef kok Fred. Nou.... Suuuuper! Wij komen hier zeker nog eens genieten!

Ellen & Ronald
Nel T.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Het eten was uitstekend. We kozen voor het maandmenu en dat was prima. Mooi uitgebalanceerd en verzorgd opgediend.
De bediening mag iets alerter worden.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
De gerechten waren overheerlijk. De bediening was professioneel en zeer vriendelijk en spontaan. Wij komen zeker terug. Leuk terras ook.
Yvonne C.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
30 juli 2018
Voor lunch van 2 personen dik half uur moeten wachten, terwijl het niet druk was. Prjs-kwaliteit verhouding totaal zoek: kleine hoeveelheid, koude, zachte en verfrommelde friet met een klein pannetje zuurvlees van 4 stukjes met maizenasaus en zure augurkjes voor mijn man, ik had ipv zuurvlees een kippepasteitje met 3 stukjes kipfilet erin. Schandalige vertoning voor 14,50 euro per gerecht. De frietboer bij ons op de hoek serveert een lekkerder, verser, smakelijker uitziend menu voor een tientje dan dit zogenaamde gerenommeerde restaurant.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2018
Lekker gegeten. Toplocatie.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
We hebben lekker gegeten en de ontvangst was fijn. De gedrevenheid van de mensen over hun gerechten was prettig.
De kwaliteit van de Black Angus liet wat te wensen over door de hoeveelheid vet die aanwezig was.
Wil M.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Wij hebben heerlijk gedineerd in een bourgondische ambiance en van een gezellige avond genoten, waaraan de gastvriendelijkheid en de gemoedelijkheid van het personeel zeker hebben bijgedragen.
Wil B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Voor herhaling vatbaar. Mooie ambiance en zeer goed verzorgd.
Alles was voor handen om een constructieve dag rondom onderwijs te verzorgen.
Bediening was vriendelijk en eten drinken was van goede kwaliteit.
Sofie D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gezellige herberg ,vriendelijk onthaal en personeel. Nette kamers en proper sanitair op de gang. We genoten van lekker eten aan een correcte prijs. Ideaal gelegen voor gasten die de streek per fiets of te voet willen verkennen.
Ik kom zeker nog eens terug !
c.heyenrath .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
tijdens de reservering vriendelijk en deskundig geholpen.
Tijdens de maaltijd prima verzorgd, vriendelijk en deskundig personeel
Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Bediening mag wel wat sneller evenals de doorstroom van de gangen. Maar het eten was heerlijk!!!
mia H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben redelijk lang moeten wachten op ons gerecht. Ook kwam alles niet gelijktijdig, zoals de frietjes, gratin ed. Tafeltjes buiten zijn zeer klein voor 4 personen.