Herberg de Geulhemermolen

Geulhemmerweg 49 6325 PJ Berg en Terblijt Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg de Geulhemermolen

De traditionele Franse keuken

Bij de Geulhemermolen is het goed toeven. Altijd en met elk weertype. Je kunt hier prachtig wandelen in de omgeving en daarna neerstrijken voor een stevige lunch of uitgebreid diner. De gerechten op de kaart zijn gebaseerd op de bistrokeuken, de traditionele keuken van het Franse platteland. Maar ook de knipoog naar de wat chiquere brasserie en een aantal Limburgse invloeden zal je niet ontgaan!

Meer informatie over restaurant Herberg de Geulhemermolen

Station Houthem of Valkenburg aan de Geul

- Ontbijt/ Lunch 09:30 - 16:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Herberg de Geulhemermolen

c.heyenrath .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2018
tijdens de reservering vriendelijk en deskundig geholpen.
Tijdens de maaltijd prima verzorgd, vriendelijk en deskundig personeel
Hugo M.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Bediening mag wel wat sneller evenals de doorstroom van de gangen. Maar het eten was heerlijk!!!
mia H.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben redelijk lang moeten wachten op ons gerecht. Ook kwam alles niet gelijktijdig, zoals de frietjes, gratin ed. Tafeltjes buiten zijn zeer klein voor 4 personen.
D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Prima site om te reserveren, erg klantvriendelijk systeem, snel een bevestiging van je mail. Een prima locatie, leuke sfeer, leuke ontvangst
Esther L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
We moesten lang wachten op onze gerechten, zeker meer dan 30 minuten, terwijl het niet enorm druk oogde.
De geitenkaas salade als lunch viel tegen. Het was een erg kleine portie (zelfs voor vrouwen) en er werd niet eens brood bij geserveerd! Dat verwacht je toch wel als lunchgerecht. Bij navraag werd dit brood wel nageleverd.
Het gerechtje was wel lekker, maar ook erg sober van samenstelling, (1 soort sla) zeker gezien de prijs.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Prima gegeten met vrienden. Leuke vlotte bediening. Huisgerookte zalm als voorgerecht is een aanrader.
Kok had een foutje gemaakt. Duurder gerecht voor ons klaar gemaakt. We kregen de keuze; of dat opeten voor de prijs van ons bestelde gerecht of we kregen dat alsnog. Goed opgelost!
madelief B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2018
Wegens een foutje in de vorige recensie even een nieuwe recensie

Gezellig restaurant!
Wij hebben lekker gegeten en zijn hartelijk ontvangen.
Vriendelijke mensen,goede service gewoon helemaal top!
madelief B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Gezellig restaurant!
Wij hebben lekker gegeten en zijn hartelijk ontvangen.
Vriendelijke mensen,goede service gewoon helemaal top!
Cees V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Bij aankomst wat verwarring over de reservering. We waren zonder te vragen ingedeeld voor het kerstmenu.
Bediening was chaotisch maar wel vriendelijk, waarschijnlijk onervaren.
Menu was prima, alleen de soep had warmer gemogen.
Gezellige avond.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
21 december weer bij Geulhemermolen geweest. Het is er altijd gezellig en sfeervol zitten. Gisteren was wel een kerstborrel van een firma waardoor het heel druk was. Maar ook nu was de bediening vriendelijk en toch nog redelijk vlug. Kortom.... een gelegenheid om telkens weer terug te komen om met vrienden een wijntje en borrelhapje te gebruiken of gewoon lekker te eten.
Thea C.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2017
Wederom lekker (eenvoudig) gegeten.
Ik kom er graag voor een hapje en drankje in een gezellige sfeer.
De prijs is, prima passend bij gerecht.
John E.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
Heerlijk gegeten en een perfecte bediening! Alle rust om een keuze te maken van de kaart en al onze keuzes ( 4 verschillende gerechten) bevielen uitstekend.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Twee vergaderingen gehad in de Opkamer, inclusief hapjes en drankjes met twee groepen van 25 tot 30 personen. E.e.a. was perfect geregeld!
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Heerlijk 3 gangen menu gegeten. De gerechten waren uitstekend van smaak en werden leuk opgediend. Prima prijs-kwaliteit verhouding! Lekkere wijn erbij maakt t helemaal compleet!
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
We konden meegenieten van de premièreavond waarop het wildmenu werd gepresenteerd. Wij kozen voor de herten biefstuk, deze was voortreffelijk. Daarbij werd het ook met aardappel gratin en fijne groente heel mooi opgediend. Dit hoofdgerecht verdiend een 10!
Johan K.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Geweldig leuk, knus restaurant. Heerlijk gegeten en fantastisch aardig en kundig personeel met een gevoel voor humor. We komen terug....
ricksteen .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Heel erg lekker gegeten. Echte pure smaken en een hele leuke sfeer. Het is alsof je in een huiskamer zit. De biefstuk en spareribs zijn zeker een aanrader! De bediening is heel vriendelijk. Als je in de buurt van Berg en Terblijt bent moet je hier zeker een keer gaan eten!
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met vier man twee keer gegeten bij de Herberg, beide keren alleen hoofdgerecht en een toetje. De kalfssukade smolt in je mond, de zalmfilet en sate van varkenshaas waren lekker. Van de toetjes waren het kaasplankje, tiramisu en de koffie royal ook zeer smaakvol en snel weg. De zaak heeft een ruim terras bij de bocht van een weg en heeft binnen twee niet al te grote ruimtes. Die geven al snel een knusse sfeer. De gedempte verlichting, de vele Mariabeelden, een paar hertenkoppen aan de muur: veel elementen dragen bij aan die sfeer. De bediening is jong en enthousiast en correct vriendelijk. Kortom, een prima eetgelegenheid in een toeristische omgeving, met een leuke dinerkaart waar je graag een tweede keer gaat eten. Onze tweede keer was vier dagen later.
Hannie R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Prima kaart met lekker eten. Goed bereid.
Mooie wijnen. Prijs iets hoger maar Prijs-kwaliteit zeker in balans.
Zeer aardige en attente bediening.
Leuk terras.
Bedankt voor de goede recensie!

Met genietende groet,
Het team van de Geulhemermolen
Gast02 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zonder te reserveren dit weekend hier binnen gestapt (maar natuurlijk eerst even bij Iens gecheckt). Vriendelijke ontvangst; leuke kaart, maar zeker niet spannend. Uitstekende bouillabaisse, die ik niet zou verwachten in Limburg. Wel de heerlijke asperges en perfecte lamshaas. Zorg en liefde spatten van het eten en de presentatie op de borden. Prima huiswijnen vooral de bijna bloemige Franse chardonnay. Klaasplankje is met drie soorten beperkt, en weer overdadig door grote stukken. De bediening is top: geven de indruk de gast het echt naar de zin te willen maken zonder gemaakte glimlachjes of opdringerig te zijn. De gangen gaan lekker vlot, wat prettig is na een dag wandelen. De rekening is bescheiden gezien de uitstekende kwaliteit. Oja, je zit in een oude watermolen langs de Geul met allerlei kleine vertrekjes met ieder een eigen sfeer. Het terras is wat klein en dicht aan een weg met redelijk wat lokaal en toeristisch verkeer. Ideaal gelegen voor fietsers en wandelaars. Limburg-Holland 3-0!
Bedankt voor deze mooie recensie!

Wij zien jullie graag terug :).

Met genietende groet,
Het team van de Geulhemermolen