Geulhemmerweg 49 6325 PJ Berg en Terblijt Nederland Kaart

Over restaurant Herberg de Geulhemermolen

De traditionele Franse keuken

Bij de Geulhemermolen is het goed toeven. Altijd en met elk weertype. Je kunt hier prachtig wandelen in de omgeving en daarna neerstrijken voor een stevige lunch of uitgebreid diner. De gerechten op de kaart zijn gebaseerd op de bistrokeuken, de traditionele keuken van het Franse platteland. Maar ook de knipoog naar de wat chiquere brasserie en een aantal Limburgse invloeden zal je niet ontgaan!

Meer informatie over restaurant Herberg de Geulhemermolen

- Ontbijt 08:00 - 10:00

Willem V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Met vier man twee keer gegeten bij de Herberg, beide keren alleen hoofdgerecht en een toetje. De kalfssukade smolt in je mond, de zalmfilet en sate van varkenshaas waren lekker. Van de toetjes waren het kaasplankje, tiramisu en de koffie royal ook zeer smaakvol en snel weg. De zaak heeft een ruim terras bij de bocht van een weg en heeft binnen twee niet al te grote ruimtes. Die geven al snel een knusse sfeer. De gedempte verlichting, de vele Mariabeelden, een paar hertenkoppen aan de muur: veel elementen dragen bij aan die sfeer. De bediening is jong en enthousiast en correct vriendelijk. Kortom, een prima eetgelegenheid in een toeristische omgeving, met een leuke dinerkaart waar je graag een tweede keer gaat eten. Onze tweede keer was vier dagen later.
Hannie R.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2016
Prima kaart met lekker eten. Goed bereid.
Mooie wijnen. Prijs iets hoger maar Prijs-kwaliteit zeker in balans.
Zeer aardige en attente bediening.
Leuk terras.
Bedankt voor de goede recensie!

Gast02 .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Zonder te reserveren dit weekend hier binnen gestapt (maar natuurlijk eerst even bij Iens gecheckt). Vriendelijke ontvangst; leuke kaart, maar zeker niet spannend. Uitstekende bouillabaisse, die ik niet zou verwachten in Limburg. Wel de heerlijke asperges en perfecte lamshaas. Zorg en liefde spatten van het eten en de presentatie op de borden. Prima huiswijnen vooral de bijna bloemige Franse chardonnay. Klaasplankje is met drie soorten beperkt, en weer overdadig door grote stukken. De bediening is top: geven de indruk de gast het echt naar de zin te willen maken zonder gemaakte glimlachjes of opdringerig te zijn. De gangen gaan lekker vlot, wat prettig is na een dag wandelen. De rekening is bescheiden gezien de uitstekende kwaliteit. Oja, je zit in een oude watermolen langs de Geul met allerlei kleine vertrekjes met ieder een eigen sfeer. Het terras is wat klein en dicht aan een weg met redelijk wat lokaal en toeristisch verkeer. Ideaal gelegen voor fietsers en wandelaars. Limburg-Holland 3-0!
Bedankt voor deze mooie recensie!

Wij zien jullie graag terug :).

Sjoske1 .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Gezellig gegeten aan een grote tafel met een groot gezelschap van ongeveer 30 nogal op leeftijd zijnde personen. Het viel op dat het personeel hier heel leuk en goed mee omging. Het eten van het keuze menu was prima, vooral de bereidingen van het kalfsvlees was heerlijk.
Bedankt voor de goede recensie!

Wij zien u graag terug.

André D.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
De tournedos was niet super mals, de sperzieboontjes met paddestoelen heerlijk en de patat helaas te hard doorbakken. Goede ambiance, uitstekende bediening en prijzige (maar goede) wijn.
Beste Andre,

Bedankt voor je eerlijke feedback. We hebben de Chef op de hoogte gesteld van je feedback en gaan ermee aan de slag.

Wij zien je graag nog eens terug om de verbetering te testen :).

Groetjes,
De Geulhemermolen
Ellen B.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke bediening op een unieke locatie. Echt gezellig.
Alice T.
  • Datum van je bezoek: 29 feb. 2016
Vanavond tijdens onze vakantie hier gegeten. Je krijgt broodjes vooraf van het huis. Saté en spare ribs klaar gemaakt in de josper oven. Super lekker zalige frieten. Toetje crème brulee met framboos ijs. Zalig gegeten. De ruimte waar we zaten was klein zaten dicht op mekaar. Vonden dit jammer je kon alles horen wat er bij elke tafel werd gezegd.
Paul U.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
Verscholen in het heuvelland aan de oevers van de Geulle, en sinds enige tijd eigendom van dezelfde eigenaar als de Vogelstruys in Maastricht.
Daardoor staat service hoog in het vaandel, je wordt vriendelijk ontvangen in een gezellige oude herberg. Let op dat je je hoofd niet stoot, de deuren zijn nogal laag. De mensen in de middeleeuwen waren niet zo bijster groot.

De kaart laat de typische herberg gerechten zien. Wij kozen voor kabeljauw, scholfilet en spareribs; alles smaakte zoals je ervan mag verwachten. lekkere frietjes erbij, een flesje huiswijn en een forse dame blanche na: niets mis mee.

Aan te bevelen in combinatie met een wandeling in de prachtige omgeving.
Saschaenmartijn .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Heerlijke tonijn vooraf en hert als hoofdgerecht. Goede dranken en vriendelijke bediening. Mooie entourage in voormalige watermolen boven de Geul.
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Een heerlijk weekend in Limburg hebben we perfect afgesloten in dit heerlijke restaurant. Eerst even geborreld in het café, echt zo'n kroeg-kroeg waar de heerlijkste biertjes uit de tap komen en waar een gemoedelijke sfeer heerst. Daarna verplaatst naar het restaurant, waar we genoten van een uitstekend driegangenmenu, met rosbief vooraf, daarna hertenbout en kaas als dessert, met perfecte bijpassende wijnen èn een excellente service van Rachelle. Dikke complimenten voor deze zaak. We komen zeker terug!
J B.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2015
Prijs-kwaliteit verhouding is goed. Heerlijk gegeten voor 25 euro!
En dan nog wel een voorgerecht met Livar gehad en een hoofdgerecht met hoenderfilet.
Beste Lienna,

Heel hartelijk bedankt voor uw recensie, we zien u graag nog eens terug.

Tot ziens!

Met vriendelijke groet namens het hele team,

Stoeptegeltje .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2015
Heerlijk gegeten. De bediening zorgt ervoor dat je je meer dan welkom voelt. Leuke kaart met streekproducten die heerlijk bereid zijn. Zeker een aanrader!
Beste 'Stoeptegeltje',

Dank u wel voor de mooie recensie over uw bezoek aan de Geulhemermolen. We hopen u snel weer te mogen ontvangen, tot ziens!

Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Met een groep van 8 personen gaan genieten in de Geulhemmermolen. Na een aperitiefje in het oude, maar vreselijk gezellige, kroegje, aan een grote tafel geschoven en gekozen van de kaart. Diverse gerechten zien passeren en alleen maar glunderende blikken op de gezichten van mijn disgenoten. Een kleine amuse bracht de stemming al verwachtingsvol. De voorgerechten van vrolijke pompoenensoep en cesar salades waren goed van grootte. De hoofdgerechten zagen er prima uit. Ik heb mensen zien genieten van keurig gebakken spareribs, waar het vlees (hoorbaar) mals van was en had zelf gekozen voor een bief die inderdaad keurig rood / medium gebakken was. De vriendelijke medewerkers zorgden er telkens voor dat de glazen gevuld bleven en de stemming opperbest. Een kleine tegenvaller was het dessert. Als dame blanch fetisjist stel ik, vooral, geen hoge eisen en gaf dus aan dat de bavarois variant niet mijn ding was. De verzekering dat het met ijs bereid was liet mijn aanvankelijke weerzin op zij gaan en dat had ik dus niet moeten doen. de TIP: hoe lekker je ook kan koken, laat de klant zijn smaak bepalen! Voorts een heerlijke gezellige avond gehad met Maastrichtse artiesten in de zaal en blijven overnachten in de (erg) kleine kamertjes. Het ontbijt buffet was eenvoudig maar goed verzorgd.
Beste 'jeronimo78',

Heel hartelijk bedankt voor uw mooie woorden over onze service en kwaliteit. We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om uw ervaring online te delen. Jammer dat u onze versie van de 'dame blanche vaan de meule' niet in de smaak viel. Het roomijs dat u gewend bent van een originele dame blanche wordt gedraaid bevroren. De parfait die wij gebruiken is zogeheten 'stilstaand ijs'. Door de andere bereiding krijgt het ijs een vastere structuur die inderdaad lijkt op een bavarois. We zullen al uw opmerkingen en tips zeker ter harte nemen, en hopen u in de toekomst nog eens te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten namens het hele team van onze herberg, Sabine de Win
GerardMans .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Afgelopen vrijdag op een regenachtige avond terechtgekomen bij de Geulhemermolen.
Het ontvangst was leuk in het kleine cafeetje waar even lekker hebben kunnen borrelen aangezien we nog niet zo veel trek hadden. Sinds een jaar een nieuwe eigenaar en dat zie je aan alles. Ten opzichte van vroeger is hier een stevige kwaliteitsslag gemaakt en dat voor een zaak die zo ruim en groot van opzet is. Chapeau!
Het eten was goed, echt kwaliteit voor het bedrag dat je betaald. Aan de hoge kwaliteit van de service is af te zien dat dit een dochteronderneming van de Struys in Maastricht is OF is de Struys tegenwoordig de dochter van dit bedrijf?! ;-) Al met al een mooie ervaring, we komen snel weer terug!
Beste Gerard Mans,

Heel erg bedankt voor de mooie recensie! De Struys en de Meule blijven overigens broertje en zusje ;) Leuk te horen dat jullie genoten hebben, we zien jullie graag terug.

Marjon86 .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Jammer dat we niet veel honger hadden. Wat hebben wij genoten! Heerlijke ribs en lam! Echte aanraders! Goede prijs /kwaliteit verhouding. Jammer dat we niet in de buurt wonen om vaker te komen.
Beste Marjon Hooijen,

Heel erg bedankt voor uw mooie recensie. Wat fijn dat u de moeite neemt om ons aan te prijzen op iens.nl. Het is voor ons buiten alle tips ook altijd leuk om te lezen dat mensen onze kwaliteit en prijzen waarderen. We hopen dat u ondanks de afstand nog eens een keer bij ons terug komt.

Met vriendelijke groet namens het hele team,

Hans K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Decor knus, gezellig, huiselijk zoals dat ook onder de vroegere eigenaren het geval was. Bediening informeel, maar attent. Vonden de keuze aan voorgerechten beperkt (veel salades en erg groot), de pompoensoep lekker maar € 10,50 voor een bord soep met enkele stukjes schelvis vonden wij wel aan de prijs. Zeer royale porties bij de hoofdgerechten. Tijdens ons verblijf hier tweemaal gegeten.
Verder is de prijs/kwaliteit verhouding okay.
Beste Hans,

Wat later dan normaal, maar alsnog wil ik u nog bedanken voor uw recensie. We gebruiken uw aandachtspunten als leerpunt en verwelkomen u graag nog eens.

Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2015
We zochten een restaurant dat interessante vegetarische gerechten aanbood, was goed zoeken is in Zuid Limburg. Uiteindelijk voor de Geulhemermolen gekozen en gekozen voor salade met gorgonzola en ravioli. We hebben beide voor de helft gegeten, was een uitstekende combi was. Bediening was vriendelijk, doch het eten werd echt snel geserveerd, iets meer rust had fijner aangevoeld.
Beste 'svanderfange',

Heel hartelijk bedankt voor uw recensie. Het is voor ons heel fijn om te weten dat u bij ons bent gekomen voor de vegetarische gerechten. Ook bedankt voor uw opmerking over het 'te snel serveren', we vinden het belangrijk dat mensen op het gemak kunnen eten en daar ook de tijd voor krijgen. Hier zullen we dus op letten. Nogmaals dank en graag tot een volgende keer!

Groetjes namens het hele team,

Jolande S.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2015
Het eten uitstekend, mooi geserveerd. De bediening is erg vriendelijk en de wijn was heerlijk. Ook de zaak ziet er heel gezellig uit, ook buiten op het terras is het goed toeven. Kortom een heerlijke plek!!
Beste 'Waimsegers',

Hartelijk dank voor de recensie. Wat leuk te lezen dat jullie genoten hebben, we hopen jullie gauw weer eens terug te zien!

Groetjes van het hele team,

Tineke043 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Gisterenavond met 7 personen heerlijk gegeten. We hebben allemaal gekozen voor het menu (2- of 3-gangen), welke ons door Henri -de patron- was aanbevolen. De menu's waren met zorg samengesteld en zeker niet standaard te noemen. Prima kwaliteit !, ' lek vinger lek doum'.
De bediening was goed, vriendelijk en correct.
Kortom, een echte aanrader. Wij komen hier zeker nog vaak terug !