Herberg De Fazant

• Vegetarisch
  • ...
31-592231991

Over het restaurant Herberg De Fazant

Herberg de Fazant is te vinden in het midden van het Drentse natuurgebied. Hier vind je de rust en ruimte die elk mens weleens nodig heeft! Dit restaurant is goed bereikbaar per fiets of auto, wat het de perfecte plek maakt na (of vooraf aan) een mooie wandeling.

De chef van Herberg de Fazant zorgt elke drie maanden voor een nieuwe proeverij. Laat je verrassen door verse seizoenproducten en geniet elke keer weer van de biologische streekproducten. Groentes, fruit en specerijen komen uit eigen tuin wat zorgt voor unieke smaken!

Reserveer nu, geniet van de rust en een heerlijke proeverij bij Herberg de Fazant in Oudemolen.

Meer informatie over restaurant Herberg De Fazant

9,6

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Fazant

Ron J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2019
Heerlijk gegeten met vriendelijke bediening in een gezellige entourage.
Janneke V.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2019
Heerlijk gegeten en goede service. We hebben een zes gangen menu op. Alcohol vrije cocktails waren super lekker en creatief. Bediening is flexibel het zoete dessert kan lastminute ingeruild worden voor een kaasplank.
R.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Restaurant waar de tijd wordt genomen voor een goede bereiding en heerlijk eten met zeer goede bediening. Een bezoek meer dan waard.
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Met kerst mogen genieten van de 8-gangen proeverij. Ieder gerechtje prachtig en verrukkelijk. Verrassing was het aangeboden bijpassende non-alcoholische arrangement, lekker en feestelijk. Fijn om als bob ook iets anders dan (alleen) water te kunnen drinken! Komen zeker terug.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Tweede kerstdag 8 gangen proeverij. Heerlijk gegeten en gedronken. Ze hadden fantastisch non alcoholisch aanbod bij het eten.
Vroug S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Heerlijk en gevarieerd vegetarisch gegeten in een sfeervol restaurant met vriendelijke bediening. Het niet vegetari sche menu was ook erg goed. Echte aanrader.
EA S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Genoten van een voortreffelijk 8-gangen proeverij. Mooi opgemaakte borden met goede uitleg van de ingrediënten. Ook de wijnen pasten uitstekend bij de gerechten.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Prima! Gerechten waren van hoog niveau! Bediening was goed, vriendelijk en deskundig.
Iets meer kerstversiering/sfeer was leuk geweest..
berja3 .
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
We hebben voor de 3e keer op kerstavond bij de Fazant gedineerd. We zijn nog steeds even enthousiast!!!! Heerlijke verrassende gerechtjes met een prima wijnkeuze. Steeds weer bijzonder en verrukkelijk! Een paar kleine tips: de wijn iets dichter serveren op het gerecht. Voordat je het weet is het glas leeg en is het gerecht nog niet geserveerd! Zeer goede en enthousiaste uitleg over de ingredienten en de uitleg over de diverse wijnen. We gaan volgend jaar zeker weer!!!
Erik F.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Heerlijk gegeten van prachtige gerechten die heel mooi geserveerd werden. Kortom dit restaurant is een echte aanrader. Verbeterpunten? Ja, maar dan in de sfeer va kleine detaildingen. Het restaurant is echt geweldig
A. V.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2018
Fantastisch gegeten. Alle gerechten een dikke 10. Prachtige composities op het bord met heerlijk bijpassende wijnen.
Ster waardig
Vaker geweest en komen zeker terug
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
Voor de vijfde keer geweest en wederom genoten van de 8 gangen proeverijen. Het eten is echt michelinster waardig en elke gang is een schilderijtje. Je moet voor dit etentje wel de tijd nemen want het is een avond vullend programma. We komen zeker terug!
Malu V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Eten erg lekker maar wat mij betreft te veel smaken in te kleine gerechten. Na 3 gangen had ik er eigenlijk al genoeg van. De wijn die erbij werd geserveerd vond ik niet passend en te fruitig.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2018
Met een dames gezelschap voortreffelijk gegeten. De enige opmerking die ik kan maken is dat ik van iedereen lovende opmerkingen heb vernomen. Alle reden om hier terug te komen en dat doen we dan ook al vele jaren. Van mij krijgen ze 5 sterren. Voor een heerlijk koel gepresenteerd leidingwatertje worden geen kosten in rekening gebracht. Zo hoort dat in Drenthe.
A. O.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Een heerlijke avond uit!!
Melanie D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zes gangen menu, was echt héérlijk!
Echt een avondje uit, fijne sfeer en vriendelijke bediening.
JosRietveld R.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Een wervelende parade van boven- en regionale recepturen, wijnen en smaken
die ons welhaast in zwijmelende extase deed geraken.
Jeannien V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
We hebben met een groep van 11 personen heerlijk gegeten. De sfeer was vriendelijk en gezellig, gelukkig geen opgedirkte poespas.
Jacqueline.holthof B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Prima gegeten in een goede sfeer!
J.n.veen V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Het was zoals altijd weer een feestje om bij de Fazant te eten. Vriendelijke bediening een rustig tempo tussen alle gangen. Een heerlijk avondje uit.