Herberg De Fazant

• Vegetarisch
  • ...
31-592231991

Over het restaurant Herberg De Fazant

Herberg de Fazant is te vinden in het midden van het Drentse natuurgebied. Hier vind je de rust en ruimte die elk mens weleens nodig heeft! Dit restaurant is goed bereikbaar per fiets of auto, wat het de perfecte plek maakt na (of vooraf aan) een mooie wandeling.

De chef van Herberg de Fazant zorgt elke drie maanden voor een nieuwe proeverij. Laat je verrassen door verse seizoenproducten en geniet elke keer weer van de biologische streekproducten. Groentes, fruit en specerijen komen uit eigen tuin wat zorgt voor unieke smaken!

Reserveer nu, geniet van de rust en een heerlijke proeverij bij Herberg de Fazant in Oudemolen.

Meer informatie over restaurant Herberg De Fazant

9,5

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Fazant

Ann P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Weer heerlijk en gezellig gegeten. We hebben gekozen voor het 6 gangen verrassings menu. Prachtig opgediend en super van smaak. En goede bijpassende wijnen bij elk gerecht.
We komen graag terug.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
A la carte menu is erg beperkt. Weinig keus. Men is ook weinig flexibel. Kleine aanpassingen zijn niet mogelijk. Kwaliteit is goed en prijs is redelijk.
Ipie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vriendelijk personeel met kennis van zaken.
JA D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Een uitmuntend restaurant in een heel klein Drents dorpje. Nu al 6x geweest en lijkt per keer nog beter te worden. De proeverij is werkelijk een michelinster waardig. Wat er geserveerd wordt is een prachtige weerspiegeling van het plezier dat de kok in haar werk heeft. Ga zo door. Wij komen terug.
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We werden aangenaam verrast door een culinaire proeverij, iedere gang was heerlijk. Heel afwisselend en helemaal top! Verder was de bediening ook dik in orde, vriendelijk en men wist waar men over sprak.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijke en verrassende avond uit gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben a la carte gegeten (steak en buikspek), en dat was erg lekker. Daarbij goede wijn, aanbevolen door de ober (die er plezier in heeft de juiste wijn aan te bevelen). Ook de overnachting was prima, met een heerlijk ontbijt.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We genoten met z’n vieren van een 6 gangen proeverij. Ik eet geen vlees, de anderen eten alles. Wat een bijzondere combinaties en wat een overheerlijke smaken. Iedere gang was bijzonder. Ook het sneeuwitte nagerecht, zooo lekker. Ga zelf maar ervaren hoe lekker. Wij komen graag terug.
aat .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellige atmosfeer, zeer vriendelijke, flexibele en voorkomende bediening. Zeer geschikt voor een wat groter gezelschap als het onze (24 personen).
K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De Fazant is een klasserestaurant (en hotel) geworden. Het format (meergangenproeverij) spreekt ook erg aan. Je kunt er overigens ook a la carte eten. Bijpassende wijnen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Proeverij van 6 gangen en die was uitstekend! Mooie gerechten en mooie smaken. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance en helemaal niet duur.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
+ Gezellige sfeer, goede kwaliteit, vlotte bediening
- geen kraanwater verkrijgbaar. weinig flexibel in afwijking van het aanbod (bijv. dessert)
A. O.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijk gegeten. Het arrangement incl. wijn, water en koffie/thee top!
Jan en Albertine
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
We hebben heerlijk het 6-gangen menu gegeten. Er verschenen prachtige composities op het bord. In het wijnarrangement zaten goed afgestemde wijnen. De uitleg aan tafel door de vriendelijke eigenaar was uitstekend.
De porties waren goed van omvang, zodat we met een tevreden maar niet TE volle maag naar huis reden.
Wij komen hier zeker terug!
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De gerechten waren weer verrassend en als een cadeau verpakt. Verder konden wij het waarderen dat we halverwege het diner naar een andere tafel mochten verhuizen. We hadden behoorlijk wat last van een gast naast ons die eigenlijk te ziek was om uit eten te gaan.
Z.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Opmerking: eerste amuse/entree (gebakken banaan) was te hard gebakken en had weinig of geen smaak.
Tip: vind het altijd fijn als er een kan kraanwater op tafel staat.

Verder was alles heerlijk!!
Harry T.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Vriendelijke bediening en prima kwaliteit van de keuken. Gezellige ambiance. Vooraf gemaakte afspraken zijn volledig nagekomen.
Brt R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Voor de tweede keer een zes gangen diner en het was weer erg lekker:) wat ik uiteindelijk heb gegeten weet ik eigenlijk niet.
Lucienne V.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2018
Erg fijn dat er met de persoonlijke (eet)wensen rekening gehouden werd.
Egbert S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Het was, evenals bij de vorige bezoeken, weer zeer verrassend, zeer smaakvol en een lust voor het oog! De entourage is passend mooi. Het geluidsniveau zou iets beter kunnen. Compliment voor de zorgzame, gastvrije en toch ook professionele jeugdige medewerkers!