Herberg De Fazant

• Vegetarische gerechten
  • ...
31-592231991

Over het restaurant Herberg De Fazant

Herberg de Fazant is te vinden in het midden van het Drentse natuurgebied. Hier vind je de rust en ruimte die elk mens weleens nodig heeft! Dit restaurant is goed bereikbaar per fiets of auto, wat het de perfecte plek maakt na (of vooraf aan) een mooie wandeling.

De chef van Herberg de Fazant zorgt elke drie maanden voor een nieuwe proeverij. Laat je verrassen door verse seizoenproducten en geniet elke keer weer van de biologische streekproducten. Groentes, fruit en specerijen komen uit eigen tuin wat zorgt voor unieke smaken!

Reserveer nu, geniet van de rust en een heerlijke proeverij bij Herberg de Fazant in Oudemolen.

Meer informatie over restaurant Herberg De Fazant

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Fazant

Jan G.
N.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
We hebben een geweldig Valentijn diner gehad! Het eten was heerlijk en veelzijdig, de bediening was goed!
Vriendelijk personeel en mooie streekproducten, we komen hier zeker nog eens eten!
Joop_LB .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Verrassende tongstrelende creaties, die ook nog eens een lust voor het oog zijn. Vergezeld van een prima wijnarrangement. Kortom, één groot smulfestijn!
Esmee K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Super gegeten! Verrassingsmenu is zeker aan te raden, we hebben 7 gangen gegeten en deze waren allemaal erg mooi opgemaakt en erg smaakvol. Zeker aan te raden en voor herhaling vatbaar.
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Onze trouwdag samen met onze kinderen gevierd (16 en 18 jaar). Het was een waar feestje. Kinderen zijn niet zo gewend om zo te eten, maar vonden het erg leuk! De gerechten waren stuk voor stuk enorm goed. Uitschieter waren de gans en de ree! Ook het dessert was fantastisch! Aan elk gerecht is veel aandacht besteed gezien de prachtige opmaak!! Een echte aanrader!
Wynia .
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Smaakvolle gerechtjes met goede bijpassende wijnen. Goede prijs/ kwaliteit verhouding.
Enig minpuntje. Het is niet mogelijk een karaf water bij het eten te krijgen. Je moet dan een fles komen.
Het zou gastvrij zijn standaard water bij het eten te schenken.
Martin K.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
We hadden het goed geschoten met de lokaaal geschoten & zeer malse ree.
Stefan V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Wij hadden een fantastische ontvangst in het hotel / restaurant en hebben genoten van de uitstekende keuken, de vriendelijkheid en de gastvrijheid. We aten een lunch met verse erwtensoep en een goede makreelboterham, die waren beide uitstekend. Als avondvullend programma kozen we voor het 6 gangendiner inclusief wijnarrangement en dat pakte zeer goed uit. Uitstekende gerechten, fijne bediening en veel kennis over gerechten en wijn. De keuken is uitstekend. Groot compliment. Tevens een goede overnachting genoten in schone kamer en een voortreffelijk authentiek eerlijk ontbijt. Heel veel dank voor deze goede ervaring!
Kyra R.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijke creatieve keuken, met verassende gerechten. Prima concept met proeverijen.
Keurige bediening, mag wel iets spontaner.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben hier met z'n vieren heerlijk gegeten en genoten van de proeverij gemaakt met vooral streekproducten! Echt een aanrader.
S.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
In een prachtige ambiance hebben we weer genoten van een heerlijk seizoenmenu. Het was gewoon een feestje voor de smaakpupillen!!
Christianne G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
We hebben heerlijk gegeten van de proeverij. Lekker en gevarieerd.
Vrouwkje S.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Een restaurant om vaker naar toe te gaan
Heerlijk gegeten
Els G.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Mooie gelegenheid. Alles goed verzorgd en schoon. Bediening uitstekend en vriendelijk. Het eten wat verrassend en heerlijk. Personeel weet ook wat over de wijnen te vertellen en gelukkig zijn er halve glaasjes te krijgen. We komen zeker terug
g P.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
sfeervolle inrichting.
wij kozen het 6 gangen menu. puur en smaakvol.
vriendelijke jonge dame, die ons keurig bediende en informeerde mbt drank en spijs
we komen beslist nog eens terug.
opm: voor de ingang loopt de stoep een beetje op. dit kan bij gladheid tot problemen leiden.
M J.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
2e kerstdag heerlijk gegeten met een groep van 17 personen. Ontvangst goed. De 8 gangen die werden geserveerd waren steeds verrassend lekker en mooi op prachtige borden geschikt, producten uit eigen regio, bij elke gang kon je een glas of half wijnglas vol nemen. Heerlijke wijnen met uitleg erbij. Wij kijken terug op een heerlijke , ongedwongen, smakelijke avond en komen graag terug. Nogmaals dank!!
HANNEKE V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten hier op 2de kerstdag. Lekker gevarieerd en een verwennerij met vooral vis en vlees (wild). O.a. gerechtjes met kabeljauw, schol, gans, kalkoen en ree gehad. Bijpassende wijnen waren ook heerlijk. Zoals gebruikelijk was het in deze mooie herberg dus weer heel goed vertoeven.
Enig puntje: een 8 gangen-diner is wel een hele lange zit. Er kon niet - zoals anders - gekozen worden voor een 6-gangen of 7-gangen menu. Normaal gesproken zouden wij voor een 6-gangenmenu zijn gegaan. Het zou mooi zijn als die optie er tijdens een volgende kerst wel is.
Leon V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Uitzonderlijk lekker gegeten. Een feest van smaken, heel verrassend! Wij bezoeken veel restaurants, maar dit was écht heel bijzonder. Wij gaan zeker nog eens terug!
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Wij hebben samen op 1e Kerstdag heerlijk gegeten bij de Fazant. We waren er al eens eerder geweest en hadden een idee wat we konden verwachten. Die verwachting is echter overtroffen. De combinaties en afwisseling van gerechten was bijzonder. Nog los van de kwaliteit van het eten, het feest op het bord, de bediening, de heerlijke wijnen en de prettige sfeer. Leuk dat er gekozen was voor diverse producten uit eigen streek. Wij komen volgend jaar graag nog eens....
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Een geweldig mooi en evenwichtig 8 gangen kerstmenu, goed in balans zowel qua smaak als qua hoeveelheden. Dit perfect gecombineerd een mooi en heerlijk bijpassend wijnarrangement. Komt dicht tegen sterrenrestaurants maar dan voor een zeer aantrekkelijke prijs kwaliteit verhouding. Echt een heerlijk en gezellig culinair avond vullend uitje, top. En zeker weer voor herhaling vatbaar. Eigenlijk ook zoals altijd, en niet alleen tijdens feestdagen, wordt consequent een hoogstaande kwaliteit geleverd voor een zeer aantrekkelijke prijs.