Herberg De Fazant

• Vegetarisch
  • ...
31-592231991

Over het restaurant Herberg De Fazant

Herberg de Fazant is te vinden in het midden van het Drentse natuurgebied. Hier vind je de rust en ruimte die elk mens weleens nodig heeft! Dit restaurant is goed bereikbaar per fiets of auto, wat het de perfecte plek maakt na (of vooraf aan) een mooie wandeling.

De chef van Herberg de Fazant zorgt elke drie maanden voor een nieuwe proeverij. Laat je verrassen door verse seizoenproducten en geniet elke keer weer van de biologische streekproducten. Groentes, fruit en specerijen komen uit eigen tuin wat zorgt voor unieke smaken!

Reserveer nu, geniet van de rust en een heerlijke proeverij bij Herberg de Fazant in Oudemolen.

Meer informatie over restaurant Herberg De Fazant

9,5

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Fazant

Ann P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2018
We zijn met vrienden wezen eten, heerlijk buiten, gezellig druk. De proeverij van 7 gangen was heerlijk, verrassende combinaties, en alles even lekker. Met bijpassende wijnen ( bh de Bob ; )
Alleraardigst personeel, met verstand van zaken.
Zeer aan te bevelen.
Job O.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Sfeervol restaurant, heerlijk eten en goede bediening. Aanrader!
L.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Geen vergelijkbaar restaurant zo goed als deze.
Niet alleen het eten is super lekker maar ook super mooi om te zien.
Het is echt een top restaurant.
leo K.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Heerlijk genoten van een 6 gangen proeverij met bijpassende wijn. Zeker aan te raden!. Vriendelijk en correct personeel.
Reina V.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Wij kozen voor 'de proeverij'. Het werd een verrassende avond in een prachtige omgeving met heerlijke gerechten. Waardering voor het bedienend personeel. alle fraai opgemaakte gerechten stonden in een handomdraai op tafel, ook de vegetarische.
Sebastiaan K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
We hebben op het rustige terras een amuse diner gegeten, heerlijke en verrassende kleine verfijnde gerechtjes, perfect uitgevoerd. Ook het wijnarrengement met enthousiaste uitleg van de ober was prima. Echt een aanrader.
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2018
Het eten was wederom fantastische. Bediening erg vriendelijk. Het enige minpuntje is dat de stoelen buiten te krap zijn als je aan de stevige kant bent. En een advies zou zijn serveer het water standaard. Mensen drinken er niet minder om maar het geeft net dat beetje extra`s.
Caroline B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Terrasstoelen zitten minder fijn, wel sfeervol terras!
Liesbeth B.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2018
Een avond genoten van een 8-gangen menu met heerlijke bijpassende wijnen. Puur genieten in een prachtige omgeving. Een aanrader!
Marc V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Zeer fijne en smaakvolle combinaties gecombineerd met mooie (soms onbekende) wijnen.

Bij mooi weer kun je heerlijk in de tuin zitten. Klein pareltje dit restaurant.
Agnes V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Voor vegetarischegerechten een Top restaurant, geen aanmerkingen.
P. V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Wederom heerlijk genoten van een 8-gangen vegetarische proeverij. Het was fantastisch weer en we hebben fijn buiten op het terras gezeten en genoten van de omgeving en de gerechten. Bediening is uitstekend. Wijnen bij het eten combineren zeer goed. Kortom, een fantastische avond gehad.
gert L.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Vriendelijke bediening, uitgebreide uitleg van de gerechten. Alles goe op elkaar afgestemd, eten en drinken (wijn).
Heerlijk eten. Zeker voor herhaling vatbaar.
Engagenow V.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Fijn gegeten van de 6-gangen proeverij.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het was wederom een zeer geslaagde avond. We werden prima ontvangen door Bas en ons tafeltje stond zoals gewenst in een hoek alwaar wij beiden heerlijk rustig zaten. We genoten van een fantastisch verrassingsmenu. Alle complimenten voor de kok!!! De gangen waren als cadeautjes verpakt. Ook de wijn smaakte goed. Geweldig allemaal en zeer zeker voor herhaling vatbaar. P.A.M. Masselink en C.J. de Vries.
Tineke K.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2018
Wij hebben een heerlijke avond gehad. Met een uitstekende wijnkeuze bij prachtig geserveerde en verrukkelijke gerechten. We hadden een proeverij en alle gerechtjes waren stuk voor stuk heerlijk. Niets dan lof voor de kok en medewerkers, die op een vriendelijke en kundige manier de gerechten uitserveerden.
Britta K.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
De bediening was niet erg vrolijk en klantgericht.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Uitstekende avond met prima eten en goede bediening. We hadden de proeverij met wijn. Goed op elkaar afgestemd. De desertwijn bevatte kurk en werd meteen vervangen. Wij komen terug.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
De proeverij is elke keer weer een aangename verrassing. Mooie porties, prachtig van samenstelling en heerlijk van smaak. Gastvrijheid en uitstekende kwaliteit! hadden wij in Amsterdam ook maar zo'n restaurant....
Engineer B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2018
Wat een rust straalt het restaurant uit. Warme kleuren met een prachtige tafelschikking. De gastheer voldeed aan al mijn verwachtingen en het was een verademing om te merken dat hij in kon spelen op de verschillende gasten. We kozen voor het 8 gangen menu, dat werd aangepast naar 2x desserts voor de heren omdat zij liever geen kaas wilden. Er werd goed meegedacht, alle gerechten waren goed van smaak en zagen eruit als ware kunstwerkjes. Als je dan bedenkt wat de prijzen zijn op deze locatie dan zou je hier het liefste elke maand eten.

Reserveren is wel noodzakelijk, maar ik kom zeker weten terug.