Herberg De Fazant

• Vegetarisch
  • ...
31-592231991

Over het restaurant Herberg De Fazant

Herberg de Fazant is te vinden in het midden van het Drentse natuurgebied. Hier vind je de rust en ruimte die elk mens weleens nodig heeft! Dit restaurant is goed bereikbaar per fiets of auto, wat het de perfecte plek maakt na (of vooraf aan) een mooie wandeling.

De chef van Herberg de Fazant zorgt elke drie maanden voor een nieuwe proeverij. Laat je verrassen door verse seizoenproducten en geniet elke keer weer van de biologische streekproducten. Groentes, fruit en specerijen komen uit eigen tuin wat zorgt voor unieke smaken!

Reserveer nu, geniet van de rust en een heerlijke proeverij bij Herberg de Fazant in Oudemolen.

Meer informatie over restaurant Herberg De Fazant

pdeurvorst D.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
owier .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
mooie locatie, zeer vriendelijk personeel en heerlijke gerechten in de proeverij. Een aanrader! Goed prijs kwaliterit verhouding
p.ing .
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten deskundige bediening leidde tot een gezellige avond. De omgeving is daarbij natuurlijk ook debet. Waar tref je dit aan? Alleen in Oudemolen!
Zem W.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Bestelling werd redelijk snel opgenomen. Duurde erg lang voordat het gereserveerd werd. Koffie was matig van smaak en lauw. Gebak duurde nog wat langer. Voor 3.75€ verwacht je toch een goed stuk appeltaart. Deze was vlak van smaak. Leek wel uit de vriezer te zijn gekomen. Bovendien was het bijzonder klein. Een zeer slechte prijs/kwantiteit en prijs/kwaliteit verhouding dus! Beetje jammer. Ook jammer van alle rokers op het terras. Peuken werden gewoon op de grond gedumpt. Trieste vertoning.
Th.H. G.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
de slotmaaltijd na 50 jaar van een " bouwclub" uit Groningen 16 personen.
Iedereen zeer tevreden, goede kwaliteit en plezierige bediening.
Complimenten !
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
We zijn deze keer met onze ouders geweest vanwege hun 55 jarig trouwdag
Ook zij waren onder de indruk :)
Kortom ;We hebben een heerlijke avond gehad en we komen graag terug
Wilma K.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Super avond gehad. Met onze lieve buren uit eten, heerlijk buiten gezeten. We werden hartelijk verwelkomd, kregen leuke uitleg bij de gerechten en bij de wijnen. Het was een groot feest. En wat een geweldige kok! We blijven terugkomen!
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2018
Gezellige plek. De wachttijd tussen bestellen en uitserveren (zowel drank als eten) is veel te lang. Voor ons een reden om in ieder geval niet meer voor deze plek te kiezen voor een zakelijke lunch.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Weer heerlijk en gezellig gegeten. We hebben gekozen voor het 6 gangen verrassings menu. Prachtig opgediend en super van smaak. En goede bijpassende wijnen bij elk gerecht.
We komen graag terug.
Wil S.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
A la carte menu is erg beperkt. Weinig keus. Men is ook weinig flexibel. Kleine aanpassingen zijn niet mogelijk. Kwaliteit is goed en prijs is redelijk.
Ipie V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Vriendelijk personeel met kennis van zaken.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
We hebben een erg fijne avond gehad. Heerlijke proeverij met mooie wijnen erbij. De bediening was vriendelijk en de tijd tussen de gangen was precies goed.
JA D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Een uitmuntend restaurant in een heel klein Drents dorpje. Nu al 6x geweest en lijkt per keer nog beter te worden. De proeverij is werkelijk een michelinster waardig. Wat er geserveerd wordt is een prachtige weerspiegeling van het plezier dat de kok in haar werk heeft. Ga zo door. Wij komen terug.
Brigitte .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We werden aangenaam verrast door een culinaire proeverij, iedere gang was heerlijk. Heel afwisselend en helemaal top! Verder was de bediening ook dik in orde, vriendelijk en men wist waar men over sprak.
Joyce B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Heerlijke en verrassende avond uit gehad.
Zeker voor herhaling vatbaar en een aanrader
Peter F.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hebben a la carte gegeten (steak en buikspek), en dat was erg lekker. Daarbij goede wijn, aanbevolen door de ober (die er plezier in heeft de juiste wijn aan te bevelen). Ook de overnachting was prima, met een heerlijk ontbijt.
Ann P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We genoten met z’n vieren van een 6 gangen proeverij. Ik eet geen vlees, de anderen eten alles. Wat een bijzondere combinaties en wat een overheerlijke smaken. Iedere gang was bijzonder. Ook het sneeuwitte nagerecht, zooo lekker. Ga zelf maar ervaren hoe lekker. Wij komen graag terug.
aat .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Gezellige atmosfeer, zeer vriendelijke, flexibele en voorkomende bediening. Zeer geschikt voor een wat groter gezelschap als het onze (24 personen).
K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
De Fazant is een klasserestaurant (en hotel) geworden. Het format (meergangenproeverij) spreekt ook erg aan. Je kunt er overigens ook a la carte eten. Bijpassende wijnen.
Mieke V.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Proeverij van 6 gangen en die was uitstekend! Mooie gerechten en mooie smaken. Heerlijk gegeten in een mooie ambiance en helemaal niet duur.