Herberg de Drie Linden

-20% op de Rekening

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Herberg de Drie Linden

Donderdag t/m zondag:
Keuken geopend van 12:00 tot 20:30 (Lunch en diner)

• Pin , Visa
  • Af te huren , Bar , Nederlands gesproken
7,2
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Herberg de Drie Linden

Maddy V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Sinds overname van de eigenaar echt een top locatie met onwijs lekker eten! Zeker een aanrader voor een leuke avond uit.
Piet O.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Jammer , had een artikel gelezen in BN de stem van Over de Tong , maar helaas het vlees was niet te pruimen , bediening prima , maar helaas , heb wel een cadeaubon ontvangen van 15 euro , maar ik denk dat ik niet meer terug ga , Groetjes.
joke R.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Goede bediening en mooi opgemaakte gerechten.
We hebben het driegangenmenu gekozen en werden goed verrast door de gerechten.
Hoofdgerecht was iets te rose.
Achtergrond muziek zou iets rustiger mogem
chielekker .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2015
Het eten was niet echt hoogstaand maar wel gewoon goed. De service van de bediening was goed op de eigenaar van deze tent na. Door zijn autoritaire en zenuwachtige gedrag weet hij een gezellige avond te verpesten. Zijn personeel in de bediening doen uitstekend hun best, maar in de ogen van mijnheer Tom (want zo moet het personeel hem noemen) lijkt het hem de normaalste zaak van de wereld om het personeel in de bediening te schofferen en als kleine kinderen te behandelen. Wat is deze man vervelend zeg. Aan de andere kant ook weer lachwekkend want in de familie is het inmiddels Tommeke hier en Tommeke daar. Als je deze man wegdenkt heb je een goede eetgelegenheid.