Herberg de Drie Linden

Meer informatie over restaurant Herberg de Drie Linden

Dinsdag t/m Zondag 10:00 - 21:00

Holle Bolle Gijs D.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Tijdens een wandeling over de Loonse en Drunense Duinen op deze warme zaterdag neergestreken onder de tegen de felle zon beschermende overkapping voor een late lunch. Mijn medewandelaars namen naast hun drankjes ieder een pannenkoek. Ik koos voor een bruine bol met brie en geitenkaas, royaal belegd, ook met sla, tomaten en een dressing. Precies wat nodig was tijdens deze wandeling. De bediening was vriendelijk en belangstellend naar onze mening. Leuk zo'n rustpunt in dit mooie wandelgebied.
Gvmbrakel .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2016
Gezellige locatie. Vriendelijke, snelle bediening. De lekkerste appeltaart ooit: geen grove koude stukken appel en het deeg was erg smeuïg.
Ook n glutenvrije pannenkoek op de kaart, die heerlijk smaakte.
Gezellig buitenterras, sommige delen gemarkeerd door haagbeuk, geschikt voor eigen groep.
10 min. lopen en je bent bij een immense schitterende zandvlakte. Zeer aanbevolen.
We hebben een feestje geboekt!

ps bij ons geen voetenbadje en ach, dat kan toch gebeuren...

Arco S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
we werden hier aangeraden om heen te gaan... "een leuke speeltuin".
Ach, de kinderen vonden het erg matig.

Een soort lunch gehad.
Tomatensoep met brood (zeg maar broodje)
De seizoenssoep was uiensoep..erg toepasselijk in de zomer

Prima verder, bediening was okay, lokatie erg goed gelegen voor fietsers.
Pmulders .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2015
Ik ben blij te lezen dat er meerdere mensen zijn die niet meer zijn te spreken over het eten en de service. Wij kwamen hier al een tijdje maar vinden de kwaliteit van het eten er alleen maar op achteruit gegaan. Vlees is vaak al koud en dat terwijl je al veel te lang op je eten hebt moeten wachten. Ik lees dat er een andere eigenaar in zit. Misschien moeten ze de koks ook maar eens vervangen. Jammer, want de lokatie is wel heel mooi.
Annet V.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
We komen er regelmatig, maar sinds het van eigenaar is gewisseld, wordt het alleen maar slechter, vanmiddag spande de kroon, de koffie tot 2x toe met een flink voetbad, de apeltaart besteld met slagroom kwam de 1e keer zonder, en de trappist met grenadine, was zonder grenadine, tenslotte ook nog 2 uitsmijters besteld, alles moest vooruit betaald worden, oke het was er druk, en na een half uur nog geen uitsmijters, netjes gevraagd, en we kregen doodleuk de mededeling tot het nog wel een kwartier kon duren, geld teruggevraagd en vertrokken, gelukkig zijn er terrassen genoeg in de omgeving. Wat professioneler personeel zal al een hoop schelen, want die uitsmijter was natuurlijk niet doorgeven, mensen rond om ons die later hadden besteld, hadden het in die tijd al op.
Stefandegroot .
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Wij hebben hier afgelopen jaar al een paar keer gegeten, maar de kwaliteit van het eten is er alleen maar op achteruit gegaan. De laatste keer dat we hier waren vond ik zelfs een haar in mijn eten. Gatverdamme!

Locatie is wel heel erg mooi, maar voor het eten komen wij echt niet meer terug.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2014
Gezellig se verjaardag van vader afsluiten. Na even op het terras een drankje te hebben genomen, gingen we binnen aan tafel. Ondanks dat het terras niet vol zat, mochten we na 1.5 uur ons voorgerecht eten. Het stokbrood was toen ook pas klaar. Hoofdgerecht duurde nog eens 45 minuten en was niet lekker. Prutje met ossenhaas puntjes. Kleine brokjes vlees. Om op tijd thuis te komen hebben we het toetje maar overgeslagen. Famous drie linden. ...... nou nee niet Famous waardig.
P.J. M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Na een fikse wandeling in de Drunense duinen waren we wel toe aan een koel drankje en een lunch. Op de pistolet carpaccio en de Italiaanse bol met geitenkaas was niets aan te merken. De bediening was vriendelijk maar wel wat knullig. Alleen bij de man met de afstandsbediening kon je wat bestellen.
Het geheel werd minder prettig door de vliegenplaag waar ogenschijnlijk niets aan werd gedaan. Van diverse kanten werd daarover geklaagd en werden er oplossingen aangedragen. Misschien eens ter harte nemen?
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
De Loonse en drunense duinen zijn een prachtig wandelgebied. Tussendoor uitpuffen en lunchen is een prima idee en Herberg de drie linden is authentiek met vriendelijke bedieling, eerlijk eten en een gezellige ambiance