Herberg De Deel

Meer informatie over restaurant Herberg De Deel

• Terras
Hildamulder .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We hebben hier met onze kleinkinderen van 6 jaar pannenkoeken gegeten. Ze waren duur (11 euro per stuk), het duurde 3 kwartier voor ze kwamen, ze waren niet gaar en niet lekker. Ook het toetje liet een half uur op zich wachten bij een onattente bediening. We hebben er 2 uur gezeten en we hadden beter na een half uur kunnen vertrekken. Dit is niet de eerste keer dat we hier eten en elke keer is er wat mis. Dus dit was definitief de laatste keer: een absoluut dieptepunt!
Tubby .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
Wij hebben hier met onze 3 dochters (4, 3 en net 1) een pannenkoek gegeten. De pannenkoeken waren erg duur! € 11 voor een simpele kleine spekpannenkoek.
Ook vroegen we een klein bordje voor onze jongste om wat stukjes pannenkoek op te leggen van haar zussen (ze heeft 2 hapjes op). Hier moesten we na afloop €1,50 schotelgeld voor betalen. Schandalig wanneer je gewoon 4 pannenkoeken bestelt en voor alle 4 drinken! Heel jammer. Voor ons een reden om hier niet terug te komen.
Gourmet Of Gourmand? .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Op weg naar Leiden hier terecht gekomen. Prettige sfeer, bijzonder vriendelijk personeel, goed op elkaar ingewerkt. Soepele organisatie, het maakt deel uit van een partycentrum en hier nu eens niet negatief! We kozen beiden voor hertenfilet, die over het algemeen goed was, op een enkel stukje wat taai vlees na. De sla was kakelvers, met een niet te zure dressing - dan haak ik meteen af - en de frites en gebakken aardappeltjes (niet uit een zakje maar van verse piepers) waren prima. Alles op goede temperatuur gepresenteerd. De filets werden geserveerd op een bedje van gestampte spuitjes en diverse groenten, de laatste weinig fantasievol. De geboden wijnen waren niet spectaculair. Hoewel we even moesten wachten op het eten zijn we tevreden weggegaan, maar de eindindruk is alledaags.
Irene73 .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2012
mooie locatie, pal aan de snelweg. Buiten gegeten op mooi gesitueerd terras. De bediening was heel erg vriendelijk, enorm attent en ook erg snel. Een mooie bijkomstigheid is de service die ze bieden voor een kan water met ijsblokjes en glazen. Dit kost slechts anderhalve euro.
Toen de pannenkoeken. Ze waren er snel. Ik had gekozen voor een enderboer. Geheel volgens de kaart belegd. Er zaten 5 mini asperges op die zo dun waren dat je goed moest zoeken. Ook de champignons moesten gezocht worden. Daarentegen zat er voldoende prei en spek op. bij beide pannenkoeken was de consistentie van het deeg niet goed. Het leek niet gaar, erg klef en redelijk smakeloos. Jammer en dus voor ons niet voor herhaling vatbaar.