Herberg de Brabantse Kluis

• ...

Meer informatie over restaurant Herberg de Brabantse Kluis

Dennis H.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Erg mooi en gezellig restaurant.
Heel leuk is het 4 gangen surprise menu. Leuk samen delen en genieten met heel serieus tafel.
Pekoma .
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
We hebben er met drie personen gegeten. Het eten was erg lekker. De bediening was erg vriendelijk Leuke omgeving en erg gezellig.
Estherfrederika .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
Gezellige plek. We hebben er geslapen en gegeten. Eten is ongedwongen en prima. Veel keus. Bediening is fantastisch aardig en oplettend. Zijn echt ook met de mensen bezig en dat maakt het heel aangenaam.
Karin F.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2015
Prachtige locatie. Geweldige inrichting met veel smaak en inzicht het oude met het nieuwe gecombineerd. We hebben hier een lunch genoten. Eerst een voortreffelijke tomatensoep met ballen. Echt lekker. Daarna mijn man een italiaanse bol gevuld met runderragout en ik een broodje met mozzarella en parmaham en tomaat. Beide broodjes waren zeer smakelijk. De ingrediënten van zeer goede kwaliteit. De bediening mag nog iets meer zelfvertrouwen krijgen, maar verder voor ons zeker een plek om terug te komen.
Angelaenjantje .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Mooi fietstochten om bij de Brabantse Kluis te lunchen. Ons 3 jarig zoontje heeft genoten van de koeien en de natuur. En wij dus ook. Salade geitenkaas was super. En ook broodje gezond heerlijk. Keurige bediening al duurde het wel lang maar we vermaakte ons dus dat was geen probleem. We komen zeker nog eens terug.
Hankkamp59 .
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2015
Wat een prachtige plek! Zo heerlijk gelegen in het licht glooiende Brabantse landschap. Aardig personeel. Het eten was prima in orde. Geen haute cuisine. Maar de prijs was redelijk. De sfeer geweldig. De tuin is zeer de moeite waard!
SubRosa .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2015
Vanaf de camping in de buurt hier gaan eten. Prachtig gebouw hadden we tijdens de Pak de Biezen wandeling al geconstateerd. Het restaurant was sfeervol en smaakvol versierd voor de feestdagen. De bediening was vlot en vriendelijk. Het eten was niveau van der Valk jaren 70 maar goed, we hebben vakantie. Over de krabcocktail zwijg ik. Het stoofvlees zag er niet aantrekkelijk uit maar smaakte heerlijk. Ik had meer warme groente gewild maar vooruit. Het eten was erg vullend dus i.p.v een toetje kon ik ook kiezen voor koffie bij de open haard. Ik vond de prijs passend voor het geheel. €23.50 per couvert. Gezellige mooie zaak met aardig personeel!
Lonna .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2014
Gereserveerd voor de verjaardag van onze oudste dochter. Gevraagd om een leuk onthaal en een extraatje bij het dessert. Helaas is hieraan voorbij gegaan door het personeel. Na het opdienen van het dessert seinde ik het personeel en pas toen zagen ze bij de reservering de melding van de jarige. Toen werd alsnog een bak slagroom met een vuurwerkfontein gebracht. Mwah. Personeel heeft dus duidelijk geen oog voor de gasten, maar zijn alleen maar met de bediening bezig. Voor wat betreft het eten: mijn man had een tournedos besteld à 23,50 en vroeg om geb. aardappeltjes ipv friet. Dit kon niet; wel kon hij extra aardappelen bijbestellen à 3,50. Lekker flexibel en klantvriendelijk!! Wij komen hier dus niet meer terug. Als ik € 115 neertel voor een etentje, wil ik met een fijn gevoel het restaurant verlaten en dat was nu absoluut niet het geval.
HDroppert .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2014
We hebben met vijf collega's in de Brabantse Kluis vergaderd en daarna gedineerd. De sfeer is uitstekend. We hadden een rustige tafel om na te praten. Het eten was prima, al was het niet uitzonderlijk. De service is prima.
Astrid B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2014
Eten tussen het vee! Op gepaste afstand wel te verstaan :) Uitgebreide kaart met lokale producten en gerechten. Gezellige sfeer en of je nou komt voor een maaltijd of een drankje je wordt altijd gastvrij en warm welkom geheten!
EelkeJ .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Met een gezelschap van 10 personen gegeten. Vooraf buiten rond gelopen, bij de koeien, konijnen en ook het prachtige klooster. Perfect voor jonge kinderen! Je kunt kiezen uit hemels- of aardse gerechten. Bij de hemelse gerechten moet je echter rekening houden met 10 minuten extra bereidingstijd. Om die reden gekozen voor aardse gerechten, zeker gezien de jonge kinderen in het gezelschap. Vooraf aspergesoep en asperges met zalm. Deze werden na ruim een half uur geserveerd waarbij 1 gerecht was vergeten. Asperges in beide gerechten waren rauw waardoor de heerlijke smaak uitbleef. Na een uur wachten werden eindelijk de hoofdgerechten geserveerd. Op ons herhaaldelijk vragen waar het eten bleef werd door de bediening steevast aangeven 'dat het eraan kwam'. Tournedos medium was even rauw als de rare en qua grootte en ook smaak viel deze erg tegen. De varkenshaas was wel erg lekker! De kiprollade was ok, de tomatensaus leek wel zo uit de ketchupfles te komen en was dan ook weinig bijzonder. Dessert kwam wel snel echter kwam het verkeerde dessert. Dit werd snel opgelost.
Al met al een prachtige locatie voor zowel jong als oud echter qua service/klantgerichtheid en ook in de gerechten valt er nog wat winst te behalen. Goed voor een kop koffie maar niet voor een diner.
G D.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2014
In de zomer fietsen we er in het weekend naartoe, even op de koffie, leuk begin van de dag - met verse melk van de eigen kloosterboerderij. Men wil het je graag naar de zin te maken, vandaag bijvoorbeeld werd op mijn verzoek kaneelsuiker voor op de pannenkoek gezocht en geserveerd. Elke dag open, met open stal en Mariagrot in de kloostertuin.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2013
Wij hebben hier op een maandag geeten,het eten was goed enkel het duurde allemaal wat lang.
Dit kwam niet door de drukte want er waren 8personnen op het terras.
Chefducuisine .
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2013
Echt Brabantse gezelligheid. Van het eten mag niet veel verwacht worden. Gerechten worden typisch met frieten geserveerd. Ambiance is goed en gastvrij.
Irene B.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2013
Chaotische en rommelige bediening; beetje verrast waarschijnlijk omdat we rondom de klok van achten 's -avonds nog een tafel wilde reserveren. Teveel personeel komt aan één tafel langs, dat moet natuurlijk ooit misgaan... We kregen uiteindelijk niet de gerechten die we besteld hadden (notabene van de specialiteitenkaart). Ook de presentatie en smaak viel ons tegen. Op de rekening stonden gerechten die we niet eens gekregen hadden. Het kostte ons zelfs nog moeite om dit recht gezet te krijgen. Jammer. De zaak is leuk gelegen, biedt een Brabantse ambiance maar maakt e.e.a. net niet waar.
Joostveghel .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Uitstekende maar eenvoudige keuken. Veel ingredienten uit de streek of eigen boerderij. Echt landelijk tussen en met vee met de lucht die daarbij hoort.