Herberg de Brabantse Kluis

Kloosterdreef 8 5735 SJ Aarle-Rixtel Nederland Kaart

Over het restaurant Herberg de Brabantse Kluis

De Brabantse Kluis is een sfeervol restaurant in het groene buitengebied van Aarle-Rixtel, tussen Eindhoven en Helmond. Ingesloten tussen twee natuurgebieden – De Biezen en de Grotelse Heide – is de Brabantse Kluis een drie-eenheid van boerderij, klooster én herberg. Tussen de kloosterkoeien en de zorgzame zusters van Missieklooster Heilig Bloed kun je ten volle ontdekken waarom Brabant bekendstaat om z’n gastvrijheid. Een ideale pleisterplaats voor fietsers en wandelaars, waar je culinair geniet, heerlijk uitkijkt over de weilanden, een kijkje neemt in het kloosterleven van de zusters, en waar de kinderen vrijelijk kunt rondrennen en zelfs een kalfje kunnen aaien. Maar ook een zeer inspirerende locatie voor vergaderingen en bedrijfsuitjes, voorzien van alle zakelijke faciliteiten. En mocht je niet willen vertrekken: overnachten is ook mogelijk!

Meer informatie over restaurant Herberg de Brabantse Kluis

We zitten in het buitengebied! Het is ongeveer 20 minuten lopen naar de eerste bushalte.
  • : Gratis parkeren voor de deur.

Wij zijn dagelijks geopend vanaf 9.30 uur. De keuken is van 11.30 - 20.30 uur geopend en om 23.00 uur sluit ons restaurant.

Jouw recensie over het restaurant Herberg de Brabantse Kluis

edwin V.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Ik had gisteren avond een biefstuk ze vroegen hoe ik hem wou hebben ik gekozen voor medium maar mijn vlees was rauw ik heb daar een opmerking overgemaakt ze hebben mijn bord meegenomen en ze hebben met het vlees niets gedaan het bloed vloeide weer over mijn bord zonde van zo’n goed stuk vlees en zeker het geld niet waard
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Met de hele familie in een aparte ruimte. Mooi aangekleed. Vlees was topkwaliteit. Gevarieerd menu met shared dining. Uitstekende hulp bij het boeken van de rondleiding door het klooster. Rode wijn kon beter.
Maurice J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Het eten was lekker en de bediening was erg attent. We vonden het prettig dat men aan ons vroeg wanneer het hoofdgerecht opgediend moest worden.
Harrie B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Ondanks de flinke hoeveelheid mensen was het gezellig ,en even een heel groot compliment naar het personeel...heel vriendelijk..oplettend en de wachttijd (wij waren als laatste ) was kort.Het was duidelijk goed georganiseerd. Het eten was lekker maar kon op bepaalde punten iets beter qua prijs/kwaliteit verhouding.
De aardappels die erbij gezet werden waren niet zo goed .
Maar de smaak van de gerechten en de opmaak was prima! Misschien qua inrichting wat meer ruimte achter de stoel waar je zit. Het was gezellig maar erg vol.( ik miste een beetje het gevoel van de normale inrichting het was nu meer een grote zaal... Maar al met al hebben wij heerlijk genoten en het personeel is echt fantastisch! Werken hard ,zijn alert en enorm vriendelijk .Namens ons ...hartelijk dank voor de fijn verzorgde avond ..wij hebben genoten!
Angeline D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben 2e kerstdag lekker gegeten, het was wat rumoeriger dan normaal i.v.m. vele groepen (families)
Hoofdgerecht had wat ons betreft iets uitgebreider mogen zijn met wat meer diversiteit aan groenten. het was best "kaal" voor een hoofdgerecht vonden wij.
Rik K.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
We hebben weer genoten, en dat is altijd zo!
We komen hier vaak om een kop koffie met heerlijk gebak, of een hapje te eten.
Het valt nooit tegen de bediening is vriendelijk en maakt als het kan tijd voor een praatje.
Wilma L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Op 1e kerstdag s"avonds gegeten en geslapen. Was perfect geregeld. Zeer bijzonder vriendelijk, behulpzaam personeel. Complimenten daarvoor . Service was perfect ondanks een hele zaal vol die avond. Normale wachttijd. Heel goed gedaan . Komen zeker terug! Bedankt mensen.
Corry Mirkes Negenman M.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ik vond het heel verrassend en mooi versierd, dat kwam beslist de sfeer ten goede.
Mogelijkheden voor de kinderen, heel goed. Ook de verrassing was erg aardig
Het is voor kinderen een geweldigen omgeving om naar toe te gaan.

De enige tip die ik kan geven is de vis was iets te droog. Maar anders erg tevreden. Hartelijk dank. Corry Mirkes.
Toni V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Genoten van een heerlijk kerst diner, in een gezellige sfeer, ondanks de grote drukte met de bekende Brabantse gemoedelijkheid, gastvrijheid
Carlo B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Gewoon een uitstekend restaurant met een prima prijs/kwaliteit verhouding. Daarnaast mooie ambiance!
Voor herhaling vatbaar als ik in de buurt ben.
De Lijntrekkers H.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Wil inzake wachttijd even een opmerking maken deze was volgens afspraak dus mis ik in de mogelijkheden goed
wellicht dat dat erbij gezet kan worden of in overleg dat beter
Verder waren het collega s van werk pers.vereniging dus zowel vrienden als zakelijk
Sjan V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
We hebben van ons 50-jarig huwelijksfeest genoten. De bediening was heel goed. Iedereen vond het een hele mooie locatie en dat was het ook! De tuinkamer keek uit uit op de koeien en de kalfjes. Heel leuk ook voor de kleinkinderen. We hadden een walking lunch dat was erg lekker en zo hadden we het hele feest lekkere hapjes. Kortom we hebben een onvergetelijke dag gehad. Met vriendelijke groet Jan en Peter van Horrik
Willeke M.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Vriendelijke bediening, vegetarisch was geen probleem! Al met al voor herhaling vatbaar.
Kaart ziet er ook goed uit, veel variatie.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Ons 40jarig huwelijk gevierd zeer geslaagd alles is mogenlijk bedankt voor alles een dikke 10 familie en vrienden waren seer tevreden bedankt gerrit en klazien
Leo C.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Zeer goed we hebben genoten en lekker gegeten alles ging zoals we wilden we konden zelf aangeven wanneer we het volgende gerecht wilden dus zeker een aanrader nogmaals dank voor de geslaagde avond Bvd. Fam. Cramers
Simone B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Leuke ruimte om met een kleine groep een walking dinner te doen! Fijne sfeer, hartelijke bediening en gewoon lekker eten zonder poespas. Helemaal goed!
Ton B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Goeie ambiance, lekker eten, super gezellige uitstraling met vriendelijk, goed getraind personeel. Aanrader! Met 10 personen niet hoeven wachten op het eten alles lekker en lekker warm, wat warm moet zijn. Kom zeker nog eens terug,
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Allebei hebben we een bowl gerecht geprobeerd. Beide waren lekker en verrassend. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Niets aan te merken op het eten, was gewoon lekker.
honden2014 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
hallo we hebben genoten maar de stoelen zijn vrij hard een kussen zou zeer prettig zijn ,als je 2 uur op een harde stoel moet zitten is niet prettig
het een was prima en goede bediening
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Wij hebben iemand erbij die doof is en een speciale olaats .deze keer vergeten te melden ,maar was gewoon geregeld .ook mijn kleinkjnd kon zonder problemen heerlijk spelen en moeder rustjg eten .