Herberg de Bos

Bosstraat 115 6071 PX Swalmen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Herberg de Bos

Erik V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Prettige bediening en leuke ambiance, maar de saté smaakte als composiet vlees uit de diepvries. Mijn partner heeft wel lekker gegeven en de koffie is uitstekend.
Tielreijnders .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Vandaag met 3 personen gebruikt gemaakt van een wowdeal bij herberg de Bos. In het verleden waren wij hier vaker, mét of zonder deal. Een geweldige locatie, een super deal en fantastische, vriendelijke en behulpzame bediening.
Hier komen we beslist terug.
Tiel, Jeanne en Els
Neeke86 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Hier na een wandeling koffie gedronken met 4 volwassenen en een peuter. Qua sfeer/interieur een echt jagerscafé inclusief de hertengeweien aan de muur, past bij de omgeving. Bediening was rap en vriendelijk. Lekkere wafel met warme kersen (helaas slagroom uit een spuitbus, toch altijd minder lekker). Verse thee en prima koffie. Aardig dat we een glaasje kraanwater voor de peuter kregen.
Helaas veel honden in de zaak waardoor we de kleine niet vrij rond durfden laten lopen (maar de honden ook niet). Kan de eigenaar natuurlijk verder niets aan doen.
Buiten een hele leuke speeltuin met toestellen voor alle leeftijden.
Kortom, prima 4 uurtje in een gezellige omgeving, aanrader als eindpunt van een wandelroute in een overigens hele mooie omgeving (NP de Meinweg).
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2015
Vanavond bij de houtkachel lekker gegeten en genoten van ouderwetse gastvrijheid op een prachtige lokatie.
Een plek om terug te komen
Martineproeft .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2013
Op een warme zomeravond aten wij hier soep en salades. Alles vers gemaakt op een mooi terras onder de kastanjeboom. Prima bediening. Ook heerlijke koffie met taart!