Herberg de Bonte Os

Torenstraat 9 8261 BT Kampen Nederland Kaart

Over restaurant Herberg de Bonte Os

Heerlijk stuk vlees in laagdrempelige sfeer

In het hartje van Kampen ligt Herberg de Bonte Os waar je de gezelligheid van een echte Amsterdamse kroeg vindt. Hier kom je niet alleen voor de fijne sfeer maar ook voor een lekkere biefstuk. In de Bonte Os doen ze niet moeilijk, gewoon lekker vlees, sla en friet op je bord voor een goede prijs! Probeer vooral de biefstuk Ossenhaas.

Meer informatie over restaurant Herberg de Bonte Os

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 15:00 - 23:00
Vrijdag en Zaterdag 15:00 - 01:00

Alfredw .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Leuk café restaurant. Goede en snelle bediening. Voorgerecht (garnalenkroket en mosterdsoep) was erg lekker. Hoofdgerecht was voor ons allebei niet goed warm. De medium bestelde ossenhaas was ook te rood. Verder is het erg luidruchtig als de tent vol raakt. Pluspunt is dat je er genoeg krijgt. Je gaat hier niet met een hongergevoel naar buiten.
Bob H.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
In een leuk zijstraatje vonden we dit op het eerste gezicht sfeervolle restaurant. Het witbiertje en het menu beloofde veel goeds. We bestelde 2 lende biefstukken en kipnuggets voor de jonge dame. Bediening was erg vriendelijk en het eten.... erg lekker! Malse biefstukken, salade, patat en een mooi flesje mayo op tafel. Kijk dan snap je het. Resumé; goed eten voor een eerlijke prijs, gastvrije ontvangst en goede sfeer.
Nik76 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuke sfeer en hartelijke ontvangst, wij kozen voor een vegetarisch menu.
De keuze werd de mc2 burger en cipsate. cipsate viel tegen, mc2 burger was heerlijk!
Nadat we aan het eten waren kwamen we er achter dat er geen patat en salade bij geserveerd was.
Dat werd zo snel mogelijk geregeld en patat binnen 2 minuten maar helaas dat werd 10 minuten.
De salade die wel snel werd gebracht was met spekjes... Oke bij 2 vegetarische hoofdgerechten verwacht je dat niet.
Het viel ons erg tegen... Zeker als de patat en salade niet geserveerd word verwacht je dat het zo snel mogelijk word hersteld maar daar hebben we weinig van gemerkt.
Hoi Nik76,

bedankt voor je opmerkingen, ik zal ze zeker bespreken. Als het goed is zijn de spekje op je salade de vegetarische spekjes geweest van de vegetarische slager. Deze serveren wij altijd bij vega gerechten. Maar ze lijken zo op "normaal"spek dat je het verschil soms niet ziet. Wellicht handig als de bediening dit doorgeeft.
Wat betreft de cipsate, smaken verschillen. De een vindt hem zalig, de ander minder en er zijn vegetariërs die hem teveel op kip vinden lijken...

excuus voor voor het late serveren van de patat, dat ga ik ook niet goedpraten, dat heeft echt te lang geduurd.
Ik neem aan dat je deze opmerkingen ook hebt aangegeven toen de bediening je heeft gevraagd of alles naar wens was of bij het afrekenen? dat vindt ik altijd wel belangrijk.

Ik hoor graag nog van je.

Hartelijke groet,
Michel van den Bos
Herberg de Bonte Os

Reactie van proever:

Er is excuus gemaakt voor het late serveren van de patat.
Wat betreft de spekjes die vonden we naar varkensvlees smaken.
We misten vooral de betrokkenheid van de gastheer, de dames van de bediening moesten het maar goed praten..
Maar oke dat is misschien hoe ik het persoonlijk zie.

Zoals gezegd het viel ons tegen..
Henrivaneeghen .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Weer voortreffelijk gegeten bij de Bonte Os

Dit restaurant cq eetcafé staat in Kampen bekend om haar vlees gerechten en maakt deze reputatie elke keer waar.

Je kunt er terecht voor een uitstekende biefstuk maar de rest van de kaart is goed
Altijd gezellig druk met fijne service. Aanrader dus in alles.
MarkVr .
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2016
Gewoon weer goed gegeten vanavond in de Bonte Os. Prima prijs/kwaliteit, bediening past bij de entourage en eten weer eenvoudig maar prima cafe eten. Tot volgende keer!
Maike A.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Tegenvaller! Geen excuses bij vlees dat echt te rood was voor medium. Brood bij de soep, terwijl duidelijk was aangegeven dat ik glutenvrij wilde eten. Frieten megazout!!
Gastheer alleen tijd voor bekenden.
Geen aanrader....
Hoi Maike.
Wat jammer dat we je het niet naar je zin hebben kunnen maken. De ossenhaas was idd medium/rare, meer naar rood toe. Kan gebeuren, even terug in de pan en daarna was hij gelukkig prima. Sorry voor het Desembrood bij de soep, maar aangezien de bouillon waarmee de soep gemaakt word geen probleem was, dachten wij dat het desembrood wellicht ook geen probleem zou zijn en indien wel, je het zou laten staan.
Jullie zaten zo gezellig samen te kletsen, ik dacht daar ga ik niet teveel tussen komen, verkeerd ingeschat...
Tempelaar .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Wij waren op vakantie en dan weet je echt niet waar je moet zijn voor een lekker en gezellig etentje..
Via iens hebben we de Bonte Os gevonden en we vonden het helemaal geweldig.
Het is erg jammer dat we niet in de buurt wonen, want dan zouden we echt regelmatig langs komen.
Mijn man had biefstuk, die bij navraag gewoon uit Nederland kwam en biologisch was. Het was erg lekker! Zelf ook genoten van een hamburger. Vriendelijke bediening en lekker eten.. wat wil je nog meer?
Melinda8251 .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
Heerlijk relaxed en gezellige cafe in Kampen met overheerlijke vlees gerechten. Vlotte en vriendelijke bediening die gaven ons prima advies. Ik heb de kalfsribeye gegeten, zo mals en mooi rood; mijn man had de Burger die rijkelijk met verse groenten gevuld was. Zalige friet en salade, met als toetje lekkere sterke koffie en slagroom truffels in verschillende smaken. Echt een aanrader! Plus bier van mijn favoriete brouwerij 'T Ij, wat meer wil je hebben? Wij komen terug!
Robboddaert .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2015
Op familiebezoek in het pittoreske Kampen bij dit leuke restaurant terecht gekomen. Ligt een beetje in een verborgen straatje achter een toren van de grootste winkelstraat van dit stadje. Kaart is eenvoudig maar de uitvoering ervan meer dan goed. Zo aten wij een perfect bereide hamburger van kwaliteitsvlees, goede huisgemaakte frieten en ook de bal gehakt was heerlijk. Niet culinair, wel eerlijk.
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Ja hoor echt leuke winkel. Simpel, maar degelijk oudbruin eetcafe. Gehaktbal is aanrader! Personeel hulpvaardig, je moet er geen sterrenniveau verwachten, maar dikke prima. Simpele kaart en voor Kampen.. tot laat mogelijk te eten! Wel jammer dat dergelijke zaken niks doen aan een wijnkaart, klein verbeterpuntje. Maar mag de pret niet drukken.
Mark S.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
Je krijgt exact wat je verwacht. Vooraf heerlijk gebakken mosselen en als hoofdgerecht De Burger met lekkere friet. Alles werd goed en netjes geserveerd ondanks dat het erg druk was ivm Sail Kampen. Het is een echte aanrader voor een lekker hapje te eten tegen een mooie prijs.
Janjaapvanlier .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Op bezoek in Kampen op aanraden van passanten dit restaurant gegeten. Prachtig in het centrum van Kampen gesitueerd, mooie kaart met veel vleesgerechten. De bestelde ossehaas was meer dan mals, de burger van mijn partner meer dan goed, fraaie dessertkaart en top service en een aanrader als u in de buurt bent.
Dago B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2013
Heerlijk op het zonnige terras biefstuk zitten eten. En mijn partner ossehaas. Hier maken ze ook reklame mee. Het was prima vlees met heerlijke frieten.De bediening was uiterst vriendelijk Goed adres voor een simpele smakelijke hap.