Meer informatie over restaurant Herberg de Bongerd

- Ontbijt 07:00 - 10:30

• Af te huren , Catering , Huisdieren welkom , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Lang
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Gezellig gegeten bij de Bongerd in Beesel. Ontvangst door de gastdame was prima. Gedurende de avond heeft zij ons geserveerd en wij vonden haar "opmerkelijk". Niets verkeerd, hoogstens een beetje aparte manier van met je gasten om gaan. Daarbij vonden wij de wachttijden tussen de gerechten aan de lange kant (60 minuten voor, 45 minuten hoofd, 5 minuten na)
Alle gerechten werden met zorg opgediend en porties waren meer dan voldoende. Hoofdgerecht werd begeleidt door seizoensgroente en frietjes. Smaak was prima! Vooral het nagerecht (twee soorten chocolademouse) viel erg in de smaak, maar was te veel.
Moniek L.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
leuke gelegenheid, maar de high tea viel erg tegen. Het begon goed met een prosecco gevolgd met een bouillon. De thee kregen we in een leuke pot, maar zonder warmhoudplaatje eronder, dus snel koud water. De hartige hapjes waren lekker, ze gebruikte alleen bij verschillende hapjes van die worteltjes en witte kool in het zuur waardoor daardoor dat ging overheersen in smaak en daardoor de smaken op elkaar gingen lijken, jammer. De zoete hapjes waren echt een ramp! Ze kwamen uit de vriezer, en ze waren allemaal stuk voor stuk gortdroog, en er zat zo'n te lang in de diepvriessmaakje aan. Voor ons geen high tea meer bij herberg de bongerd.
Tielreijnders .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
Vandaag met mijn man gebruik gemaakt van een wowdeal. Wij waren de eersten en ik moet zeggen, dat wij optimaal genoten hebben. Wij hebben hier een aantal maal gegeten, ook zonder deal en het was steeds voortreffelijk. Soms ook gebruik gemaakt van een deal en die was ook perfect, een absolute aanrader.
De complimenten voor het personeel, super beleefd, behulpzaam en vriendelijk.
Hier komen we vaker.
Tiel Reijnders
geachte mevr. Reijnders,
Dank voor de mooie recensie en mooi dat jullie weer genoten hebben.
met groet,
Team Herberg de Bongerd
Pieter188 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij zijn netjes ontvangen door de gastvrouw. De bediening was erg vriendelijk en op hun gemak wat ons een fijn gevoel gaf. Een aanrader is het viergangen verrassingsmenu van de kok! Super lekker gegeten, zeer gevarieerd en ruim voldoende onder het genot van een heerlijke rode Franse huiswijn. Het restaurant is gezellig ingericht wat precies past bij een Herberg. Zeker een aanrader om gezellig een avondje te gaan uiteten. Complimenten voor de kok en bediening. Groetjes uit het Noord Limburgse Meterik.
Nils W.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2015
Doe dit niet snel maar wat een drama tent! De bedinning had de avond ervoor een feestje gehad denk ik. Te suf om uit hun ogen te kijken. Wacht tijd op club sandwich+- 45 min. En wat krijg je. Een plak brood met kip en sla. Is niet helemaal zoals het hoort. Geen bestek servet peper en zout of bedinning in de buurt.
Ik zou zelf en adviseer andere hier niet meer te komen
Tielreijnders .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vandaag met vrienden gebruik gemaakt met een social deal. Ondanks dat het weer niet optimaal was voor een wandeling door de schitterende omgeving, hebben wij optimaal genoten van het eten, de sfeer, de bediening die zeer vriendelijk en behulpzaam was.
Een absolute aanrader.
Bij Eet.nu zagen wij, dat er mensen zijn die zelfs een 1 gaven voor dit geweldige restaurant. Wij zijn ervan overtuigd, dat die op de eerste plaats niets gewend zijn op de tweede plaats altijd en overal iets op aan te merken hebben.
Voor ons was het een abosute topper. Chapeau voor kok en personeel!!
Fam. Reijnders en Bakkes.

Geachte fam. Reijnders en Bakkes,

Hartelijk dank voor de mooie recentie ik lees dit vanuit Italie en dit geeft me toch een goed gevoel om ook via deze weg te lezen hoe het team het tijdens mijn afwezig heid het doet.
Ik had er ook niet aan getwijfeld maar tocht leest ik het met plezier.
Nogmaals hartelijk dank en we hopen u nogmaals te mogen ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Tom Quicken
TvC .
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2015
Via Social Deal gereserveerd voor vier personen bij Herberg De Bongerd te Beesel. De inrichting van het restaurantgedeelte is redelijk, maar niet echt gezellig. De bediening was ok, maar niet meer dan dat.
Voorgerecht carpaccio was weinig en smaakloos. Voorgerecht tomatensoep was redelijk (uit blik?), mosterdsoep was goed, 'gegratineerde' uiensoep was lekker, maar zeker niet gegratineerd.
Hoofdgerecht scampi's was goed, hoofdgerecht saté was goed, hoofdgerecht ossehaaspuntjes in stroganoffsaus was klein pannetje met een gering aantal stukjes vlees in een veel te vette saus, smaak was wel goed.
Het garnituur bestond uit slappe frites, nog slappere aardappelen en één bakje salade voor drie personen.
Nagerecht was wel lekker.

Voor ons eens, maar nooit weer!
Geachte ,
Jammer dat u dit zo ervaren heeft gisteren avond ben ik alle tafeltjes langs geweest
en de gasten waren allen enthousiast zeker over de gezellige aankleding dus in mijn ogen slaat u hier de plank mis.
Verder maken we alles zelf en smaken verschillen. zeker spreek ik dit wel met de keuken door want waar we kunnen verbeteren zullen we dit niet laten.
Graag willen we uit eindelijk alleen tevreden gasten.

Vreemd dat dit me gisteren bij de ronde door het restaurant maken niet ter oren is gekomen, en mocht er niet voldoende in een kommetje zitten mag men altijd gratis bij bestellen.

met groet,

Tom Quicken
Leo H.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
We hebben een 4 gangen keuze menu genomen, waarbij je alles uit de menukaart mag uitkiezen.
Daar bij het dessert op de menukaart geen ijs stond, vroeg ik daar naar. Prompt werd mij een kaart met verschillende ijs desserts gegeven en zonder bijbetaling kon ik ook nog van een heerlijk ijsje genieten.
Het interieur is ietwat gedateerd, maar de bediening is geweldig. Dit is echt een aanrader, we hebben ruim 3 uren genoten van al het lekkers dat ons werd voorgeschoteld.
Math H.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2014
Met 16 personen het surprisemenu gegeten. De bediening informeerde vooraf naar voorkeur voor vlees of vis. Aan de hand daarvan werd als voorafje carpaccio of zalm/garnalen geserveerd. Vergelijkbaar bracht het hoofdgerecht een "verwennerij" van 3 soorten vis of vlees. Van dit laatste was het stukje lamsvlees te droog, de eend en varkenshaas gingen wel. En nog een petit grand dessert, dus qua hoeveelheid eten geen probleem. Het zijn geen spectaculaire bereidingen, wel mooie presentaties met een goede prijs. De witte en rode huiswijn zijn hier goed bij te drinken.
De bediening (en keuken) slaagde erin dit grote gezelschap netjes en op tijd te bedienen.
Geachte dank voor de Recensie, we zullen extra aandacht aan het vlees geven.
Tinekef6 .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Vandaag geluncht in dit restaurant. Het drinken was lekker. Het eten niet. Mijn man had iets met zalm. Dat was enigszins verkleurd . Ik had uitsmijter de Herberg besteld zonder kaas, alleen met ham. Ik kreeg met kaas en zonder ham. Excuses van het personeel en mijn eten werd geruild. Ik kreeg toen inderdaad ham en een koud (gebakken) ei met een opgedroogde dooier. Heel vies. Personeel gevraagd of zij dit op zouden eten. Antwoord was NEE. Excuses aangeboden, maar wij zijn niet gecompenseerd of kregen iets anders aangeboden. Jammer voor ons, maar wij konden het bekijken. En dat in 2014!!!
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
goed gegeten, het verrassingsmenu. Geen nare verrassingen, ook niet de prijs. Mostersoep, perfect gegaarde zalm en lekker toetje. vriendelijke bediening, attent, ondanks de drukte met de vele bezette tafels. Familiale sfeer. beperkte wijnkaart en allemaal in dezelfde prijsklasse, ongeveer 20 euro.