Herberg De Aanleg

Donderdag t/m Zondag 12:00 - 20:00

Jouw recensie over het restaurant Herberg De Aanleg

Marie-Louise T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Wat een heerlijk restaurant! Het eten was fantastisch, de bediening was top, en de gastvrijheid heerlijk. De kaart is niet groot, maar er staan zeer mooie gerechten op die nog beter smaken. Onze kinderen vonden het geweldig dat er een speciale kinderkaart aanwezig was met kleine kinderen gerechten maar zeker ook met kleine grote mensen gerechten. Hierdoor was het ook voor hen mogelijk om, met als papa en mama te genieten van een smaakvol lamsgerecht! De bediening was erg vriendelijk en ook de kinderen waren voor hen geen probleem. Het was echt een heerlijk avondje uit vol culinair genot!
Jessica L.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2016
Als afsluiting van een weekend Texel hebben we met het hele gezin hier gegeten. Inclusief onze twee hele jonge kinderen.
Onze oudste van drie had veel plezier in de speelkamer en de poffertjes smaakte haar zeker.
De volwassenen hadden bijna allen de lamsduo genomen. Dit lamsvlees, van het Texelse land, was heerlijk mals. De garnituren waren erg uitgebreid en lekker. Veel friet, maar ook heerlijke aardappels, groente en een frisse salade.
De sfeer van het restaurant vond ik een beetje tegen vallen. Het was erg leeg en weinig warmte. Dit lag niet aan het personeel. Zij waren allen vriendelijk en correct.
Luca D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
Wederom heerlijk gegeten en gedronken bij Herberg de Aanleg! We zijn hier al meerdere keren geweest, tijdens onze vakanties op Texel, en de kwaliteit van het eten en drinken blijft ons positief verbazen. De drankjes zijn rijkelijk verzorgd en het eten is vers, sappig en smaakvol. Het Texels frisje (verse jus d'orange met karnemelk) is een verrassend lekker drankje om eens uit te proberen. Een echte aanrader dus!
joriejohanna .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Afgelopen weekend hebben we heerlijk gedineerd bij Herberg de Aanleg, de gevulde courgette is een echte aanrader! De verse groenten, salade, frietjes en de heerlijk gekruide aardappeltjes maakten het helemaal af. Daarnaast is de service uitmuntend, vooraf krijg je al een lekker (gratis) voorafje en het personeel is erg vriendelijk. Het restaurant is daarbij erg sfeervol, gezellig en mooi aangekleed met verse bloemen en mooie muziek. Al met al een echte aanrader dus!
Luca D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2015
We gingen een weekend naar Texel en hebben 2 van de 3 keer hier gegeten. De eerste dag aten we hier en ieder van ons stond versteld van de kwaliteit van het eten! De tweede dag probeerden we het ergens anders, maar dit was niet te vergelijken met de kwaliteit van het eten bij herberg de aanleg, waardoor we onze laatste dag daar weer gingen eten. En wederom hebben we erg genoten! Heerlijk eten, verse groenten en genoeg frietjes etc. Daarnaast is de bediening erg vriendelijk en straalt de accommodatie een fijne sfeer uit. Een echte aanrader dus!!
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2015
afgelopen weekend gelogeerd in Herberg de Aanleg. Vaak ben ik niet zo enthousiast over de combinatie logeren en dineren. Daar ben ik nu in zijn geheel van af. We hebben heerlijk gegeten in het restaurant van De Herberg. Vooral de Lamsduo was uitmuntend. Smaak van het vlees was goed bewaard gebleven door het snel dichtschroeien van het vlees. Het vlees was precies goed, mooi rose en heerlijk gekruid. Garnituur was goed en voldoende. De salade had voor mij anders gemogen. Daar had ik persoonlijk een meer Texelse draai aan gegeven. Maar mocht u een keer lekker lam willen eten ga dan vooral naar dit restaurant. Prijs/kwaliteit zeer goed
Loes H.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2015
De kaart lijkt eenvoudig, maar de gerechten zijn verrassend lekker. Topkwaliteit producten, vers en smakelijk. Vispotje tot de laatste hap opgegeten, lamsvlees super lekker en mals! Gezellige ongedwongen sfeer, en gelukkig geen haast.
Wij komen graag terug!
__ .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2014
Vorige week lekker gegeten met mijn vriend. Na een warme strand dag hadden we dit restaurant gekozen om een hapje te gaan eten. Op het terras werden we vriendelijk onthaalt en gaven ze ons meteen wat we nodig hadden; koud water! We hebben heerlijk gegeten van het lamsvlees en het vispannetje. Heerlijk mals vlees en het vispannetje vol verse vis met kreeftensaus. We kregen meer dan voldoende en alles vers bereid. Zeker de moeite waard om nog een keer naar toe te gaan!
Jolanda V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2014
In Herberg De Aanleg kun je gewoon lekker eten. Geen exquise gerechten, maar simpel. Tomatensoep is tomatensoep: gewoon lekker. Voorgerechten wat klein van omvang; hoofdgerechten wel veel garnituur (groenten, rösti, frietjes, rijst, salade). Favoriet: vispannetje.