Herberg D'n Brouwer

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Herberg D'n Brouwer

Sjaak V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving,vriendelijke en attente bediening.
Roel W.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Geweldig gegeten.! Het heerlijke spare-ris menu van de donderdag is onovertroffen. We hebben genoten van de gastvrijheid, de stoere inrichting en de lekkernijen uit de keuken. Wát een fantastische plek! Absolute aanrader voor een ontspannen avondje uit eten❗️
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Voorgerecht carpaccio was goed. Hoofdgerecht tournedos moest rood zijn en was medium. Ik vroeg frietjes erbij en kreeg plakjes aardappel die nog half rauw en droog waren. Helaas lopen wij deze herberg voortaan snel voorbij!