Herberg Bie de Tantes

Woensdag t/m Zondag 11:00 - 22:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Wi-Fi
Annemarie D.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We hebben hier een geweldige avond gehad.
Heerlijk gegeten, en een perfecte bediening.
Zij werkten er aan mee dat onze avond met vrienden nog specialer werd.
Drswgj .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
een aanrader. We kwamen uit Gulpen gelopen via de Vijlense kroegen route en hadden zin in koffie met Vlaai. Nou speciaal voor de tantes wordt niet alleen bier gebrouwen maar ook vlaai gemaakt. Lekker met rabarber en peer. Daarna geluncht met een parade: 4 heerlijke hapjes.
komen we zeker eens dineren.
Smedts .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Gezellig ja, echter je betaalt teveel voor hetgeen je krijgt. Een te klein stukje scholfilet gedrapeerd op sla met frieten, voor 19,50, vind ik te duur. Dus de prijs-kwaliteit-verhouding is niet oke. Je betaalt ook voor een stukje brood vooraf, ook dat is jammer. In de mooie regio zijn gelukkig betere alternatieven.
Lutherus .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Dit restaurant was aangeraden door een nicht van mijn vrouw. Wij zijn blij dat wij hier heen zijn gegaan. Goede en ruime kaart. Lamspotje kon niet worden geleverd omdat dit een winter gerecht is. Volgens mij worden lammeren het meest in het voorjaar geboren. Stond wel op de website.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Voor ons een vast adres tijdens de wandelvakanties in Zuid-Limburg. Geen beoordeling van het interieur binnen, tot nu toe altijd op het ruime terras kunnen zitten voor een lunch. Deze keer gekozen voor Tantes Lunchparade. Een heerlijk mosterdsoepje, drie kleine bolletjes brood, een kaaskroketje, gerookte zalm en pulled pork. Met eigen gemaakte sausjes erbij en alles van lokale leveranciers. Een beker huisgemaakte ijsthee smaakte er perfect bij. Vlotte bediening.
We kijken al weer uit naar de volgende vakantie en een bezoek aan de Tantes.
Thyha2003 .
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2016
Van avond komen we hier voor een bakkie doen. De naam Tanteskruidenthee maak me nieuwsgierig. Het was lekker vooral de kleine bonbons jummie! Personeel heel vriendelijk en aardig. We zijn tevreden. Volgende jaar weer vakantie dan komen we hier eten!
Hilda R.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Lekker een hamburger gegeten die was heerlijk. De bediening is vriendelijk en de locatie was gezellig. volgend jaar ook op vakantie naar Limburg. we komen zeker terug
Elinevos12 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Wat een fantastische avond Bie de Tantes. Ik geef niet gauw tienen, maar vanavond kan ik er niet onderuit. Bij aankomst stond er zowel buiten als binnen een tafel gereserveerd. Toch bijzonder aangezien we met 6 personen en een baby gingen eten. Hoewel het terras er leuk uitzag gingen we toch naar binnen. Ook binnen erg leuk ingericht met grappige lampenkappen en her en der oude blikken. Leuk gedaan! De kinderstoel voor mijn zoontje stond klaar met een kleurplaat en kleurtjes. Weer punten gescoord! De bediening was snel, alert en vriendelijk. Gastvrijheid op en top! Over het eten ook niets anders dan lof. De kroketjes van het voorgerecht waren erg goed op smaak. Net als het konijn van het hoofdgerecht die zo van het bot viel. Als afsluiter de crème brulee met lavendel: chapeau! En alles voor een schappelijke prijs. Ook niet onbelangrijk. Een absolute aanrader. Bedankt voor vanavond. We komen graag eens terug!
Robertbekkema .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Eten was prima. Stoofpotje lam perfect. Je moet vooral ook de eigen huisgemaakte likeur bij de koffie nemen, top. We zijn naar dit (voor ons afgelegen) restaurant gegaan omdat vooral gesproken werd over de goede prijs kwaliteit verhouding. Dat klopt.... Zeker voor wat betreft het eten. Maar let op, als je vraagt om een glas wijn bij het eten dan hebben ze een handige manier om te vragen wat je wilt... "Een soepele of een wat kruidige..." Je hebt dan zo een prijs verschil te pakken van 1 euro per glas...uiteindelijk waren we toch nog aardig wat geld kwijt...... Je kijkt dan naar de rekening en je vindt dan bijvoorbeeld een opslag voor decafe koffie.... Maar blijft wel een aanrader.
Allergieculinair .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Wat een ophef, omdat ik vanwege mijn koemelk allergie vroeg of ze
een uitsmijter (zonder ham en kaas en zonder brood) in olie wilde bakken ipv in boter. Heb uiteindelijk koude spiegeleieren gekregen.
Wat ook opmerkelijk is dat er biologische geitenkaas kroketjes op de kaart
staan en die zijn volgens de bediening dan wel van koemelk gemaakt.
Terwijl mijn theeglas nog halfvol was kwam men al vragen of ik nog iets
wilde bestellen.
Verder vies en stinkend damestoilet.
Smulpaapje70 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Alle producten waren vers bereid. Biefstuk precies goed gebakken!
Het bedienend personeel was erg vakkundig en zeer servicegericht. Het terras was leuk en gezellig ingericht, maar ligt direct aan doorgaande weg, waardoor soms wat rumoerig door voorbij razende motoren. Binnen zag het er erg sfeervol uit.
Bie de Tantes is zeker de moeite waard!
Anton M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Een hartelijk welkom op een gezellig terras. Erg leuke ambiance. Niet veel gerechten op de kaart wat voor mij toch wel wat verwachting schept over wat er wel op de kaart staat. Dit werd dan ook ruimschoots waargemaakt. Heerlijk eten met attente en vrolijke bediening. Kennis van producten en ingrediënten gecombineerd met wat humor. Als voorgerecht een salade van vis is een echte aanrader. Het hoofdgerecht, een stoofpotje van lam, had iets meer vlees mogen hebben. Een heerlijk gerecht!
Het nagerecht was hemels. de chocoladecakejes nog smeuïg van binnen met een, iets te klein, bolletje overheerlijk ijs.
De presentatie van de gerechten is super te noemen.
Een redelijk drukbezocht kruispunt is zeker niet storend. Zo is er altijd wat te zien.
Hier kom ik zeker terug als ik nog eens in de buurt ben voor een aantal andere gerechten van de kaart.
Noord-holland .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
We hebben heerlijk op het terras gezeten. Lekker druk en goede bediening. Als we in buurt zijn gaan we weker nog een keer langs. Jammer van de prijs van een radler € 3,95.
Goedemiddag Noord Holland, fijn dat u heerlijk gezeten hebt op ons terras. Met de prijs van Radler (bij ons Bavaria malt lemon of wit) is helaas iets mis gegaan. Deze is €2.75 en geen € 3,95. Er is iets mis gegaan met programmeren van onze kassa. Hiervoor mijn excuses. Als u mij een mail stuurt kijk ik graag met u naar een oplossing hiervoor. Jammer wel dat u ons eten met een 5 beoordeeld. Graag tot ziens of tot schrijfs op de mail
met vriendelijke groet,
Moniek krul
Bie de Tantes
Kimberley D.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2015
bie de tantes, een heerlijk terras met gezellige bediening die keihard werkt!
Het eten is prima, je merkt dat er met interesse gekookt wordt.
We missen de bietencarpaccio die hier op de kaart stond, hopelijk komt die snel weer terug. Geulforel en biefstuk gegeten, prijs-kwaliteit zeer goed. Bitterballen zijn het hoogtepunt, net als de huislikeur, heerlijk!
En de rabarber-perenvlaai ook goed!
Patmg .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
In de regio Zuid limburg een van de leukste en prettigste restaurants. Leuke ligging om op een zomerse dag even buiten te zitten eten. Het menu in prima verhouding met de prijs en smakelijk. De "hangop" een aanrader. De bediening is leuk en vriendelijk.
Annemiek B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Grote verrassing! Op de eerste etage is een ouderwetse huiskamer ingericht met 3 tafels voor 8 per
sonen te reserveren. Er wordt heerlijk gekookt volgens" oma's recept met sondagse soep,div. vlees
en grote "drilpudding". Wij waren met 24 personen en alles tegelijk op tafel in ruime porties. Prima!
Alleen moeten er nog wat rugkussens komen op de banken tegen de wand,maar dat is al beloofd.
Gertrude1972 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
Na een wandeling gekozen om hier te lunchen. Gekozen voor uiensoep en mosterdsoep. De uiensoep was erg gezouten en papperig (ik houd van zout eten maar deze was zelfs mij te zout) Daarintegen smaakte de mosterdsoep wel goed. Vriendelijke bediening.
FamMulders .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2014
Heerlijke Limburgse gerechten/specialiteiten. Vooral het Limburgs Tapasplankje is overheerlijk.
Gezelligheid troef. Op een zonnige dag is het hier topdrukte, wie er eens geweest is weet waarom. Vriendelijke mensen, lekker eten mooie locatie.
HettySnel .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2014
Echt een aanrader in deze omgeving! We voelden ons meteen welkom bij Bie de Tantes; zeer vriendelijk ontvangst en gelukkig was er nog plaats voor 2 aan een laatste vrije tafel op het sfeervolle terras. Menukaart bevat gerechten met een Bourgondische insteek die zonder veel poespas maar met veel smaak geserveerd worden. De konijn op Limburgse wijze en salade met vis (Forel uit Mechelen) kunnen we zeer aanbevelen.
Lekker007eten .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2014
Leuke spontane bediening die grapjes maakte over een aantal gerechten. Dit konden wij zeer warderen en was ook erg grappig. We bestelden 2 keer limburgs konijn. Dit hadden wij al eens eerder hier gegeten maar deze keer was het erg taai. We zeiden hier niets over omdat de bediening nog grapte over taai konijn (of was dit soms een hint van hun kant?) Bediening was goed en zorgzaam.