Hense Koeëb

Frans Strouxstraat 38 6039 GK Stramproy Nederland Kaart

Over het restaurant Hense Koeëb

In restaurant Hense Koeëb is de sfeer altijd goed. De vriendelijke bediening serveert in een gezellige ambiance de mooiste Hollandse gerechten. Op de lunchkaart vind je de klassieke uitsmijter, maar ook Balkenbrij… iets met gebakken appeltjes en boerenbrood. Ook voor het diner serveren ze tongstrelende gerechten. De pure en eerlijke ingrediënten laten zich goed combineren met de ambachtelijke handen in de keuken. Catering is ook geen enkel probleem, die wil je er graag bij hebben op je feestje.

Meer informatie over restaurant Hense Koeëb

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Hense Koeëb

• Datum van je bezoek: 20 jan. 2019
Tot nu toe alle bezoeken tot tevredenheid. Echter nu viel het voorgerecht (soep) erg tegen. De knolselderij soep was geen soep maar pap. Ik wilde dit niet zeggen tegen de bediening in het bijzijn van anderen naast ons aan het tafeltje maar dit kan echt niet voor een goed restaurant. Jammer. We hadden ons zo verheugd op een heerlijk avondje.
Bouke S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2019
Een zeer net restaurant waar je rustig kunt eten met een klein of groot gezelschap.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Er was geen ontvangst. ik heb bij de bar gewacht totdat ik iemand te pakken kreeg die ons de tafel aanwees.
het eten was heerlijk en goed verzord.Jammer dat we zo lang moesten wachten op onze gerechten.
Wilhelmien V.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
De actie van Albert Hein was bij het personeel onbekend en niet zichtbaar op de reservering die zij van ons hadden ontvangen, waardoor we voor beide diners hebben moeten betalen. Om ons een beetje tegemoet te komen werd ons een koffie van het huis aangeboden
H.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2018
Wij hebben meermalen heerlijk gegeten, en wensen dat de kwaliteit zo goed zal blijven
Ook de kinderen genoten van hun speciale menu
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Prettige ontvangst en uitermate vriendelijke bediening. Had zelf de verkeerde keuze (gerecht gekozen) gemaakt en directe werd er een alternatief aangeboden.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2018
Eindelijk een fijn restaurant dicht bij huis. We komen graag terug. Draag een gehoorapp. en wil in overleg met U bij een volgende gelegenheid een bepaald plaatje uitzoeken. Nu wat rumoerig voor mij. Tot ziens.
Vriendelijke groet, Els Dijkstra.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
We hebben lekker gegeten voor herhaling vatbaar. Was wel druk en rumoerig waren veel kinderen.
Het was lekker warm binnen misschien te warm.
Margriet P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Lekker eten, prettige bediening en gezellig restaurant
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
prima restaurant aardige medewerkers en sfeervol ingericht eten prima dus zeker aan te raden en om een keer terug te komen
Olav S.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Goede gerechten, qua smaak verrassend en mooi opgemaakt. Bediening was erg vriendelijk en attent. Van buiten zou je het misschien niet verwachten, maar dit restaurant is een aanrader. We komen zeker nog een keer terug.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Wij kozen dit restaurant om, voor wat heet, voor te proeven.
Komende week hebben wij 8, kritische, gasten die een dag bij ons zijn en wij willen met hun daar gaan dineren.
Op een aantal kleine details na zouden de scores eenvoudig hoger kunnen worden.
De terugkoppeling die wij aan de bediening gaven deze dame was zich bewust van onze op-aanmerkingen, en toch hebben wij de reservering voor komende week gedaan.
Mirjam V.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Kleine kaart maar wel heerlijke gerechten w.o mixed grill en scholfilet en een goede witte droge wijn in een gezellige ambiance.
Het personeel was erg vriendelijk.
De koffie/ cappuccino compleet was erg lekker.
Ik kan dit restaurant zeker aanraden.
R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Gezellig ontvangen vriendelijk personeel .wij waren goed tevreden.
voor herhaling vatbaar en zullen het anderen aanbevelen.
goed bereikbaar en ruime parkeerplaats.
Alice V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2018
Eten was lekker. Buiten op het terras gegeten bij 25 graden. Borden waren warm wat zeer goed is om het eten lekker te houden. Vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten op een gezellig terras. Vlotte en vriendelijke bediening..
Leuke persoonlijke babbel van de chef,
J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten met collega's. Eten was heerlijk, buiten was het heerlijk.
Complimenten!
Het is een echte aanrader, ook voor gezinnen met kinderen. Want je zag de kids spelen op een springkussen.
T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. In het begin was het nog rustig. Ook toen het drukker werd was de bediening vlot en was de wachttijd heel kort en de bediening vriendelijk. Ga zo door.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Prima, vriendelijke service. Dank jullie wel! Foutje met de reservering werd hierdoor helemaal goed gemaakt.
Alles was lekker, alleen . . . bij asperges met zalm verwacht ik een mooie moot zalm, en niet van de lapjes gerookte zalm. Dat kan thuis ook als je weinig tijd hebt om te koken. Maar we komen graag terug ????
harry H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer lekker gegeten in een gezellig restaurant; wel een beetje lang op eten moeten wachten, maar de kwaliteit van het eten vergoedde veel.