Hense Koeëb

Frans Strouxstraat 38 6039 GK Stramproy Nederland Kaart

Over het restaurant Hense Koeëb

In restaurant Hense Koeëb is de sfeer altijd goed. De vriendelijke bediening serveert in een gezellige ambiance de mooiste Hollandse gerechten. Op de lunchkaart vind je de klassieke uitsmijter, maar ook Balkenbrij… iets met gebakken appeltjes en boerenbrood. Ook voor het diner serveren ze tongstrelende gerechten. De pure en eerlijke ingrediënten laten zich goed combineren met de ambachtelijke handen in de keuken. Catering is ook geen enkel probleem, die wil je er graag bij hebben op je feestje.

Meer informatie over restaurant Hense Koeëb

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 16:00 - 21:00

• Bar , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Wederom super lekker gegeten. Zeer smaakvol! Zeer vriendelijke bediening.
Carla A.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Temperatuur in het restaurant was fris. Had wat warmer mogen zijn. Verder zeer tevreden.
Gerben B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Vlak voor de grens met België op de provinciale weg tussen Stramproy (NL) en Molenbeersel (BE) vind je dit vrij nieuwe restaurant. Van buiten spreekt het pand niet echt tot de verbeelding, maar binnen is het licht formeel ingericht, met een huiselijke touch. Het bedienend personeel is jong, maar voldoet qua servicegerichtheid aan wat je mag verwachten.
Als voorgerecht bestelden wij de bouillon met oesterzwammen. De soep smaakte goed, maar deze kwam veel meer in de buurt van een rijkelijk gevulde groentesoep. Vooral mijn tafelgenoot had iets minder zwaars besteld als zij dit had geweten.
Voor het hoofdgerecht viel mijn keuze op de tongfilet met gebakken gamba's. De filet was naar mijn smaak misschien net een fractie te ver door gegaard, maar met de roze saus en de heerlijk gekruide gamba's vond ik 'm toch een acht waard.
Het dessert was de chef's keuze en bestond uit een menage à trois. Het geschaafde citroenijs daarbij was ons net iets te zuur.
Eindoordeel: een prima restaurant met een vleugje chique. Hopelijk valt het in de smaak aan weerszijde van de grens.