Hense Koeëb

Frans Strouxstraat 38 6039 GK Stramproy Nederland Kaart

Over het restaurant Hense Koeëb

In restaurant Hense Koeëb is de sfeer altijd goed. De vriendelijke bediening serveert in een gezellige ambiance de mooiste Hollandse gerechten. Op de lunchkaart vind je de klassieke uitsmijter, maar ook Balkenbrij… iets met gebakken appeltjes en boerenbrood. Ook voor het diner serveren ze tongstrelende gerechten. De pure en eerlijke ingrediënten laten zich goed combineren met de ambachtelijke handen in de keuken. Catering is ook geen enkel probleem, die wil je er graag bij hebben op je feestje.

Meer informatie over restaurant Hense Koeëb

Maandag en dinsdag gesloten
Woensdag t/m zaterdag 16:00 - 21:00

Jouw recensie over het restaurant Hense Koeëb

D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wederom heerlijk gegeten op een gezellig terras. Vlotte en vriendelijke bediening..
Leuke persoonlijke babbel van de chef,
J.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2018
Heerlijk buiten gegeten met collega's. Eten was heerlijk, buiten was het heerlijk.
Complimenten!
Het is een echte aanrader, ook voor gezinnen met kinderen. Want je zag de kids spelen op een springkussen.
T.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten voor een eerlijke prijs. In het begin was het nog rustig. Ook toen het drukker werd was de bediening vlot en was de wachttijd heel kort en de bediening vriendelijk. Ga zo door.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Prima, vriendelijke service. Dank jullie wel! Foutje met de reservering werd hierdoor helemaal goed gemaakt.
Alles was lekker, alleen . . . bij asperges met zalm verwacht ik een mooie moot zalm, en niet van de lapjes gerookte zalm. Dat kan thuis ook als je weinig tijd hebt om te koken. Maar we komen graag terug ????
harry H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Zeer lekker gegeten in een gezellig restaurant; wel een beetje lang op eten moeten wachten, maar de kwaliteit van het eten vergoedde veel.
fwvanhulzen .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
een prettig ontvangst, vriendelijk personeelsdame, goed en lekker eten, niet te snelle bediening, rustige omgeving waardoor je ook nog met elkaar kon praten. Goed voor een volgende keer.
succes
relinde J.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
lekker eten, lekkere wijn, vriendelijke service ondanks dat het restaurant helemaal vol zat. Wij gaan zeker nog een keer terug
V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Zeer lekker gegeten tegen een betaalbare prijs in een fijne ambiance. Vriendelijke bediening. Kortom: voor herhaling vatbaar.
H.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
De soep was heerlijk maar de broodjes waren echt niet vers . dit hebben we ook aan gegeven maar werd niets mee gedaan, jammer.
P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
We hebben wederom lekker en rustig kunnen eten in uw gelegenheid. De jongedame die ons bediende was uitermate vriendelijk, behulpzaam en meedenkend. Leuke meid!
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Eten in combinatie met lekkere wijn was zeer goed. Bediening gaf duidelijke uitleg en was zeer vriendelijk! Ga zo door en tot ziens. Paul
harry H.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
genoten van het feestmenu: alles smaakte heerlijk en de prijs was een meevaller!.
Vriendelijke bediening. Is voor herhaling vatbaar.
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Netjes vriendelijk correct bediend, goed heerlijk en kostelijk gegeten. Aan de binnenkant van het restaurant nauwelijks op of aanmerkingen.

Ik zou de buitenkant echter meer laten opvallen, door de gevel wit te kleuren bijvoorbeeld. Het was tamelijk donker en we reden er de eerste keer gewoon voorbij.
Ellen J.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Verrassend; we komen met grote regelmaat voorbij gereden maar nog niet binnen geweest.
Leuke sfeer, lekkere en mooi opgediende gerechten.
We gaan er nog eens terug!
Ellen H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Wij hebben heerlijk gegeten, was erg lekker op smaak. Bediening erg vriendelijk, jammer dat ze niet zo veel kon vertellen over de wijnen. Verder was het heerlijk vertoeven daar. Zal het zeker aanraden bij anderen.
Henk H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Een echte aanrader.perfecte bediening. Waren met 19 personen.chef kok alles goed gecombineerd op smaak. De zaak is sfeervol ingericht. Voldoende parkeergelegenheid. Goede wijn .
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
We vierden een verjaardag met 8 personen. Het was een gezellige avond, goed gezelschap, lekker en voldoende eten, voldoende keuze op de menukaart, lekker wijntje erbij, vriendelijke bediening, gezellige ambiance; wat wil 'n mens nog meer. We zijn zeer tevreden.
Thieu A.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Prima gezellig gegeten met familie
( evt stoel met leningen achter de hand voor zoals in ons geval gat met Parkinson)
Het ziet er mooi uit.
Toos L.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Voorgerecht en Hoofdgerecht heel lekker .
Nagerecht de hangop heel erg weinig.
Cappuccino niet erg warm.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Heel lekker gegeten! Goede bediening, en kwaliteit meer dan goed, ofwel uitstekend! Als voorgerecht geitenkaas en de partner tomatensoep, hoofdgerecht toernedod 300 gram perfect gegaard en mijn partner scampies, als nagerecht het advies van de gastvrouw, aardbeien met creme fraise, peper en overgoten met een anisette. De naam zij we ff kwijt! Al met al zeker een aanrader waarbij de kwaliteit zeker in goede verhouding staat tot de geleverde prestatie en prijs!