Henry's American Diner

Vrijdag 11:30 - 21:00
Zaterdag 11:30 - 22:00
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Wat hebben we hier een heerlijke maaltijd gehad. Zoete spareribs nee niet van die aangebakken ketjap dingen, maar heerlijk van het bot afvallende ribs met een bruine 'suiker' kaneel appel en dan heel erg lekker smaak. Verder hadden we een tripel cheese burger. Als je kaas zegt dan proef je ook echt lekker kaas met een kleine hit van bbq saus. De hamburgers zelf gemaakt. Niet te dik en heerlijk sappig. En tot slot een ruime keuze uit Twents bier naast heel veel anderen. Was gewoon genieten in deze brasserie / café.
Bob K.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
We hebben hier zojuist gegeten vanwege de goede beoordeling op Iens.nl. En het was heerlijk. Malse kipsaté, spareribs die van het bot vallen. Tel daarbij het vriendelijke personeel eenvoudige maar schone inrichting bij op en je hebt een prima eetcafé dat ik iedereen zou aanraden.
Geagezellig .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Heerlijk eten in een ontspannen sfeer. Leuke bediening en meedenken met de klant. De sate was heerlijk mals en absoluut niet droog. Enige minpuntje was de salade op het bord. Beetje simpel en zonder dressing.
Maar verder erg lekker gegeten en gaan zeker nog eens heen.... ben benieuwd naar de spare-ribs!
Heleen D.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Een aantal maanden terug hebben wij hier een afstudeerfeestje gehouden. Met soep, stamppotbuffet en ijsbuffet. Het was in een woord geweldig! Het eten was dik in orde. Alle 40 gasten hebben gesmuld van het eten en de gezelligheid. Goed vonden wij dat het vlees apart werd opgesteld zodat ook de vegetariërs zonder zorgen hun gang konden gaan. De ijsbombes met vuurwerk waren het knalstuk van de avond! Henri heeft zeker aan een geslaagde studieafronding bijgedragen....