Hennequin & To

Ferdinand Bolstraat 26 1072 LH Amsterdam Nederland Kaart
31-208462188

Over het restaurant Hennequin & To

Iets te vieren ? Trek hier dan een lekkere fles champagne open en geniet van de warme sfeer in de Pijp van Amsterdam. Een ander drankje bestellen kan natuurlijk ook. Helemaal into een chique feeststemming? Vraag dan naar verse oesters; het beste hapje om de champagne goed tot zijn recht te laten komen. En als je nog langer wilt genieten van luxe en culinaire verwennerij, blijf je eten in het gezellige restaurant. Zeker weten dat je na afloop voldaan naar huis gaat!

Glas champagne

9,1

Jouw recensie over het restaurant Hennequin & To

Annemieke Z.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Top! En gezellig jong team.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Eerste keer daar gegeten, Wij hebben inmiddels ruimer ervaring met restaurants van dit formaat.
Het diner werd keurig opgediend op een voorverwarmde plank, Netjes opgemaakt, en goed van temperatuur.
De smaak waren we het beide over eens zeer verrassend.
Wat opviel de directe reactie op onze vragen per e-mail en de herkenning bij binnen komst o leuk ik heb u gemaild aldus een van de eigenaren.
Kortom prima restaurant voor zowel privé als zakelijk .
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Mooie tent met zeer gastvrij ontvangst. Heel vriendelijk ook naar kinderen toe. Echt leuke kaart! Wel wat lang wachten soms maar dat is het enige minpuntje. Kikkerbillen helaas op, salade niet heel bijzonder. Zwezerik daarentegen top!
Park P.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Wat een top tent. Heerlijk gegeten leuke bediening! Hier gaan wij vaker terugkomen.

Als amuse kregen wij een tartaar van oester, dat was echt zo lekker.
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Enthousiaste eigenaren en medewerkers, vriendelijk en ontspannen. Eten van hoge kwaliteit.
Enige kritiek. Hele kleine kaart. Of enkele gerechten buiten de kaart of de kaart meer wisselen
Laurien V.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2017
Leuke tent.
Anne K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Het eten was niet heel goed. De voorgerechten misten smaak, maar de hoofdgerechten waren juist erg zout. Geen bijzondere combinaties. De wijnen waren ook redelijk, maar niet bijzonder. Bediening was vriendelijk en ondanks dat het een heel kleine keuken is met twee mensen er in, hoefden we niet lang te wachten op de gerechten. Al met al prima, maar niet geweldig.
Sabina R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Top, ik kom zeker terug!
Alco R.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Wat een fijne plek.
Afgelopen zaterdag wezen eten met 7 personen, iedereen was erg enthousiast met dit, voor ons, nieuwe restaurant. Kalfszwezerik en kikkerbillen waren heerlijk, salade was in orde en de zalm met rode biet verassend maar mooie combi. De eend als hoofd was goed alleen de combinatie met de noodles was niet heel speciaal. Hertenbiefstuk was goed gebraden en verfijnd van smaak. De grote uitschieter was de vegetarische ravioli, deze was zo lekker dat we deze nog 1 x als supplement hebben besteld om te delen. Wat vaak te wensen overlaat in Amsterdam was hier wel in orde. Akoestiek was goed, ook al zat de zaak vol, we konden elkaar goed verstaan, wellicht waren we zelf wat luid maar dat terzijde. Geen etenslucht in de zaak, goede ventilatie en laatst but not least, fijne bediening, niet opdringerig of wanna be funny en bijdehand. Zeker niet arrogant. Al met al een zeer geslaagde avond, we komen hier met zekerheid snel weer terug!
Kay M.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten, vooraf bieten salade daarna de uitstekend bereid herten biefstuk met de chocolade dessert als afsluiter, heerlijk bij passend wijnen, relaxte sfeer met een correct maar heel vriendelijk bediening, bleek de jonge eigenaren zelf te zijn, absoluut aanrader
Ingeborg S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Overheerlijk gegeten! De kwaliteit van de gerechten is hoog, de bijpassende wijnen zijn erg goed! Vriendelijk personeel, leuke uitleg over de wijnen. Heel aardig dat we ter ere van ons 13-jarig huwelijk nog bloemen op tafel/mee hebben gekregen. Wij komen zeker terug!
Floor J.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk eten, goede sfeer en geweldige aankleding, maar het personeel maakt de avond compleet. Een echte aanrader, ik kom sowieso terug!!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Wij waren niet onder de indruk van het eten. Wittebonen 'prut' waar de zeewolf in verdween zag er niet alleen niet appetijtelijk uit, maar smaakte ook niet geweldig. Personeel super vriendelijk overigens.
Leonie V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zeer vriendelijk personeel, goede balans tussen behulpzaamheid/gezelligheid en je je gang laten gaan. Lekker eten en lekkere wijn!
Hans M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Goed eten. Leuke jonge eigenaren.
Lindy B.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Verfijnde gerechten met liefde bereid! Het personeel heeft verstand van zaken en zorgt ervoor dat je naast lekker eten, onder het genot van de beste wijnen en/of champagne, echt een avond uit bent.
Madhulika S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Met een gezelschap van 4 wezen eten bij Hennquin obv de goede recensies en de look&feel. Complimenten over de inrichting!
Ondanks voldoende personeel in de bediening, leek het in de keuken een fiasco. Na 1,5 uur te hebben gewacht op ons hoofdgerecht, hebben we gevraagd waarom het zolang duurde. Het antwoord: onderbezetting in de keuken. Als klant is dit niet een valide reden - zeg dan vooraf dat het wat langer kan duren dan normaal en zet een extra mandje brood op tafel oid. Na deze reden werd aangeboden een drankje van het huis aan te bieden. Dat was attent. Daarnaast hebben we gevraagd of we als side dish wat frieten erbij konden krijgen, maar helaas de aardappelen waren op..?! Bij het uitserveren van het hoofdrecht mochten we heel dankbaar zijn dat men toch 1 aardappel had kunnen vinden voor als side dish. Drie van ons hadden de zeewolf besteld en een het hertenbiefstuk, van de 3 visgerechten varieerde de grote van de vis (een kreeg een normale porie, de ander een medium stuk vis en nog een ander een klein hapje vis, allemaal hetzelfde gerecht), ook hierbij navraag gedaan, wat bleek, het ging op gewicht. Maar alle drie de stukken vis waren even dik.. Het is erg jammer dat de onderbezetting van de keuken zo duidelijk is overgekomen bij de klanten, dit kan niet de bedoeling zijn.
Nik K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten , elke keer overigens als ik hier kom. Geluk ook gisteren dat de nieuwe kaart inging. Wijn arrangement is een aanrader. De heren en dame hebben uitstekende productkennis en als het niet te druk is komt de chef uitleggen bij bepaalde gerechten waarom hij juist daarvoor heeft gekozen . Ik hou ervan je ziet mij deze maand nog terug.
Nik K.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Heerlijk gegeten , elke keer trouwens. De dame en heren hebben een uitstekende product kennis. En als het rustig is komt de chef ook aan tafel uitleggen waarom hij voor bepaalde ingrediënten gekozen heeft. De wijn arrangement is een aanrader deze laten zich perfect combineren met de gerechten , zoals het hoort. Mij zie je deze maand nog terug voor de nieuwe kaart.
Armand H.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Hele leuke avond gehad bij Hennequin & To! Goed menu, geweldige service en gezellige inrichting! Aanrader!