Hennequin & To

Ferdinand Bolstraat 26 1072 LH Amsterdam Nederland Kaart
31-208462188
De familie van Pascal Hennequin maakt al jaren champagne en deze sprankelende wijnen vind je in hun bar en restaurant op de Ferdinand Bolstraat. Pascal is meer van de wijnen en het eten en zijn zwager Toby is geboren voor het gastheerschap. Bij Hennequin & To kun je neerploffen in de leren kuipstoelen of lekker aan de bar hangen en jezelf trakteren op klassieke Franse gerechten met hier en daar een Oosterse twist. Ook voor grotere groepen is Hennequin & To een ideale spot. Zowel om te dineren of om te borrelen in de bar beneden.

Over het restaurant Hennequin & To

Iets te vieren ? Trek hier dan een lekkere fles champagne open en geniet van de warme sfeer in de Pijp van Amsterdam. Een ander drankje bestellen kan natuurlijk ook. Helemaal into een chique feeststemming? Vraag dan naar verse oesters; het beste hapje om de champagne goed tot zijn recht te laten komen. En als je nog langer wilt genieten van luxe en culinaire verwennerij, blijf je eten in het gezellige restaurant. Zeker weten dat je na afloop voldaan naar huis gaat!

Glas champagne

9,2

Jouw recensie over het restaurant Hennequin & To

Nadia V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Superleuke sfeer, leuke kaart, capabele en enthousiaste bediening. Het eten was verrukkelijk en bijpassende wijnen zeer smaakvol.
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Goed eten, verrassende spijs-wijn combinaties, eerlijke en enthousiaste service.
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Zeer goed gegeten en bijzondere wijn pairing bij de gerechten. Oesters vooraf waren ook smakelijk. We zaten wat dicht op onze buren, de inrichting kwam op mij wat krapjes over. Al werd dat geheel goed gemaakt door het enthousiasme van bediening/sommelier in opleiding.
Patrick H.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Goede prijs/kwaliteit verhouding, mooie gerechten en enthousiast oprecht geïnteresseerde bediening.
V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Lekker gegeten, vlotte bediening, was erg rustig op de zondagavond; wat ikzelf niet altijd even gezellig vind. De champagne van het huis, is echt top trouwens;)
Cathelijn D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Het eten was heerlijk en werd snel geserveerd en de sfeer/inrichting was geweldig! De bediening was zeer vriendelijk en gaf goede wijntips. Prijs-kwaliteit verhouding was goed.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben hier heerlijk gegeten.. niet alleen het eten was goed, ook de bediening was goed. Al met al zeker een plek waar we terug willen komen
Dennis L.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Afgelopen vrijdag hier geweest, sfeervolle zaak. Medewerkers zijn erg enthousiast en nemen alle tijd voor je. Gerechten waren smaakvol en mooi geserveerd. Wijnkaart vriendelijk geprijsd, wij komen hier zeker terug
Renee V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke en snelle bediening
Eveline B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijke kaart, super gegeten, gezellige sfeer en uitstekende (vrolijke&geinteresseerde) bediening!
Arnoud D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Zeer de moeite waard. Ik had voor het bezoek al uitgebreid naar de menu kaart op de site zitten kijken. Vooraf de kalfszwezerik (met oesterzwammen en witlof) genomen, buitengewoon smakelijk. Bouillabaisse met champagneschuim eveneens een success. Kaasplankje na met port om het af te maken. Goede bediening, prettige sfeer. Wijnkeus eveneens prima en tenslotte overall een goede prijs / kwaliteit verhouding.
Joop P.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Heerlijk gegeten met uitstekende bijpassende wijnen. Vriendelijke en deskundige bediening. En ja verrukkelijk oesters met champagne!
Nielske W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2018
Het was leuk om enthousiast en persoonlijk ontvangen te worden door de eigenaar die zelf ook hard aan het werk is de hele avond. Zijn eerlijke openhartige enthousiasme sloeg op ons over.
Roderick R.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Prijs kwaliteit de beste van Amsterdam. Super ervaring bij een van de meest gastvrije restaurants in Amsterdam met een zeer gevarieerde kaart!
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Op tweede kerstdag heerlijk vegetarisch 5 gangen menu gegeten. Attente en vriendelijke bediening. Het wijnarrangement was erg bijzonder en gevarieerd. Klein minpuntje; in het dessert was reuzel verwerkt, niet geschikt voor vegetariërs helaas.
Hoi Marloes,

Onze welgemeende excuses, dit had natuurlijk nooit mogen gebeuren!!
Graag nodigen wij u in het nieuwe jaar uit om nog een keer te genieten van onze menukaart waarbij wij u kunnen garanderen dat u volledig vegetarische gerechten voorgeschoteld krijgt.

We horen graag van u,

Met vriendelijke groet,

Team Hennequin & To
ReneTeuwen .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Super goed en gezellig kerstdiner gehad. Gewoon een aanrader. De bediening erg goed, los en spontaan. Het eten gewoon perfect
remke M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk kerstmenu, champagne en wijnen. Lokatie, sfeer zijn erg fijn en bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Absolute aanrader! Remke Moraal
Marianne R.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
We hadden het kerstmenu (kerstavond). Erg lekker. Moesten één keer wachten op de soep, dat duurde te lang, verder erg leuk en lekker gegeten. Het was wat duur, maar dat is logisch met een kerstmenu. We gaan zeker een keer terug!
Ghislaine V.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Heerlijk eten, mooie presentatie, gezellige ambiance, geweldig leuke en gezellige service. Wij gaan zeker terug!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
Prima eten, alleen gebrek aan koolhydraten en daardoor kleine porties. Goede service mooi ingericht. Prima drankjes/gin tonic