Hendrix

• Af te huren , Terras
Duur
Dennis S.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Typisch weer zo'n bullshit tent. Ben hier gaan lunchen en ik had een broodje chicken advocado sandwich die zo karig belegd was. Ze hadden dit broodje beter broodje ijsbergsla kunnen noemen want de stukken kip en advocado waren zoooo karig dat ik me afvroeg hoe je dit een broodje kip kunt noemen?!?en er dan 8 euro voor durft te vragen. bespottelijk. patat was vers en lekker maar goed dat is geen kunst. locatie en decor niks op aan te merken. dames van de bediening ook ruim voldoende. Hier moet je heen voor bakkie koffie of een drankje maar de menukaart mogen ze bij zich houden.
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Vandaag wezen lunchen bij Hendrix. Ik kom hier regelmatig om te borrelen. Het eten is echt goed. Alleen de bediening is niet oplettend. Als je als jongen achter de bar staat hoor je overzicht te hebben in de zaak en niet alleen bezig zijn met een blonde dame aan de bar en kopjes droog te maken. In die twee uur dat wij daar hebben gezeten is hij geen 1 keer achter de bar gekomen. Sorry, 1 keer om de zwerver van het bankje te schoppen buiten. Dat zagen ze dan weer wel. Z'n vrouwelijke collega vond het belangrijker om de tafels 2 keer schoon te maken ipv haar gasten in de gaten te houden. We moesten zelf maar het bestek uit de keuken halen omdat ze dit vergeten waren. Ook dit wordt onopgemerkt gebleven. Na het eten duurde het zeker 15 min voordat we eindelijk koffie konden bestellen. We wilde nog een bakkie bestellen maar zijn uiteindelijk maar weg gegaan. Zonde van zo'n mooie zaak. Er wordt ook niet aan actieve verkoop gedaan. Ben benieuwd hoe de baas dat vindt.
Marijkedijkstra .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Lekkere truffel burger gegeten hier! Ze hebben hier ook een perfecte huiswijn voor maar 18,50 de fles... Top! Mij vriend had de biefstuk is die was ook heerlijk… De bediening was vriendelijk en snel en de zaak ziet er netjes uit. Een leuke avond gehad.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Met z'n tweeën lekkere Weizen van de tap gedronken en een heerlijke hamburger gegeten. Prima kaart en prettige bediening. Perfect voor een avondje met eten in de kroeg.
Tasted-BY-Frank .
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Wij hebben hier vrijdagavond wat gegeten. NIet te gecompliceerd en daar voldoet men hier perfect aan. Een prime burgen en kip met ruim en vooraf brood met wat dip voldoen meer dan goed. Ook een lekker glas wijn erbij. De bediening was rustig en terughoudend, maar duidelijk aanwezig voor de momenten dat het er toe deed. De mix is prima als je achterin zit, je hoort het geroezemoes, maar hebt er geen last van. Zeker een aanrader
LMH .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2015
Leuke ambiance. Vriendelijke bediening. Maar 4.50eu durven vragen voor een kleine, uitgedroogde plak bananencake kan dat niet goed maken. Helaas kon de bediening niet een creatieve oplossing voor ons bedenken. Dit is de 2e x in 3 maanden dat we er iets van gezegd hebben. Helaas geen verbetering en komen hier niet meer terug. Jammer dat Hendrix meer maar euro's kijkt dan naar service.
Madiwi .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Lunch is favoriet in het weekend! Altijd op zoek naar een nieuwe plek, dus toen ik een tijdje terug in het Parool een stukje las over Hendrix, wilde ik daar eens naar toe. Hij prijkt prachtig en groots op de muur, waar ik een mooi uitzicht op had.
Wat opviel was dat het er niet behaaglijk was zelfs eerder koud. Dat bleek een thema bij Hendrix. Alles wat we er hebben gegeten was heerlijk, de bediening allervriendelijkst. Maar de cappuccino was lauw, een heerlijk glas rode wijn(Corvina) werd gebracht in een kletsnat omgespoeld koud glas. Ik houd niet van te warm geserveerde rode wijn maar dit was echt te koud! Eenmaal overgegoten in een droog, niet koud glas werd de smaak al beter. Ze bewaren de wijn in een klimaatkast, prima maar geen enkele wijn serveer je in een kletsnat koud glas. De fantastische burger smaakte heel erg goed, precies goed gebakken etc. Maar ook deze was lauw. Misschien kwam het door de ,temperatuur in de gelegenheid zelf? Ik ga nog eens terug bij warmer weer.
Imke0 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Erg leuk een hapje gegeten bij Hendrix. Een fijne sfeer, een mix tussen borrelde mensen en mensen die ontspannen een hapje doen. Een erg enthousiaste bediening die erg servicegericht is. Zou menig Amsterdams eetcafe nog een voorbeeld aan kunnen nemen. De burger kent een erg goede prijs kwaliteitsverhouding. Wij komen hier zeker nog een keer terug. Een erg prettige sfeer, en niet per se een tent die weer probeert mega hip te zijn.
Jvdgaag12 .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Hele leuke sfeervolle zaak. Wij kwamen voor een snel hapje. De burger met okinomi saus en een hotdog van Brandt & Levie. Beiden waren heerlijk. Enige aanmerking, het brioche brood is wat aan de droge kant. Service is vriendelijk en leuk, tent ziet er fantastisch uit!
Steffi H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
De sfeer bij Hendrix is heerlijk relaxt en informeel. Wij hadden het geluk om op een mooie zomeravond neer te strijken op het terras dat dit zelfde gevoel uitstraalt. Goede wijnen en originele drankjes genoeg om je een hele avond te vermaken. Maar dan de verrassing: je denkt een aantal hapjes te bestellen en vervolgens krijg je prachtige kleine gerechten voor je neus met de meest geweldige smaken! Het personeel heeft een goede balans tussen professioneel, attent en gezellig. Wij gingen (na heel wat uren op het terras te hebben gezeten) helemaal gelukkig naar huis na deze Hendrix experience!
Annemieke V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Wij hebben afgelopen zaterdag heerlijk zitten borrelen en uiteindelijk ook een hapje gegeten. Wat een gezellige parel in Amsterdam is dit!
Ook de koffie en sap zondagochtend waren heerlijk. Bedankt voor de goede service en gezellige avond. Als we in de buurt zijn komen we zeker terug.

Groeten uit Veenendaal
Bedep T.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
The previous restaurant which was located here for ages was called Louter which was known for the great staff and simple and tasty food for a decent price.
Been to Hendrix a couple of times now.. and it just doesn't do it for me.. the interior misses a wow-factor.. it;s too dark and the prices are way to high for what you get.
It really is a shame.. because it used to be one of my go-to places and now on the look out for new ones..
An M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Onderweg naar huis vanaf de Canal Parade belandden we hier om nog een hapje te eten. We hadden eetcafé-niveau verwacht maar het was absoluut beter dan dat! Bijzondere biertjes en het eten was heerlijk. De flank steak met chimichurry en gegrilde groenten was top, en ook de fish & chips was prima. Bediening prettig informeel en snel. Eén verbeterpuntje: een prullenbakje óp het (dames)toilet i.p.v. erbuiten is wel op z'n plek en ook iets hygiënischer.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2015
Als ik wil lunchen loop ik normaal gesproken in de richting van het centrum, de Jordaan of Oud-Zuid. Gezien de verwachte drukte tijdens de Gay Pride besloot ik maar eens de andere kant op te lopen. En daar, nog geen honderd meter buiten mijn gebruikelijke territorium, lag Hendrix. Het terras buiten was al vol dus maar naar binnen. Onder het toeziend oog van Jimi (want daar is het eetcafé naar vernoemd) bestelde ik een muntthee, de edamamesoep met feta en mint en de hotdog met zwartebonensalsa, koriander en sjalot. Beide gerechten waren verrukkelijk: licht en fris. De prijzen zijn zeer betaalbaar en de service is uitstekend. Toch maar eens vaker de verkeerde kant oplopen.
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2015
ontzettend aardige bediening! mooi terras. kende het al jaren onder de andere naam. nu heerlijk binnen gezeten op het bankje aan de voorkant en eigenlijk wilden we daar niet meer weg. hadden zin in iets met een portie sla of groenten en dat kan niet bij hendrix. heeft wel
lekkere bites op de kaart staan. kom hier zeker terug voor borrel/bites.
Frenkie_eet .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2015
In de plaats gekomen voor Cafe Louter, ik ben helemaal fan van het broodje met angus steak. mooi rood gebakken en lekker saus. Helemaal goed. Nog geen avond eten gehad maar dat zal ik snel gaan doen. bediening is aardig en snel. Smiddags zit je heerlijk in de zon, enige minpunt is dat de tafels ontzetten wiebelen vandaar de 7 voor decor. Binnen ziet het er overigens gelikt uit. Nieuwe aanwinst voor west!
SandraN .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2015
Ik kende het onder Louter dus was benieuwd hoe het nu was geworden. 2 keer geweest en beide keren lang moeten wachten op mijn bestelling. Lekkere kleine hapjes, maar niet meer de mogelijkheid om er echt een avondmaaltijd te eten wat juist bij Louter erg lekker was. Bediening kan dus beter wat mij betreft.