Hendriks huiskamer

23-A Eendrachtstraat 3134 GJ Vlaardingen Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hendriks huiskamer

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

• Af te huren
RubenBurggraaff .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Ome Hendrik,

Altijd prettig bij u. Als of ik weer eens op visite ben bij mijn opa!
Heerlijke 'simpele' maaltijden van vroeger. Soms heeft u zelfs balkenbrij!! Hahaha.
Mooie man. 'Restaurant' ligt wat voorbij de bar waar stamgasten zich settelen.
Rustig, sfeervol, ouderwets en vertrouwd. Voelt altijd heel goed daar te zijn. Goed eten, nix culinairs maar eerlijk. Klant is koning zonder zich verheven te voelen ;-) Binnenkort maar weer eens langs gaan...
Willyb-vld .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2013
wat een geweldig restaurantje, de aankleding allemaal ouderwetse potjes, pannetjes, porselein en schilderijen.
de ontvangst door het personeel is ook super je voelt je gelijk thuis.
het eten was heerlijk, dit heb je nergens anders in vlaardingen, draadjesvlees echt super klaargemaakt met stoofpeertjes en witlof en gebakken aardappelen.
niks geen gehaast gewoon lekker rustig aan.
wij gaan hier zeker nog eens terug om de andere dingen die op de kaart staan eens uit te proberen.
Sasjah .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Wat een ontzettend leuk restaurantje.
Wij hoorden van dit bestaan en hebben er afgelopen week gegeten.
Als vooraf hadden wij pittige garnalen en gebakken mosselen, echt heerlijk! Hoofd gerecht draadjesvlees en schnitzel, daarbij 3 soorten echt verse groenten en goed gebakken aardappels...stoofperen en de heerlijkste appelmoes die ik ooit heb gegeten!
De entourage is heel knus, slechts 5 tafels in een grootmoederstijd sfeer...de fijne muziek op de achtergrond...bediening heel gezellig! De prijs is zeer redelijk!
Al met al een leuke avond gehad en ik heb mijn vrienden hierover verteld..Binnenkort zeker nog een keer naar Hendrik!!

Mwvanvliet .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2013
Heerlijk gegeten in dit super knusse restaurantje. Draadjesvlees in overvloed, lekkere groentes en aardappeltjes... Zelfgemaakte appelmoes, bitterkoekjes pudding... Absoluut niets te klagen. En alles kan daar, niets is te gek.
Je kunt er niet met pin betalen, maar dat past ook eigenlijk niet in de entourage.
Een aanrader om er eens te gaan eten! Ik ga zeker binnenkort een keer terug :-)