Hendrik van Maurick

Maurick 3 5261 NA Vught Nederland Kaart
31-732048028

Over het restaurant Hendrik van Maurick

Sprookjes bestaan wel

Verscholen in de natuur op een eilandje in rivier de Dommel. Daar staat ineens een verbluffend kasteel compleet met ophaalbrug, hoog prijkende torens en rood-witte luiken. De stijlvolle inrichting, met een moderne knipoog, past uitstekend bij de indrukwekkende kaart. Met kerst of voor een bruiloft is dit tevens een waar genoegen. Waan je in een sprookje!

Glas champagne

Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Janclemens .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Sinds enige tijd weer eens terug op de vertrouwde stek Hendrik van Maurick. Na een ontvangst waaruit herkenning warm werd geventileerd konden we plaatsnemen op ons favoriete plekje nabij de haard waarna meteen gevraagd werd naar onze aperitief wens. Een heerlijk aperitief op basis van champagne was ons deel, maar de niet alcohol drinkende Bob werd getrakteerd op een heerlijk drankje op basis van rozen. Mooi in dezelfde kleur als de overige gasten uit het gezelschap.
En zoals we al hadden bedacht werden de amuses weer ruimschoots geserveerd, een aanrader als opmaat voor een heerlijk diner. Wat moeten we daarover nog toevoegen. De chef maakt zijn eigen omschrijving iedere keer weer waar. Prachtige en smaakvolle creaties uit de wereldkeuken. Dit keer met een vleugje Sri Lanka in het hoofdgerecht. Desgevraagd gaf de chef toe weer nieuwe inspiratie opgedaan te hebben in dit mooie land. Het blijft verrassend, met uitzondering van de kwaliteit en sfeer in dit restaurant, die is aardig standvastig.
De presentatie is ongedwongen en met kennis van zaken, maar reken maar dat er achter de schermen in de keuken kunstenaars serieus aan het werk zijn. Wij komen snel weer.
Janclemens .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Dit is intussen ons favoriete restaurant, in de eerste plaats om de heerlijke gerechten: fantasievol en overheerlijk. Daarnaast om de lekkere wijnen, het vriendelijke personeel en de fijne en gezellige entourage.
Alex J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in jullie restaurant. Alles was top! We werden bij binnenkomst gastvrij ontvangen en de service van de medewerkers in het restaurant was zeer professioneel! De presentatie van de borden zag er geweldig uit! Wij komen zeker nog eens terug!
Rick C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gedineerd bij Hendrik van Maurick. Niek en zijn team weten iedere keer weer opnieuw mooie kunstwerkjes op tafel te toveren die niet alleen schitterend uitzien, maar ook heerlijk smaken. Sander serveert er vervolgens een perfect passende wijn bij met goed gedoseerde uitleg en royale glazen.
Het was wederom perfect.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat een pareltje dit restaurant! Een prachtige locatie verscholen in de natuur, gastvrij ontvangst, ongedwongen sfeer en mooi restaurant. De gerechten zijn een genot: origineel en verrassend met aandacht voor details. Om te genieten is dit de goede plek. Een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Gisterenavond Overheerlijk gegeten met familie bij Hendrik van Maurick .
personeel zeer vriendelijk .
Uitstekende Kok.

Was een geslaagd avondje
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gedineerd met familie .Het zag er zoals binnen en buiten prachtig uit .
En komen er zeker op terug .
Alles was TOP..
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten met Familie .
Alles was Top.
Zoals binnen en buiten alles is geldig mooi .
Komen zeker hier nog een terug .
Max W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten op een zeer sfeervolle locatie bij Kasteel Maurick. Gastvrij onvangst met een gezellige tafel bij de openhaard. Ossenhaas was heerlijk, een echte aanrader!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Mijn vorige review van Hendrik van Maurick zegt al genoeg, dus houd ik het nu kort: heerlijk en verrassend eten, buitengewoon gastvrije chef de cuisine, fijnste restaurant in de regio.
ritabell .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Wij hebben de 3 gangen menu besteld voor €39.50. Personaal was alleen maar bezig met up-selling. Gerechten waren smakeloos en wij hebben meer dan 90 minuten gewacht op onze voorgerecht. Wij zullen hier nooit meer terug komen.
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten bij Kasteel Maurick, gerechten erg mooi gepresenteerd en heel smaakvol. Verrassende amuses, de lolly van bloemkool met gebrande mosterd was heel bijzonder. Leuke vlotte bediening en sfeervol ingericht! Een aanrader!
Geert D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
We komen hier zeker terug, superlekker. Alleen jammer dat de wachttijden zo lang zijn.
Sander P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Heerlijk gegeten, een ware sensatie voor t oog n tong n top bediening !!
Ik heb slechts een verbeter punt; Qua privacy zou ik de tafeltjes iets verder uit elkaar zetten
judith T.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2017
Het eten is voortreffelijk, sfeer is ook erg goed. Bijzonder om in een kasteel te dineren. Bediening was goed.
Steven N.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Simply excellent!
Roel H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Verrassene gerechten van hoge kwaliteit.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
verfijnd en lekker eten. prima ambiance. zeer goede bediening, met name de twee sommeliers, erg kundig.