Hendrik van Maurick

Maurick 3 5261 NA Vught Nederland Kaart
31-732048028

Over het restaurant Hendrik van Maurick

Sprookjes bestaan wel

Verscholen in de natuur op een eilandje in rivier de Dommel. Daar staat ineens een verbluffend kasteel compleet met ophaalbrug, hoog prijkende torens en rood-witte luiken. De stijlvolle inrichting, met een moderne knipoog, past uitstekend bij de indrukwekkende kaart. Met kerst of voor een bruiloft is dit tevens een waar genoegen. Waan je in een sprookje!

Glas champagne

9,6

Jouw recensie over het restaurant Hendrik van Maurick

Hans V.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2017
een voortreffelijke lunch, heerlijke amuses, gevolgd door spannende gerechten. Top de 10 bereidingen van wortel. Zeer vriendelijke ontvangst.
Koldo V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Prettige bediening, prachtig opgemaakte gerechten en heerlijk gegeten.
Ilse M.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Vandaag gegeten bij chef-kok en eigenaar Niek van Lieverloo aan de chefs table! Wat een eer was dat. We zijn verrast met een aantal geweldige gerechten. Het was een super avond.
Ina B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Topavond gehad aan de chef's table. Extra genoten doordat we hebben gezien dat een enorme hoeveelheid liefde en toewijding in het eten wordt gestopt. En dat proef je!
Dick M.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijk gegeten, lekkere wijn, fijne sfeer en goede bediening. Temperatuur binnen was iets te laag. Verder perfect.
Piet-Hein K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Heerlijk gegeten, leuk dat de enthousiaste chef-kok ook even wat over de gerechtjes komt vertellen, vriendelijke bediening, zeer gastvrij. Aangename muziek op de achtergrond. Je denkt, omdat het Kasteel Maurick is, dat het te hoogdrempelig is maar dit is zeker niet het geval iedereen mag en kan zich hier rustig thuis voelen en genieten. Wij hebben dat zeker gedaan en komen graag terug!
Inez M.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Mooie gerechten, uitstekend klaargemaakt. Wij kozen voor de ossenhaas met brisket. Zeer mals en mooi opgediend. De sommelier houdt naast de gangbare wijnkaart nog wat andere flessen. Daar kon je ook een uitstekende keuze uit maken. Klein minpuntje is dat ook hier wordt gekozen voor aparte betaling voor groente. Bij de gerechten is wel wat garnering, maar niet in die mate dat wij groente willen. Ambiance is sfeervol en rustig. Hier ga je heen voor een goed gesprek met je partner of vrienden.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Wederom een culinaire verrassing. Elk gerecht van deze voortreffelijke lunch een ware smaakbeleving. En precies naar de wensen van mijn gast aangepast... perfect!
Edwin B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk bijzonder gegeten in een prachtige locatie. Top
Janclemens .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Sinds enige tijd weer eens terug op de vertrouwde stek Hendrik van Maurick. Na een ontvangst waaruit herkenning warm werd geventileerd konden we plaatsnemen op ons favoriete plekje nabij de haard waarna meteen gevraagd werd naar onze aperitief wens. Een heerlijk aperitief op basis van champagne was ons deel, maar de niet alcohol drinkende Bob werd getrakteerd op een heerlijk drankje op basis van rozen. Mooi in dezelfde kleur als de overige gasten uit het gezelschap.
En zoals we al hadden bedacht werden de amuses weer ruimschoots geserveerd, een aanrader als opmaat voor een heerlijk diner. Wat moeten we daarover nog toevoegen. De chef maakt zijn eigen omschrijving iedere keer weer waar. Prachtige en smaakvolle creaties uit de wereldkeuken. Dit keer met een vleugje Sri Lanka in het hoofdgerecht. Desgevraagd gaf de chef toe weer nieuwe inspiratie opgedaan te hebben in dit mooie land. Het blijft verrassend, met uitzondering van de kwaliteit en sfeer in dit restaurant, die is aardig standvastig.
De presentatie is ongedwongen en met kennis van zaken, maar reken maar dat er achter de schermen in de keuken kunstenaars serieus aan het werk zijn. Wij komen snel weer.
Janclemens .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Guido S.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Dit is intussen ons favoriete restaurant, in de eerste plaats om de heerlijke gerechten: fantasievol en overheerlijk. Daarnaast om de lekkere wijnen, het vriendelijke personeel en de fijne en gezellige entourage.
Alex J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Wij hebben heerlijk gegeten in jullie restaurant. Alles was top! We werden bij binnenkomst gastvrij ontvangen en de service van de medewerkers in het restaurant was zeer professioneel! De presentatie van de borden zag er geweldig uit! Wij komen zeker nog eens terug!
Rick C.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gedineerd bij Hendrik van Maurick. Niek en zijn team weten iedere keer weer opnieuw mooie kunstwerkjes op tafel te toveren die niet alleen schitterend uitzien, maar ook heerlijk smaken. Sander serveert er vervolgens een perfect passende wijn bij met goed gedoseerde uitleg en royale glazen.
Het was wederom perfect.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Wat een pareltje dit restaurant! Een prachtige locatie verscholen in de natuur, gastvrij ontvangst, ongedwongen sfeer en mooi restaurant. De gerechten zijn een genot: origineel en verrassend met aandacht voor details. Om te genieten is dit de goede plek. Een echte aanrader.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Gisterenavond Overheerlijk gegeten met familie bij Hendrik van Maurick .
personeel zeer vriendelijk .
Uitstekende Kok.

Was een geslaagd avondje
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Heerlijk gegeten met Familie .
Alles was Top.
Zoals binnen en buiten alles is geldig mooi .
Komen zeker hier nog een terug .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2017
Wij hebben hier heerlijk gedineerd met familie .Het zag er zoals binnen en buiten prachtig uit .
En komen er zeker op terug .
Alles was TOP..
Max W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten op een zeer sfeervolle locatie bij Kasteel Maurick. Gastvrij onvangst met een gezellige tafel bij de openhaard. Ossenhaas was heerlijk, een echte aanrader!
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Mijn vorige review van Hendrik van Maurick zegt al genoeg, dus houd ik het nu kort: heerlijk en verrassend eten, buitengewoon gastvrije chef de cuisine, fijnste restaurant in de regio.