Hemingway

Janskerkhof 6 3512 BK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hemingway

Een reis om de wereld

Een stijlvol restaurant in het levendige hart van Utrecht waar je een ontdekkingstocht maakt over de hele wereld. Chef René weet precies hoe je klassiekers in een modern jasje steekt. Wereldse smaken komen harmonieus samen. De wijnkaart belooft ook heel wat goeds. Kom je er zelf niet uit? Het attente personeel beantwoordt met liefde al je vragen.

Meer informatie over restaurant Hemingway

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Hemingway

Gilberte O.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Vriendelijke bediening, eten was goed, er mag wat meer tijd tussen de verschillende gerechten zitten. De avond dat wij er waren was het wel wat rumoerig. Maar ondanks dat, was het een leuke avond.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2018
We kozen voor de saté van kippendij die goed was klaargemaakt. De kroepoek was super, de satésaus eveneens. Vreemd was echter de combinatie van een klein kommetje met een soort horeca-pepitamix die totaal uit de toon viel. Beter was geweest een kommetje met augurk of komkommer. Toen wij dit meldden kregen we de opmerking dat er inderdaad veel kommetjes weer vol mee teruggingen bij het afruimen. Misschien iets om over na te denken. De bediening was erg sympathiek maar ook een klein beetje verstrooid. Dat is ze vergeven. Al met al een goede prijs/kwaliteit verhouding en een geslaagd etentje. Het driegangenmenu was zeer aantrekkelijk maar omdat we niet van rood vlees houden hebben we daar niet voor gekozen.
Nina A.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Prima eten, lieve bediening, niet duur, heerlijke avond gehad.
Marga W.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2018
Zeer attente bediening, voorkomend en meedenkend. De gerechten waren fantasierijk en het driegangenmenu heerlijk en goed bereid. Dessert vond ik klein (erg lekker en dan is het altijd te klein) maar oké, de prijs was ook wel supernetjes , nog geen € 20,-- !!! Kortpm: aan te raden.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Erg lekker gegeten. Goede prijs-/kwaliteitsverhouding. Aardige bediening.
Ruud G.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Doe iets aan jullie toiletten! Dit kan echt niet anno 2018.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2018
Goede kwaliteit eten! Aardige en attente bediening. Schappelijke prijzen.
Anny D.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Wij kwamen hier voor het eerst en waren verrast door de ongedwongen sfeer en het vriendelijke personeel.
Heerlijk gegeten. Wij komen hier zeker nog eens terug.
Rachid B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten was lekker, service was prima.
We zaten boven, het was rustig waardoor wij alle aandacht hadden.
Christiaan N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
gezellig etentje gehad met collega's, prima verzorgd bij Hemingway. Dat we met een paar personen meer waren dan gereserveerd was geen probleem.
Kyra D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goed eten, topservice: wij moesten op tijd ergens zijn en daar kon rekening mee gehouden worden. Wij komen graag terug.
Y.j.woudenberg W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor mij de eerste en beslist niet de laatste keer dat ik bij Hemingway gegeten heb in een gezellige entourage, de bediening is erg vriendelijk, prijs kwaliteitsverhouding is prima, we hebben een heerlijke avond gehad!
Stefanie M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prijs kwaliteit verhouding valt erg tegen
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Niet bijzonder eten, maar verwacht je ook niet van een eetcafé. Het eten is wel aardig duur als je ziet wat je krijgt.. Een extra bordje patat was niet mogelijk, want er stonden er al twee op tafel. Dus die moesten we maar eerlijk verdelen met elkaar... Personeel ook niet bijzonder vriendelijk. Ik zou er niet snel terug gaan.
C R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Personeel is vriendelijk, maar voor het relaxt dineren net iets te snel na iedere gang om de borden weg te halen. Dit had voor ons wat rustiger aan gemogen. Het eten was goed, klein dingetje was wel dat er maar 1 kindergerecht op de kaart stond. Voor een snelle hap is dit een prima restaurant.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Fantastische crew, snelle service en een gezellige sfeer. Hapjes passen de drankjes, geen hoogstaande keuken, simpelweg passend bij een avondje uit. Al met al gezellige tent.
Tomas H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wat een geweldige hamburger heb ik gegeten! geen laf stukje vlees, maar een zelf gemaakte en goed gekruide, aanrader! Prijs kwaliteit is meer dan goed, prettig terras
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Na afloop van een middagconcert hadden we hier met z’n allen een korte lunch: garnalenkroketjes, tosti kaas, salade, met daarbij bier, sap en thee.
Het eten was goed, de bediening vlot en vriendelijk.
Aardig uitzicht vanaf het terras.
Catherine E.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Lekker op terras gezeten, heater werd direct aangezet.
Mals biefstuk en lamsduo met lekkere frietjes. Dessert cheescake, echt een plaatje om te zien en heerlijk. Buitengewoon genoten
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De allereerste keer dat ik hier at, was denk ik tijdens mijn introductieweek in Utrecht en daarom kán ik bijna niet anders dan hier de saté met frietjes nemen. We zaten lekker op het terras, met een leuk uitzicht op al wat er op het Janskerkhof gebeurt en de bediening was prima. We hebben lekker gegeten. Blijft altijd prima stek voor drankje en hapje eten!