Hemingway

Janskerkhof 6 3512 BK Utrecht Nederland Kaart

Over het restaurant Hemingway

Een reis om de wereld

Een stijlvol restaurant in het levendige hart van Utrecht waar je een ontdekkingstocht maakt over de hele wereld. Chef René weet precies hoe je klassiekers in een modern jasje steekt. Wereldse smaken komen harmonieus samen. De wijnkaart belooft ook heel wat goeds. Kom je er zelf niet uit? Het attente personeel beantwoordt met liefde al je vragen.

Meer informatie over restaurant Hemingway

Maandag t/m Zaterdag 17:00 - 22:00
Zondag Gesloten

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning

Jouw recensie over het restaurant Hemingway

Rachid B.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten was lekker, service was prima.
We zaten boven, het was rustig waardoor wij alle aandacht hadden.
Christiaan N.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
gezellig etentje gehad met collega's, prima verzorgd bij Hemingway. Dat we met een paar personen meer waren dan gereserveerd was geen probleem.
Kyra D.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Goed eten, topservice: wij moesten op tijd ergens zijn en daar kon rekening mee gehouden worden. Wij komen graag terug.
Y.j.woudenberg W.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Voor mij de eerste en beslist niet de laatste keer dat ik bij Hemingway gegeten heb in een gezellige entourage, de bediening is erg vriendelijk, prijs kwaliteitsverhouding is prima, we hebben een heerlijke avond gehad!
Stefanie M.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Prijs kwaliteit verhouding valt erg tegen
Charlotte A.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Niet bijzonder eten, maar verwacht je ook niet van een eetcafé. Het eten is wel aardig duur als je ziet wat je krijgt.. Een extra bordje patat was niet mogelijk, want er stonden er al twee op tafel. Dus die moesten we maar eerlijk verdelen met elkaar... Personeel ook niet bijzonder vriendelijk. Ik zou er niet snel terug gaan.
C R.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Personeel is vriendelijk, maar voor het relaxt dineren net iets te snel na iedere gang om de borden weg te halen. Dit had voor ons wat rustiger aan gemogen. Het eten was goed, klein dingetje was wel dat er maar 1 kindergerecht op de kaart stond. Voor een snelle hap is dit een prima restaurant.
Floris V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Fantastische crew, snelle service en een gezellige sfeer. Hapjes passen de drankjes, geen hoogstaande keuken, simpelweg passend bij een avondje uit. Al met al gezellige tent.
Tomas H.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Wat een geweldige hamburger heb ik gegeten! geen laf stukje vlees, maar een zelf gemaakte en goed gekruide, aanrader! Prijs kwaliteit is meer dan goed, prettig terras
Rombom .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Na afloop van een middagconcert hadden we hier met z’n allen een korte lunch: garnalenkroketjes, tosti kaas, salade, met daarbij bier, sap en thee.
Het eten was goed, de bediening vlot en vriendelijk.
Aardig uitzicht vanaf het terras.
Catherine E.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Lekker op terras gezeten, heater werd direct aangezet.
Mals biefstuk en lamsduo met lekkere frietjes. Dessert cheescake, echt een plaatje om te zien en heerlijk. Buitengewoon genoten
Hester V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De allereerste keer dat ik hier at, was denk ik tijdens mijn introductieweek in Utrecht en daarom kán ik bijna niet anders dan hier de saté met frietjes nemen. We zaten lekker op het terras, met een leuk uitzicht op al wat er op het Janskerkhof gebeurt en de bediening was prima. We hebben lekker gegeten. Blijft altijd prima stek voor drankje en hapje eten!
Carien D.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heerlijk buiten op het terras gegeten op 6 februari. Eten was erg lekker en zeker niet duur. Snel geholpen ivm concert in Janskerk. Aanrader!
Roel O.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
4 personen, we hebben à la carte gegeten en van de avond genoten!

Heerlijke vis, perfect gebakken met lekkere groeten. De konijn was ook verrukkelijk op smaak.

Het citroentoetje was de bekroning van het diner. Superlekker!

Senol .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Eten was prima. Heb het gouden kalf menu gehad en verder niets op aan te merken. Alleen de bediening was waardeloos. Na een half uur drankbestelling de drank gekregen. Rond 20.00 uur bestelling opgenomen. Rond 21.00 uur kwam het voorgerecht. Gevraagd om brood voor het wachten, maar het brood was op. Rond 22.00 uur kwam het hoofdgerecht en rond 23.00 uur kwam het nagerecht. Elke keer op eigen initiatief om drank vragen en dan kwam maar een gedeelte. Bepaalde soorten bier waren na de avond vorderde ook op. Het was druk volgens de bediening. Voor mij en mijn metgezellen de laatste keer.
Dorinda L.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Leuk zitten, aardig personeel. Helaas was de vegetarische lasagne een structuurloos gerecht :( veel kaas weinig bite door te weinig groenten en te veel kaas. Carpaccio was lekker maar er mistens pijnboompitten die wel op de kaart stonden.
marianne P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Het is een eetcafé. Prachtig gelegen, leuke en gezellig ingericht. Goede voorkomende bediening.
De menukaart is inderdaad die van een eetcafé. De prijzen echter zijn daarmee niet in balans. We kozen voor de fish en chips, en dan krijg je voor 15.50 een stuk (verder goede) kabeljauw met een smakeloze korst, en een puntzak frites met mayonaise. De bijbehorende salade (gelukkig niet verdronken in saus) was men in de keuken vergeten en daar moesten we om vragen. De desserts wekken de verwachting van een restaurant (8 euro voor een dessert) maar helaas niet de kwaliteit. Voor 8 euro mag je meer verwachten dan een stukje brownie die meer chocoladecake was (droog), twee stukjes oude kaas met een lepeltje appelstroop en een bolletje ijs. De gemarineerde peer bestond uit twee flinterdunne schijfjes waterige peer. Over de huiswijn (Sauvignon blanc) zullen we het maar niet hebben. Geen plek waar we nog een keer naar toe zullen gaan.
Wessels1 .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2015
Heerlijk op het terras gegeten. De burger was heerlijk en ik had erna absoluut geen honger meer. De bediening was vriendelijk, netjes en snel. Niets te klagen!
Jocelyn H.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Kaart is echt positief verbeterd! Wordt blij van de nieuwe salades:) Maar de rib Eye is ook aanrader. Boven diner en daarna borrel op het verwarmde terras. Bediening was gastvrij!
Laura D.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2015
Nieuwe kaart! Happy! Ribeye en fish&chips heerlijk! Zoals altijd op het terras weer een zomeravond genieten:) lekker wijntje er bij, helemaal af.