Over het restaurant Hemingway's Cuba

Verrassende wereldkeuken!

De menukaart van Hemingway’s Cuba weerspiegelt de rijke diversiteit aan tradities en culturen die Hemingway op zijn wereldreizen en verblijfplaatsen tegenkwam. Vertrekpunt is het zuiden van de VS, Cuba en de Cariben, aangevuld met veelzijdige en inventieve Afrikaanse-, Franse- en mediterrane invloeden.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Cuba

• : Parkeerplaats

Tess_97 .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Siemen M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
In een zeer prettige ambiance de zaterdagavond door gebracht in dit restaurant. Goede aandacht van het personeel, vriendelijk en snel. De gerechten (een aantal tapas als voorgerecht, een tweepersoons plate met vlees als hoofdgerecht en een dessert) waren van normale kwaliteit en goed op smaak. Een prima verhouding tussen de prijs en kwaliteit. Wij hebben hier met plezier gegeten.
mcpieter .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Als je als keuken stellig durft te beweren dat een zwangere vrouw parmaham en chorizo mag eten, dan ben jeverkeerd bezig
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk eten, hele fijne gemoedelijke sfeer, lekker muziekje op de achtergrond en goede bediening. Er is genoeg keuze in vlees, vis of vegetarisch. De prijs-kwaliteitverhouding is prima. Met andere woorden...echt een aanrader.
margreet R.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
We hadden een proeverij van koude tapaps, een hoofdgerecht van warme tapas en tenslotte een proeverij van nagerechtjes. Het zag er allemaal heel verzorgd uit, het smaakte heerlijk en de bediening was erg attent en vriendelijk. Alleen het feit al dat er een karaf gewoon water op tafel wordt gezet, vinden wij al heel wat. Een leuk restaurant !
Karl K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten voor een redelijke prijs.
Verwacht geen culinaire hoogstandjes in dit restaurant, ten minste niet bij de AH-actie.
eagle07 .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Voor het eerst kennis gemaakt met Hemingway's Cuba, via AH restaurantactie. Heerlijk gegeten. lekkere gerechtjes, zowel koude als warme. Al met al een geslaagde avond. Kom zeker weer terug, om andere gerechten uit te proberen. Top
miranda_6_33 .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ik vond het allemaal dikke prima! Aardige bediening en goed eten, kwam precies op de juiste momenten en een prettige locatie.
pv V.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Ik heb hier al vaker gegeten. Het glutenvrij eten is geen probleem, daar wordt goed op ingespeeld. Ik nam met mijn tafelgenoot het menu met koude en warme tapas. Prima. Alleen ik vond de gerechtjes dit keer wat aan de zoute kant.
Tara123 .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Ontvangst: zeer vriendelijk.
Eten: matig, smaakte wel maar was niet af. Sommige dingen lekker, andere niet te hachelen.
Wijn: NIET in wijnglazen, zo slecht!! Alsof ze te lui zijn om glazen te poleren... T wordt op tafel gezet, fles in een warme wijnkoeler, ze laten t je niet proeven en je krijgt er in elkaar gestapelde picardie glazen bij waar de afwasstrepen nog op zitten.
Personeel: super ongestructureerd, t loopt allemaal door elkaar, praten liever met elkaar bij de bar dan extra aandacht aan de gast te geven. Er was een blonde dame, lange staart, die echt alleen voor t geld aan het werk was. Smeet alles op tafel zonder je aan te kijken, deed wat ze moest doen maar echt totaal zonder finesse. Andere meiden wel aardig.
T was wel een leuke avond maar zou er nooit weer heen gaan en het nooit aanraden. Jammer tis best een leuk gebouw maar ze kunnen er zoveel meer uithalen door te letten op de details. Details maken het verschil tussen gewoon en echt goed en die missen hier totaal!!
ANNET D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar de tapas waren eenvoudig, maar wel lekker. We hebben wel eens wat uitbundiger tapas gegeten, maar ja, het was het AH-menu, dus voor dat geld prima.
bertusdegroot61 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Met A.H-actie daar gegeten. Merkte geen verschil tussen ons en bezoekers die 100% moesten betalen. Vriendelijk personeel, heerlijke proeverijen en ruim voldoende qua hoeveelheid. Echte aanrader.
c M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super gezellig restaurant met hardwerkend, vriendelijk, personeel. Het eten was heerlijk. Veel verschillende smaken met prima alternatieven voor de vegetariërs onder ons. We komen graag terug!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier gegeten met de ah-actie (29,50 euro voor drie gangen). Ruim voldoende en lekker gegeten. Was nog lekkerder geweest als de warme tapas allemaal ook echt warm waren. Personeel doet het werk oké, maar was niet echt meedenkend en klantgericht (o.a. vragen of iemand van ons nog iets te drinken wil en al weglopen als 1 van ons 'nee dank je, voor mij niet' zegt). Sfeer in het restaurant is prima.
Marlies B.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Lekker eten, alleen te weinig voor ons grote eters. Maar misschien is dat altijd het geval met tapas. Vriendelijke bediening, wel onervaren en daardoor onbedoeld wat minder gastvrij. Goede sfeer!
stargaze .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor ons was het de eerste keer bij Hamingway's. We hebben lekker gegeten met de ah restaurantbon. We kregen een proeverij van koude en warme tapas en een proeverij van nagerechten. We konden zelf dus niet een keuze maken, er werd nog wel gevraagd naar eventuele bijzonderheden. Als je iets niet lust, dan lust waarschijnlijk de ander het wel. De rijst bij de warme tapas had van mij niet gehoeven, iets als patatas bravas had er beter bij gepast. Drankjes waren vrij prijzig, waarschijnlijk om het goedkope menu een beetje te compenseren;)
Irina K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Snel nieuwe hapjes op tafel, bij eerste tafel weinig brood voor 4 man. Tweede gang was de vis niet gaar. desserte waren top
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Bij binnenkomst waren wij de enige in het restaurant. We werden vriendelijk ontvangen. Eerste gang kwam ook snel. Echter tussen het eerst en tweede gang 35 minuten moeten wachten. We stonden bijna op het punt om maar weg te gaan want druk was het nog steeds niet in het restaurant. Tijdens het eten twee wijn gedronken. Dit kwam in een klein limonade glas. Na afrekenen stond er op de bon dat de wijn 3,75 per stuk kostte. Dit vind ik ontzettend duur voor het kleine glaasje wat ingeschonken werd. Wij gaan geen tweede keer naar Hemingway's Cuba.
jokevanderveere .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
is de vijfde keer dit jaar dat ik hier heb gegeten. Dat zegt wel wat. Als vegetariër kom ik hier goed aan mijn trekken. de toetjes zijn ook goddelijk. Absolute aanrader qua sfeer en eten, gewoon GAAN!
Jaclyn001 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker tapas gegeten. Een proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Goede service en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.