Over het restaurant Hemingway's Cuba

Verrassende wereldkeuken!

De menukaart van Hemingway’s Cuba weerspiegelt de rijke diversiteit aan tradities en culturen die Hemingway op zijn wereldreizen en verblijfplaatsen tegenkwam. Vertrekpunt is het zuiden van de VS, Cuba en de Cariben, aangevuld met veelzijdige en inventieve Afrikaanse-, Franse- en mediterrane invloeden.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Cuba

• : Parkeerplaats

ANNET D.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten maar de tapas waren eenvoudig, maar wel lekker. We hebben wel eens wat uitbundiger tapas gegeten, maar ja, het was het AH-menu, dus voor dat geld prima.
bertusdegroot61 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Met A.H-actie daar gegeten. Merkte geen verschil tussen ons en bezoekers die 100% moesten betalen. Vriendelijk personeel, heerlijke proeverijen en ruim voldoende qua hoeveelheid. Echte aanrader.
c M.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Super gezellig restaurant met hardwerkend, vriendelijk, personeel. Het eten was heerlijk. Veel verschillende smaken met prima alternatieven voor de vegetariërs onder ons. We komen graag terug!
Judith D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Hier gegeten met de ah-actie (29,50 euro voor drie gangen). Ruim voldoende en lekker gegeten. Was nog lekkerder geweest als de warme tapas allemaal ook echt warm waren. Personeel doet het werk oké, maar was niet echt meedenkend en klantgericht (o.a. vragen of iemand van ons nog iets te drinken wil en al weglopen als 1 van ons 'nee dank je, voor mij niet' zegt). Sfeer in het restaurant is prima.
stargaze .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Voor ons was het de eerste keer bij Hamingway's. We hebben lekker gegeten met de ah restaurantbon. We kregen een proeverij van koude en warme tapas en een proeverij van nagerechten. We konden zelf dus niet een keuze maken, er werd nog wel gevraagd naar eventuele bijzonderheden. Als je iets niet lust, dan lust waarschijnlijk de ander het wel. De rijst bij de warme tapas had van mij niet gehoeven, iets als patatas bravas had er beter bij gepast. Drankjes waren vrij prijzig, waarschijnlijk om het goedkope menu een beetje te compenseren;)
Irina K.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Snel nieuwe hapjes op tafel, bij eerste tafel weinig brood voor 4 man. Tweede gang was de vis niet gaar. desserte waren top
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Bij binnenkomst waren wij de enige in het restaurant. We werden vriendelijk ontvangen. Eerste gang kwam ook snel. Echter tussen het eerst en tweede gang 35 minuten moeten wachten. We stonden bijna op het punt om maar weg te gaan want druk was het nog steeds niet in het restaurant. Tijdens het eten twee wijn gedronken. Dit kwam in een klein limonade glas. Na afrekenen stond er op de bon dat de wijn 3,75 per stuk kostte. Dit vind ik ontzettend duur voor het kleine glaasje wat ingeschonken werd. Wij gaan geen tweede keer naar Hemingway's Cuba.
jokevanderveere .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
is de vijfde keer dit jaar dat ik hier heb gegeten. Dat zegt wel wat. Als vegetariër kom ik hier goed aan mijn trekken. de toetjes zijn ook goddelijk. Absolute aanrader qua sfeer en eten, gewoon GAAN!
Jaclyn001 .
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Lekker tapas gegeten. Een proeverij van voor-, hoofd- en nagerechten. Goede service en vlotte bediening. Voor herhaling vatbaar.
Margriet L.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah restaurantactie. Prima 3 gangen tapas gerechten. Vegetarisch ook heel erg lekker
Vriendelijke en snelle bediening
Ans J.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Heel attent ik had mijn tas laten hangen. Ik ben direct gebeld.
Heerlijk gegeten en het verrassingsmenu was voor ons perfect.
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Wij zijn hier afgelopen week gaan eten met onze dreumes.
Bij binnenkomst geen werden we doorverwezen naar de bovenverdieping en mochten we na veel geworstel de kinderwagen beneden laten staan.
Erg onhandig om mensen met kleine kinderen 3 trappen op te sturen.

Het was absoluut onmogelijk om het brood met alioli vooraf te krijgen voor de dreumes (dit krijg je bij 2 of meer tapas)
De Spareribs zouden pittig moeten zijn, maar hier was niets van te merken. Ze waren stug en smakeloos.
De tapas waren ook niet bijzonder.

Personeel had geen aandacht voor je, kwamen niet vragen of het smaakt en hadden bij het afrekenen ook totaal geen interesse in de gast.
Corrie D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Prima gegeten met de AH restaurant actie. Kregen een 3-gangen verassings tapasmenu. Hoofdgerecht liet wat lang op zich wachten, maar gelukkig hadden we de tijd.
Inge V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We waren hier met de AH-restaurantactie en hebben genoten van het uitgebreide menu! Een koude tapasschaal vooraf, daarna diverse warme tapas en als dessert een kleine proeverij van nagerechten.
Mariëtte S.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima gegeten. Het menu staat met deze AH-actie vast. Je kan nog wel bijzonderheden aangeven. Leuk om via deze weg kennis te maken met dit restaurant.
Gezellige sfeer!
Hilda P.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Gezellig familie etentje genoten bij Hemingway's. Het eten was heerlijk, koude tapas ronde - warme tapas ronde - heerlijke toetjes ronde. We waren aangenaam verrast en komen zeker terug.
Absoluut niet het idee dat we er zaten met de AH restaurant boekjes. Voelden ons op en top gast!
Dian M.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Heel lekker en gezellig gegeten! Uitgebreide plateau's met tapas en ook echt genoeg om vol te zitten. Een verbeterpuntje is dat het leuk was geweest als ze een sterretje of iets dergelijks op het toetje hadden gedaan voor de jarige.
Hongyue C.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Via AH actie hier terecht gekomen.
3 gangen waren van te voren vastgesteld door het restaurant.
Veel verschillende soorten tapas. Ruim voldoende voor 2 personen. Zaten dan ook goed vol.
Prijs in onze beleving prima.
Edith W.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Met de AH-actie uit eten met z'n vieren. Vriendelijke ontvangst en duidelijke uitleg wat we met deze actie konden verwachten. Het voorgerecht bestond uit een koude tapas schotel, het hoofdgerecht een warme tapas schotel en het nagerecht een proeverij van toetjes. Alles was erg lekker en ruim voldoende, de bediening vlot en geïnteresseerd. kortom een heel geslaagd etentje!
Joep V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Leuk ingericht restaurant. De bedienende meisjes zijn absoluut een pluspunt hier. De gerechten worden snel achter elkaar opgediend. De kwaliteit en de originaliteit van de gerechten zijn niet geweldig. We hebben redelijk gegeten.