Hemingway's Cuba

Gedempte Kattendiep 23-1 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Hemingway's Cuba

Verrassende wereldkeuken!

De menukaart van Hemingway’s Cuba weerspiegelt de rijke diversiteit aan tradities en culturen die Hemingway op zijn wereldreizen en verblijfplaatsen tegenkwam. Vertrekpunt is het zuiden van de VS, Cuba en de Cariben, aangevuld met veelzijdige en inventieve Afrikaanse-, Franse- en mediterrane invloeden.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Cuba

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Hemingway's Cuba

Elly V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
G D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Kwaliteit van eten was goed, maar hoeveelheid veel te weinig. Bij een drie gangen menu hebben wij nog een bord nacho's bij moeten bestellen om redelijk voldoende te eten. Anders waren wij met honger vertrokken. Bovendien, wij waren met 4 personen en kregen 4 bolletjes ijs in één schaaltje voor ons vieren. Pas toen we erom vroegen kregen we er bordjes bij. We kregen 1 dot slagroom voor 4 personen. Nog voor we de eerste gang hadden genuttigd werd het plateau al afgehaald. De score van 6,5 is volgens ons te hoog, dat zou een 5 moeten zijn.
spaantje72 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Mijke S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
M B.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Matige tapashapje, te veel rijst ,mais groentegemist dessert was prima. Wordt echt. Opgoedkoopte geserveerd.
Zo wordt AH bonnen de das om gedaan
rudi K.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Het was een heerlijk avondje uit met geen negatieve punten. Sfeer gezellig en levendig. Service was niet alleen vriendelijk maar ook professioneel.Eten verdeeld in een eerste gang van koude tapas, met als hoofd gerecht een selectie van warmen tapas en afsluitend een proeferij van een grand dessert was heerlijk, mooi aangeboden en ruim voldoende. Prijs- kwaliteitsverhouding vonden wij heel gunstig. Dit wordt herhaald!
Celeste V.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Hebben hier gegeten met de AH-actie. Kregen verschillende gerechten voorgeschoteld, welke niet allemaal lekker waren en de wijn werd helaas geserveerd in een waterglas. Er kwamen telkens groepen studenten binnen voor een feest op de bovenverdieping, wat veel lawaai met zich meebracht. Het personeel was wel vriendelijk.
Aaldrik S.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Het restaurant is een grote lawaaibak. Wij moesten tegen elkaar schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan. In plaats van ons te kunnen ontspannen raakten wij er gespannen van. Een collega had ons dit restaurant ten zeerste aanbevolen. Ons is het tegengevallen. Wij zijn ook tapas wezen eten bij Cervantes. De gerechten daar deden niet onder voor dit restaurant. En het geluidsniveau was aangenaam.
Een ander vervelend detail was dat de wc deur van de dameswc niet op slot kon. Dus moet je je behoefte doen met de hand op de deurklink.
En over deuren gesproken: doe wat aan die ontzettend klemmende buitendeur.
Sorry maar wij komen niet meer terug.
J K.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
We hebben met de ah bon heerlijk gegeten! Het personeel was zeer vriendelijk, de tapas waren heerlijk en ook het dessert was verrukkelijk.
Een aanrader!
Lieneke P.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Lekkere tapas gegeten met de restaurantactie van AH. Je hebt zelf geen keuze, maaar wat er voorgeschoteld wordt is gevarieerd. Vriendelijke bediening
veenhouwer .
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Het was heerlijk eten. Alleen de wijn wordt in een limonadeglas geserveerd. Jammer! Waarom nu geen wijnglas?
Het ging allemaal vlot, maar het was erg rumoerig en harde muziek.
Dirk R.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Echt heerlijk gegeten met de ah actie, Proeverij van allerlei gerechten in drie gangen was top! Bediening zeer vriendelijk en vlot. Aanrader!
Angel2014 .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Met de AH bon een heerlijk 3 gangen menu gegeten.
Was echt super.
Koude tapas warme tapas en nog een heerlijke proeverij van toetjes.
Chris W.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Prima bevallen, sfeer en bediening naar volle tevredenheid. Eten goed van smaak, hoeveelheid groente was iets te weinig. Zeker voor herhaling vatbaar
Fokje R.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Middels de AH restaurantactie hebben we kennis gemaakt met Hemingway's Cuba. Voor de vegetarier was er een aangepast menu. We kregen een heerlijk voorgerecht, bestaande uit koude tapas. Daarna een hoofdgerecht bestaande uit warme tapas, heel gevarieerd en lekker.
He nagerecht was een proeverij van diverse heerlijkheden.
Manon V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Gebruikt gemaakt van AH actie, goede selectie van meest bekende tapas. Alleen de albondigas ontbraken. Kwaliteit was prima. Lekkere cocktails
Erika K.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Heerlijk gegeten! Een proeverij van koude tapas als voorgerecht, een proeverij van warme tapas als hoofdgerecht en een proeverij met toetjes als nagerecht. Voor elk wat wils!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
We hebben heerlijke tapas gegeten. bediening was vlot en vriendelijk. Heerlijk dat de zitplaats ruim was. (tafeltje vooraan) Ga er zeker nog een keer heen.
Eatlovepray .
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Na de positieve berichten, hebben wij ervoor gekozen om met de AH restaurantactie hier te gaan eten. Na 5 minuten stond er gelijk een schaal koude taps voor onze neus. De drankjes waren er nog niet eens. Hoewel het eten niet slecht was, vonden wij het bijzonder inspiratieloos. De hoeveelheid was ook behoorlijk karig.
Duco B.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Het eten was goed en de gangen werden vlot na elkaar geserveerd. Zonder het tweede menu gratis zou ik het menu echter wel wat aan de dure kant vinden.
Tip: investeer in een paar setjes wijnglazen, wijn serveren in goedkope Ikea glazen kan m.i. niet als je €20 voor een fles (nogal tegenvallende) wijn vraagt.