Hemingway's Cuba

Gedempte Kattendiep 23-1 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Hemingway's Cuba

Verrassende wereldkeuken!

De menukaart van Hemingway’s Cuba weerspiegelt de rijke diversiteit aan tradities en culturen die Hemingway op zijn wereldreizen en verblijfplaatsen tegenkwam. Vertrekpunt is het zuiden van de VS, Cuba en de Cariben, aangevuld met veelzijdige en inventieve Afrikaanse-, Franse- en mediterrane invloeden.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Cuba

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Hemingway's Cuba

Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijke avond, fantastisch gegeten, attente, vriendelijke bediening!
t.vanmil65 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
In één woord geweldig. Een feest voor alle zintuigen! Supervers. Alsof een engeltje een salsa dans op je tong maakt. Voor de tapas liefhebbers net even anders door de Cubaanse twist. Heerlijk!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannende sfeer met super vriendelijk en gezellig personeel Zeker voor herhaling vatbaar Hartelijk dank voor de service
Agnes N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten is heerlijk met een gezellige sfeer. Ontvangst is altijd hartelijk. En qua eten is er genoeg keuze en de grootte van de tapas is precies genoeg. Tip voor het voorgerecht; De nacho's zijn voortreffelijk.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Dessert gegeten als onderdeel van culinaire wandeling. Leuk ingericht, ik zou zeker nog een keer terug willen komen voor een volledig menu.
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We gingen heen voor de novemberactie. De ontvangst en de cocktail samen net de nachos waren echt Verrukkelijk!! De tussengerecht-tapas vond ik tegenvallen; wat couscous, bruschetta met tomaat, een wrap met chorizo en wat zalm in een schaaltje..Niet combineerbaar en ook qua smaken niet echt bij elkaar passend. Al met al een vreemde combo.
Het hoofdgerecht vond ik ook mwaoh; de kogelbiefstuk was redelijk taai en de saus en friet die erbij zaten, waren echt enorm zout. Tegen die tijd was het best druk en werden we een beetje uit het oog verloren. Met heel veel moeite lukte het om drinken te bestellen, waar we na het hoofdgerecht wel echt aan toe waren.
De proeverij van toetjes was erg smakelijk en een lekkere afsluiter.
Dit was de derde keer dat ik hier gegeten heb en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een kleine tegenvaller vond.
Ik vond de kwaliteit van het eten wat minder en blijkbaar wordt de bediening toch wat minder bij drukte.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten wat zeer matig, eigenlijk was het enige wat echt lekker was van de mixxed grill de kipspiesjes en de friet. Nachos waren ook een aanfluiting eerste icethee was lauw en de pils was dood zodra die op tafel stond. Snap werkelijk waar niet waar dit restaurant zo'n hoge beordeling vandaan haalt.
Bediening kwam onrustig en zenuwachtig over... alsof het hun eerste week was.
Kerstin T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bediening kwam onrustig en zenuwachtig over... alsof het hun eerste week was.
Marthijn A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Goede bediening.
Wel erg rumoerig, af en toe moeite om mijn partner te verstaan
Kevin M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Eten verschilde in kwaliteit, de zalm was aardig lekker, wel duidelijk niet vers, wel goed zuur erbij. De varkenshaas was daarentegen droog en ik proefde vooral peper. De hamburgers waren overgaar. De geitenkaas was in het midden lekker, maar de 'gebranden' randen voegden niet veel toe. Cocktails waren lekker, niks op aan te merken. De toetjes verschilden. Er was niet altijd iets fris of zuur om de zoetheid te doorbreken.
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Goede ambiance, lekkere tappas, goede bediening. Mooie inrichting.
elsdanhof .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Net als altijd weer heerlijk gegeten bij hemingways. Weer met ah bon. Super. We waren er nu op vrijdagavond en het was druk en dan is het niet groot en zit je dicht op elkaar maar ach het is wel heel gezellig altijd . En de bediening is vlot.
Antje K.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Leuke sfeer, vriendelijk personeel, lekker eten en prijzen zijn redelijk. Voor het eerst de kinderen (tieners) meegenomen naar dit restaurant en die vonden het ook zeer geslaagd.
Jolein J.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het is erg gehorig en dan hadden we nog geluk dat we boven zaten. De services was matig. We werden vergeten en de bestelling was niet compleet. Dit is nog wel hersteld met een rondje drankjes ter compensatie. De nachos zijn heerlijk en aan te raden. Ook de chorizo kroketjes waren lekker. Verder niet heel veel verrassende gerechten. Avocado salade was alleen avocado. Gevulde champignons waren koud en er zat geen smaak aan. Wat ons betreft geen aanrader.
Mimount H.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
We hebben heerlijk gegeten de bediening was goed het eten lekker .
Zeker een aanrader .
En met de AH actie ook nog betaalbaar.
Raoel .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het eten was voortreffelijk. Eerst koude tapashapjes en daarna de warme. Alles zeer divers. Vervolgens een lekker gevarieerd dessert na. Medewerkers waren erg vriendelijk en attent. Wij komen hier weer, dat is zeker.
schoolklas .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Super heerlijk gegeten met de AH kortingskaarten. 3 gangen tapas menu. M.n. het voor en nagerecht was super lekker. En voor een zeer schappelijke prijs. Voor herhaling vatbaar!
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
we hebben heerlijk gegeten en de sfeer was prima. komen zeker weer eens terug. ook wes het personeel erg vriendelijk er was een heel gemoedelijke sfeer.
G D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Kwaliteit van eten was goed, maar hoeveelheid veel te weinig. Bij een drie gangen menu hebben wij nog een bord nacho's bij moeten bestellen om redelijk voldoende te eten. Anders waren wij met honger vertrokken. Bovendien, wij waren met 4 personen en kregen 4 bolletjes ijs in één schaaltje voor ons vieren. Pas toen we erom vroegen kregen we er bordjes bij. We kregen 1 dot slagroom voor 4 personen. Nog voor we de eerste gang hadden genuttigd werd het plateau al afgehaald. De score van 6,5 is volgens ons te hoog, dat zou een 5 moeten zijn.
spaantje72 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
positieve ervaring, een lekkere proeverij van koude tapas , warme tapas en als afsluiter een proeverij van diverse desserts(brownies, ijs, panna cotta e.d)