Over het restaurant Hemingway's Cuba

Verrassende wereldkeuken!

De menukaart van Hemingway’s Cuba weerspiegelt de rijke diversiteit aan tradities en culturen die Hemingway op zijn wereldreizen en verblijfplaatsen tegenkwam. Vertrekpunt is het zuiden van de VS, Cuba en de Cariben, aangevuld met veelzijdige en inventieve Afrikaanse-, Franse- en mediterrane invloeden.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Cuba

• : Parkeerplaats

Hanposthumus .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2017
Heerlijk gegeten op een uniek plekje in Groningen met erg vriendelijk personeel.
(Jammer dat ze even bezig waren met de vuilnis, wat een onaangename lucht veroorzaakte.)
Janet V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Heerlijk eten en prima AH menu. Komen hier zeker terug. Bediening nam de tihd om uit te leggen wat he kreeg en zorgfe dat de glazen op tijd gevuld waren. Zeker een aanrader
Lesley B.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Het personeel was erg vriendelijk en het eten was ook erg lekker. Met de AH actie krijg je twee keer een plank met tapas erop. Voorgerechtjes bestond voornamelijk uit Spaanse worsten, olijven, stukjes schapenkaas, en wat bruchetta. Bij het hoofdgerecht wordt er meer gericht op warme vlees- en vistapas. Stukjes zalm, kippenpootjes en erg lekkere gehaktballetjes in een pittige saus.
De keuken is erg goed ingespeeld op allergieën. Voor een iemand van de groep is een compleet lactose en glutenvrij menu gemaakt en voor een ander is extra goed gelet op het vermijden van noten in de bereiding.

Top!
Anneke K.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Wij zijn vegetariërs en de kok had een werkelijk heerlijk menu voor ons samengesteld.
De bediening was erg vriendelijk.
Ook onze hondjes waren welkom. Er was voor ons buiten een gezellig plekje aan de rand van het terras gereserveerd met genoeg ruimte voor ze.
Hilda S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
We hebben heerlijk gegeten. Zowel de voorgerecht-, hoofdgerecht- als dessert tapas waren verrukkelijk. Bediening is vriendelijk, alert en snel. Bij binnenkomst wordt je goed ontvangen en alle medewerkers in de bediening letten goed op.
Berber P.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Erg lekker gegeten, snelle service en leuke bediening! Het Albert Heijn menu is leuk afgewisseld met vlees, vis en vegetarisch en heeft een heerlijk dessert!
Lammina A.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Erg lekker gegeten. Bediening was top!!! Wat wel jammer was dat we dicht bij een openstaande deur zaten, waardoor het erg fris was op een gegeven moment.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ik vind dat Hemingway's zeer geweldig omgaat met de AH-restaurantactie. Ik merk dat andere restaurants er steeds minder flexibel in zijn (onmogelijke tijden of weinig tafels vrij voor de actie). Bij Hemingway's ruime keuze qua tijden. Je wordt nog net zo gastvrij ontvangen als altijd! Dat vind ik een compliment waard, aangezien ik weet dat restaurants aardig moeten inleveren met deze actie. Heerlijk gegeten! Het is een vast menu, maar dat maakt totaal niet uit omdat het om tapas gaat. Voor herhaling vatbaar! Jullie service is top.
Mira M.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige omgeving met prima bediening. Leuke muziek, leuke mensen. Goed was de uitleg die we bij het eten kregen.
Ingrid G.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Heerlijk gegeten tijdens een zwoele zomeravond. Fijne Cubaanse muziek op de achtergrond en zittend in een bloemenzee. Lekker en goed eten, vlotte en vriendelijke bediening. We komen zeker vaker terug!
Els S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
We aten hier met de AH restaurantactie. Personeel was vriendelijk. Alles kwam snel na elkaar, wij hadden geen haast maar zij misschien wel. De tapas waren wel okay maar niets bijzonders en al helemaal niets Cubaans. Heel gewoontjes eigenlijk. Eigenlijk een beetje een teleurstelling al met al.
Riena V.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Lekker gegeten in een sfeervol restaurant met heerlijke muziek! Bediening was erg vriendelijk en goed gehumeurd. Zeker een aanrader????????
Theresia H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Jammer dat de driepersoonsplank net zoveel kipkluifjes, gehaktballetjes, stokbrood en aardappeltjes had als de tweepersoonsplank. Aangezien we voor 1 persoon vol moesten betalen (AH actie tweede gratis maar we waren met 5 pers.) beetje magertjes. Vriendelijke bediening, was attent geweest als ze reden, die we vooraf hadden gemeld, even had benoemt. De tapas is echt van heerlijke kwaliteit en alles komt redelijk vlot op tafel dus dat is fijn! Het terras is ook erg gezellig en prettig. Natuurlijk komen we terug!
Haye D.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Erg leuke sfeer (we zaten boven). Heerlijk gegeten!
Yteke N.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Wat een top avond! De AH actie was een heerlijke proeverij. Eerst van koude tapas met stokbrood en parelcouscous salade en daarna een plateau warme tapas! De chorizo kroketjes en garnalen waren echt waanzinnig!
Na nog een heerlijk grand dessert... yum!
Wij hebben alles vergezeld met wat heerlijke cocktails! Zo lekker
mwilting .
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2017
Top actiemenu: diverse koude tapa's, aantal warme tapa's en een top proeverij van nagerechtjes. Rappe, attente bediening.
hehen .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
AH -Aktie, Gezellige avond gehad, vlotte en charmante bediening, natuurlijk weet je dat "normale" prijs van 29,95 voor het 3-gangen menu beetje gefingeerd hoog is, (overal zo met AH actie) maar dat deed niets af aan het feit dat je nu dus voor 15,00 een leuke variatie van gerechten gepresenteerd krijgt. Hulde voor de bediening die zelfs op deze drukke donderdag avond glimlachend en vrolijk de gerechten serveerden. Helemaal top dat we na het verlaten van restaurant na 300 meter nog achterna gerend werden door de charmante serveerster: meneer u bent uw parkeerkaart voor de parkeergarage vergeten.........hulde!
Elleke G.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
eten was heerlijk. We hadden gebruik gemaakt van de AH restaurantbon, 2e persoon gratis. We waren met z'n 3en en hebben bij het voorgerecht 3 extra tapasgerechten bij besteld. Verder was het hoofd en na gerecht ruim voldoende voor 3 personen. Het was volle bak, en hierdoor werden we af en toe over het hoofd gezien. Cocktails waren heerlijk en de sfeer is goed!
joann Z.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker eten, aardig personeel leuke muziek.
Top locatie!!
Een aanrader om daar met vrienden gezellig te gaan eten.
Prijsverhouding is prima
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Absolute aanrader . Zaak valt als een warme deken om je heen . Leuk personeel, goed en kleurrijk eten en prima sfeer.