Hemingway's Cuba

Gedempte Kattendiep 23-1 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Hemingway's Cuba

Verrassende wereldkeuken!

De menukaart van Hemingway’s Cuba weerspiegelt de rijke diversiteit aan tradities en culturen die Hemingway op zijn wereldreizen en verblijfplaatsen tegenkwam. Vertrekpunt is het zuiden van de VS, Cuba en de Cariben, aangevuld met veelzijdige en inventieve Afrikaanse-, Franse- en mediterrane invloeden.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Cuba

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant Hemingway's Cuba

Ellemieke W.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
Wat een leuk restaurantje! Gezellige sfeer, uiterst vriendelijke bediening en echt lekker eten! Wij hadden voor de mixed grill gekozen. Dat was zo veel dat we het niet op kregen. Zo zonde, want het was allemaal zo lekker! Goed gekruid, mals en goed gebakken.
Mocht je stemming niet zo goed zijn als je daar binnen komt, dan verandert dat wel zodra je de dame achter de bar spreekt. Van haar wordt iedereen spontaan vrolijk. Wat een leuk mens!
michiel A.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2018
vooraf een mail gedaan over een verjaardag. Hierop is super geacteerd.
Ria M.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Heerlijk gegeten!
Bediening was geweldig!
Komen zeker nog een keer terug.
Jyts O.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Zeer vriendelijke bediening en de gastvrijheid is ongekend. Wij komen hier al jaren en blijven komen.
hein D.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Voor 23 euro p.p. 2 maal een plankje met hapjes.....ook nog de goedkoopste..1 kipkluif...1 gehaktbal...1 stukje vis...etc. Ingredienten kosten misschien 4 euro.
Dan nog een drankje...niet veel.
37.50 p.p.kwijt.
Het eten was o.k hoor maar bijzonder???. Nee. Heel gewoontjes en niet Spaans!!. Tapparestaurant?. . Nee...hollandia marktspul.
Roedy H.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Aanrader
marije M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Weer heerlijk gegeten zoals altijd, maar elke keer lijkt het of de barvrouw een kilo citroenen heeft gegeten. Erg jammer. Overige personeel meer dan vriendelijk!
Jack F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Dikke kus voorde chefkok!!
Eline S.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2018
Super gezellig en lekker!
Berend D.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Het eten was gewoon erg lekker, zoals je bij een Tapas mag verwachten. De sfeer is goed, de achtergrondmuziek geeft het natuurlijk de finishing touch! Aanrader en voor herhaling vatbaar! Gracias!!!
Klary D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Prima eten en gezellige sfeer.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Heerlijke avond, fantastisch gegeten, attente, vriendelijke bediening!
t.vanmil65 .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
In één woord geweldig. Een feest voor alle zintuigen! Supervers. Alsof een engeltje een salsa dans op je tong maakt. Voor de tapas liefhebbers net even anders door de Cubaanse twist. Heerlijk!
Bram V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Heerlijk gegeten in ontspannende sfeer met super vriendelijk en gezellig personeel Zeker voor herhaling vatbaar Hartelijk dank voor de service
Agnes N.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Het eten is heerlijk met een gezellige sfeer. Ontvangst is altijd hartelijk. En qua eten is er genoeg keuze en de grootte van de tapas is precies genoeg. Tip voor het voorgerecht; De nacho's zijn voortreffelijk.
Gerrit B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Dessert gegeten als onderdeel van culinaire wandeling. Leuk ingericht, ik zou zeker nog een keer terug willen komen voor een volledig menu.
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
We gingen heen voor de novemberactie. De ontvangst en de cocktail samen net de nachos waren echt Verrukkelijk!! De tussengerecht-tapas vond ik tegenvallen; wat couscous, bruschetta met tomaat, een wrap met chorizo en wat zalm in een schaaltje..Niet combineerbaar en ook qua smaken niet echt bij elkaar passend. Al met al een vreemde combo.
Het hoofdgerecht vond ik ook mwaoh; de kogelbiefstuk was redelijk taai en de saus en friet die erbij zaten, waren echt enorm zout. Tegen die tijd was het best druk en werden we een beetje uit het oog verloren. Met heel veel moeite lukte het om drinken te bestellen, waar we na het hoofdgerecht wel echt aan toe waren.
De proeverij van toetjes was erg smakelijk en een lekkere afsluiter.
Dit was de derde keer dat ik hier gegeten heb en ik moet eerlijk zeggen dat ik het een kleine tegenvaller vond.
Ik vond de kwaliteit van het eten wat minder en blijkbaar wordt de bediening toch wat minder bij drukte.
Robin B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten wat zeer matig, eigenlijk was het enige wat echt lekker was van de mixxed grill de kipspiesjes en de friet. Nachos waren ook een aanfluiting eerste icethee was lauw en de pils was dood zodra die op tafel stond. Snap werkelijk waar niet waar dit restaurant zo'n hoge beordeling vandaan haalt.
Bediening kwam onrustig en zenuwachtig over... alsof het hun eerste week was.
Kerstin T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Bediening kwam onrustig en zenuwachtig over... alsof het hun eerste week was.
Marthijn A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Goede bediening.
Wel erg rumoerig, af en toe moeite om mijn partner te verstaan