Over restaurant Hemingway's Cuba

Verrassende wereldkeuken!

De menukaart van Hemingway’s Cuba weerspiegelt de rijke diversiteit aan tradities en culturen die Hemingway op zijn wereldreizen en verblijfplaatsen tegenkwam. Vertrekpunt is het zuiden van de VS, Cuba en de Cariben, aangevuld met veelzijdige en inventieve Afrikaanse-, Franse- en mediterrane invloeden.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Cuba

• : Parkeerplaats

Voordelig
AW52 .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
Genoten van zeer gevarieerde en overheerlijke tapas, die niet alleen erg lekker was, maar er ook fantastisch uitzag en werd ingeleid met een vrolijke en vlotte uitleg. Alle drie de tapasgangen waren prima in verhouding tot elkaar. We komen hier zeker terug.
Aaltjeoud .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Janneke F.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk, maar had iets sneller gekund. Het restaurant is knus en gezellig, maar je zit niet op elkaars lip. Echt een aanrader!
Aliedejonge .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten. Was meer dan voldoende. De sfeer was prima, je kunt erg merken dat het een universiteitsstad is.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
AH menu heerlijk en ruim voldoende. De bediening was vriendelijk en vlot, de inrichting gezellig en sfeervol. Een aanrader!
Gert K.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2016
Gezellige sfeer en inrichting, goed 3 gangen bij AH actie. Jammer van geen nieuwe borden en bestek voor 2e gang. Voor herhaling vatbaar.
Tamara H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Ik heb in tijden niet zo lekker gegeten. . Omdat we met de ah zegelactie kwamen, kregen we een voorafgesteld menu. 3x een plank vol hapjes. De hapjes waren allemaal ontzettend lekker en heel verschillend van smaak. Fantastisch!
Schrijfmap .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Wij voelden ons wat opgejaagd doordat de serveerster bijna om de 5 min kwam kijken of we alles al op hadden. Vonden voor- en nagerecht het lekkerste.

Een schoon bord na het voorgerecht was wel prettig geweest.

Leuke gezellige inrichting!

Drankjes knap aan de prijs (spa blauw voor 2,40) terwijl je ook kraanwater kom krijgen, was wel aardig als dit gezegd was.
Channa E.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk en genoeg gegeten. Leuk om via de ah actie eens tapas te eten want dan eet je een keer nieuwe dingen die je anders niet kiest. We komen zeker een keer terug.
Tinekebekkering .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
ALle 3 gangen waren verrassings-proeverijen bij het gebruik van de AH- kaart. DAt zouden we-ook zonder die kaart- meteen weer doen. ALle gerechtjes waren heerlijk en de bediening was voortreffelijk en heel vriendelijk. AAnrader!
Ita S.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
Bij binnenkomst vriendelijk personeel, gezellige inrichting van interieur, wel rumoerig omdat het behoorlijk druk was, en heerlijk genoten van de tapas oa van bruschetta, Honingmeloen met serranoham, pittige gamba's, stokbrood met dipsausjes
Couscous, Spareribs, Spiesjes van gemarineerde kipdijvlees, Salade met gerookte zalm, Olijven gemarineerd met knoflook, Miniwrap met chorizo en rucola en natuurlijk een heerlijke schaal met nagerechten! Smullen dus.
Sieb Z.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We kwamen uit Den Haag. Om te ontdekken of er niks boven Groningen is?! Ja dat hebben we ontdekt.
Overal waar we kwamen ontdekten we (klant) vriendelijkheid. Heel opvallend en prettig.
De avond in Hemingway Cuba gegeten met een AH bon. Ze gaven ons een prima lekker Tapas menu.
Prettige bediening en leuke uitleg.Niet opdringerig,bescheiden op een leuke manier.
Minpuntje ,kip mag wel wat meer knapperig zijn.Maar ja ,een kniesoor... Gr Sieb en Lenny.
Imminga .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wij (5 pers.) hebben bij Hemingway's Cuba prima gegeten. Het 3-gangen menu bestond uit verschillende proeverijen, met volop keuze voor iedereen. Bediening was zeer attent, korte wachttijden en gaf voldoende uitleg over de diverse gerechten. Kortom. gewoon een heerlijke avond.
Wemmie75 .
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Het eten was prima en meer dan voldoende. Leuk restaurant. enige minpuntje is dat de muziek vrij hard staat en daardoor wordt praten wat lastiger.
Yosta_happy .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Pluspunten: Erg lekker en veel eten. Helemaal super met AH actie Zit er knus met leuke muziek.. Minpunten: we hadden later op de avond geboekt en kregen wel een beetje het idee dat we op moesten schieten omdat de gerechten gelijk na elkaar kwamen. Daarnaast nauwelijks aandacht van de bediening, moesten zelf om drinken vragen. Terwijl het best rustig was.
Winterpret .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Gegeten met actie van AH. Je krijgt meer dan genoeg eten. Vooral de koude tapas zijn echt heel goed. De warme tapas redelijk. Ik vond de eiertortilla en de rijst geen toevoeging. Daar mag van mij wel iets anders voor in de plaats. Maar smaken verschillen. Ik had graag gezien dat er iets van aardappeltjes/papas fritas en een salade bij zaten. Het dessert is echt uitmuntend. Heel veel verschillende heerlijke hapjes, super lekker!

De bediening was snel en super vriendelijk. We werden vriendelijk onthaald en er werd goed gevraagd naar eventuele allergieën.

De sfeer vind ik altijd goed. We hebben een top avond gehad!
José V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
We hebben zeer gezellig het AH menu gebruikt. Het was lekker druk, maar niet storend. Kwaliteit van de gerechten uitstekend. Stoelen hadden iets comfortabeler gekund. Ondanks dat toch fijne avond gehad.
Jokevanderveere .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
voor de derde keer hier gegeten met de AH actie. Weer helemaal super! Sfeer is bijzonder. bediening is erg attent. geen enkel minpuntje, hooguit dat praten soms iets moeilijk is gezien de herrie
AC W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zaten helaas boven waar de sfeer wat minder aanwezig was. Los daarvan waren de bediening en service heel prima; er werd regelmatig gevraagd of alles nog naar wens was en het eten werd vlot en vriendelijk opgediend. Minpuntje was wel dat de tweede ronde drankjes maar gewoon werd neergezet, niet even netjes. Het eten was lekker, niet heel bijzonder maar gewoon lekker en zeker genoeg! Voor de vegetarier was er ook een apart bord met voldoende variatie en goed klaar gemaakt. Al met al prima!
MenA379 .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Met de AH-actie hier wezen eten. Heerlijk gegeten.
Vooraf een aantal koude tapas. Allemaal lekker. Vooraf werd er ook gevraagd of je bepaalde dingen niet lust, daar werd goed rekening mee gehouden.
Hierna een aantal warme tapas gerechten, ook allemaal lekker.
En het desert, ook diverse gerechtjes, was ook goed te eten. Overal heerlijk gegeten.