Hemingway's Cuba

Gedempte Kattendiep 23-1 9711 PL Groningen Nederland Kaart

Over het restaurant Hemingway's Cuba

Verrassende wereldkeuken!

De menukaart van Hemingway’s Cuba weerspiegelt de rijke diversiteit aan tradities en culturen die Hemingway op zijn wereldreizen en verblijfplaatsen tegenkwam. Vertrekpunt is het zuiden van de VS, Cuba en de Cariben, aangevuld met veelzijdige en inventieve Afrikaanse-, Franse- en mediterrane invloeden.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Cuba

• : Parkeerplaats

Nelleke D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Eerst een uur en kwartier wachten op hoofdgerecht, toen bleek het gerecht niet gemaakt te zijn van twee van de vier dus we hebben in twee rondes gegeten. Kregen van de zaak excuses en een rondje, fijn maar wanneer je met z'n vieren uit eten gaat is het leed al geschied....jammer, dus prijs te veel in vergelijking kwaliteit
monic M.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Erg leuk menu voor de AH restaurantactie gasten. We hebben prima en gezellig gegeten. Zeker een aanrader om naar toe te gaan.
Manouk A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
H.J. G.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
We werden vriendelijk ontvangen. De tapasgerechten waren heerlijk.
Vooraf een koude variatie van Spaans Italiaanse gerechten voor vier personen, vervolgens na een korte wachttijd een warme variatie aan gerechten. Tot slot nog een variatie aan desserts. Tussen de gangen door werd nog gevraagd of alles naar wens was. Tevens werd regelmatig gevraagd of er nog drankjes nodig waren. Zeer geslaagde uit-eten-ervaring.
Annemarie A.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Heerlijk gegeten bij Hemingway's. Het AH menu is een proeverij van diverse heerlijke tapa's. Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als dessert allemaal zeer goed en overvloedig. Sfeer ook erg goed. Heerlijk buiten gegeten op het terras. Zeker een aanrader!
H.J. S.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2017
We hebben, met de AH bon, heerlijk gegeten bij Hemmingway's Cuba. Leuke ongedwongen sfeer, prima bediening.
De drankjes vind ik aan de prijzige kant.
Sissi M.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vakantiegevoel in deze tent.
Hoera! Goede bediening die aan een half woord genoeg heeft.
Snel je eten en top genieten!
Wim H.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Lekker gegeten,uitstekende bediening, die alle tijd voor je namen, ondanks drukte. Een plek waar je regelmatig terugkomt.
Monique B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Het was gezellig bediening goed het enige minpuntje was dat je door moest eten wij hadden het voorgerecht nog niet op of ze brachten het hoofdgerecht al
Beetje jammer
ingejongman .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Was heerlijk eten met de AH-restaurantactie. Daarmee ook de goede prijs/kwaliteitverhouding. Wij stonden op tijd en daarmee kwam vlotte tempo goed uit. Als je meer tijd hebt, zou ik vragen om iets meer tijd tussen de gerechten.
En goede bediening!
Nout B.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Meest simpele tapas tent ooit.
Prima voor een snelle hap, want de tapas zijn vlot op tafel, maar voor een echte tapas ervaring miet je hier niet zijn.
Je proeft werkelijk dat er goedkope producten gebruikt worden.
De bediening was overigens vriendelijk.
Helga V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. De tapas werden in een koude en warme gang voor vier personen op een plateau opgediend. Mooi plateau met verschillende nagerechten. Prima bediening.
marian S.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij komen een aantal keren per jaar met een vast groepje bij Heminway's. Het eten en de sfeer is altijd tot volle tevredenheid. Deze keer waren wij met de AH-actie en wisten niet wat we konden verwachten.
We vonden het helemaal niet erg om niet zelf te kunnen kiezen. Er werd ons een keur van gerechtjes aangeboden. Hoeveelheid en kwaliteit waren boven verwachting.
Jeannette V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening.
We konden niet zelf kiezen, maar dat stond ook bij de voorwaarden.
Het menu dat was samengesteld was wel gevarieerd.
Kregen kraanwater bij de wijn. Ook fijn
Cor L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijke ontvangst en uitstekende bediening .Prijs en kwaliteitverhouding prima( ah restaurantactie)
Kan dit restarant zondermeer aan bevelen.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Gegeten met de ah restaurant actie. Alle tapas smaakten goed. De hoeveel en variatie was voldoende. Vriendelijke, vlotte bediening. Enige minpunt vonden wij de akoestiek: veel gasten in een kleine ruimte waardoor een gesprek voeren lastig was.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
We waren hier met de AH restaurantactie. De simpelste tapas werden opgediend. Niet bijzonder, teleurstellend eigenlijk. Gaan niet weer heen.
Margriet D.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Gisteravond gezellig bij kunnen praten met een oude vriendin, onder heerlijk eten en drinken. Alles was verder prima in orde, en het afrekenen viel mee door de actie van AH.
Tanja S.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Lekker buiten kunnen zitten gezellig prettig terras
Lekker gegeten , genoeg gekregen, fijne , vlotte , vriendelijke bediening.
Siny G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
De tapashapjes waren heerlijk en elke gang ruim voldoende! Het enige minpuntje was voor de niet vegetariërs, beetje weinig groente. Doordat we buiten konden zitten was het geluidsniveau prima, het enige pinpuntje daar was een erg klein tafeltje met zn 4en maar dat lag vooral aan de drukte!