Hemingway's Beach Restaurant

C.F. Zeiler Boulevard 4c Bergen aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Hemingway's Beach Restaurant

Geniet van de natuur

Wat voor weer het ook is, aan het strand geniet je van je vrijheid. Na een stevige wandeling of een luie stranddag is er niets heerlijker, dan dat er voor je gekookt wordt. Laat dat maar aan chef-kok Jeroen Klepper over. Met verse en biologische ingrediënten bereid hij voor jou de meest smakelijke gerechten uit de Franse keuken. Op de kaart vind je gewaardeerde klassiekers en culinaire vernieuwingen. Waar heb jij trek in vandaag?

Helaas is het niet mogelijk om een reservering te doen voor het terras. Wel kunnen wij binnen een tafel voor u reserveren. Als u dan zelf een plekje op het terras vindt, kunt u natuurlijk altijd nog verplaatsen.

We're sorry to say that it is not possible to make a reservation for the terrace. We can only reserve a table for you inside. Of course it is possible to move to outside if you'll find a table on the terrace by yourself.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Beach Restaurant

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
6,9
Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hemingway's Beach Restaurant

elcke H.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
was er vanmiddag lekker mooi weer op het terras en mijn schoondochter en ik hadden een hapjes plank met een vers broodje, de hapjes waren lekker, maar jammer genoeg waren de broodjes niet vers, waren opgebakken maar te kort zodat. binnenin droog kruim zat, iets langer opbakken zou de. broodjes een stuk hebben verbeterd en beter nog zorgen dat de broodjes echt vers zijn!
Heleen C.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Eten was ok, hoewel nogal duur voor de grootte van de porties. Erg lang moeten wachten op zowel de drankjes als het eten. Muziek te hard om makkelijk een gesprek te kunnen voeten. Bediening kortaf en weinig spontaan en vriendelijk. Er werd de suggestie gewekt dat er veel groente bij de gerechten zou zitten maar dat was niet het geval. Op de vraag of we bij de koffie wat chocola konden krijgen was het antwoord dat ze altijd Tony's Chocolonely serveren, maar dat bleek één heel klein chocolaatje te zijn. Teleurstellend. Ze moeten het echt hebben van de locatie en op zich is de kwaliteit van het eten goed. Maar verder krijgt dit restaurant geen voldoende.
nardonnet .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Met Pinksteren hier gegeten, mooi weer, erg druk, daar was men duidelijk niet op ingesteld. Ik denk veel studenten/scholieren in de bediening. Dat valt nog te begrijpen maar een half uur op een consumptie wachten en vervolgens ruim een uur op het eerste gerecht, dat kán echt niet.
Kwaliteit redelijk, eten niet warm. Chagrijnig personeel. Kortaf, geen lachje kon eraf. Heel jammer, ik ga hier niet meer naar toe.
Bettie V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Lekker gegeten vlak voor de kerst, prima service en ruime smakelijke porties. Gezellige inrichting en prachtig uitzicht op zee.
michael K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening is vriendelijk maar traag. Kennelijk ontbreekt er een kordate floormanager. Drankjes komen zeer laat (was voorgaande keren ook het geval) en wijn brengen als het gerecht bijna op is (en we moesten er ook weer om vragen) kan natuurlijk niet. Op zich een prettige zaak maar dit is een serieus probleem.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima plek om lekker van het strand te genieten. Vooral buiten het seizoen, dan is de service top. In het hoogseizoen met mooi weer dan kan het personeel de druk niet aan.
Eleonore D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
't was erg druk waardoor we wat langer moesten wachten,
de bediening deed er alles aan om 't 'bij te houden'
erg rumoerig 'n gesprek is dan moeilijk, jammer
eten goed we komen weer!
maria V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
geweldige locatie, riviera maison sfeer inrichting. Aardig nog niet helemaal ingewerkt personeel. Eten prima. Verwacht geen hoogstandjes. Lekkere slibtong, garnalenkroketjes en burgers. Prima lokatie voor families. Prijs/ kwaliteit klopt.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Met 4 volwassenen en 4 kinderen binnen gegeten. Inrichting fris en toch aangekleed. Eten was goed. Dagvangst en dagvleesgerecht erg lekker. Voorgerecht oesters: wel vers, maar niet goed geopend (schelpstukjes) / niet goed losgesneden. Nagerecht hemelse modder erg lekker. Bediening was onder de maat - zelf onze tafels neer moeten zetten na een tijdje staan wachten, Kregen weinig aandacht, ondanks dat het maar halfvol zat.
Coquita V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijne sfeer, mooie inrichting, goede keuken. Jammer dat personeel en keuken niet goed op elkaar is ingespeeld: 3 personen krijgen hun eten, nummer 4 kan nog 10 minuten wachten bijvoorbeeld, zo nog een paar bloopers van de bediening terwijl het niet druk was.
JW W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met vrienden per ongeluk op de strandstoelen van Hemingway's terecht gekomen. Geweldig weer, schitterende plek, maar dat levert meestal slecht eten op. Hier werd ik echt verrast. We hebben ons eigen tapas menu samengesteld, met een ratjetoe van oesters, zeebaars salade, pizza, en nog wat. Geen sterren maar wel erg lekker. Niets pretentieus maar een geweldige middag gehad. Wijnen waren bijpassend en prima, maar niet veel keuze. Hier kan iets verbeterd worden, vooral omdat de prijs vrij fors zijn (o.m. vanwege de plek) mag dit ook wel een tikje ambitieuzer. Bediening jong, vrolijk en servicegericht, maar soms nog niet zo ervaren. Niet erg overigens, het verliep goed.
alie B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
wij hebben hier met de familie op 4 juni 2017 gegeten. Het broodje hamburger was niet gaar, retour naar de keuken. Werd opnieuw gebakken, was nog niet gaar. Het broodje was inmiddels slap geworden en viel uit elkaar. Portie spaghetti was veel te weinig voor de prijs, daarna nog friet moeten bestellen om de maag te vullen. Bij het afruimen vermeld dat het niet lekker was, hier werd niks mee gedaan. Jammer! Hier gaan wij nooit meer eten.
Over het algemeen: eten slecht, prijs kwaliteitsverhouding veel te duur! personeel was aardig, maar onbekwaam om problemen op te lossen.
NIet lang hoeven wachten op het eten,maar het was dan ook niet.
gaar. Het enige wat een voldoende scoort is het decor.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Reservering om 18.30 en voorgerecht kwam om 21.30..... We hadden gereserverd met de vraag of we buiten op het terras konden eten. Dat bleek bij aankomst wel te kunnen, maar dan moesten we wel wachten tot er een tafel vrij kwam. Een bordje "gereserveerd" kenden ze niet, want daar kwam alleen maar ruzie van....
Anyway, wij wachten.... Op zich niets mis mee, lekker met een drankje op een bankje met uitzicht over zee. Derde dranje inmiddels....Na diverse malen geinformeerd te hebben, werd ons na anderhalf uur verteld dat we zelf op het terras moesten gaan staan wachten bij een tafel, dat zat echt niet bij de service in.......om 21.00 uur hadden we dan onze tafel......eten was wel als altijd heerlijk
R O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het eten en drinken was heerlijk! Het kerstmenu maar ook het vegetarische gerecht. Er werd veel aandacht besteed aan het eten. : ) Voor herhaling vatbaar.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hebben met 7 personen lekker gegeten: slibtong, maaltijdsalades en ook een lekker vega asperge recept. Dat was dan wel het enige vega hoofdgerecht. De bediening was aardig maar moest er soms bijgeroepen worden. Met uitzicht over zee, prima plek om te eten.
p-kuipers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtige locatie aan het strand. Vrij nieuwe zaak op het oog. Bedienend personeel vriendelijk en vrolijk. Kwamen wel wat onervaren over. Bijverkoop kan beter. Prijzen vrij hoog, maar je betaald tenslotte ook voor zo'n locatie. Steak tartaar niet veel zeggend. Steak USA van de Big Green Egg, volgens de menukaart. Maar helaas niet van de Big Green Egg. Espresso goed en lekker. Nog wat leer momenten maar zeker potentie!
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De menukaart is gevarieerd. De salades zijn perfect. Brood met garnalenkroketten viel tegen, omdat er 3 erg kleine kroketten (formaat halve bitterbal) werden geserveerd op 2 megaplakken (overigens van prima kwaliteit) brood. De Fishn&chips was veel te lang gebakken in oud vet en was gewoon niet lekker.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Mooi decor, prachtig uitzicht ! Prijs/ kwaliteit totaal niet in verhouding. ' day's special: lamsrack ,super weinig vlees aan. Wel Prima qua smaak , ,uitstekend als voorgerecht. (32,50€) aubergine bij kabeljauwfilet sponzig. Aperol spritz vooraf matig. (Te) veel ijs waardoor de lekkere smaak van de aperol verloren gaat.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tijdens onze vakantie in Bergen aan Zee hebben we een bezoek gebracht aan Hemmingways. Tsja, het eten was echt lekker. Hier was weinig op aan te werken. Kids hadden lekkere Tosti's, moeder een lekkere salade en ik had een proeverijtje op een grote houten plank. Het Decor is ook erg mooi en duidelijk nog best nieuw. Echter de service is onder de maat! De dame die ons de kaart kwam brengen had zich blijkbaar vergist en had ons 1 van de 3 menukaarten gegeven, na aandringen bij een collega kreeg ik 2 van 3 en na nog een keer vragen bleken ze nog een kaart te hebben.. 3 van 3. Nadat we onze keuze hadden gemaakt en wilde bestellen kwam de dame naar ons toe en sprak ons aan met: "Ja?" Hieruit moet ik dus concluderen dat dit betekend: Goedemiddag, mag ik uw bestelling opnemen?
hollandskroner .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een prachtige locatie heerlijk gegeten!
Een goed kaart en mooie wijnen.
Personeel is wat jong en lijkt het overzicht te missen.