Hemingway's Beach Restaurant

C.F. Zeiler Boulevard 4c Bergen aan Zee Nederland Kaart

Over het restaurant Hemingway's Beach Restaurant

Geniet van de natuur

Wat voor weer het ook is, aan het strand geniet je van je vrijheid. Na een stevige wandeling of een luie stranddag is er niets heerlijker, dan dat er voor je gekookt wordt. Laat dat maar aan chef-kok Jeroen Klepper over. Met verse en biologische ingrediënten bereid hij voor jou de meest smakelijke gerechten uit de Franse keuken. Op de kaart vind je gewaardeerde klassiekers en culinaire vernieuwingen. Waar heb jij trek in vandaag?

Helaas is het niet mogelijk om een reservering te doen voor het terras. Wel kunnen wij binnen een tafel voor u reserveren. Als u dan zelf een plekje op het terras vindt, kunt u natuurlijk altijd nog verplaatsen.

We're sorry to say that it is not possible to make a reservation for the terrace. We can only reserve a table for you inside. Of course it is possible to move to outside if you'll find a table on the terrace by yourself.

Meer informatie over restaurant Hemingway's Beach Restaurant

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Wi-Fi
6,5

Jouw recensie over het restaurant Hemingway's Beach Restaurant

michael K.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Bediening is vriendelijk maar traag. Kennelijk ontbreekt er een kordate floormanager. Drankjes komen zeer laat (was voorgaande keren ook het geval) en wijn brengen als het gerecht bijna op is (en we moesten er ook weer om vragen) kan natuurlijk niet. Op zich een prettige zaak maar dit is een serieus probleem.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima plek om lekker van het strand te genieten. Vooral buiten het seizoen, dan is de service top. In het hoogseizoen met mooi weer dan kan het personeel de druk niet aan.
Eleonore D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
't was erg druk waardoor we wat langer moesten wachten,
de bediening deed er alles aan om 't 'bij te houden'
erg rumoerig 'n gesprek is dan moeilijk, jammer
eten goed we komen weer!
69maria V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
geweldige locatie, riviera maison sfeer inrichting. Aardig nog niet helemaal ingewerkt personeel. Eten prima. Verwacht geen hoogstandjes. Lekkere slibtong, garnalenkroketjes en burgers. Prima lokatie voor families. Prijs/ kwaliteit klopt.
Buikie .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Met 4 volwassenen en 4 kinderen binnen gegeten. Inrichting fris en toch aangekleed. Eten was goed. Dagvangst en dagvleesgerecht erg lekker. Voorgerecht oesters: wel vers, maar niet goed geopend (schelpstukjes) / niet goed losgesneden. Nagerecht hemelse modder erg lekker. Bediening was onder de maat - zelf onze tafels neer moeten zetten na een tijdje staan wachten, Kregen weinig aandacht, ondanks dat het maar halfvol zat.
Coquita V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Fijne sfeer, mooie inrichting, goede keuken. Jammer dat personeel en keuken niet goed op elkaar is ingespeeld: 3 personen krijgen hun eten, nummer 4 kan nog 10 minuten wachten bijvoorbeeld, zo nog een paar bloopers van de bediening terwijl het niet druk was.
JWW11 W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Met vrienden per ongeluk op de strandstoelen van Hemingway's terecht gekomen. Geweldig weer, schitterende plek, maar dat levert meestal slecht eten op. Hier werd ik echt verrast. We hebben ons eigen tapas menu samengesteld, met een ratjetoe van oesters, zeebaars salade, pizza, en nog wat. Geen sterren maar wel erg lekker. Niets pretentieus maar een geweldige middag gehad. Wijnen waren bijpassend en prima, maar niet veel keuze. Hier kan iets verbeterd worden, vooral omdat de prijs vrij fors zijn (o.m. vanwege de plek) mag dit ook wel een tikje ambitieuzer. Bediening jong, vrolijk en servicegericht, maar soms nog niet zo ervaren. Niet erg overigens, het verliep goed.
alie B.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
wij hebben hier met de familie op 4 juni 2017 gegeten. Het broodje hamburger was niet gaar, retour naar de keuken. Werd opnieuw gebakken, was nog niet gaar. Het broodje was inmiddels slap geworden en viel uit elkaar. Portie spaghetti was veel te weinig voor de prijs, daarna nog friet moeten bestellen om de maag te vullen. Bij het afruimen vermeld dat het niet lekker was, hier werd niks mee gedaan. Jammer! Hier gaan wij nooit meer eten.
Over het algemeen: eten slecht, prijs kwaliteitsverhouding veel te duur! personeel was aardig, maar onbekwaam om problemen op te lossen.
NIet lang hoeven wachten op het eten,maar het was dan ook niet.
gaar. Het enige wat een voldoende scoort is het decor.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Reservering om 18.30 en voorgerecht kwam om 21.30..... We hadden gereserverd met de vraag of we buiten op het terras konden eten. Dat bleek bij aankomst wel te kunnen, maar dan moesten we wel wachten tot er een tafel vrij kwam. Een bordje "gereserveerd" kenden ze niet, want daar kwam alleen maar ruzie van....
Anyway, wij wachten.... Op zich niets mis mee, lekker met een drankje op een bankje met uitzicht over zee. Derde dranje inmiddels....Na diverse malen geinformeerd te hebben, werd ons na anderhalf uur verteld dat we zelf op het terras moesten gaan staan wachten bij een tafel, dat zat echt niet bij de service in.......om 21.00 uur hadden we dan onze tafel......eten was wel als altijd heerlijk
R O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Het eten en drinken was heerlijk! Het kerstmenu maar ook het vegetarische gerecht. Er werd veel aandacht besteed aan het eten. : ) Voor herhaling vatbaar.
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hebben met 7 personen lekker gegeten: slibtong, maaltijdsalades en ook een lekker vega asperge recept. Dat was dan wel het enige vega hoofdgerecht. De bediening was aardig maar moest er soms bijgeroepen worden. Met uitzicht over zee, prima plek om te eten.
p-kuipers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtige locatie aan het strand. Vrij nieuwe zaak op het oog. Bedienend personeel vriendelijk en vrolijk. Kwamen wel wat onervaren over. Bijverkoop kan beter. Prijzen vrij hoog, maar je betaald tenslotte ook voor zo'n locatie. Steak tartaar niet veel zeggend. Steak USA van de Big Green Egg, volgens de menukaart. Maar helaas niet van de Big Green Egg. Espresso goed en lekker. Nog wat leer momenten maar zeker potentie!
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De menukaart is gevarieerd. De salades zijn perfect. Brood met garnalenkroketten viel tegen, omdat er 3 erg kleine kroketten (formaat halve bitterbal) werden geserveerd op 2 megaplakken (overigens van prima kwaliteit) brood. De Fishn&chips was veel te lang gebakken in oud vet en was gewoon niet lekker.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Mooi decor, prachtig uitzicht ! Prijs/ kwaliteit totaal niet in verhouding. ' day's special: lamsrack ,super weinig vlees aan. Wel Prima qua smaak , ,uitstekend als voorgerecht. (32,50€) aubergine bij kabeljauwfilet sponzig. Aperol spritz vooraf matig. (Te) veel ijs waardoor de lekkere smaak van de aperol verloren gaat.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tijdens onze vakantie in Bergen aan Zee hebben we een bezoek gebracht aan Hemmingways. Tsja, het eten was echt lekker. Hier was weinig op aan te werken. Kids hadden lekkere Tosti's, moeder een lekkere salade en ik had een proeverijtje op een grote houten plank. Het Decor is ook erg mooi en duidelijk nog best nieuw. Echter de service is onder de maat! De dame die ons de kaart kwam brengen had zich blijkbaar vergist en had ons 1 van de 3 menukaarten gegeven, na aandringen bij een collega kreeg ik 2 van 3 en na nog een keer vragen bleken ze nog een kaart te hebben.. 3 van 3. Nadat we onze keuze hadden gemaakt en wilde bestellen kwam de dame naar ons toe en sprak ons aan met: "Ja?" Hieruit moet ik dus concluderen dat dit betekend: Goedemiddag, mag ik uw bestelling opnemen?
hollandskroner .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een prachtige locatie heerlijk gegeten!
Een goed kaart en mooie wijnen.
Personeel is wat jong en lijkt het overzicht te missen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag gegeten bij Hemingways op het strand. Eerst bijna vechten voor een tafel buiten, ze willen het niet regelen. Dan na een half uur kunnen bestellen. Er zat een uur tussen het uitserveren van het eerste en het laatste hoofdgerecht (van de 5). Ook bij twee gerechten geen friet ontvangen. Niets aangeboden als excuus. Echt nooit meer!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We kozen voor een serie voorgerechten in plaats van voor, hoofd en na.
De oesters waren fijn. Dre bijpassende vinaigrettes waren niet best bij de zeevruchten. Te zoet, te hoog op smaak: zonde. `ook jammer dat erg geen broodje bij kon. op verzoek kregen we 2 witte boterhammen. Leter vleken die wel 3,50 extra te kosten. De escargots waren gaar en warm. bedekt onder een flinke hoeveelheid bvet en peterselie. Knoflook konden we niet echt ontdekken. Wel brood dit keer. De krabpoten waren lekker. De beloofde mayo bleek remoulade saus. Toen we alsnog om mayo vroegen, zelf naar de bar lopen want geen belangstelling voor onze tafel, kregen we sauce tartare of iets wat daarop leek.
Toen we weer om mayo vroegen, kregen we het alsnog. De salade was goed.
De rekening kwam snel maar pinnen duurde nog eens ruim 10 minuten ( na extra vragen). Dat terwijl het personeel voorturend rond liep in een inmiddel;s bijna leeg restaurant.
Inderdaag, jong (goedkoop?) personeel.
Geen ervaring, geen gevoel voor gastvrijheid of enige stijl.
En inderdaad, nooit meer. Zeker niet bij deze prijzen.
buja .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De bediening kon het moeilijk bijhouden op een prachtige zomeravond, maar de keuken was in topvorm. Ik had zelf een tournedos, anderen aten de cote de boeuf, slibtong en lambs rack (dagspecial) en iedereen was zeer te spreken over het eten.
Het dessert konden we buiten eten (binnen was het erg warm) en ook dat was erg goed.
Menig "landrestaurant" moet erg zijn best doen dit te evenaren.
iamvlie .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
gereserveerd, 25 graden buiten maar ze hadden een tafel binnen gereserveerd (bij een strandtent met geweldig mooi weer waar natuurlijk niemand zat ) , buiten moesten we zelf maar kijken (met 4 personen) . Niemand die even meeliep of zich ergens druk over maakte. We zaten. Duurde zeker 10 minuten voordat er iemand kwam. Geen uitleg omtrent het eten, veel te onervaren personeel, zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Enfin, het eten zelf. Sliptongetjes waren goed, zag er niet uit onder een hoopje te gare bloemkoolstronkjes en wat ander gerommel., lamsrack was rauw met veel vet, niet te eten, steak een schoenzool en de burger een in elkaar gesmeten doorbakken hap, ook vreselijk. Water kon niet in een karaf geleverd worden, dat deden ze niet. Wel een glaasje, nou nou wat fijn om steeds een glaasje te moeten vragen als er niet genoeg personeel rondloopt. De frieten waren slap en lauw en de bijgeleverde groenten moest je met een vergrootglas zoeken en niet lekker. Kortom : hopeloos en geen aanrader. Het zag er wel aardig uit. Een hele beperkte dessertkaart waar we niets van onze gading op konden vinden. Wat een gemiste kansen allemaal.