Hemingway's Beach Restaurant

C.F. Zeiler Boulevard 4c Bergen aan Zee Nederland Kaart

Over restaurant Hemingway's Beach Restaurant

Geniet van de natuur

Wat voor weer het ook is, aan het strand geniet je van je vrijheid. Na een stevige wandeling of een luie stranddag is er niets heerlijker, dan dat er voor je gekookt wordt. Laat dat maar aan chef-kok Jeroen Klepper over. Met verse en biologische ingrediënten bereid hij voor jou de meest smakelijke gerechten uit de Franse keuken. Op de kaart vind je gewaardeerde klassiekers en culinaire vernieuwingen. Waar heb jij trek in vandaag?

Meer informatie over restaurant Hemingway's Beach Restaurant

6,9
6,4
Winfried L.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
We hebben met 7 personen lekker gegeten: slibtong, maaltijdsalades en ook een lekker vega asperge recept. Dat was dan wel het enige vega hoofdgerecht. De bediening was aardig maar moest er soms bijgeroepen worden. Met uitzicht over zee, prima plek om te eten.
P-kuipers .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prachtige locatie aan het strand. Vrij nieuwe zaak op het oog. Bedienend personeel vriendelijk en vrolijk. Kwamen wel wat onervaren over. Bijverkoop kan beter. Prijzen vrij hoog, maar je betaald tenslotte ook voor zo'n locatie. Steak tartaar niet veel zeggend. Steak USA van de Big Green Egg, volgens de menukaart. Maar helaas niet van de Big Green Egg. Espresso goed en lekker. Nog wat leer momenten maar zeker potentie!
Ingridf73 .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
De menukaart is gevarieerd. De salades zijn perfect. Brood met garnalenkroketten viel tegen, omdat er 3 erg kleine kroketten (formaat halve bitterbal) werden geserveerd op 2 megaplakken (overigens van prima kwaliteit) brood. De Fishn&chips was veel te lang gebakken in oud vet en was gewoon niet lekker.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Mooi decor, prachtig uitzicht ! Prijs/ kwaliteit totaal niet in verhouding. ' day's special: lamsrack ,super weinig vlees aan. Wel Prima qua smaak , ,uitstekend als voorgerecht. (32,50€) aubergine bij kabeljauwfilet sponzig. Aperol spritz vooraf matig. (Te) veel ijs waardoor de lekkere smaak van de aperol verloren gaat.
Pascal J.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Tijdens onze vakantie in Bergen aan Zee hebben we een bezoek gebracht aan Hemmingways. Tsja, het eten was echt lekker. Hier was weinig op aan te werken. Kids hadden lekkere Tosti's, moeder een lekkere salade en ik had een proeverijtje op een grote houten plank. Het Decor is ook erg mooi en duidelijk nog best nieuw. Echter de service is onder de maat! De dame die ons de kaart kwam brengen had zich blijkbaar vergist en had ons 1 van de 3 menukaarten gegeven, na aandringen bij een collega kreeg ik 2 van 3 en na nog een keer vragen bleken ze nog een kaart te hebben.. 3 van 3. Nadat we onze keuze hadden gemaakt en wilde bestellen kwam de dame naar ons toe en sprak ons aan met: "Ja?" Hieruit moet ik dus concluderen dat dit betekend: Goedemiddag, mag ik uw bestelling opnemen?
Hollandskroner .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Op een prachtige locatie heerlijk gegeten!
Een goed kaart en mooie wijnen.
Personeel is wat jong en lijkt het overzicht te missen.
Marielle V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Vandaag gegeten bij Hemingways op het strand. Eerst bijna vechten voor een tafel buiten, ze willen het niet regelen. Dan na een half uur kunnen bestellen. Er zat een uur tussen het uitserveren van het eerste en het laatste hoofdgerecht (van de 5). Ook bij twee gerechten geen friet ontvangen. Niets aangeboden als excuus. Echt nooit meer!
Saskia M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
We kozen voor een serie voorgerechten in plaats van voor, hoofd en na.
De oesters waren fijn. Dre bijpassende vinaigrettes waren niet best bij de zeevruchten. Te zoet, te hoog op smaak: zonde. `ook jammer dat erg geen broodje bij kon. op verzoek kregen we 2 witte boterhammen. Leter vleken die wel 3,50 extra te kosten. De escargots waren gaar en warm. bedekt onder een flinke hoeveelheid bvet en peterselie. Knoflook konden we niet echt ontdekken. Wel brood dit keer. De krabpoten waren lekker. De beloofde mayo bleek remoulade saus. Toen we alsnog om mayo vroegen, zelf naar de bar lopen want geen belangstelling voor onze tafel, kregen we sauce tartare of iets wat daarop leek.
Toen we weer om mayo vroegen, kregen we het alsnog. De salade was goed.
De rekening kwam snel maar pinnen duurde nog eens ruim 10 minuten ( na extra vragen). Dat terwijl het personeel voorturend rond liep in een inmiddel;s bijna leeg restaurant.
Inderdaag, jong (goedkoop?) personeel.
Geen ervaring, geen gevoel voor gastvrijheid of enige stijl.
En inderdaad, nooit meer. Zeker niet bij deze prijzen.
Buja .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
De bediening kon het moeilijk bijhouden op een prachtige zomeravond, maar de keuken was in topvorm. Ik had zelf een tournedos, anderen aten de cote de boeuf, slibtong en lambs rack (dagspecial) en iedereen was zeer te spreken over het eten.
Het dessert konden we buiten eten (binnen was het erg warm) en ook dat was erg goed.
Menig "landrestaurant" moet erg zijn best doen dit te evenaren.
Iamvlie .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
gereserveerd, 25 graden buiten maar ze hadden een tafel binnen gereserveerd (bij een strandtent met geweldig mooi weer waar natuurlijk niemand zat ) , buiten moesten we zelf maar kijken (met 4 personen) . Niemand die even meeliep of zich ergens druk over maakte. We zaten. Duurde zeker 10 minuten voordat er iemand kwam. Geen uitleg omtrent het eten, veel te onervaren personeel, zo goedkoop mogelijk natuurlijk. Enfin, het eten zelf. Sliptongetjes waren goed, zag er niet uit onder een hoopje te gare bloemkoolstronkjes en wat ander gerommel., lamsrack was rauw met veel vet, niet te eten, steak een schoenzool en de burger een in elkaar gesmeten doorbakken hap, ook vreselijk. Water kon niet in een karaf geleverd worden, dat deden ze niet. Wel een glaasje, nou nou wat fijn om steeds een glaasje te moeten vragen als er niet genoeg personeel rondloopt. De frieten waren slap en lauw en de bijgeleverde groenten moest je met een vergrootglas zoeken en niet lekker. Kortom : hopeloos en geen aanrader. Het zag er wel aardig uit. Een hele beperkte dessertkaart waar we niets van onze gading op konden vinden. Wat een gemiste kansen allemaal.
Loek-houtenbos .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Omdat het wat winderig was aten we binnen.
Prima tafel met toch zicht op zee.
Toen we nog stonden werd al gevraagd wat we wilden drinken : dat was een beetje te snel. Na bestuderen van de kaart eerst maar eens wat vers brood met tapenade . Een kir was helaas niet beschikbaar. Bestelden een fles Zuid-Franse rosé en wat garnalenkroketten. Als hoofdgerecht sliptongetjes. Het brood was prima vers en smakelijk. De kroketjes heerlijk. De vis was naar onze smaak in iets teveel boter gebakken, wat droger hadden we beter gevonden. Het smaakte echter prima en de wijn paste er erg goed bij. De bediening was verder uitstekend.
Carin V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
We kwamen geregeld bij Joep dus nu wilden we wel eens gaan ervaren hoe Joep is nu het geen Joep meer heet maar Hemmingways. De grote houten banken buiten voor het bedrijf in het zand zien er mooi en gezellig uit: wordt daar ook bediend? Lijkt ons nogal onhandig voor het personeel... Van het terras mist een stuk af, juist het stukje waar wij graag plaatsnamen, dat is nu bij het binnengedeelte betrokken. Binnen is het licht, modern en groot; te ruimtelijk naar onze smaak. We hadden het gevoel in een kantine van een camping te zitten: gehorig, onrustig en doordat het één grote ruimte is minder gezellig dan voorheen. Lichtblauwe stoelen binnen zaten overigens erg goed en dat is voor iemand met een zwakke rug een groot pluspunt. Op de lunchkaart trof ik niet gerechten aan waar het water mij van in de mond liep en koos ik maar voor de tonijnsalade en mijn tafelgenoot voor de Fish en Chips. Prima brood en ook de augurkjes waren vol smaak, de tonijnsalade had van mij meer uitgesproken gemogen; vlak van smaak. De Fish was duidelijk niet vers, het witte vlees hoort van binnen glanzend te zijn en 'uit één te vallen'. Het waren ook slechts vijf stukjes met wat frieten voor 14 euro(!). De zeewier die ook op het bord lag was weer erg lekker. De kwaliteit van de Fish bij de Chips maakt dat we het eten een 6 geven.
Hemmingways krijgt nog een kans maar dan hopen we wel dat ze de prijzen die gevraagd worden voor de waar ook echt waar kunnen maken.
Gelukkig was de toiletruimte vernieuwd en maakte een hygiënische(r) indruk.
E.asma .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Na al eerder verrast te zijn op een warme zondagmiddag met een heerlijke proeverij nu naar Bergen aan Zee getogen voor een diner met vrienden. Heerlijk gezeten, lekker gegeten en prima bediening. De scroppino kon niet helemaal gemaakt worden zoals het "hoort" dus kregen we deze van het huis. Bergen aan Zee heeft er een mooie zaak bij.
Tip van chef-kok Jeroen Klepper. Bent u niet tevreden, vertel het ons. Bent u wel tevreden, vertel het anderen. Bij deze!
Simone K.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Zaterdagavond 4 juni de keus gemaakt voornamelijk door het mooie weer om op het strand van Bergen te gaan eten. Het Texels lam besteld. Dit zag er op het menu smaakvol uit.
De werkelijkheid was echter anders. Het was een flinke portie lam waarbij onze kaken overbelast raakten door de hoeveel harde stukken in het lam. De groenten waren afwisselend goed gegaard. Maar het meest opvallend was de smaak of in ieder geval de afwezigheid van een smaak. De bijgevoegde pesto bracht nog iets van smaak in de mond. Al met al een tegenvallende buitenmaaltijd aan het einde van een zonnige dag. Deze ervaring aan het bedienend personeel meegegeven maar naast een excuus niet echt een uitleg.
Saby .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Personeel wist niet voor wie welk gerecht was: beetje slordig. Na het hoofdgerecht was er überhaupt geen personeel in de ruimte?. Beetje vreemd.
De vis -slibtong en scholfilet was slap en droop van het vet. De groente doorgekookt en niet lekker vers en groen. Het viel jammer genoeg nogal tegen, terwijl de plek grandioos is.
Dank voor je bericht. Wij vinden het fijn als je op de avond zelf even laat weten als er iets is waarover je niet tevreden bent, dan hebben we de kans er iets aan te doen. Om misverstanden te voorkomen: de tong wordt geserveerd met artisjok. Deze groente heeft van zichzelf een grijzig groene tint en een zachte structuur. Dat heeft niets te maken met doorkoken. De schol wordt geserveerd met aardappelpuree en a la minute gebakken spinazie. Die zit dus maar een minuutje in de pan en gaat dan meteen het bord op. Ook die kan dus eigenlijk echt niet doorgekookt zijn. Nietemin, jammer dat je het niet lekker vond. Nogmaals, geef het volgende keer even aan alsjeblieft.
EtenmetPeet .
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2016
Heerlijk gegeten in een leuke entourage aan het strand.
De bediening was soms meer met elkaar bezig dan met de gasten. En jammer dat er geen karaf met kraanwater geserveerd kan worden.
Cor B.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Hemingways is een verademing aan de kust waar tosti en friet het beeld overheersen. Stijlvol ingericht maar toch nog steeds de herkenbaarheid van een beach house. De keukenbrigade, onder leiding van Jeroen Klepper, zet een mooi stukje werk neer. Originele kaart, mooie presentatie, goede smaak. Ook de wijnkaart bevat originele keuzes.
Josephinaa .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
De krabklauwen zijn een ware aanrader, een feest! Qua service denk ik dat het terras een persoon extra kon gebruiken, de bediening deed haar best om alles in de gaten houden. Tevens kregen we een kleine proeverij zodat we de jiuste wijn konden kiezen. De omgeving is fantastisch.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen zaterdagavond met mijn twee dochters neergestreken op het overvolle terras voor een hapje. We waren benieuwd wat er van het oude Joep was geworden. Dat we lang moesten wachten was wel te zien aan de drukte. Daarvoor alle begrip op zo'n mooie stranddag . Maar na ca 40 minuten vroegen we toch maar eens waar ons eten bleef. Werd gecheckt en 'het komt er zo aan hoor'. Tot twee keer toe kwamen ze met salade bij onze tafel. Helaas bleek dat in het kader van de dode mus...sorry verkeerde tafel. Na bijna een uur nog maar eens gevraagd want we hadden echt enorme trek (mensen die later kwamen kregen al eten) en toen werd doodleuk gezegd dat onze bon niet bekend was in de keuken....#zucht #megahonger maar het komt er zo aan. Ik zeg 'echt'? Ja ik check het voor u. Ober ging weg kwam terug en zei met 2 min is het er. Wel excuses en drankje vd zaak aangeboden gekregen. Netjes. Uiteindelijk duurde het zeker nog minimaal 10 minuten (irritatie alom!) en daar kwam dan eindelijk de Ceasar salade, Quinoa salade en pizza Daniele. Je kon zien dat het heel snel gemaakt was, bijna afgeraffeld. De Ceasar bestond uit bijna alleen maar sla en de pizza had een taaie bodem. Droog en smaakloos. Mijn quinoa was nog het beste gerecht. Ik ben binnen gaan afrekenen en trof -gelukkig- de sympathieke eigenaar zelf. Uitgelegd wat er mis was gedaan en dat ik niet tevreden was. De rekening bedroeg 53 euro en hij heeft er 40 van gemaakt. Dat haalt de scherpe kantjes van een slechte eerste kennismaking met deze mooie strandtent er wel vanaf maar ik heb toch een nare nasmaak. Ik zal hier niet neer terugkomen maar wens de eigenaar succes om er een goedlopende tent van te maken! Personeel heeft zeker nog wat aanwijzingen en aandacht nodig en dan komt het vast wel goed.
Neza V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
Heerlijk eten, fraaie wijnen, prachtig uitzicht op de zee en aangename service. Vraag vooral naar de voorraad bijzondere wijnen :-)