Over het restaurant Hemingway (Hotel De Draak)

Eerlijke, lokale producten

Ernest Hemingway stond bekend als een levensgenieter die goede spijzen en wijnen kon waarderen. Niet gek dat dit restaurant deze naam draagt. En daarnaast een Bib Gourmand! Een restaurant waar ze met veel zorg en liefde de lekkerste gerechten met een klassiek Frans tintje samenstellen. Geniet van de fijne gastvrijheid, een prachtig glas wijn en de eerlijke, lokale producten die harmonieus samenkomen op het bord. De chef Sander Doggen creëert spannende combinaties en vernieuwt Franse klassiekers op een niet voor de hand liggende manier. Zeker een bezoekje waard!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hemingway (Hotel De Draak)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

gouw .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
thijskoppers .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Prima diner genoten met 2 bevriende echtparen. Bediening was dik in orde. Kwaliteit maaltijden uitstekend. Hemingway heeft knusse ruimte om te dineren, het was er redelijk vol en gezellig.
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Compliment voor de staf. Vriendelijk, deskundig personeel. Goed gekleed, goed verzorgd, je komt meteen in een feestelijke stemming. Gerechten niet alleen mooi om te zien, maar (vis) ook heel lekker klaargemaakt, met gebruikmaking van bijzondere technieken (schuim). De witte huiswijn was prima. Bij de rekening zat een voucher voor 15% korting. Wij gaan daar zeker gebruik van maken.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
De runderhaas en de eend waren bijzonder lekker. Bij het nagerecht was het bietensorbet bij de pannecotta verassend lekker.
Frits L.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Meer dan uitstekende bediening. Erg hartelijk en meer dan professioneel.

Keuken prima. Amuse van gin-tonic en erwtensoep erg creatief en lekker.
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten in een mooie ambiance.
Het eten, de gedekte tafel, de bediening: alles met veel aandacht voor detail.
Edwin M.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Niet echt kritiek, maar vreselijk om te zien dat er taalkundige blunders gemaakt worden op de menulijst en dat voor een 4 sterrenzaak gelijk met jij en jouw gesproken wordt.
gerard-m .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Wij komen met enige regelmaat bij Hemingway en worden nooit teleurgesteld. De gerechten zijn heel goed van smaak en presentatie. De bediening is vriendelijk en correct. Kortom..een heerlijk avondje uit.

Enige minpuntje deze keer...omdat er erg veel gasten nagenoeg gelijk binnen kwamen moesten we relatief lang op ons aperatief wachten.
John V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
gemotiveerde bediening, vriendelijke en echte hartelijke benadering.
goed tempo, prima huiswijn Hier komen we terug; AH actie waardoor prijs kwaliteit door actie bovennormaal was
hazeduin .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker gedineerd met alles er op en er aan. Bediening kwam af en toe tikje chaotisch over maar de maitre d' maakte dat met zijn aanstekelijk goed humeur meer dan goed.
cmichael .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Met zes personen bij restaurant Hemingway gegeten en daar hebben we zeker geen spijt van! Iedereen heeft heerlijk gegeten, verassende smaakcombinaties en een schitterende opmaak van de borden. Bediening en ambiance was ook top! Enige ( kleine) minpuntje was dat de pauzes tussen de gangen wat lang duurde, maar het was het wachten meer dan waard
hildea .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
We hebben heel lekker gegeten bij Hemingway, alleen met een wat wrange nasmaak. We werden erg vriendelijk ontvangen en er werd ons als aperitief een speciaal voor deze tijd, zeer feestelijk glas champagne aangeboden. Achteraf bleek dit glas een zeer feestelijke prijs van €18,50 te hebben. Als er dan ook nog 3 glazen wijn te veel op de rekening staan, krijg je het gevoel dat je hier erg op je hoede moet zijn. (Dit laatste werd uiteraard wel netjes gecorrigeerd). Maar los daarvan was het eten erg lekker: een heerlijke kreeftenbisque, zalig rundvlees en een lekkere dame blanche. Dit geserveerd met heerlijk brood, lekkere frietjes (meerprijs) en goede begeleidende wijnen maakt het een geslaagde avond.
jeanmatthijs .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Prima gegeten!
AH menu voldoet aan de verwachtingen en is geen "uitgeklede" versie van wat gewoonlijk wordt geserveerd.
Voor herhaling vatbaar.
manegemolenzicht .
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2016
Wij hebben hier weer genoten en komen hier zeker nog terug een echte aanrader en staat bij ons in de top5 van de beste restaurants in deze regio.
RobEst .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Heerlijk gegeten, pure en eerlijke smaken. Vriendelijke bediening. Leuke uitleg van de diverse theesoorten.
Mooie entree, personeel zag er netjes uit. Voor herhaling vatbaar.
i-reen56 .
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Wij waren met 6 personen en hebben het AH menu met kleine aanvullingen gegeten, en we hebben er allemaal van genoten. Het is een gezellig en mooi restaurant. De wachttijd voor het opnemen duurde best lang, maar daarna ging het allemaal in een redelijk tempo. En....de rokers hebben een hele mooie knusse ruimte in de kelder, daarwaren 2 personen van ons groepje ook erg blij mee. Kortom, wij hebben een genoeglijke avond gehad, en zijn dik tevreden.
Ben H.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Onze eerste kennismaking met Hemingway waar we heel tevreden over waren! Heerlijk gegeten, goede ontvangst, mooie ambiance!
Nicole D.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Het AH menu was al vanouds prima van kwaliteit. Heerlijke bisque, heek en toetje. Het enige minpunt was de vreselijk slechte koffie na (de decafe was slootwater en de cappuccino was veel te sterk, met schuim wat gelijk "dood slaat"). Ook de extra bijbestelde frietjes (extra kosten) smaakten frituur-achtig en zeker niet dit kwaliteitsrestaurant waardig. Een van de jongere obers had een nogal norse uitstraling en kwam niet echt vriendelijk over.
z.koene7 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
We zijn al voor de 3 keer geweest en het is altijd heel goed . Personeel heel vriendelijk en heel lekker eten.Mooi restaurant en hotel.
Piet W.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Zou toch graag wat meer privé zitten, klein tafeltje. Het eten was voortreffelijk, voor herhaling vatbaar. Uitstekende bediening en heerlijke wijn.!!