Hemingway (Hotel De Draak)

Grote Markt 36 4611 NT Bergen op Zoom Nederland Kaart
31-164252050

Over het restaurant Hemingway (Hotel De Draak)

Restaurant Hemingway in Bergen op Zoom draagt de naam Hemingway, omdat Ernest Hemingway bekend stond als een levensgenieter die goede spijzen en wijnen kon waarderen.

Restaurant Hemingway werkt het liefst met lokale producten. De rest wordt aangevuld met eerlijke en verantwoorde producten. Verse producten worden dan ook dagelijks geleverd. Hemingway streeft ernaar je het beste te bieden van de Brabantse Wal. Chef Sander Doggen creëert spannende combinaties en vernieuwt Franse klassiekers op een niet voor de hand liggende manier.

Een uitzonderlijke wijnkaart is onderdeel van een goed restaurant. De wijnkaart bestaat uit een mooi aanbod wijnen, bewust opgebouwd met gevestigde en alternatieve wijnen. Deze wijnen zijn mede geselecteerd door de registervinoloog Guus van Dijk. Naast deze wijnkaart serveert het restaurant ook bijpassende wijnen á €7,00 per gang. Laat je adviseren door de bediening!

Reserveer snel bij restaurant Hemingway in Bergen op Zoom en geniet!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Hemingway (Hotel De Draak)

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Uitmuntend
9,4
9,1

Jouw recensie over het restaurant Hemingway (Hotel De Draak)

Miek V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Het was zonder meer een leuke ervaring.
De ober raadde ons het kreeftmenu aan hetgeen we ook deden.
De sfeer was goed en de bediening perfect.
Jammer dat Iens bij het reserveren de 2000 yums niet had doorgegeven zodat de €25 niet werden verrekend.
Een smetje op de avond.????
H.W. B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Eén tafeltje teveel in het looppad, dat tafeltje hadden wij. Erg onrustig door veelvuldig passerend bedienend personeel en de plassers. Maar de tafel teveel deed niets af aan de smaakbeleving die is geboden. ( 6 gangen verrassingsmenu..... een aanrader) Een avond vullend diner van net geen 4 uur.
Robert-jan H.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten
Met veel geduld zeer vriendelijke bediening
Bernardine C.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
We hebben heerlijk gegeten. We hadden het kreeftenmenu, maar het was geen probleem een ander dessert te kiezen. Ik wilde namelijk het prachtige ei proberen. Geweldig!
Sylvia E.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Ik vind de gerechten best wel duur. De porties waren ook klein.
Zonder gedag te zeggen weer vertrokken, het zou wat vriendelijker mogen.
Jenny B.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Heel bijzonder en toch zeer toegankelijk restaurant.
Hans N.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2018
Heerlijk kreeftenmenu.
Bas A.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2018
Het eten was goed bereid, maar ik had meer verwacht van een restaurant van dat niveau; wat verrassender en origineler. De wijn-spijscombinaties waren wat ons betreft niet altijd even passend. En het wijnarrangement is dan stevig aan de prijs. Het personeel is erg vriendelijk en de service is goed. Lekker gegeten, maar prijs-kwaliteit (originaliteit) kan beter.
Benny D.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Zeer goede ontvangst en bediening
Lekkere en originele amuses
Kreeften menu lekker en met een uitstekend dessert
Christel K.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2018
Het Kreeftenmenu was heerlijk.
Gerard T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Tijdens Jazz weekend zonder reserveren een tafel gevonden bij Hemingway op het terras in een zeer levendige omgeving. De amuses waren heerlijk en na een bijzonder hartstochtelijke aanbeveling door de bediening hebben we een heerlijk kreeftmenu gekozen. ik koos daarbij voor bijpassende wijnen. Jammer was het dat ik twee keer om de wijn heb moeten vragen als het gerecht al opgediend was. Na een heerlijke koffie afgerekend, waarbij de bediening de betaling stilzwijgend in ontvangst nam en zonder gedag te zeggen weer vertrok, het zou wat vriendelijker mogen. Desondanks hebben we van de ambiance en de maaltijd genoten.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Hartelijke en professionele bediening. Eten op hoog niveau en verfijnd. De huiswijn, zowel wit als rood, geweldig!
Er was rekening gehouden met de dieetwensen. Zelfs toen bleek dat we iets vergeten hadden door te geven werd dit onmiddellijk opgelost! We komen zeker terug!
Annemarie B.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten. Prachtige gerechten, mooi opgediend. Kortom genoten.
Rene H.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Alles helemaal top
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
De service en kwaliteit die je bij Restaurant Hemingway krijgt, is uniek. Je merkt dat iedereen met passie werkt en zult een heerlijke avond hebben. Hier eten is echt genieten!
Thea P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Een bijzonder drie gangenmenu met heerlijke gerechten. Vooral de geitenbok was een verrassing. Nog nooit gegeten en erg lekker klaargemaakt.
Alles was heerlijk, maar dit was bijzonder
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2018
Tot op heden in 5 locaties gegeten in BoZ en dit is de beste. Niet de goedkoopste, maar de prijs/kwaliteitverhouding is goed. Hoofd bediening is, laten we zeggen, levendig, populair en aanwezig. Daar hou je van of niet. Aanrader.
Jeffrey D.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Sfeervol restaurant met uitstekende bediening en last but not least heerlijk eten????
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2017
Heerlijk gegeten, prima bediening. Heerlijk dagje BoZ met mooie tentoonstelling Bergen op Zilver: Voorbij ijdelheid. Kortom super dagje!