Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Maandag t/m Zondag 18.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Hemelse Modder

V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Heerlijk eten en bijzondere en lekkere wijnen. Goed wijn advies gekregen.
1 klein minpuntje: het rabarberdessert vonden wij te zoet.
FF B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Aparte kaart, heerlijk eten en heel vriendelijke bediening
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Heel goed gegeten, vriendelijk personeel . Goeie info over de gerechten. We zaten aan het raam, prachtig uitzicht!
En een stagiaire in de bediening met talent.
Karl
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2018
Zeer gastvrije ontvangst die avond. Daarna bleef de bediening zeer aardig en behulpzaam.

Eten was goed. Wijn ( Bordeaus rood ) had een erg goede prijs / kwaliteits verhouding.

25 jaar geleden voor de laatste keer geweest in de Hemelse Modder to vorige week donderdagavond. Ga zeker binnenkort nog een keer.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2018
Bediening was super, eten was ook erg lekker. Vergeleken met de rest van de gerechten waren de desserts iets minder. Locatie is ook top.
Dick V.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijke avond. Hoe het geserveerd wordt is al een feest .
Mooie locatie in een historisch stukje Amsterdam
Komen er al jaren en hopen er nog vaak te komen. Het is een feest. Dick en Pam v Amerongen
Menno D.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Heerlijk gegeten met een lekker extra paas-menu. De parelhoen was iets te droog, maar voor de rest voortreffelijk gegeten.
Michiel S.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eten was top. Had moeite met de wijn. Zelfs de allemansvriend Pinot Grigio smaakt me niet. Sfeer was ontspannen en ongedwongen.
L????szl??_ L.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
jan S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2018
Een parelhoen die te zout was en een salade veel te zuur. Doorgegeven aan de ober maar vervolgens niets vernomen. De kok zou naar je tafel moeten komen en excuses aanbieden. Hier eten is niet voor herhaling vatbaar.
Rufus B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Verfijnd, vriendelijk en gezellig!
Anne D.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Een warm welkom, heerlijke gerechten, uitstekende service. Absolute aanrader!
Mirjam P.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2018
A la carte eten kan wel maar wordt niet op de kaart genoemd, er staan alleen 3 en 4 gangen prijzen genoemd en toen ik ernaar vroeg werd daar niet positief op gereageerd. Het is aan de prijzige kant, maar wel mooi eten en fijne mooie ruimte en bediening was verder in orde.
MarcelSchippers .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2018
Lekkere gerechten. Prima van smaak en mooi opgemaakt. Prima porties ook, niet te klein en zeker niet te groot. Attente en leuke bediening.
Marjolein H.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, ook voor de vegetariër, echt fantastisch gegeten, Fijne bediening, ook bij drukte kun je gewoon rustig met elkaar praten.
Lejo G.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Vleugje humor vonden wij erg leuk ????. Ook het zingen bij het verjaardagsvuurwerk doet het prima ????. Enige ‘puntje’: het gerecht met lamsbout was aan de onderkant een klein beetje aangebrand, hoorden we. Verder was alles heerlijk!
Caroline S.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2018
Hemelse modder is tijdloos en pretentieloos; een echte ‘altijd goed keuze’. Supergoede bediening; heel vriendelijk en professioneel. Ondanks de drukte kwam het eten mooi op tijd door. De gerechten waren stuk voor stuk lekker en van hoge kwaliteit -en met 37 euro voor drie gangen ook heel redelijk van prijs.
Karl Ernst L.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Hemelse Modder zit al vele jaren aan de Oude Waal. Ik was er weer eens. en ik vond het goed, maar niet denderend en behoorlijk aan de prijs. De kroketjes van mossel venkel en dragon van mijn disgenote waren naar haar zeggen prima, mijn heilbot niet spectaculair maar zeker lekker en de zeebaars die als daggerecht werd aangeboden, was ook lang niet slecht. De 'hemelse modder' als nagerecht was indertijd mijn grote favoriet, maar viel nu wat tegen. Inderdaad nog steeds 'modderig' van textuur, maar voor het overige wat vlak van smaak. Voor explosieve, tomeloze smaaksensaties moet je bij Hemelse Modder sowieso niet komen. Verder zijn wijnprijzen hier exorbitant: 7 Euro voor een goed, maar niet spectaculair glas wijn. waarvoor je in de winkel per fles waarschijnlijk 15 Euro voor betaalt. Kom op, jongens en meisjes: waar zijn we mee bezig?
Dominique V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Uitstekende keuken, gastvrij onthaal, gevarieerd wijnkaart met goede prijs/ kwaliteitsverhouding. Gezellig tafelen.
Een aanrader.
N.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Plezierige ontvangst; duidelijke uitleg over wat 'buiten de kaart' en de wijnen. De mosselkroketjes waren zeer goed, skreifilet met zuurkoolstamppotje ook; lamsstoofvlees was naar ons idee te veel 'draadjesvlees' geworden en iets te zout. De Hemelse Modder was inderdaad Hemels. De geste van recept + chocolade mee naar huis, bijzonder charmant. Kortom: aanrader.