Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Voor lunch zijn we op zaterdag en zondag geopend vanaf 12:00 uur.

Loek C.M. F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een restaurant waar wij regelmatig (3 x per jaar) komen. Het heeft een uitermate gezellig terras en is prachtig gelegen. Deze keer waren wij er voor de lunch. Hemelse Modder is sinds dit jaar begin april voor het eerst geopend voor de lunch terwijl ze al operationeel zijn sinds 1984. De lunchkaart verschild in alle opzichten van de avondkaart en geeft een gevarieerd aanbod. Leuk en goed restaurant.
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben heerlijk met vrienden bij Hemelse Modder gegeten en we werden er heel vriendelijk ontvangen. De bediening was heel prettig.
Leena P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten was super lekker! Zou nog een keer gaan.
ckick .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zowel het drie gangen menu als de wijn waren pittig aan de prijs. Maar het was het wel waard. We hebben heerlijk gegeten. Als starter konijn en een groentetaartje. Erg lekker. De wijn was uitstekend. Als main course lamsvlees. Heel goed. ALs toetje natuurlijk de bekende hemelse modder. Een uitstekend gerecht. De sfeer was erg goed. We hadden een tafeltje aan het raam met uitzicht op de gracht. Kon niet beter. We komen er zeker nog eens terug.
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
De service en de sfeer hier zijn erg goed, maar het eten leefde niet op naar de verwachtingen. Het was goed bereid, ja, maar niet heel speciaal. Het miste een randje, en het miste wat passie. Ik zou het restaurant niet per se aanraden, aangezien het wel prijzig is hier. Dan kun je voor dit geld misschien beter ergens anders heengaan. Mocht je echter geen keus hebben, is er geen kind over boord, want smakelijk was het wel.
GabberuitMokum .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Alles klopte !!! Echt heerlijk gegeten met familie groep van 12 man......groepsdiner was verrassend goed.
Oma kreeg vuurwerk voor verjaardag's -dessert (80) en de service was overweldigend goed!
Fijn restaurant, aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een perfecte combinatie van erg lekker eten - perfecte bediening - nette prijzen. Absolute aanrader! Het personeel is zeer beleefd en legt alles goed uit, ook als het vol zit terwijl dit niet ten koste van de wachttijd gaat.
Harald S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Toevallig gegoogled en binnen gestapt en daar zijn we erg blij om. Heerlijke keuken van voorgerecht tot nagerecht. De smaken zijn heel erg uitgesproken en verrassen bij iedere gang. De sympathieke bediening maakt het af.
willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Fijne plek in mooi stukje van Amsterdam! Lieve bediening en lekkere kaart!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
prima restaurant dat al jaren op hoog niveau kookt. Nieuw team dat kennelijk een andere kooklijn volgt: behalve echt lekker mag het ook buikvullend zijn. Goede kwaliteit van ingrediënten en flinke porties. De landwijn uit de Var is heerlijk.
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Oprecht en teleurstelling om een matige recensie achter te laten voor een restaurant dat die velen beter wordt gewaardeerd. De kwaliteit van het eten is prima, jammer dat de oesters vol schelpgruis zaten omdat ze niet juist waren geopend. De smaak kan dan nog zo goed zijn, maar als iedere hap is te vergelijken met zand in je spinazie, wordt dat volledig om zeep geholpen. Helaas wilde het bij enkele van onze hoofdgerechten ook niet lukken. Lamsrack hoort natuurlijk mooi rosé, maar moet ook warm geserveerd worden. Bij de tweede poging lukte het de keuken gelukkig wel om het juist te doen. Vervelend alleen dat de andere gasten hun hoofdgerecht niet konden laten afkoelen, waardoor de helft van onze tafel tegen die tijd al lege borden had. De grootste teleurstelling was echter de enorm lange wachttijd, ruim 45 (!) minuten per gang. Een restaurant dat al sinds 1984 bestaat, zou dit toch echt beter moeten kunnen. Zeker als niet eens alle tafels bezet zijn, sla je als restaurant dan toch een beetje een modderfiguur.
Jasper A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heel gezellig en lekker eten. Aanrader!
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening.
mvzanten59 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wat een heerlijk eten ! Plezierige bediening en mooie gerechten. Prijs-kwaliteit is prima in verhouding. Stagiaire die ons bediende, was zo attent om mee te denken bij mijn keuze voor dessertwijn en adviseerde een meer passende wijn: Top. We hebben een prima avondje uit gehad. Enige aandachtspuntje voor ons was dat de tafeltjes erg dicht bij elkaar staan. Nu was het deze avond geen topdrukte, maar anders lijkt me dit onplezieriger. Als een restaurant al meer dan 30 jaar bestaat is dat al een unicum, maar de kwaliteit maakt dat dit eigenlijk logisch is.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Met z'n 8en prima gegeten. We voelden ons echt te gast. Rustige omgeving buiten het toeristengebied. We woonden 30 jaar geleden op Kattenburg en waren verrast dat de zaak nog bestond. Toen al lekker eten en nu nog beter. Aanradertje voor wie gaat voor natuurlijk en eerlijk voedsel.
kbaerts .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke relaxte bediening, heerlijk eten (signature dessert was echt overheerlijk) en er werd goed rekening gehouden met het feit dat we om 20u naar een voorstelling moesten. Aanrader!
mariken T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Rustig plekje waar je ook prima met elkaar kunt praten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Al meer dan twintig jaar kom ik met enige regelmaat bij Hemelse Modder en ik ben er nog nooit teleurgesteld. Het is een vrij grote zaak met een strak interieur op een van de mooiste plekjes van Amsterdam. En zoals gebruikelijk was de service ook nu weer onberispelijk. We kregen olijfjes en tafelzuur, lekker brood met boter en een karaf tafelwater aangeboden. Mijn voorgerecht bestond uit kroketjes van gemengde paddenstoelen met lavasmayonaise en smaakte buitengewoon. Ook het hoofdgerecht, een stoofschotel van konijn met een worstje van konijn, schorseneer, witlof en aardappelchips, was voortreffelijk. De apart bestelde grote frieten waren net zo lekker als ze dik waren. Tot slot had ik een heerlijk dessert: een cheesecake met gezouten citroen en ijs van witte chocolade. Wat mij betreft staat Hemelse Modder voor gegarandeerde kwaliteit en een prettige ambiance.
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, er was geen a la carte menu, uiteindelijk 2 gangen voor 32 euro, best een beetje duur, en de wijn was 7 euro of meer per glas. Dus, duurder dan op Iens staat, en daarom teleurstellend. Ga hier heen als je tijd hebt om lekker uitgebreid te eten.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening die weet waar ze het over hebben.