Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Vanaf 1 april 2017 zijn we voor lunch op zaterdag en zondag geopend vanaf 12:00 uur.

Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening.
mvzanten59 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wat een heerlijk eten ! Plezierige bediening en mooie gerechten. Prijs-kwaliteit is prima in verhouding. Stagiaire die ons bediende, was zo attent om mee te denken bij mijn keuze voor dessertwijn en adviseerde een meer passende wijn: Top. We hebben een prima avondje uit gehad. Enige aandachtspuntje voor ons was dat de tafeltjes erg dicht bij elkaar staan. Nu was het deze avond geen topdrukte, maar anders lijkt me dit onplezieriger. Als een restaurant al meer dan 30 jaar bestaat is dat al een unicum, maar de kwaliteit maakt dat dit eigenlijk logisch is.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Met z'n 8en prima gegeten. We voelden ons echt te gast. Rustige omgeving buiten het toeristengebied. We woonden 30 jaar geleden op Kattenburg en waren verrast dat de zaak nog bestond. Toen al lekker eten en nu nog beter. Aanradertje voor wie gaat voor natuurlijk en eerlijk voedsel.
kbaerts .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke relaxte bediening, heerlijk eten (signature dessert was echt overheerlijk) en er werd goed rekening gehouden met het feit dat we om 20u naar een voorstelling moesten. Aanrader!
mariken T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Rustig plekje waar je ook prima met elkaar kunt praten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Al meer dan twintig jaar kom ik met enige regelmaat bij Hemelse Modder en ik ben er nog nooit teleurgesteld. Het is een vrij grote zaak met een strak interieur op een van de mooiste plekjes van Amsterdam. En zoals gebruikelijk was de service ook nu weer onberispelijk. We kregen olijfjes en tafelzuur, lekker brood met boter en een karaf tafelwater aangeboden. Mijn voorgerecht bestond uit kroketjes van gemengde paddenstoelen met lavasmayonaise en smaakte buitengewoon. Ook het hoofdgerecht, een stoofschotel van konijn met een worstje van konijn, schorseneer, witlof en aardappelchips, was voortreffelijk. De apart bestelde grote frieten waren net zo lekker als ze dik waren. Tot slot had ik een heerlijk dessert: een cheesecake met gezouten citroen en ijs van witte chocolade. Wat mij betreft staat Hemelse Modder voor gegarandeerde kwaliteit en een prettige ambiance.
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, er was geen a la carte menu, uiteindelijk 2 gangen voor 32 euro, best een beetje duur, en de wijn was 7 euro of meer per glas. Dus, duurder dan op Iens staat, en daarom teleurstellend. Ga hier heen als je tijd hebt om lekker uitgebreid te eten.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening die weet waar ze het over hebben.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Top restaurant met super fijne gastvrouw en - heer! Bijzonder lekker gegeten.
ed F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vriendelijke zorgzame en oprechte bediening. vriendelijke ontvangst en alle tijd om eerst even bij te praten voor de bestelling, geen druk. Gerechten prima maar allemaal redelijk vlak. geen echte smaaksensatie. leuk om een keer geweest te zijn maar qua eten geen reden gevonden nog eens terug te gaan
Vivien H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was echt heel lekker en het zag er allemaal heel mooi en verzorgd uit. Het is een wat chiquer restaurant voor zaken en romantische dates.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuke locatie aan de oude Waal, vandaag met een sneeuw achtergrond. Iets te modern ingericht, goede bediening, prima kaart en een verrassing bij het weggaan, een potje weckfruit om zelf een gevulde Charlotte te maken
BerendsJ .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten en gedronken.
De bediening was super vriendelijke, attent en kundig, waardoor we ons zeer welkom voelden.
Dit is een zaak waar we zeker een keer met veel plezier zullen terugkomen.
jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2017
uitstekende maaltijd, fantasievolle combinaties. vriendelijke bediening
manan1 H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
heerlijke avond gehad en lekkker gegeten en aardige, vriendelijke en gastminnende bediening!
tafellinnen zou de hardheid van het geluid iets kunnen verzachten voor mijn gevoelige oren. Hemelse modder heerlijk ,
Nancy W.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten! Bijzondere menukaart met een zeer smakelijk eten!
Mirco L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Lekker eten, goede prijs/kwaliteit verhouding. Rumoerig maar acceptabel. SUPER leuke en vriendelijke bediening.
Wel een (half) mannetje/vrouwtje extra personeel inschakelen zodat de drankjes e.d. wat sneller doorkomen, daar moet je nu te lang op wachten.
Cora R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Lekker eten, prima service en een rustige sfeervolle ruimte..
Het was gezellig druk en je kon elkaar goed verstaan, ook met z'n 4- en aan een tafel midden in de ruimte.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben - onder tijdsdruk - lekker gegeten. De wijnsuggestie buiten de kaart om was top, voldeed precies aan ons verzoek. We hebben helaas wel drie kwartier gewacht op het voorgerecht, met een tijdspanne van twee uur waarbinnen we moesten dineren is dat wat lang. Gerechten waren erg lekker, ook de dressing van de (simpele) groene salade en de huisgemaakte frieten waren top.
Ab D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Echt leuke avond gehad. Heerlijk gegeten en goed sfeer. Aan te bevelen.