Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Maandag t/m Zondag 18.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Hemelse Modder

Thomas T.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Heel fijn restaurant...al jaren lang consistente kwaliteit; fijne sfeer. Goede vegetarische opties, ik vind het een plek waar ik graag met vrienden en familie naartoe ga!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Welkome ontvangst en opgewekte stemming, mooi eten , ook voor de vegetariërs behoorlijke keus. Mooie presentatie van de gerechten. Lieve ober.
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
HEERLIJK GEGETEN, PRETTIGE BEDIENING. Wij hadden het feestmenu gekozen. Dat was inderdaad een feest.
Samen met mijn zoon hebben wij genoten. Weinig minpuntjes.
Daphne B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Wat een fijne sfeer en perfecte service! Het eten voortreffelijk. Het is altijd weer een feestje om bij Hemelse modder te eten. Chapeau!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ik vond het eten lekker en het zag er ook mooi uit. De bediening was snel en vriendelijk.
Ik vond het ook goed dat de vegtarische gerechten boven aan de menu kaart staan. Meestal staan die namelijk onder aan de kaart en moet je ze erg zoeken.
Louis B.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Blijft voor mij een echte topper in Amsterdam, mooie gerechten en wijnen, persoonlijke service. Kortom aangenaam dineren!
Fransje M.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Dit is gewoon echt lekker uit eten gaan en genieten van elke gang en de goede service...
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige avond, prima bediening. Alle tafels waren bezet, een paar grotere groepen. Daardoor wel wat rumoerig.
Mary-Elliz S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Na ruim 10 jaar weer eens naar de Hemelse modder. 10 jaar geleden al gezellig maar nu door de uitbreiding van de ruimte heel comfortabel. Heerlijk gegeten met z'n vieren. Alle verschillende gerechten van het wildmenu waren top.
Wild zwijn bouillon met rillette, eendenborst (pas op je kiezen en tanden met de hagel!) de hertenstoof en de bisque (enige niet van het wildmenu) zeer aan te bevelen. Heerlijke witte Sauvignon vooraf en bij het eten een super rode wijn geadviseerd door onze serveerster.
Hartelijke bediening, met goede uitleg en veel geduld. We komen terug!
Esther M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2017
Veel aandacht op het menu voor de vegetarier, maar ook vleeseters komen goed aan hun trekken. Het eten smaakt heerlijk en wordt mooi gepresenteerd. Wij gaven aan op bepaalde tjd weg te moeten, de bediening zorgde ervoor dat wij rustig van ons diner konden genieten en op tijd konden vertrekken.
orland G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Uitstekend gedineerd voor verjaardag viering op een zondagavond. Prettige bediening.
Karen K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Dit restaurant levert altijd topkwaliteit in een goede sfeer en tegen een redelijke prijs. Ik kom hier al heel,lang heel graag en dat blijft zo. Regelmatig wisselend menu geïnspireerd door de seizoenen, lokale ingrediënten, vers en heerlijk. Voldoende en lekkere opties voor vegetariërs. Bij Hemelse Modder houden ze van hun restaurant en van hun klanten!
Martijn E.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
We hebben hier heerlijk gegeten en lekkere wijnen gedronken. Er hangt een goede sfeer en de dames van Hemelse Modder waren zeer vriendelijk en gastvrij.
Ewoud V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Aardige bediening en een goede sfeer. De gerechten waren weer verrassend. Ook de vegetarische gerechten waren weer super. Kortom, aanrader!
tintin .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2017
We werden hartelijk ontvangen. We kozen het driegangenmenu met wijnarrangement. Er was ook een speciale wildkaart. Daarvan namen we beiden de hertenstoof die zeer smakelijk was. Er zaten ook worstjes in verwerkt van hertenvlees die bijzonder lekker waren. Als voorgerecht namen we de pate van wild konijn,heerlijk grof van structuur, en de kabeljauwkoekjes. Als nagerecht gingen we voor de hemelse modder die smaakte als vanouds en de speculaasparfait die helaas veel te zoet was naar mijn smaak.De begeleidende wijn kon geen tegenwicht bieden. Hoewel het vrij druk was,hadden de twee serveersters alles onder controle en namen ze alle tijd om vragen te beantwoorden en dingen uit te leggen. We verlieten het restaurant met een warm gevoel.
Bob G.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
We hebben heerlijk gegeten, klein dingetje de boter bij het brood was veel te hard en bij mijn kaasdessert zat er een stukje verpakking aan de kaas.
Maar we raden het restaurant aan bij vrienden.
Antoine S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Er was een lange tafel met veel business mannen. Die hebben heel veel lawaai gemaakt.
Personeel was vriendelijk. Het eten was lekker en smaakvol.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
We zijn al vaker bij hemelse modder geweest, maar nog nooit tijdens het wildseizoen en dat was een schot in de roos. Het eten was overheerlijk en het wijnarrangement paste als een handschoen. De enige conclusie was dat we te lang geleden bij hemelse modder waren geweest, maar dat gaan we goedmaken in het nieuwe jaar.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017