Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Maandag t/m Zondag 18.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Hemelse Modder

Erwin V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Top! Alles is er aangenaam. Ik had er al eens het genoegen te dineren: Vriendelijk en bekwaam personeel, lekker eten, mooie gerechten! Een absolute aanrader!
Ralph V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Lekker gegeten, bijzondere smaken, zoals een taartje van gecarameliseerde ui. Maar echt top was de pastinaaksoep, zo mooi exact op smaak! Ook de service prima. Wijnarrangement paste keurig bij de gerechten, jammer dat het afgepast zuinig in minuscule glaasjes werd gegoten. Goeie akoestiek, dat waardeer ik.
Wieneke G.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Fijne portie (hoofdgerecht) waardoor het samen met een nagerecht precies goed was en je niet het gevoel het teveel gegeten te hebben.

En.... er ligt een echte portie groente naast je vlees, ook fijn!

We hadden aangegeven dat we naar een concert moesten en maar 1 uur de tijd hadden. Daar werd bijzonder adequaat op gereageerd en goed rekening mee gehouden!

Aanrader en we komen zeker nog eens langs.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
De sfeer was relaxed en informeel. We hebben heerlijk gegeten en het fijn personeel was vriendelijk, goed op de hoogte van wijnen e.d. en alert.
Janny V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Heerlijk,mooi klaargemaakt eten,ook voor vegetariërs . Je krijgt ook een karaf water( vaak een fles kopen)Voldoende keuze om een mooi menu samentestellen.
Marion A.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Altijd lekker en heerlijke hemelse modder. Gelukkig geen muziek
A. W. M.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Door iedereen als zeer lekker beoordeeld, zag er geweldig uit en ontspannen bediening. Het was niet helemaal vol dus was het qua geluid ook prima. Indeling van tafels lijkt ook precies goed, dus er is bewegingsruimte. Zeker een aanrader.
Liesbeth N.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben heerlijk gegeten, verrassende gerechten, prachtig opgemaakte borden, en zeer vriendelijke bediening. Ik ga snel weer.
lara.godschalk .
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een mooi en fris restaurant. De wijnen waren lekker en passen zeer goed bij de gerechten. De salade bij het hoofdgerecht was er zuur doordat alle groente ingelegd waren. Dit paste niet bij de zachte smaken van de hoofdgerechten. Dessert was super.. whiskeyijs!
Lucy B.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2018
Fijn restaurant waar we altijd graag komen, zit op mooie lokatie, vlak bij station. Ruime keus aan gerechten, ook dagmenu goed.
Inge K.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
De naam van het restaurant slaat op een van de nagerechten maar de heerlijke smaak combinaties van de voor- en hoofdgerechten zijn minstens zo goed.
Chloé L.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Excellent agneau
K. I.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Originele kaart, hartelijke service en natuurlijk het heerlijke toetje waar het restaurant naar is genoemd. En dan ook nog het recept meekrijgen! We komen zeker nog een keer terug.
Paul B.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Prima tent! Lekker eten, leuke bediening, snel, goede presentatie etc
Prima tent! Lekker eten, leuke bediening, snel, goede presentatie etc
thijs S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Ruime porties, met zorg opgemaakt op de borden. Smaakvolle gerechten. Aardige bediening.
Wachttijd was precies goed (staat er niet als keuzemogelijkheid!)
Thermostaat had wat ons betreft paar graadjes hoger gemogen.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Een uitstekende kaart, 2 minpuntjes ; 1- bij binnenkomst werden wij ontvangen en werden onze jassen in ontvangst genomen, na het afrekenen kregen wij het gevoel, "zoek het zelf maar uit" , met enige moeite konden wijn onze jassen terug vinden 2- een van de dames is waarschijnlijk een stevige rookster wat duidelijk te ruiken was.
Jos D.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediend.
Joop van den H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
vegetarische gerechten waren goed, de dis was een kleine portie en te gaar.
Frietren waren zonder smaak
Tessa P.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Prima gegeten en je krijgt waar voor je geld!
Saskia Z.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Tweede kerstdag hier gegeten. Wat een relaxte ambiance en wat een heerlijk eten. Goede wijnen erbij geserveerd. Uiterst vriendelijke en humorvolle bediening ;). Ik kom zeker weer snel eens terug.