Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Voor lunch zijn we op zaterdag en zondag geopend vanaf 12:00 uur.

Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
GabberuitMokum .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een perfecte combinatie van erg lekker eten - perfecte bediening - nette prijzen. Absolute aanrader! Het personeel is zeer beleefd en legt alles goed uit, ook als het vol zit terwijl dit niet ten koste van de wachttijd gaat.
Harald S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Toevallig gegoogled en binnen gestapt en daar zijn we erg blij om. Heerlijke keuken van voorgerecht tot nagerecht. De smaken zijn heel erg uitgesproken en verrassen bij iedere gang. De sympathieke bediening maakt het af.
willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Fijne plek in mooi stukje van Amsterdam! Lieve bediening en lekkere kaart!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
prima restaurant dat al jaren op hoog niveau kookt. Nieuw team dat kennelijk een andere kooklijn volgt: behalve echt lekker mag het ook buikvullend zijn. Goede kwaliteit van ingrediënten en flinke porties. De landwijn uit de Var is heerlijk.
Oscar M.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2017
Oprecht en teleurstelling om een matige recensie achter te laten voor een restaurant dat die velen beter wordt gewaardeerd. De kwaliteit van het eten is prima, jammer dat de oesters vol schelpgruis zaten omdat ze niet juist waren geopend. De smaak kan dan nog zo goed zijn, maar als iedere hap is te vergelijken met zand in je spinazie, wordt dat volledig om zeep geholpen. Helaas wilde het bij enkele van onze hoofdgerechten ook niet lukken. Lamsrack hoort natuurlijk mooi rosé, maar moet ook warm geserveerd worden. Bij de tweede poging lukte het de keuken gelukkig wel om het juist te doen. Vervelend alleen dat de andere gasten hun hoofdgerecht niet konden laten afkoelen, waardoor de helft van onze tafel tegen die tijd al lege borden had. De grootste teleurstelling was echter de enorm lange wachttijd, ruim 45 (!) minuten per gang. Een restaurant dat al sinds 1984 bestaat, zou dit toch echt beter moeten kunnen. Zeker als niet eens alle tafels bezet zijn, sla je als restaurant dan toch een beetje een modderfiguur.
Jasper A.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Heel gezellig en lekker eten. Aanrader!
Bouke V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heerlijk gegeten. Perfecte bediening.
mvzanten59 .
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Wat een heerlijk eten ! Plezierige bediening en mooie gerechten. Prijs-kwaliteit is prima in verhouding. Stagiaire die ons bediende, was zo attent om mee te denken bij mijn keuze voor dessertwijn en adviseerde een meer passende wijn: Top. We hebben een prima avondje uit gehad. Enige aandachtspuntje voor ons was dat de tafeltjes erg dicht bij elkaar staan. Nu was het deze avond geen topdrukte, maar anders lijkt me dit onplezieriger. Als een restaurant al meer dan 30 jaar bestaat is dat al een unicum, maar de kwaliteit maakt dat dit eigenlijk logisch is.
Peter A.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Met z'n 8en prima gegeten. We voelden ons echt te gast. Rustige omgeving buiten het toeristengebied. We woonden 30 jaar geleden op Kattenburg en waren verrast dat de zaak nog bestond. Toen al lekker eten en nu nog beter. Aanradertje voor wie gaat voor natuurlijk en eerlijk voedsel.
kbaerts .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Vriendelijke relaxte bediening, heerlijk eten (signature dessert was echt overheerlijk) en er werd goed rekening gehouden met het feit dat we om 20u naar een voorstelling moesten. Aanrader!
mariken T.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijke bediening. Rustig plekje waar je ook prima met elkaar kunt praten.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2017
Al meer dan twintig jaar kom ik met enige regelmaat bij Hemelse Modder en ik ben er nog nooit teleurgesteld. Het is een vrij grote zaak met een strak interieur op een van de mooiste plekjes van Amsterdam. En zoals gebruikelijk was de service ook nu weer onberispelijk. We kregen olijfjes en tafelzuur, lekker brood met boter en een karaf tafelwater aangeboden. Mijn voorgerecht bestond uit kroketjes van gemengde paddenstoelen met lavasmayonaise en smaakte buitengewoon. Ook het hoofdgerecht, een stoofschotel van konijn met een worstje van konijn, schorseneer, witlof en aardappelchips, was voortreffelijk. De apart bestelde grote frieten waren net zo lekker als ze dik waren. Tot slot had ik een heerlijk dessert: een cheesecake met gezouten citroen en ijs van witte chocolade. Wat mij betreft staat Hemelse Modder voor gegarandeerde kwaliteit en een prettige ambiance.
Muriel S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, er was geen a la carte menu, uiteindelijk 2 gangen voor 32 euro, best een beetje duur, en de wijn was 7 euro of meer per glas. Dus, duurder dan op Iens staat, en daarom teleurstellend. Ga hier heen als je tijd hebt om lekker uitgebreid te eten.
Liesbeth M.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Fijne bediening die weet waar ze het over hebben.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Top restaurant met super fijne gastvrouw en - heer! Bijzonder lekker gegeten.
ed F.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Vriendelijke zorgzame en oprechte bediening. vriendelijke ontvangst en alle tijd om eerst even bij te praten voor de bestelling, geen druk. Gerechten prima maar allemaal redelijk vlak. geen echte smaaksensatie. leuk om een keer geweest te zijn maar qua eten geen reden gevonden nog eens terug te gaan
Vivien H.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Het eten was echt heel lekker en het zag er allemaal heel mooi en verzorgd uit. Het is een wat chiquer restaurant voor zaken en romantische dates.
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Leuke locatie aan de oude Waal, vandaag met een sneeuw achtergrond. Iets te modern ingericht, goede bediening, prima kaart en een verrassing bij het weggaan, een potje weckfruit om zelf een gevulde Charlotte te maken