Over restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker gegeten. Naast ons groepje mannen, avond uit, redelijk luidruchtig maar niet vervelend. Gerechten kwamen in mooi tempo. Mooie opgemaakte borden, porties prima. Fijn tentje.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wat is het hemels bij Hemelse modder. Je voelt je meer dan welkom en de gerechten - voor zover ik er van geproefd heb - waren zálig. De stew van wild heeft zoveel variaties in smaak dat het onmogelijk is om goed weer te geven wat de smaakpapillen nu weer proeven. En de bediening... wat een kanjers!
Dos E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden het erg naar onze zin - op alle fronten! Heerlijke wildschotel, lekkere frieten, fantastisch wijn arrangement en het toetje deed de naam van het restaurant eer aan.
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gerechten waren okay. Niet zeer bijzonder en wat aan de kleine kant. Erg vervelend was dat je tussen de gerechten meer dan een uur moest wachten. Lang tafelen is gezellig maar meer dan een uur wachten voor het voorgerecht en daarna ook op het hoofdgerecht is te veel (slechts 3 mensen in de bediening op een bezetting van bijna 100 gasten is ook niet erg goed georganiseerd). Je kan dat nog enigszins goed maken door amuses tussendoor en/of wat extra brood. Kleine moeite zou ik zeggen en maakt het tafelen/wachten direct een stuk aangenamer. Voor een restaurant die kwaliteit wil uitstralen en met deze prijzen is dat niet misplaatst.
Andréa B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Goed ontvangen, lekker gegeten, niet lang gewacht. Ook lekkere wijn gedronken. Niets aan te merken.
Tenzij dan over decor, daar zouden ze echt nog iets leuks mee kunnen doen.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De combinatie van een vaste menuprijs en een bijbehorende selectie wijnen voor een vaste prijs is ideaal als je niet al te lang wilt nadenken over welke wijnen bij welke gerechten passen. Mooie gevarieerde kaart. Personeel is vriendelijk en attent. Ondanks de drukte niet heel lang op het eten hoeven wachten. Heerlijk gegeten. Wel erg warm en een beetje rumoerig in het grote deel van het restaurant.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben super gegeten bij Hemelse Modder. de smaken waren puur en zeer verfijnd en verrassend. Echte smaakexplosies en mooie bijzondere gerechten. het personeel is vriendelijk, service is snel en toen ze doorhadden dat een deel van onze tafelgenoten engelssprekend was, werd alle uitleg en uitgebreide adviezen over gerechten direct elke zin zowel in het Engels als het Nederlands gegeven. Allemaal kleine dingen die aantonen dat men echt zijn best doet voor de gasten! Hemelse Modder geeft net dat beetje extra in alles. Ik kom zeker terug!
Vincent J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Eerste bezoek op aanraden van vrienden.
Het was erg gezellig en druk. Altijd leuk als er nog meer mensen zitten.
Maakt je al gelijk nieuwsgierig naar wat er komen gaat.
Erg lekker allemaal en we komen zeker terug.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
fijne vriendelijke service. ze stonden onze buitenlandse gasten aan tafel vriendelijk in het engels te woord en benoemden de wisselende gerechten in het NLs en in het Engels. het eten was heerlijk, goede hoeveelheden want je eet lekker maar gaat niet overvol weg. wij waren verrast door de subtiele en volle smaken die goed bij elkaar pasten. ook het interieur is net, smaakvol en rustig en het is overal erg schoon. wij komen zeker terug!!!
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Verrassende gerechten, prima op smaak. Prettige bediening in fijne ambiance.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Op een prachtige zomeravond op het terras genoten van een 4 gangen diner. Ik kan geen keuze maken welke gang ik nu het lekkerst vond. Zowel het voorgerecht, hoofd- en nagerecht was heerlijk. Bediening zorgde voor een goede sfeer.
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij komen hier nu voor de 3e keer en we zijn zeer tevreden. De kaart wordt regelmatig gewisseld hebben we begrepen. Dus half sept komen wij weer terug. Mooie gerechten in een prima ambiance.
Rooijdop .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2016
Ontzettend mooie locatie, nog een rustig stukje Amsterdam in het Centrum. Kan zowel binnen als buiten gegeten worden. Was mooie zomerse avond, dus buiten.
3 gangenmenu met wijn arrangement heel leuk. Wordt goed geadviseerd met de bijbehorende wijnen. Al met al geslaagde avond.
ILH .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Erg leuk restaurant met mogelijkheid om buiten te eten. Helaas zat buiten in de schaduw maar wel heerlijk rustig, achter het restaurant in het straatje waar de bewoners ook gewoon buiten zaten ( te eten). Aardig personeel en verassende gerechten voor de fijnproevers. Franse kazen waren perfect, niet de standaard selectie waar ik een beetje bang voor was. Alleen zou ik bij Franse kazen geen vijgenboom serveren, dan ben ik meer vh stokbroodje! Spannend dessert lavendelbaverois, heel bijzonder en lekker voor degene die verrast wil worden met iets anders, geweldig! De haring en de seizoens groenten waren ook heel erg lekker. Dit restaurant is zeker een aanrader voor als je in A'dam lekker uit eten wilt gaan.
Michiel3011 .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Zeer vriendelijke en kundige bediening. We waren met 3 en kozen voor 't 3 gangen menu a 35 euro. Alle gerechten bleken heerlijk en mooi gepresenteerd. Wijnen vanaf 5 euro niet goedkoop maar wel lekker en je kunt naast mineraal water gelukkig ook gewoon kraanwater bestellen.

Aanrader, wij komen binnenkort zeker weer terug
Eric H.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2016
Hier gegeten met mijn vriendin tijdens de gay pride. Het restaurant had hiervoor een speciaal extra pride-menu waaruit gekozen kon worden.
Voorgerecht (in passievrucht gemarineerde zalm) en toetje (hemelse modder) waren zeer lekker. Hoofdgerecht was ok, niet bijzonder (zo niet bijzonder dat ik het vergeten ben).
Jammer was dat het niet druk was en je dit heel goed merkte, hier zou qua indeling aan gewerkt kunnen worden.
Fred K.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Voorgerecht: mosselen- en kabeljauwkroketjes - heerlijk
Hoofdgerecht: parelhoen suprème met rucolastamppot en geconfijte radijs: borstvlees toch wat te droog. Stamppotje okee, geconfijte radijses smaakten eigenlijk naar niks.
Toe: drie franse kaasjes - goed.
Jammer was dat op deze warme zondagavond het terras achter niet was uitgezet, want daar zit je een stuk rustiger dan aan de grachtkant.
Anja R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Het eten was heerlijk, alle drie de gangen, de bediening zeer vriendelijk en alert, en het decor is geweldig met mooie vintage stoelen en een rustige open sfeer. Kortom: de Hemelse Modder is een garantie voor een heerlijk avondje uit!
JohannekeG .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Ongelooflijk lekker gegeten waarbij de goede combinaties van ingrediënten mij opvielen. De lavendelbavarois met in acohol gedrenkte kersen als dessert vond ik heel bijzonder en erg lekker. De parelhoensuprême ook heerlijk van smaak, misschien ietsje droog. Verder vind ik het heel leuk dat je echt een hele avond in het restaurant doorbrengt, de bediening is daar echt op gericht en bijzonder aardig en voorkomend. De akoestiek is heel erg goed geworden na de verbouwing en de aankleding vind ik mooi en de stoelen zijn niet alleen mooi maar zitten ook goed. Fijne, rustige sfeer terwijl het praktisch vol zat.
J T.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Prima bediening, mooie gerechten, goede sfeer.. Zeker aan te raden, prijs / kwaliteit goed , de recensie in het parool waar gemaakt