Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Maandag t/m Zondag 18.00 - 22.00

Corla V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
MinaR .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We eten altijd heerlijk bij Hemelse Modder. Er werd fantastisch rekening gehouden met het dieet van mijn vader. De bediening was professioneel en gezellig als altijd. Chapeau en bedankt!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekkere gerechten, de lamsrack was met name heerlijk: heel mals en een smakelijke saus.
Kraanwater bij de wijn serveren was mogelijk, wat ik op prijs stel. Het wijnarrangement van 6,50 per glas was prima maar geen enkele wijn sprong er helaas positief uit. De ambiance was daarentegen heel prettig.
monique M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten op het terras, alles was lekker, iedereen was aardig. perfecte avond.
mirelle J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima service en heerlijk eten!
Jelena K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijke keuken! Onzichtbare, vriendelijke, behulpzame bediening! Ze weten wat ze doen! Echte professionals! Top! Bedankt
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heel fijn gegeten bij Hemelse Modder. Vriendelijke bediening, verrassende combinaties geproefd, en een fijne sfeer. Absolute aanrader.
Jenevievre T.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2017
Heerlijk gegeten met collega's. Service was zo warm en vriendelijk! Was er nu met werk maar kom graag terug met familie en vrienden.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk eten, mooi interieur, ook wat te kiezen voor vegetariërs, helaas nog geen biologische producten. De verder heel vriendelijke bediening vergat de wijn bij te vullen en de wc is wat aftands, maar dat waren de enige minpuntjes. Het aardpeertaartje was werkelijk verrukkelijk, en als je een toetjesliefhebber bent moet je zeker naar Hemelse Modder komen.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Sinds kort kun je in het weekend ook lunchen bij Hemelse Modder in Amsterdam. Bij dit zonnige weer hebben we op hun verscholen terras achter het restaurant genoten van zo'n heerlijke lunch.
Loek C.M. F.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Een restaurant waar wij regelmatig (3 x per jaar) komen. Het heeft een uitermate gezellig terras en is prachtig gelegen. Deze keer waren wij er voor de lunch. Hemelse Modder is sinds dit jaar begin april voor het eerst geopend voor de lunch terwijl ze al operationeel zijn sinds 1984. De lunchkaart verschild in alle opzichten van de avondkaart en geeft een gevarieerd aanbod. Leuk en goed restaurant.
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hebben heerlijk met vrienden bij Hemelse Modder gegeten en we werden er heel vriendelijk ontvangen. De bediening was heel prettig.
Leena P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Eten was super lekker! Zou nog een keer gaan.
ckick .
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Zowel het drie gangen menu als de wijn waren pittig aan de prijs. Maar het was het wel waard. We hebben heerlijk gegeten. Als starter konijn en een groentetaartje. Erg lekker. De wijn was uitstekend. Als main course lamsvlees. Heel goed. ALs toetje natuurlijk de bekende hemelse modder. Een uitstekend gerecht. De sfeer was erg goed. We hadden een tafeltje aan het raam met uitzicht op de gracht. Kon niet beter. We komen er zeker nog eens terug.
Joëlle S.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
De service en de sfeer hier zijn erg goed, maar het eten leefde niet op naar de verwachtingen. Het was goed bereid, ja, maar niet heel speciaal. Het miste een randje, en het miste wat passie. Ik zou het restaurant niet per se aanraden, aangezien het wel prijzig is hier. Dan kun je voor dit geld misschien beter ergens anders heengaan. Mocht je echter geen keus hebben, is er geen kind over boord, want smakelijk was het wel.
GabberuitMokum .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Alles klopte !!! Echt heerlijk gegeten met familie groep van 12 man......groepsdiner was verrassend goed.
Oma kreeg vuurwerk voor verjaardag's -dessert (80) en de service was overweldigend goed!
Fijn restaurant, aanrader.
Wim V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Een perfecte combinatie van erg lekker eten - perfecte bediening - nette prijzen. Absolute aanrader! Het personeel is zeer beleefd en legt alles goed uit, ook als het vol zit terwijl dit niet ten koste van de wachttijd gaat.
Harald S.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Toevallig gegoogled en binnen gestapt en daar zijn we erg blij om. Heerlijke keuken van voorgerecht tot nagerecht. De smaken zijn heel erg uitgesproken en verrassen bij iedere gang. De sympathieke bediening maakt het af.
willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Fijne plek in mooi stukje van Amsterdam! Lieve bediening en lekkere kaart!
Jaap D.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
prima restaurant dat al jaren op hoog niveau kookt. Nieuw team dat kennelijk een andere kooklijn volgt: behalve echt lekker mag het ook buikvullend zijn. Goede kwaliteit van ingrediënten en flinke porties. De landwijn uit de Var is heerlijk.