Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Mirco L.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Cora R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Lekker eten, prima service en een rustige sfeervolle ruimte..
Het was gezellig druk en je kon elkaar goed verstaan, ook met z'n 4- en aan een tafel midden in de ruimte.
Sanne B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hebben - onder tijdsdruk - lekker gegeten. De wijnsuggestie buiten de kaart om was top, voldeed precies aan ons verzoek. We hebben helaas wel drie kwartier gewacht op het voorgerecht, met een tijdspanne van twee uur waarbinnen we moesten dineren is dat wat lang. Gerechten waren erg lekker, ook de dressing van de (simpele) groene salade en de huisgemaakte frieten waren top.
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Eten was goed. Niet geweldig, ook zeker niet slecht. Een beetje een hipster tent, maar dan zonder de sfeer en de "sjeuigheid"..... Waarom noem je je vis Skrei als je ook kabeljauw kan zeggen? Waarom licht gebonden bouillon als je als tweede soep wel gewoon bouillon is? Cheesecake met gezouten citroen en het gezouten deel is nauwelijks waarneem baar... En als kers op de hipster taart "Weckfruit." Afijn. De bediening had het druk. Te druk voor ons denk ik zo, even een praatje kon er nauwelijks van af. Fijn als je zaak druk is maar zet dan ook wat personeel in. We waren oprecht geïnteresseerd in de zaak en het idee maar er was geen tijd om daar naar te vragen of over te spreken tijdens ons avondje uit. Volgende keer beter
Ab D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Echt leuke avond gehad. Heerlijk gegeten en goed sfeer. Aan te bevelen.
Fokko H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Ik kreeg suggestie van kennis. Was een uitstekend advies. Heerlijke Pinot Gris overigens.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Al jaren een fijn restaurant!
Loek K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Hemelse Modder serveert prima eten. Het restaurant heeft een leuke, gezellige sfeer en de bediening is uitstekend. Kortom: Top!
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Fijn eten voor een goede prijs. Zeer vriendelijk personeel. Op drukke 2e kerstdag liep alles voor ons op rolletjes.
Zeker nog een keer terug.
Ashwin M.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
We werden goed ontvangen, de bediening was kundig en vriendelijk en het eten was heerlijk. 3 gangen met 3 wijntjes, allemaal goed op elkaar afgestemd.
Raymond K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker gegeten. Naast ons groepje mannen, avond uit, redelijk luidruchtig maar niet vervelend. Gerechten kwamen in mooi tempo. Mooie opgemaakte borden, porties prima. Fijn tentje.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Wat is het hemels bij Hemelse modder. Je voelt je meer dan welkom en de gerechten - voor zover ik er van geproefd heb - waren zálig. De stew van wild heeft zoveel variaties in smaak dat het onmogelijk is om goed weer te geven wat de smaakpapillen nu weer proeven. En de bediening... wat een kanjers!
Dos E.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
We hadden het erg naar onze zin - op alle fronten! Heerlijke wildschotel, lekkere frieten, fantastisch wijn arrangement en het toetje deed de naam van het restaurant eer aan.
Huub M.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Gerechten waren okay. Niet zeer bijzonder en wat aan de kleine kant. Erg vervelend was dat je tussen de gerechten meer dan een uur moest wachten. Lang tafelen is gezellig maar meer dan een uur wachten voor het voorgerecht en daarna ook op het hoofdgerecht is te veel (slechts 3 mensen in de bediening op een bezetting van bijna 100 gasten is ook niet erg goed georganiseerd). Je kan dat nog enigszins goed maken door amuses tussendoor en/of wat extra brood. Kleine moeite zou ik zeggen en maakt het tafelen/wachten direct een stuk aangenamer. Voor een restaurant die kwaliteit wil uitstralen en met deze prijzen is dat niet misplaatst.
Andréa B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Goed ontvangen, lekker gegeten, niet lang gewacht. Ook lekkere wijn gedronken. Niets aan te merken.
Tenzij dan over decor, daar zouden ze echt nog iets leuks mee kunnen doen.
Henk E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
De combinatie van een vaste menuprijs en een bijbehorende selectie wijnen voor een vaste prijs is ideaal als je niet al te lang wilt nadenken over welke wijnen bij welke gerechten passen. Mooie gevarieerde kaart. Personeel is vriendelijk en attent. Ondanks de drukte niet heel lang op het eten hoeven wachten. Heerlijk gegeten. Wel erg warm en een beetje rumoerig in het grote deel van het restaurant.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Wij hebben super gegeten bij Hemelse Modder. de smaken waren puur en zeer verfijnd en verrassend. Echte smaakexplosies en mooie bijzondere gerechten. het personeel is vriendelijk, service is snel en toen ze doorhadden dat een deel van onze tafelgenoten engelssprekend was, werd alle uitleg en uitgebreide adviezen over gerechten direct elke zin zowel in het Engels als het Nederlands gegeven. Allemaal kleine dingen die aantonen dat men echt zijn best doet voor de gasten! Hemelse Modder geeft net dat beetje extra in alles. Ik kom zeker terug!
Vincent J.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Eerste bezoek op aanraden van vrienden.
Het was erg gezellig en druk. Altijd leuk als er nog meer mensen zitten.
Maakt je al gelijk nieuwsgierig naar wat er komen gaat.
Erg lekker allemaal en we komen zeker terug.
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
fijne vriendelijke service. ze stonden onze buitenlandse gasten aan tafel vriendelijk in het engels te woord en benoemden de wisselende gerechten in het NLs en in het Engels. het eten was heerlijk, goede hoeveelheden want je eet lekker maar gaat niet overvol weg. wij waren verrast door de subtiele en volle smaken die goed bij elkaar pasten. ook het interieur is net, smaakvol en rustig en het is overal erg schoon. wij komen zeker terug!!!
Albert O.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2016
Verrassende gerechten, prima op smaak. Prettige bediening in fijne ambiance.