Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Maandag t/m Zondag 18.00 - 22.00

Nathalie B.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Mathijs U.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mooie zaak met fijn personeel. Heerlijk eten. Keuken maakt er echt iets geweldigs van. Fijne ambiance in het restaurant. Knus en intiem.
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Bediening was prima ! Het eten was niet bijzonder: voorgerecht OK, hoofdgerecht parelhoen was te gaar gebakken en daardoor erg droog.
Nagerecht meringue met een aardbeiensaus was een aanfluiting, de meringue kwam uit een pakje en smaakte veel te zoet en de saus was smakeloos.
We hadden echt meer verwacht van de " Hemelse Modder "
Tango S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed gegeten en een goede sfeer! Vriendelijk personeel. Alleen jammer dat je geen kraanwater kan krijgen (als je al een wijnarrangement ernaast hebt).
Vasthi V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening en een prachtig terras. Bijzondere keuze voor gerechten en ingrediënten. Gezellig buurt.
wendy P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten; echt anders dan thuis. Tartaar als voorgerecht is voor mij altijd goed en deze was ook lekker. De desserts waren ook echt heerlijk!
Franklin H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst bij binnenkomst. Het eten was heerlijk. Met name de bisque. Het personeel vriendelijker en ontspanender naarmate de avond vorderde.

Ik had om een plek aan het raam gevraagd in de reservering. Bij binnenkomst bleek dat niks uit te maken. Er was niks mee gedaan. Een simpel gereserveerd bordje hebben ze niet, blijkbaar. Het nut van een opmerking bij de reservering was in dit geval, nul.

De wijn kennis was top! Het was duidelijk te merken dat de mevrouw die ons bediende heel lang in het vak zit. Haar interactie met ons en instaat zijn feilloos te schakelen en te anticiperen.

Resumerend hebben wij een prima avond gehad! Heerlijk gegeten en lekkere wijnen gedronken.

Wij gaan vast wel een keer terug :-)
Gert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed. De hoofdgerechten vonden we deze keer wat minder uitspreken dan de vorige keer maar het dessert was uitmuntend en de service weer top, persoonlijk en attent.

Ook zeer geschikt voor vegetariërs en veganisten!
Floor G.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lange wachttijd voor het hoofdgerecht, terwijl de wijn van het hoofdgerecht al wel was bijgeschonken.
Bijgerechten die waren besteld bij het hoofdgerecht kwamen niet, moest ik extra voor vragen en kwamen vervolgens pas nadat hoofdgerecht op was. Dat is toch jammer.
Annemiek H.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
We hebben voortreffelijk gegeten. Mooie porties, goede verhoudingen, goede garing, smaakvol. Voortreffelijke bediening ook. Voelt precies aan wat je nodig hebt en is aanwezig zonder opdringerig te zijn. Had er voor het laatste gegeten toen het nog vega-kraakresto was. Nu een zeer aangename her-kennismaking. Echt een aanrader.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Van voor gerecht tot nagerecht,een feestje.
Gewoon een karaf kraanwater op tafel geen probleem.
Goede menu informatie.
Hemels gegeten.
Komen zeker terug.
Groetjes jan en ans lagewaard
roosvink .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Het eten & de sfeer was Hemels!
Fijne bediening en veel aandacht en zorg voor de ambiance en eet ervaring.
Het dessert met rabarber kom ik voor terug! Prachtig opgemaakt en verfijnde smaak.
Erica P.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Heel prettige bediening. Aardig en welgemeend.
Met name de lamsrack vond ik uitstekend. Wat een heerlijk mals vlees.
Je kunt alleen een menu nemen wat prima is. Ik vind het alleen flauw dat ze extra rekenen voor de salade. Ik dacht dat het bij het menu hoorde.
Corla V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
verrassende keuken met creatieve heerlijke combinaties
Goede prijs- kwaliteit
Attent personeel
MinaR .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We eten altijd heerlijk bij Hemelse Modder. Er werd fantastisch rekening gehouden met het dieet van mijn vader. De bediening was professioneel en gezellig als altijd. Chapeau en bedankt!
Marleen H.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Lekkere gerechten, de lamsrack was met name heerlijk: heel mals en een smakelijke saus.
Kraanwater bij de wijn serveren was mogelijk, wat ik op prijs stel. Het wijnarrangement van 6,50 per glas was prima maar geen enkele wijn sprong er helaas positief uit. De ambiance was daarentegen heel prettig.
monique M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
we hebben heerlijk gegeten op het terras, alles was lekker, iedereen was aardig. perfecte avond.
mirelle J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2017
Prima service en heerlijk eten!
Jelena K.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Heerlijke keuken! Onzichtbare, vriendelijke, behulpzame bediening! Ze weten wat ze doen! Echte professionals! Top! Bedankt
Nikki S.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
We hebben heel fijn gegeten bij Hemelse Modder. Vriendelijke bediening, verrassende combinaties geproefd, en een fijne sfeer. Absolute aanrader.