Hemelse Modder

Oude Waal 11hs 1011 BZ Amsterdam Nederland Kaart
31-206243203
Dit restaurant bestaat al sinds 1984 en doet het nog steeds bijzonder goed. Het is een plek waar je naartoe gaat voor een ongedwongen avondje uit eten met gerechten zonder al te veel poespas. Op de kaart staan alleen maar gerechten uit West-Europa, denk Franse gerechten, Hollandse gerechten, gerechten uit Engeland etc. Een risotto of iets Aziatisch zal je hier dan ook niet snel op het menu vinden. De zaak is sober, maar knus ingericht en je hebt ook nog eens mooi uitzicht over de gracht.

Geschreven door: Susam Pang van BySam.nl
Fotografie door: Susam Pang van BySam.nl

INSIDER tip

Tip van bySam: Laat ruimte over voor het dessert en sluit je maal af met hemelse modder, want tja dat hoort toch eigenlijk wel hier.

Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Op loopafstand van Amsterdam Centraal Station
  • Kom je met de auto?
    In de buurt van de Nieuwmarkt

Maandag t/m Zondag 18.00 - 22.00

Uitmuntend
9,1

Jouw recensie over het restaurant Hemelse Modder

Lisa M.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Weinig keren zo lekker gegeten als hier!
Rochelle A.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Als altijd: erg lekker eten, goede smaakkombinaties zonder te overdrijven, heel leuk en aardig personeel, goede sfeer...wat wil je nog meer?!
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
mooi opgemaakte gerechten en een interessante kaart (vega staat bovenaan!) met vooral Nederlandse ingrediënten in originele samenstelling
JP V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Uitstekend restaurant, mooie locatie, verfijnde gerechten waaronder ruim vegetarische keuze.
Fred T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Heerlijke gerechten en vriendelijke bediening.. Bij mooi weer is buiten eten zeker een aanrader. Als nagerecht is de Hemelse modder een must
Donny J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Heerlijk gegeten, erg veelzijdig en goede keuzes. En na het het heerlijke eten natuurlijk het desert HEMELSE MODDER. Ook het personeel is zeer vriendelijk en bekwaam.
Kortom wij komen hier zeker weer terug..
J. B.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2018
Prima lekker gegeten, gezellig en bediening zeer attend. Zijn al meerdere keren geweest en nooit teleurgesteld naar huis gegaan.
hugo V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2018
Top restaurant en super fijne bediening! Heerlijk gegeten. Wij hebben een heerlijke avond gehad! Meer valt er niet over te zeggen, want het is wat het is!!!
Kees B.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Mooie gerechten, goede smaak, prettige sfeer, persoonlijke bediening - buiten gegeten, waar de buurt honden uitlaat tussen de tafeltjes......
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Het eten en de wijn was weer heerlijk. Erg vriendelijke bediening ook!
Twan V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
Heerlijk gegeten op 'verborgen' terras/binnentuin achter het restaurant. Gastvrije bediening. Interieur tikkie oubollig, maar verder helemaal goed!
Madelene K.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
We hebben met zes man heerlijk gegeten en gedronken. Vriendelijke en professionele bediening. Aanrader.
Marianne S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Fijn restaurant met heerlijke gerechten en vriendelijke bediening. Zeer aan te bevelen bij vriend en vijand. Als je op tijd bent kun je - ijs en weder dienende - heerlijk buiten eten.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Wat zijn de gerechten een feest om te zien en al die verschillende smaken op één bordje. Je wilt met je vinger het bordje schoonmaken om nog van al die smaken even te proeven.
Rochelle A.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Ik kom hier al jaren. De keuken is kreatief, goed, zonder pretentieus te worden. Gisteren hebben we allemaal bizonder lekker gegeten.Leuk: de vegetariese gerechten staan op de kaart bovenaan.
Katja V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
weer heerlijk gegeten! En het was rustig en mooi op het terras aan de achterkant.
Het duurde dit keer wat lang voor de rekening gebracht werd dus maar naar de kassa gelopen.
Loes V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Met volle tafel bezetting vond ik 2 mensen in de bediening best weinig. Maar alles was goed op elkaar ingespeeld, een geoliede machine!
Yuka I.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Amazing dinner !!
Tintin H.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
We werden allervriendelijkst ontvangen. Hoewel het restaurant helemaal vol zat,verliep de bediening erg efficiënt en vriendelijk. We hebben heerlijk gegeten,en ons diner natuurlijk afgerond met hemelse modder. Het restaurant bestaat nu 34 jaar. In deze periode hebben we het restaurant regelmatig bezocht. Meestal hebben we lekker gegeten; sommige periodes was het van iets mindere kwaliteit. De laatste paar keer dat we er gegeten hebben,waren we echter zeer tevreden,zowel over het eten als over de bediening.
Arne V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Heerlijk gegeten en fijne sfeer