Over het restaurant Hemelse Modder

Hemels genieten

Hier wordt gekookt met de mooiste, natuurzuivere producten. Verser dan vers uit de beste grond of gaard. Ambacht is ontzettend belangrijk en alles wordt met de grootste zorg bereid. Neem je eerste hap en je bent direct verkocht. De fijne bediening zorgt dat het je aan niets ontbreekt en heeft veel kennis van zaken. Een bijzonder restaurant die maar zo op je favorietenlijst kan komen te staan.

Meer informatie over restaurant Hemelse Modder

Maandag t/m Zondag 18.00 - 22.00

Jouw recensie over het restaurant Hemelse Modder

Rob S.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Lekker gegeten. Kleine kaart, maakt keuze makkelijker. Alles aan onze tafel was goed.
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2017
Hemelse Modder blijft voor mij 1 van de beste, leukste en vriendelijkste restaurants van Amsterdam. Op alle gebied. Ik wil dit vanaf nu echt mijn "safe bet" gaan maken....
lysbeth V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Fijne ambiance, hele goeie service en lekker eten; wat wil je nog meer. Ik kom zeker terug.
Hugo V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Toprestaurant met bijzonder plezierige bediening!
Auk D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Zeer persoonlijke en vriendelijke ontvangst. Gerechten zijn stuk voor stuk prachtig om te zien en verrassend om te proeven / beleven. Ook mooie en smakelijke keus voor vegetariërs.
Jelena K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Goed rekening mee gehouden met allergieen
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Prettig ontvangen. Bediening ook goed. Rumoerig, lang wachten en inrichting zo sober dat het ongezellig is. 2 halve glazen wijn voor elk € 7,- komt krenterig over. Bij vertrek niemand die jas aanreikt en afscheid neemt. Voelt in de steek gelaten. Gerechten wel ok, maar niet bijzonder. Was niet de verwennerij die we verwacht hadden voor dat bedrag (ruim €50,- per persoon)
Tom R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Top restaurant dichtbij het station. Mooie menukaart met exclusieve gerechten. Eten was goed en bediening nog beter, zeer vriendelijk en adequaat.
maria V.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
We hebben een heerlijke avond gehad. Eerste tijd na zessen mooi rustig. Later veel drukker, maar de sfeer bleef goed. De cheescake en de vis met zeekraal sprongen eruit, terwijl de spinazie van het maiskoekjesgerecht wat te lange onprettige nasmaak behield. De heek en de hemelse modder waren volledig volgens verwachting excellent.
Jasper V.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten, gezellige sfeer en geode bediening.
Komen zeker terug!
L????szl??_ L.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
Ik heb met mijn studiegenoten van weleer een hele fijne en smaakvolle avond gehad bij Hemelse Modder. Vriendelijke ontvangst en bijkans verlegen bediening en altijd paraat zonder gehaast te zijn. We hebben verschillende gerechten besteld: zonder uitzondering lust voor het oog ende tong.
Balt D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Hemelse gerechten in een fijne sfeer met perfecte bediening!
De tafel van René V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gemoedelijke, intieme sfeer met een verrassende keuken tegen een betaalbare prijs.
Logisch dat ze dat al vanaf 1984 kunnen volhouden!
Nathalie B.
Eten was heerlijk en de bediening was alleraardigst
Mathijs U.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Mooie zaak met fijn personeel. Heerlijk eten. Keuken maakt er echt iets geweldigs van. Fijne ambiance in het restaurant. Knus en intiem.
Stephan M.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Bediening was prima ! Het eten was niet bijzonder: voorgerecht OK, hoofdgerecht parelhoen was te gaar gebakken en daardoor erg droog.
Nagerecht meringue met een aardbeiensaus was een aanfluiting, de meringue kwam uit een pakje en smaakte veel te zoet en de saus was smakeloos.
We hadden echt meer verwacht van de " Hemelse Modder "
Tango S.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Goed gegeten en een goede sfeer! Vriendelijk personeel. Alleen jammer dat je geen kraanwater kan krijgen (als je al een wijnarrangement ernaast hebt).
Vasthi V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Goed eten, vriendelijke bediening en een prachtig terras. Bijzondere keuze voor gerechten en ingrediënten. Gezellig buurt.
wendy P.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Heerlijk gegeten; echt anders dan thuis. Tartaar als voorgerecht is voor mij altijd goed en deze was ook lekker. De desserts waren ook echt heerlijk!
Franklin H.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Zeer vriendelijk ontvangst bij binnenkomst. Het eten was heerlijk. Met name de bisque. Het personeel vriendelijker en ontspanender naarmate de avond vorderde.

Ik had om een plek aan het raam gevraagd in de reservering. Bij binnenkomst bleek dat niks uit te maken. Er was niks mee gedaan. Een simpel gereserveerd bordje hebben ze niet, blijkbaar. Het nut van een opmerking bij de reservering was in dit geval, nul.

De wijn kennis was top! Het was duidelijk te merken dat de mevrouw die ons bediende heel lang in het vak zit. Haar interactie met ons en instaat zijn feilloos te schakelen en te anticiperen.

Resumerend hebben wij een prima avond gehad! Heerlijk gegeten en lekkere wijnen gedronken.

Wij gaan vast wel een keer terug :-)
Gert Jan B.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Wij komen hier regelmatig en het is altijd goed. De hoofdgerechten vonden we deze keer wat minder uitspreken dan de vorige keer maar het dessert was uitmuntend en de service weer top, persoonlijk en attent.

Ook zeer geschikt voor vegetariërs en veganisten!