Hemels

Kloosterstraat 8 5261 Vught Nederland Kaart

Over restaurant Hemels

Een hemelse vlucht

Of je nu komt voor een kop koffie of thee, een lunch of diner, bij Hemels Vught word je met smaak verrast. Broer en zus Boy en Denise Schellekens schenken geen gewone koffie en thee, maar hemelse dranken. Bereid met de beste koffiebonen en een variatie aan ambachtelijke thee, afkomstig van de befaamde Blanche Dael Koffiebranderij & Theepakkerij uit Maastricht. De menukaart voor zowel lunch als diner is veelzijdig en een tikje eigenwijs.

Meer informatie over restaurant Hemels

Dinsdag t/m Zondag vanaf 10:00

• Af te huren , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
46bart .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Van buiten een leuke zaak met strakke tuin en dito inrichting op het terras.

Wij zijn visliefhebbers dus we bestelden de aangeschroeide tonijn en zeeduivel.

De tonijn was lekker maar niet exceptioneel, 4 stukjes voor 15 euro?
Van de aanschroeiing was weinig te merken.

De curry met zeeduivel was vlak van smaak, alles een beetje hetzelfde.
De groente was pompoen oid, de smaak valt te omschrijven als yogurtachtig, licht zurig.
Weinig kruidig noch pittig noch vissig. Portionering was goed maar weinig zeeduivel.
Tussen de groenten vonden we 4 stukjes zeeduivel moot voor de somma van 23 euro.

Kortom teleurstellend.
Weinig ambiance en passie zowel in gerechten als bediening, deze bediening was correct maar weinig gastvrouwschap.

Hemels? Allerminst. Prijs/kwaliteit is buiten verhouding.
THSmit .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Voor het eerst hier gegeten, het is een echte aanwinst voor Vught. Buiten onder het afdak was het prima toeven, mooie entourage. Het eten was zeer goed: de tonijn vooraf en de tournedos waren heel mals. De bediening was vriendelijk maar duurde helaas eeeeeerg lang: ruim 20 min tot we de kaart kregen, meer dan een uur tot het eerste brood kwam, we moesten erom vragen. We hebben uiteindelijk maar geen toetje meer genomen. Ook het betalen duurde zo lang dat ik uiteindelijk maar naar binnen ben gegaan. Toch een smet op een verder uitstekende avond.
BrantsM .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2016
Gisteren een hele fijne avond gehad bij Hemels. Een mooie zaak, prachtig gelegen in de tuin van de kerk in het gezellige centrum van Vught. Punt van verbetering is de akoestiek, daar mag nog wel wat aan gedaan worden. Vriendelijke en attente bediening. De verse tonijn was inderdaad kersvers en smakelijk. De portie was niet zo heel groot doch voldoende. Misschien een stukje brood erbij? Mijn partner had de steak tartaar, precies goed. De borden zijn stijlvol opgemaakt, het ziet er allemaal geweldig uit. De tournedos was mals en smakelijk, de Szechuanpepersaus aan de dunne kant. De zeetong was heerlijk. Hemels is voor ons voor herhaling vatbaar.
Marjan H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016

We waren zeer aangenaam verrast over de verfijnde kwaliteit van het eten in dit restaurant dat pas een paar maanden open is. We hadden het driegangen-verrassingsmenu en dat was van begin tot eind een tongstrelend feestje. Heerlijke vis met toefjes saus, aantrekkelijk opgediend, hoofdgerecht zeer mals vlees met uitstekende sla en frieten en een hemels nagerecht.
Hemels is een ongedwongen restaurant met een strakke moderne inrichting, en het terras belooft voor de komende zomer veel goeds. Er zijn allerlei soorten zitgelegenheden ;ronde turkooise banken en houten tafels wisselen elkaar mooi af. De bediening is oké. het restaurant ligt in al zijn moderniteit tegen een prachtige oude kerk aan en is een aanwinst voor Vught.
Doesjka B.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
prachtige zaak op een leuke lokatie. helaas vond ik het eten teleurstellend en de prijzen erg hoog. onder de acht euro is er niets te krijgen voor de lunch.
de kastanjesoep was lekker, en het bijbehorende brood prima, maar wel erg weinig, zelfs voor een kleine eter als ik. als je 8 euro voor een soepje vraagt mag dat wel wat royaler. de drie burgertjes waren simpel. geen lekker sausje , alleen wat sla en een beetje droog, ook de broodjes. voor 14 euro verwacht ik echt iets wat boven het gemiddelde is. sorry, ik zou graag wat positiever zijn geweest over deze mooie zaak. hoop dat jullie me de kritiek vergeven en er iets mee doen, dan kom ik graag nog eens terug.
Dag Doesjka. Bedankt voor uw recensie. Op dit moment zijn we bezig met het samenstellen van een nieuwe kaart. Hierin nemen we uw feedback zeker mee! Hier kunnen we namelijk alleen maar van leren. We hopen u dan ook snel nog een keer te mogen begroeten en u de nieuwe kaart te mogen laten zien. Met vriendelijke groet. Team Hemels
Miriam P.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Zojuist geluncht bij deze nieuwe zaak in Vught. Van te voren contact gehad vanwege het meenemen van een baby. Er stond bij aankomst een tafel gereserveerd klaar met de kinderstoel. In deze (sfeer)volle zaak, vriendelijk en snel geholpen. Er loopt voldoende personeel rond. De zaak is nieuw en ook modern ingericht. Leuke hoekjes gemaakt en hoewel het druk was, was het goed vertoeven. Het eten was echt lekker. Ik had zelf een oosterse salade (vol smaak, maar wel een bescheiden portie voor de grote trek) en mijn tafelgenoot had de trio van de mini-hamburgers (goede portie). Zelfs voor de kleinste (9 maanden) werd een boterham gemaakt met avocado (jammie). Het is een mooi restaurant, de prijzen zijn hoger dan de gemiddelde lunchroom, maar daar krijg je dan ook lekker eten voor terug. Wat ons betreft een aanrader en we komen zeker nog een keer binnen voor het diner of nog een lekkere lunch.
Dag Miriam. Bedankt voor uw leuke recensie! We hopen u snel weer te mogen ontvangen. Uiteraard staat de kinderstoel dan weer klaar. Vriendelijke groet. Team Hemels
LJPG .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
aangezien ik regelmatig uit eten ga, ben ik niet snel verrast over de kwaliteit en sfeer van een restaurant. Echter, zijn er altijd uitzonderingen op de regel. Wat een fijne zaak om te zitten! Begonnen met lunch, ongepland ook diner geworden en uiteindelijk als laatste naar buiten. Heerlijk gegeten! Heerlijke sfeer! Gezellige bediening! Echt een aanrader! Ik kom hier zeker vaker terug!
Goedendag. We zijn blij te horen dat u zo'n fijne dag heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen begroeten. Vriendelijke groet, Team Hemels
Chrioni H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Afgelopen weekend heerlijk gegeten met acht man bij Hemels. Zeer goede service en zeer mooie aankleding. Mocht je naar iets vernieuwds zijn in Vught dan is Hemels echt een aanrader. Zeker voor herhaling vatbaar!
Dag Chrioni. Bedankt voor uw leuke recensie. We zijn blij dat het naar wens is geweest. Hopelijk tot snel! Vriendelijke groet. Team Hemels
ZML .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
We hebben heerlijk gegeten met een groep van acht personen. De service was uitstekend en er hing een gemoedelijke sfeer. Het is zeker een aanrader voor als je (even) in Vught met wat vrienden iets wilt gaan eten.
Goedendag. Bedankt voor uw enthousiaste recensie! Goed om te horen dat u een fijne avond heeft gehad. We hopen u snel weer te mogen begroeten. Vriendelijke groet, Team Hemels
Lwl .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
we werden goed geholpen de bediening was leuk en assertief, de koks durfden te experimenteren met uitgesproken smaken
wat altijd tot een goed resultaat leidde.
Goedendag. Bedankt voor uw leuke recensie! We hopen u snel weer te mogen begroeten. Vriendelijke groet,
Team Hemels
Erica V.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2016
Mooie zaak! Bij binnenkomst was het nog redelijk rustig, wanneer het drukker wordt is er behoorlijk veel geluid. Tafeltjes staan helaas vrij dicht op elkaar. Niet heel storend maar iets meer ruimte zou fijner zijn. Bij de voorgerechten wordt de tip gegeven om ´te delen´. Dat is altijd leuk maar er staan ook soepen die natuurlijk moeilijker te delen zijn. De tonijn is zeker geschikt om te delen. De smaak zou meer uitgesproken mogen zijn. De buikspek/zuurkool is een leuk gerecht maar hier mis ik het krokante in de buikspek. Hier wil ik graag de tip geven om het buikspek al in repen te snijden in de keuken zodat delen fijner is. Voorgerechten zijn qua prijs/kwaliteit echt prijzig. Bij de hoofdgerechten is het fijn dat de bijgerechten zelf gekozen mogen worden. Bijgerechten zijn allen lekker, alhoewel de zure groenten erg zuur zijn. Een klein zoetje erin zou lekkerder zijn. De couscoussalade is zeer smaakvol! De mayonaise bij de friet is erg lekker. Ik had zeebaars die goed gebakken was met een lekkere hollandaisesaus. Fijn dat de saus in een apart kannetje geserveerd wordt. De bediening is vriendelijk maar nog erg jong waardoor een bepaalde senioriteit in de zaak gemist wordt. Bij binnenkomst worden jassen netjes aangenomen en weggehangen. Na het betalen van de rekening moesten we zelf op zoek naar onze jassen. Dat is jammer. Al met al best lekker gegeten en kom ik nog een keer terug.
Dag Kaatjemossel. Bedankt voor uw recensie. Ik wil u graag bedanken voor uw tips, want daar kunnen we alleen maar van leren. We hopen snel met een nieuwe kaart te komen en nemen uw tips dan ook zeker mee (zowel qua smaken als prijs/kwaliteit)! We zien uw graag weer terug en hopen u dan positief te verrassen. Met vriendelijke groet, Team Hemels
M-R .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Net geopend. Mooie locatie.
Het eten was verrassend, kleine porties maar erg lekker. Bediening vonden wij correct maar koeltjes, niet echt een warm welkom.
Het decor was mooi maar naar mijn persoonlijke smaak ook iets te koel.
Jfmvdh .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
Voor een verjaardag naar dit net geopende restaurant in Vught, een aanwinst qua locatie, aankleding en sfeer! Echter het eten viel enorm tegen. Voorgerecht met 'buikspek' bestaat uit een plakje van 3 cm uitgebakken bacon. Niet echt voldaan aan de verwachting dus. De tonijn en steak tartare zijn wel goed. Een stuk witvis van de plancha was echt van inferieure kwaliteit (droog, niet meer goed??) en hebben we teruggestuurd naar de keuken. Hierna was de bediening ook niet meer gezellig en eindigde de avond in een domper.
Goedendag,

Bedankt voor uw recensie en feedback. Kwaliteit vinden wij erg belangrijk en ondanks dat we net open waren, moet dit gewoon goed zijn. Inmiddels hebben we enkele gerechten aangepast op kwaliteit en grootte van de portie (waaronder de buikspek). We hopen u dan ook snel nog eens terug te zien om u dit te laten ervaren.

Met vriendelijke groet,

Team Hemels