Hemels

Kerkstraat 3 6811 DL Arnhem Nederland Kaart

Over restaurant Hemels

Hemels genieten

In een van de 7 straatjes van het Stegenkwartier in Arnhem vind je Patisserie en Espressobar Hemels. De plek bij uitstek om even bij te komen van een dagje in de stad. Ze omschrijven hun restaurant zelf als bourgondisch met een tikkeltje hip, en door de centrale locatie is het er altijd gezellig druk. De menukaart wisselt regelmatig en de gerechten worden met zorg uitgezocht om je iets passend bij het seizoen te serveren. Smullen dus, of zullen we zeggen Hemels genieten?

Meer informatie over restaurant Hemels

Zondag
- Ontbijt

Mrsjones .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2016
Met mijn dochter toevallig langs Hemels gelopen. De vitrine stond vol met hemels uitziende lekkernijen en de menukaart trok onze aandacht. Het gebeurt mij niet vaak, maar alles op de menukaart lokte mij aan.
Mijn dochter koos gerookte zalm met rivierkreeftjes en limoenvenkelmayo en ik koos voor kippendijen uit de oven, kwarteleitjes, bacon, komkommer en kerriemayo. Beiden geserveerd op Biologisch landbrood. Wij smulden beiden. Gerechten vol van smaak en brood had een heerlijke korst. Vriendelijke bediening. Komen zeer zeker terug en dan nemen de Hemelse Modder mee naar huis!
Carlijn2016 .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2016
Zeker één van de beste high tea's. Vooral de scones met de lemon curd. Lekkere broodjes, quiches en bonbons. Jammer dat ze de taartjes die ze maken er niet bij serveren.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Op koopzondag liepen we toevallig langs deze lunchroom: na check op IENS-app had het goede recensies (TOP-NR. 2 van Arnhem om te lunchen), dus we gingen het zelf ervaren.
Ze hebben veel keuze uit broodjes en zoetigheden, waarbij de taarten smaak volstaan uitgestald. Ik had proscuitto met buffelmozarella, zongedroogde tomaatjes en pijnboompitten. Tafelgenoot had quiche met geitenkaas en walnoten. Als zoetigheid hadden we scones erbij besteld. Alle gerechten hemels & grote porties! Goede prijs/kwaliteit.
Bediening is vriendelijk, klantgericht en werkt hard.
Decor is smaakvol en hip a la VT-wonen-stijl. Fijne fauteuiltjes om op te zitten naast de ingang. Na anderhalf uur lekker eten in gezellige zaak wilden we eigenlijk nog steeds niet weg, terug de regen en kou in.
Gijsje30 V.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
24 Oktober Hemels Patisserie en Espressobar ontdekt!: een frisse zaak met enthousiast personeel waar je de heerlijkste home-made taart en ander lekkers kunt nuttigen.
Ik koos er voor Vitello Tonnato met knapperappels op bio landbrood v.d. streekbakker (ad 8,50 euro en als salade voor 12,50 euro)
Dit verse lichtbruine brood bleek een erg goede combi met het smakelijke beleg van kalfsvlees en tonijnmayonaise. Je kunt hier dus hemels eten!
Een ideaal plekje voor bijvoorbeeld een koffie/lunchpauze tijdens het shoppen of voor een ontbijt - zelfs op zondag èn gedurende de gehele dag!
Ik zag genoeg leuke (ontbijt)gerechtjes voorbij gaan, zodat ik wel weer terug moet komen!
Febru25 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Hier regelmatig gezeten met een laptop voor m'n studie. Als je vroeg komt doordeweeks is het heerlijk rustig met relaxte muziek op de achtergrond. Gratis wi-fi is waarom ik binnen stapte, het menu is waarvoor ik bleef. De scones en cakes zijn een inspiratie om je thesis bij te schrijven en de bediening staat klaar voor extra drankjes of versnaperingen. De scones zijn trouwens wel voor de echte zoetekauw, voor mij ideaal, maar dus niet zoals ze in de UK worden geserveerd.

Als het rustig is zijn de openingstijden iets meer richtlijnen. Hoewel op hun site staat tot 18:00 open wil dit nog wel eens niet het geval zijn.
Fernan5 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Tijdens het winkelen in Arnhem Hemels ontdekt en hier geluncht met het gezin. De broodjes waren erg smakelijk en ook de ontbijtgerechten waren lekker, deze zijn namelijk de hele dag te bestellen bij Hemels. Men werkt met biologische en lokale producten met smakelijke resultaten. De sfeer is net als de inrichting ongedwongen en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Bij het afrekenen ook chocolade en stukje cheesecake meegenomen, deze waren ook erg lekker.
Wij vinden Hemels voor herhaling vatbaar.
Lidiabecks .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Gezellig na het shoppen met mijn vriendin hier beland.
Goede lunchkaart, veel variatie.
Zelf een salade genomen en mijn vriendin een sandwich.
Prijs kwaliteit is netjes.
Gewoon een voor een lunch is dit een fijn adres.

Chuanyan C.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Hier weer gegeten na een lange tijd terug. Het was gezellig druk, meer mensen schijnen deze tentje te hebben ontdekt. We worden snel geholpen door een aardige jongedame. Ik nam de huisgemaakte limonade (vorige keer was die ook zo lekker) en mijn vriend nam een theetje met gember erin. We gingen voor de broodjes gevuld met parmaham, mozarella, rucola en volgens mij balsamico of pesto erbij? En er een met zalm, rivierkreeftjes en limoenvenkelmayo. Heerlijk weer! De broodjes zijn kwalitatief erg goed. Mooi opgemaakt en ruime porties met genoeg groentjes.
Een van onze favoriete lunchtenten in Arnhem!
Marit V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2014
Vanochtend deze nieuwe zaak ontdekt. Het zat bijna vol, er was nog een plekje aan de bar langs het raam. We kwamen alleen voor een koffie maar konden het uitgestalde lekkers niet weerstaan. Ze verkopen onder ondere florentines en truffels per stuk. Bij de koffie hadden wij de lekkerste zoute caramel truffels ooit! Gelijk maar een zakje meegenomen. De ontbijt en lunchgerechte op de kaart zien er allemaal erg creatief uit. Zeker een reden om nog eens terug te komen. Gelet op de drukt had er wel iemand in de bediening bij gemogen.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2014
Er is een nieuw tentje geopend in Arnhem, vorige week liep ik er nog langs, en nu eindelijk ook voor het eerst heb ik er kunnen lunchen met een vriendin. Zij koos voor het broodje van de week, iets met kaas en een zalige basilicum mayonaise, ik nam het brood met zalm en rivier kreeftjes salade dat op de kaart staat. We hebben gezellig bijgekletst en echt genoten, niet alleen van de erg lekkere lunch maar ook van de leuke inrichting.

Ik vond het wel erg jammer dat je geen losse taartpunten maar alleen hele taarten kon kopen bij de toonbank waar nog veel meer heerlijks te koop is om mee te nemen, maar dat komt hopelijk in de toekomst nog werd ons verteld bij het afrekenen.

Deze zaak doet haar naam eer aan, ik vond het eten inderdaad hemels.