Hemels

Meer informatie over restaurant Hemels

• : Gratis parkeren in de buurt & betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m zondag 10:00 - 22:00 uur

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant Hemels

Naomi J.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
We moesten ontzettend lang wachten op het dessert. Pas toen wij zelf de bediening erop wezen, ging ze in de keuken kijken. Was iets fout gegaan met bestelling en we kregen het dessert van het huis. Goede service dus!

Vooraf stelde meisje in de bediening een aperitief voor; prosecco met limoncello, maar dit was eigenlijk een beetje te heftig als aperitief. Leek mee een dessert (scroppino zonder ijs).
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Via internet had ik twee maanden vooraf twee plaatsen gereserveerd. Ik werd hartelijk ontvangen door naar ik vermoedde de bedrijfsleider en naar onze tafel gebracht. Jas werd netjes aangenomen en omdat ik als eerste arriveerde werden de menukaarten alvast netjes klaargelegd tot mijn tafelpartner zou komen. Intussen werd me gevraag of ik tijdens het wachten al iets wilde drinken. Ontvangst top, zoals het hoort in een restaurant.

Toen mijn gezelschap arriveerde kreeg ook hij eerst de kans om iets te drinken en daarna rustig zijn keuze te maken uit het menu. Niets opdringerigs, we kregen alle tijd, maar hoefden geen seconde te wachten om onze bestellingen door te geven. Ook dit is voor een etablissement van deze grootte erg knap. Het personeel weet echt hoe het hoort te werken in de horeca en houden alle tafels nauwlettend in de gaten zonder dat het de gasten opvalt.

Het menu. Prijstechnisch vonden wij het een beetje vreemd ingedeeld. Percentueel bleken de (koude) voorgerechten behoorlijk meer te kosten dan de hoofdgerechten. Moet ik wel bij vermelden dat het aanbod wel exclusieve gerechtjes betrof zoals de huisgemaakte Pata Negra met zelf geimporteerde Iberische ham en eigengemaakte bitterballen van diezelfde ham die ik had gekozen. Niet het goedkoopste maar een heerlijk voorgerecht overigens, dat ik iedereen aanraad te proberen als je hier gaat eten.
De hoofdgerechten waren qua prijs wat je mag verwachten van een dergelijk restaurant. De porties ware royaal, de bereiding perfect. Zelden had ik een saté van deze omvang met vlees dat zo mals was. Je kon merken dat aan elk onderdeel, tot de huisgemaakte frites toe, zorg was besteed.

Als ik een minpuntje zou moeten noemen is het het omgevingsgeluid. De tafels stonden net iets te dicht op elkaar zodat de gesprekken van de tafels naast ons een ware kakofonie van geluid werden en jezelf het stemvolume ook op moet schroeven om jezelf goed verstaanbaar te maken. Voor een zakelijk diner als het onze niet echt handig, maar ach...al het andere maakte dit meer dan goed. Ik kom hier zeker nog een keer terug, maar dan met mijn vrouw. Met grote gezelschappen zou ik aanraden eerst telefonisch contact op te nemen. De meeste tafels waren in mijn optiek voor twee personen, maar ik ben er van overtuigd dat dit restaurant ook grotere gezelschappen met wat tafels schuiven een prima avond kunnen bezorgen.
Ank N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
prachtige schotels, bijzondere combinaties, mooie opmaak en erg lekker!
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Mooi ingericht restaurant. Een lange pijpen met aan de achterzijde een tuinterras. En voorin een grote open keuken.
Jammer dan op deze zondagmiddag het personeel wat ongeïnteresseerd reageerde en zich voornamelijk bezighield met het heen en weer lopen met lege handen en gasten negeren. Daardoor liepen de wacht flink op.
Eenvoudige luchtkaart met stevige prijzen voor het gebodene. Uitvoering van de gerechten is goed maar niet echt opvallend.
Leuk om een keer geprobeerd te hebben maar de prijs/kwaliteitsverhouding is niet juist en aan de gastvrijheid moet gewerkt worden.
Rokritisch .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Afgelopen week hier gegeten. Het ziet er leuk en sfeervol uit. Een open keuken vindt ik altijd een pluspunt. De bediening zijn veel jonge mensen maar doen het uitstekend. Kwaliteit van het eten is zeer goed. Mooi opgemaakte borden en prima van smaak. Misschien is de prijs net ietsje te duur voor hetgeen wat je krijgt. Maar al met al een prima avond gehad en zeker voor herhaling vatbaar.
Neeltje C.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Heerlijk gegeten, smaakte goed en prima porties! Helaas soms wel lang wachten op de bediening. Ook leuk dat er veel jonge mensen werken.
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Wat een aanfluiting in alle opzichten! Verhouding prijs-kwaliteit helemaal zoek, vlees mag echt niet als Bavette op de menukaart gepresenteerd worden, tonijn was droog, heeeeeeeeel lang wachten op menukaart, na 5 kwartier krijgen we eindelijk ons voorgerecht na enig aandringen, (overigens wel al 3 ronden drank), personeel loopt geregeld met blauwe volle vuilniszakken door en langs de tafels met gasten, voorgerecht besteld voor 2 personen wordt voor 5 gerekend, bijzonder was ook dat bij vertrek het personeel (waar is de eigenaar van deze tent?) naar ons toe hun irritatie niet kon verbergen, fouten werden overigens wel toegegeven en we hebben de hoofdgerechten niet betaald, maar daar gingen wij niet voor uiteten! Voor ons en iedereen die het horen wil, NOOIT MEER! Veel betere, echt hemelse gelegenheden in directe omgeving beschikbaar!
WVB60 .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2016
Lunch bij Hemels in de tuin! Chileense Chardonnay top! Salade geitenkaas voortreffelijk bediening verzorgd! Brood van goede kwaliteit! Ambiance in de tuin voortreffelijk! Tafeltjes ver uit elkaar!
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Bij binnenkomst positief verrast door inrichting. Stoere tent met vriendelijk personeel. De kaart verraste mij omdat mijn oog viel op Salmorejo een heerlijke koude soep uit Cordoba. Ik vroeg de ober of ik deze even mocht voorproeven omdat het nogal eens wordt verwisseld met de Gazpacho. Dat kon helaas niet want de kok zou t gerecht op moment van bestelling afmaken. Dat vond ik al vreemd want juist deze soep is het lekkerst als je die van te voren maakt en koud zet. Toch voordeel vd twijfel en hij viel zo tegen. Zo jammer want prijzig. Veel te prijzig echt voor de waterige tomatensoep met volgens mij niet eens de ham vh mooie varken dat op de bar stond. Het gerecht mag echt geen Salmorejo heten en ook de de naam Gazpacho zit verre van dat. Mijn tafelgenoten hadden vis sandwich en dat was redelijk maar flinke hoeveelheden zalm tonijn en gebakken ei.. daar miet je van houden. De service was top echt en ook de locatie krijgt een 10 maar mijn eerste indruk van het eten was helaas een dikke onvoldoende...
Lee V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wat een heerlijk lunch adres is dit! Bij mooi weer in de mooie tuin, bij kouder weer binnen waar wij een plekje hadden met zicht op de open keuken. Leuk om te zien hoe onze salade Niçoise met verse Tonijn bereid werd, en nog leuker dat je het allemaal op mag eten.
Wat een klein feestje! Tonijn perfect gegaard, nog mooi rood van binnen maar warm....toch altijd een timing wat niet iedereen bezit. Verse dan vers alles, knapperige verschillende sla soorten, eitje, de onmisbare Haricots verts...en zoetzure zongedroogde tomaatjes.
Begeleid met een 100% Viognier van Chocolan en je wil eigenlijk blijven om ook een diner hier te proberen.
Dat gaan we zeker eens doen, maar voor nu hebben we ons lunch adres in de Wilhelminastraat gevonden.
willemtops .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2016
's Middags nel naar binnen op de eerste mooie dag in april, haast want nog heel veel te doen. Terras achter al helemaal vol op een tafeltje na... Prima geluncht, een "visclub-sandwich" Goed brood netjes belegt met goede ingrediënten. Geen halleluja maar prima. Wat ik heel prettig vond was dat de bediening door had dat ik niet een middagje in de zon kwam zitten maar snel iets goeds wil eten in een prettige sfeer. Complimenten voor de bediening. Niks gespeeld echte goede gastvrouwen. Prima espresso na en 30 minuten later weer de weg op.
Ed V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Met collega's gisteren lekker wezen eten. "Lekker" maar niet "hemels". Jammer dat er ogenschijnlijk geen reactie kwam bij het vragen van peper en zout, en het melden dat het eten flauw was. Toch de nadruk dat het eten lekker was.
rob W.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Even een kleine lunch nemen in Breda, door tijdgebrek konden wij niet meer de stad in. Net iets buiten het centrum geparkeerd, voor de deur van Hemels. En ja hoor het was "hemels" heerlijke verse tonijn, op een bedje van verschillende soorten sla en gedroogde tomaten. helaas geen wijn kunnen proeven vanwege arbeidsverplichtingen, hopelijk snel een volgende keer!
p.s. vriendelijke en zeer correcte, bediening !
René V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
op een maandag avond wezen eten, zaak zat half vol en bij binnenkomst ziet het er mooi en gezellig uit.

Smaken waren goed maar mede door de prijsstelling waren mijn verwachtingen hoger. Als er dan nog eens een aantal dingen niet goed gaan valt het eten uiteindelijk toch ietwat tegen.

Het voorgerecht tonijn met kalfs sukade was fantastisch

Wijn arrangement was slecht. We kozen voor een driegangenmenu met 4 gangen wijn arrangement. De eerste en derde wijn was het zelfde?? De desertwijn waren ze vergeten. En de wijn die ik bij mijn hoofdgerecht had paste mijn inziens niet.

De risotto bij de het hemelse vis trio was te machtig van de kaas.
De scheermesjes te taai en de kreeft onvoldoende op smaak.

Mijn vrouw had de hemelse saté, maar deze was erg droog.
Vrienden hadden een verrassingsmenu en waren erg tevreden.

De toetjes zijn heerlijk. Hemelse modder, een echte aanrader.

Beste René27,

Wat jammer dat u niet de gewenste Hemels beleving heeft ervaren.

Het wijnarrangement bestond uit een glas pinot grigio als aperitief, bij de kalf en tonijn werd een Malbec geserveerd en bij uw vis trio een glas Viognier. De wijnen zijn zorgvuldig samengesteld door onze wijnleverancier in je juist wijn/ spijs combinatie.
Uiteraard heeft iedereen een andere smaak en helaas is dit bijpassende wijntje dan niet altijd de juiste.
De moscatel die bij uw nagerecht had gemoeten is inderdaad vergeten, hiervoor onze excuses.

Wij vinden het jammer dat niet alle gerechten naar behoren zijn geweest, ook hiervoor onze excuses.

Bedankt voor uw bericht en bezoek aan ons restaurant.

Gelukkig nieuwjaar gewenst,

Michelle Hendrikx
Hemels Breda
4813 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij hebben op 12 december 2015 héérlijk gegeten bij Hemels in Breda.
De bediening is prima, onze jassen werden vlot aangenomen én bij weggaan ook vlot teruggebracht. We werden verder heel vriendelijk en snel (niet té snel) geholpen. De kaart is voldoende, voor elk wat wils. Wij namen 2 voorgerechten en 2 hoofdgerechten. Een krabsoep en een wildpate als voorgerecht. Beiden heerlijk. Voldoende krabvlees in een heerlijke bisque. De pate ook heel smaakvol met een verrassende vijgencompote en een ook zeer verrassende getoaste bricoche. Als hoofdgerecht nam ik de Turf en Surf salade. (eigenlijk een voorgerecht) Deze was bijzonder lekker (gesuikerde cashew noten!!).
Meer als voldoende voor een grote eter. Mijn gezelschap nam de portobello, dezewas ook heel verrassend, mede door de erwtenpuree (?) en de diverse groene kruiden. Al met al een hele gezellige avond en voor herhaling vatbaar. We komen hier zeker terug !!
Akwadoe D.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2015
Altijd een fijn lunchrestaurant. Vrijdag waren alle tafels bezet maar nog een plaats aan de stamtafel. De hoge tafels met de dito krukken nodigen niet uit om er een lunch te gaan nuttigen. Blijkbaar denken er meerdere gasten zo over. Ik at een salade met goed bereide tonijn op een bedje van knapperige sla gemixt met koude gegrilde courgettes en groene asperges.
Het ambachtelijke brood en de boter is heerlijk. Goede huiswijn (Sauvignon Blanc). Kortom kom hier zeker eens terug voor een lunch. Echter voor een diner vind ik het niet intiem genoeg. De ruimte is een lange pijp met aan weerszijden banken; doet wat stijfjes aan en nog een minpunt: de muziek stond te hard.
Boergondiër .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Naar binnen gelokt door de kaart die buiten hing en ik had ook al eens wat gehoord over Hemels. Er was echter een nieuwe kaart die niet buiten hing (noch op site) is verwerkt wat ik persoonlijk niet zo netjes vind. Als je binnen loopt valt al vrij snel de open keuken op en tevens het mooie, moderne maar toch warme decor. Ondanks dat het niet druk was moesten we toch een behoorlijke tijd wachten op ons voorgerecht. Dat zal toch niet het soepje zijn? De bereiding van het coquille gerechtje dan? Een ander stel dat minimaal 20 minuten nadat wij besteld hadden binnen kwam kreeg hun voorgerechten eerder. Een paar minpuntjes t.a.v. service, de bediening was overigens correct en vriendelijk. Ik was niet overdonderd door het eten. Het was niet slecht maar omdat de prijsstelling bij Hemels iets hoger is dan gemiddeld verwachtte ik ook meer. Vooral het voorgerecht met de coquille viel tegen. Op papier een mooi gerecht (had al wel mijn bedenkingen over de truffelolie die terecht bleken). De truffelolie was veel te overheersend (wat het al snel is) voor bij de andere delicate ingrediënten en het gerecht was daarom niet in balans (zonde!). De andere gerechten waren oké (de vis net ietsjes te gaar) en alles bij elkaar geen wow-factor.
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Afgelopen zaterdag echt heerlijk gegeten bij Hemels. Het verrassingsmenu was oprecht een verrassing! Leuk informeel personeel. Laat je niet misleiden door de saté die op de kaart prijkt dat mogelijk zou impliceren dat het een eenvoudige keuken is.. De twee koks zijn niet de minste. Veel wijn per glas, ook erg fijn, Resumé, we hebben een heerlijke avond gehad.
Erik V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2015
Gisteren geluncht bij Hemels. We waren met een grotere groep en kregen een standaard menu van uien- of pomodori soep, geitenkaas salade en tuna melt sandwich. De bediening was erg vriendelijk. De zaak ziet er gezellig en mooi uit. het eten smaakte goed en iedereen was tevreden. We gaan vaker met deze groep uit lunchen en hadden een goede ervaring en komen zeker terug.
LoFo .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
vanavond gegeten bij Hemels. Helaas weinig keuze in de hoofdgerechten, daarom een Salade met frites besteld. (moesten frites betalen, maar kregen het brood wat bij de salade hoorde er niet bij ). Op zich smakelijke salades, maar de Pata Negra bevatte helaas erg veel zwoerd. Het staat erg interessant op de balie, maar wordt mogelijk fout gesneden of is gewoon niet goed van kwaliteit.
Personeel zeer vriendelijk, restaurant ziet er leuk uit. Meer een restaurant om te lunchen.
Beste gast,

Allereerst bedankt voor uw reactie. Vervelend dat wij u niet de beleving hebben meegegeven zoals het hoort. Het klopt inderdaad dat er geen zwoerd aan onze pata negra hoort te zitten, wel een vetrandje. U had friet én brood moeten krijgen bij uw salade of friet i.p.v. brood. Uiteraard willen wij u dit bedrag van €3,50 graag terug geven.
Het geringe aantal hoofdgerechten heeft als rede dat wij als Hemels de kwaliteit willen waarborgen van onze gerechten. Daarom vinden wij het erg jammer dat u de salade pata negra niet ontvangen heeft zoals het hoort.
Per 1 november hebben wij een nieuwe kaart met wild gerechten en wij hopen hierbij door u nog een tweede kans te krijgen.
Wij zijn altijd blij met feedback van onze gasten zodat wij kunnen blijven werken aan onze kwaliteit.

Bedankt en graag tot ziens,

Met vriendelijke groet,

Michelle Hendrikx