Hemels

Nieuwland 2 1621 HK Hoorn Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Hemels

Symen V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Na een aantal goede ervaringen nu een echte afknapper. Tweemaal tomatensoep met pesto en room besteld, niet het meest ingewikkelde gerecht. We kregen vervolgens tomatensoep zonder pesto en room. Navraag leverde de reactie op dat ze een nieuwe kaart hadden en dat kok op vakantie was. Het bedienend personeel moest dus zelf de lunches bereiden. En dat was te merken. We kregen de pesto en room in 2 schaaltjes nageleverd: pesto die wel heel dun was, een soort olie met wat groens er door en als dieptepunt de room voor de tomatensoep die verdacht veel leek op de koffiemelk die we eerder bij ons kopje koffie kregen.
Als je wel lunch serveert terwijl de kok op vakantie is, dan neem je je klanten niet serieus en gooi je je reputatie te grabbel.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Samen met mijn 2 dochters gegegeten bij Hemels.
De Hemelse bol is daar aan te raden en ook de bol met eigengemaakte tonijnsalade.
Betaald parkeren is vaak moeilijk in de binnenstad van Hoorn. Het is handig om wat verder weg te parkeren, bijvoorbeeld achter het station.
De bediening is vriendelijk, misschien net iets te snel met het opnemen.
Porties zijn erg groot voor de kinderen.
Aanrader om te gaan eten in combinatie met een rondje wandelen door de binnenstad van Hoorn.
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Heerlijke lunch gegeten.
Hemelse bol en bol geitenkaas.
Goed op smaak en grote portie.
Kip Is lekker gekruid en de geitenkaas goed van smaak.
Hier wordt met aandacht het eten bereid.
Aanrader en zeker de moeite waard om nog eens langs te komen.
Alexander P.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Heerlijk gelunched. Erwtensoep zoals erwtensoep hoort te zijn, goed gevuld, goed van smaak en roggebrood met spek, heerlijk! Om de maag verder te vullen een hemelse bol besteld. Een lekker geheel met een keur aan lekkere ingredienten. Kortom een plek om nog eens terug te komen!
Pauline H.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2013
Mmm...heerlijk geluncht. Beide hadden we een smakelijke verse jus en een Hemelse bol, met gemarineerde kip en avocado, spek ...nou en nog wat dingen. Heerlijk en mooi, ruim opgemaakt. Prettig tentje om te zitten. Geen super bijzondere kaart, maar dat hoeft helemaal niet als je aandacht besteed aan dat wat je wel biedt. Wij komen zeker terug.
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2012
Lekker en goed gegeten. Met 4 personen lunch. 2x Kroketten, 1x uitsmijter en 1x club zalm. Lekker dik plakken boeren bruin brood. Wauw! Porties waren ruim. Bij de cappuccino krijg je een klein likeurtje erbij met slagroom. leuk en lekker.
Buiten op het terras gezeten.