Hemels

Langestraat 63 3811 AC Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hemels

In het monumentale pand van Grand Café Hemels in hartje Amersfoort staat dagelijks vanaf tien uur de deur open. Onze stijl is bourgondisch met een tikkeltje hip. En we volgen de seizoenen, want aardbeien smaken in de zomer zoveel lekkerder, en rode kool smaakt nog lekkerder als het buiten goed koud is! Om zeker te zijn van een leuk tafeltje raden wij aan om voor lunch of diner even te reserveren. Het kan gezellig druk zijn in Hemels!

Meer informatie over restaurant Hemels

Maandag en Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

Jouw recensie over het restaurant Hemels

Jan Floor V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Gezellig levendig restarant met mooie ambiance. Wel een beetje jammer dar ze voor een fles water € 4,50 rekenen
Ton V.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Smakelijke lunch, gastvrij en sfeervol.
Robert-jan V.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Lekker gegeten, aardige bediening maar door dat er alleen gebruik wordt gemaakt van harde materialen in de inrichting is het er best rumoerig.
Nettie D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
We hebben heerlijk gegeten. De bediening was vriendelijk mooie lokatie.
Hélène L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2018
Heerlijk buiten kunnen lunchen. Zaten nog even na te praten zonder bestelling en kregen daar ook de ruimte voor. Top!
Reinier P.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2018
Al jaren een prima zaak in een prachtig pand, halverwege de winkelroute. Fijn om halverwege het shoppen te lunchen of wat te drinken.
annelies R.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Vriendelijke flexibele bediening. Goede voorlichting over het eten. Alles goed warm en leuk opgemaakt. Heel tevreden.
Kees N.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Heel plezierig restaurant. goede muziek, niet te hard. Vriendelijke bediening. Mooie gerechten met bijzondere combinaties van ingrediënten.
Oscar D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Hemels is door een collega aanbevolen. Dit is zeker een aanbeveling om goed en lekker te eten. Muziek is niet onze stijl. Menu's (incl. vegetarisch) waren goed en zagen er verzorgd uit. Boekje van 10 Jaar Hemels is leuk om te lezen en daaruit blijkt dat ze er veel voor overhebben om hun klanten het mee te laten beleven van vroege tijden.

Bedankt voor de aardige bediening en de gastvrijheid.
Jan Willem D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Gewoon even lekker zitten lunchen in dit smalle maar wel sfeervolle restaurantje waar de kok zijn keuken boven het restaurant heeft. Bijzonder trappenhuis midden in het pand. Een flinke uitgebreide menukaart maar prima resultaten op het bord. Leuke één twee met de kok via de menukaart. Voor een lunch zeker een aanrader!
corne_meijer .
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Goede prijs kwaliteit verhouding. Je kunt er prettig en rustig zitten dankzij bijvoorbeeld de muziek en de diversiteit aan tafeltjes. Mooie glas in lood ramen.
Mathijs V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Prijs-kwaliteitverhouding is Hemels niet meer wat het geweest is. De lunchgerechten waren erg duur, de hoeveelheid was veel, maar de kwaliteit viel wat tegen. Een club-sandwich voor 13,50 is wat aan de hoge kant en bij het bestelde 12-uurtje kregen we het verkeerde soepje. De serveerster had duidelijk niet haar dag, ze is 3 x terug gekomen om te vragen wat we als drinken hadden besteld.
G.J. D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Eten heel lekker, alles is vers bereid, bediening heel vriendelijk. Verlichting mag wel iets sfeervoller. Een hele dike voldoende!
Niels P.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Heerlijk gegeten binnen een fijne ambiance. Dat kan je van dit gezinsdiner bij Hemels wel zeggen. De gerechten waren mooi opgemaakt en mooi / goed gegaard. De bediening was vlot, correct en bereidwillig en mooie avond te verzorgen. Wij komen zeker nog eens terug..
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Het was heerlijk eten, geode service en complimenten voor het omgaan met mijn allergie. Het toetje duurde iets langer, leek of we vergeten wwaren, maar verder was alles echt top. Een aanrader!
Daan V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Leuke tent. Vlotte gezellige bediening. De Brownie was zalig! :-)
Marjolein D.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vriendelijke bediening. Leuk ingericht. Menukaart erg standaard, het was lekker maar wij zouden niet teruggaan voor het diner.
Lp W.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Het diamant biefstuk was niet min gebakken erg droog er was wijnig saus op het bord veder zag het boord mooi opgemaakt we werden vriendelijk geholpen
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
het was gezellig druk, met goede sfeer en prima bediening
Charlotte P.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2018
Kom hier regelmatig eten (lunch of diner) en het is altijd heerlijk. Lekker eten en goede en gezellige bediening. Tijdens de lunch is het broodje carpaccio een echte aanrader!