Hemels

Langestraat 63 3811 AC Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hemels

Een hemelse verzorging

Waar je ook zin in hebt, de engelen van Grand Café Hemels regelen het voor je. Alle gerechten en drankjes serveren ze hier met aandacht. Ze gebruiken hier uitsluitend verse en zelfgemaakte ingrediënten: een frietje met huisgemaakte Vlaamse mayonaise smaakt ook zoveel lekkerder!

De gevarieerde kaart biedt voor ieder wat wils: van een heerlijk stukje vlees naar een goed gebakken visje tot een gewoon lekker vegetarisch gerecht. Proost op een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Hemels

Maandag en Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

Sven B.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Zonet gezeten op het buitenterras op de brug. Kom hier vrij vaak voor een hapje en een drankje. Zover mocht het vandaag echter niet komen: de ober kwam maar niet aan tafel en hielp andere gasten, die later aanschoven, eerder. Heb maar om de rekening gevraagd. Tijdens het afrekenen werd duidelijk dat de serveester een misplaatst dédain had. Zeer jammer.
jeroen D.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Erg lekker allemaal !! Het drie gangen menu is echt perfect. De bediening is goed.
Joke B.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Nee, net niet, de proeverij aardig maar de varkenshaas met "satesaus", verder onder niveau, satesaus hoort bruin te zijn en niet grijs en veel te waterig!
petra K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2017
Lekker eten voor een goede prijs. Echt wel een aanrader!
Jurjen K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Heerlijke visgerechten, leuke ambiance en prima bediening
johan R.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2017
Verrassend heerlijk gegeten en mooi opgemaakt, een genot om naar te kijken. Kortom: een feest voor de zintuigen.
Gegeten hebben we Zoete aardappelsoep en de Gamba's. Smaken mooi in balans, verrassend is de sinaasappel in de soep wat een frisse touch geeft.
We komen zeker nog een keer terug.
Anouk K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Mijn favoriete lunchtentje van Amersfoort. Ik kom hier dan ook vaak. Het eten is goed maar de kaart mag vaker veranderd worden. De bediening mag af en toe een tandje bij doen.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2017
Lunch hier redelijk vaak. Het eten is niet geweldig maar wel gewoon lekker! Inrichting is erg leuk en de bediening enthousiast en vriendelijk
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Zaterdagavond hemels gegeten. Vooraf het proeverijtje met manlief gedeeld. Heerlijk en precies voldoende. Als hoofdgerecht de medium gebakken diamanthaas, deze was super mals en heerlijk van smaak. De cheececake met koffie maakte ons etentje af en compleet. Net als de witte wereld waarin we na ons etentje terecht kwamen. De bediening mag zeker niet vergeten worden, ze was heel vriendelijk en vlot.
De kleine verbouwing die voor maart gepland staat is denk ik een heel goede.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Erg lekker gegeten en vriendelijke bediening. Tip: toiletten kunnen een opknapbeurt gebruiken.
chjmhuiskamp .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het is een heel gezellig restaurant met een mooie entourage. De bediening was zeer attent en heel erg vriendelijk. De gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd. Alleen de wachttijd tussen de gerechten in had wat sneller gemogen.
Mar90 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was weer heerlijk, en de bediening top. Behalve het plekje (wij zaten onder de trap en bij de kinderhoek) niets aan te merken!
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Lekker geluncht. Goede bediening en de zaak is leuk ingericht. Erg sfeervol in ieder geval. Wij komen hier best vaak en het is elke keer prima, niet geweldig, maar dat hoeft ook niet voor lunch
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Al vaak voorbij gelopen in de winkelstraat en nu eindelijk eens binnengelopen en een tafeltje uitgezocht. We werden vriendelijk en attent ontvangen. Leuke inrichting en sfeer, aardige kaart met vlees vis en vegetarische gerechten. We kozen voor geitenkaas salade en makreel vooraf. De laatste was lekker met rode biet en appel op schuitjes jonge sla met bladerdeegrondjes voor de bite. Als hoofdgerecht een heerlijke coq-au-vin en prima gebakken diamanthaas. Mooie bordjes met lekker vlees aangevuld met Japanse biet (geel rose van kleur maar smaakt hetzelfde als de rode biet) en gebakken zoete aardappel voor de één en gebakken roseval voor de ander. Een fris dessert completeerde het 3-gangen menu. Crumble met peer en hangop, cheesecake met kersen coulis en vers fruit. Het geheel werd begeleid door een zeer mooie rode Chianti, een aanrader. Hoewel ik altijd dacht dat Hemels een lunchroom was, kun je hier toch ook 's avonds een heerlijk hapje eten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het eten bij Hemels is erg lekker. De kaart is niet heel uitgebreid, maar er is voor ieder wat wils. De kwaliteit is goed en de borden zijn mooi opgemaakt. Wel is het zo dat er standaard weinig groenten/aardappels bij de gerechten zitten en dat je bijna wordt gedwongen om een bijgerecht te nemen.
De service was erg snel; het personeel is vriendelijk.
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker eten en een gezellige sfeer. Duurde tussen de gerechten door iets te lang.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben hier op 8/12 gelunched na een eerdere goede ervaring in 2015.Broodje carpaccio,resp. makreel,beide rijk belegd op heerlijk ambachtelijk brood.Het bokbier van Chouffe combineerde perfect.De bediening was attent en vriendelijk.Prima kopje koffie toe.Beslist een aanrader!
Sisho A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Deze week ben ik hier geweest om wat te drinken en te lunchen. Bediening was snel en aardig. Ik had een latte macchiato en mijn moeder een cappuccino. Koffie smaakte waterig en de melk was te ver doorgeschuimd, waardoor de melk een bittere nasmaak kreeg. Ook storte de laag tussen de melk en de koffie heel snel in.

Verder had ik een broodje carpaccio en mijn moeder de uiensoep gekozen. Ook deze, kwamen erg snel uit de keuken. De carpaccio smaakte goed. Alleen miste ik pijnboompitten en was de keuze van het broodsoort erg slecht. (Albert Heijn kwaliteit) Daardoor vond ik het geheel matig.

De soep daarintegen, was hels, niet hemels. Het was een soort slap aftreksel van een cup a soup tomaten bouillon, met reepjes ui erin en wat peterselie erop. Het zag er niet appetijtelijk uit, maar vet en waterig. Wij hebben dit laten weten aan de bediening en de aardige meneer heeft bij de keuken voor een verklaring gevraagd. Wat bleek? De chefkok van het restaurant stond er ook niet achter.

Dan vraag ik mij af hoe dat dan de keuken uit heeft kunnen gaan. Als de chef verantwoordelijk is daarvoor.
Ik kan hiervoor daarom, ten gevolge van het gebrek aan gemotiveerd keuken personeel maar een cijfer geven niet hoger dan een vijf.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lastig om hier een recensie over te schrijven. Het was zeker niet slecht maar het zal ons ook niet jaren bij blijven. Een beetje gewoon eigenlijk. Gegeten Carpaccio/Biefstukje/Cheesecake (minder gelatine mag) , vega geitenkaassalade/pompoentaartje(lekker)/Appeltaartje. Jammer dat er bij de bestelling niet werd aangegeven dat frietjes apart besteld moeten worden (alleen bij AH actie zo?). €27,50 voor drie gangen is prima. Maak de kaart net zo mooi als het interieur, komt het allemaal goed.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goede kwaliteit van de gerechten, smakelijk. Muziek te hard. Vriendelijke bediening, maar wachttijden veel te lang