Hemels

Langestraat 63 3811 AC Amersfoort Nederland Kaart

Over het restaurant Hemels

Een hemelse verzorging

Waar je ook zin in hebt, de engelen van Grand Café Hemels regelen het voor je. Alle gerechten en drankjes serveren ze hier met aandacht. Ze gebruiken hier uitsluitend verse en zelfgemaakte ingrediënten: een frietje met huisgemaakte Vlaamse mayonaise smaakt ook zoveel lekkerder!

De gevarieerde kaart biedt voor ieder wat wils: van een heerlijk stukje vlees naar een goed gebakken visje tot een gewoon lekker vegetarisch gerecht. Proost op een heerlijke avond!

Meer informatie over restaurant Hemels

Maandag en Dinsdag 10:00 - 17:30
Woensdag t/m Zaterdag vanaf 10:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
chjmhuiskamp .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Het is een heel gezellig restaurant met een mooie entourage. De bediening was zeer attent en heel erg vriendelijk. De gerechten waren heerlijk en mooi gepresenteerd. Alleen de wachttijd tussen de gerechten in had wat sneller gemogen.
Mar90 .
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2017
Het eten was weer heerlijk, en de bediening top. Behalve het plekje (wij zaten onder de trap en bij de kinderhoek) niets aan te merken!
Melle V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Al vaak voorbij gelopen in de winkelstraat en nu eindelijk eens binnengelopen en een tafeltje uitgezocht. We werden vriendelijk en attent ontvangen. Leuke inrichting en sfeer, aardige kaart met vlees vis en vegetarische gerechten. We kozen voor geitenkaas salade en makreel vooraf. De laatste was lekker met rode biet en appel op schuitjes jonge sla met bladerdeegrondjes voor de bite. Als hoofdgerecht een heerlijke coq-au-vin en prima gebakken diamanthaas. Mooie bordjes met lekker vlees aangevuld met Japanse biet (geel rose van kleur maar smaakt hetzelfde als de rode biet) en gebakken zoete aardappel voor de één en gebakken roseval voor de ander. Een fris dessert completeerde het 3-gangen menu. Crumble met peer en hangop, cheesecake met kersen coulis en vers fruit. Het geheel werd begeleid door een zeer mooie rode Chianti, een aanrader. Hoewel ik altijd dacht dat Hemels een lunchroom was, kun je hier toch ook 's avonds een heerlijk hapje eten.
Willem V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Frederique V.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Lekker eten en een gezellige sfeer. Duurde tussen de gerechten door iets te lang.
ajhulsman .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Wij hebben hier op 8/12 gelunched na een eerdere goede ervaring in 2015.Broodje carpaccio,resp. makreel,beide rijk belegd op heerlijk ambachtelijk brood.Het bokbier van Chouffe combineerde perfect.De bediening was attent en vriendelijk.Prima kopje koffie toe.Beslist een aanrader!
Sisho A.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Deze week ben ik hier geweest om wat te drinken en te lunchen. Bediening was snel en aardig. Ik had een latte macchiato en mijn moeder een cappuccino. Koffie smaakte waterig en de melk was te ver doorgeschuimd, waardoor de melk een bittere nasmaak kreeg. Ook storte de laag tussen de melk en de koffie heel snel in.

Verder had ik een broodje carpaccio en mijn moeder de uiensoep gekozen. Ook deze, kwamen erg snel uit de keuken. De carpaccio smaakte goed. Alleen miste ik pijnboompitten en was de keuze van het broodsoort erg slecht. (Albert Heijn kwaliteit) Daardoor vond ik het geheel matig.

De soep daarintegen, was hels, niet hemels. Het was een soort slap aftreksel van een cup a soup tomaten bouillon, met reepjes ui erin en wat peterselie erop. Het zag er niet appetijtelijk uit, maar vet en waterig. Wij hebben dit laten weten aan de bediening en de aardige meneer heeft bij de keuken voor een verklaring gevraagd. Wat bleek? De chefkok van het restaurant stond er ook niet achter.

Dan vraag ik mij af hoe dat dan de keuken uit heeft kunnen gaan. Als de chef verantwoordelijk is daarvoor.
Ik kan hiervoor daarom, ten gevolge van het gebrek aan gemotiveerd keuken personeel maar een cijfer geven niet hoger dan een vijf.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Lastig om hier een recensie over te schrijven. Het was zeker niet slecht maar het zal ons ook niet jaren bij blijven. Een beetje gewoon eigenlijk. Gegeten Carpaccio/Biefstukje/Cheesecake (minder gelatine mag) , vega geitenkaassalade/pompoentaartje(lekker)/Appeltaartje. Jammer dat er bij de bestelling niet werd aangegeven dat frietjes apart besteld moeten worden (alleen bij AH actie zo?). €27,50 voor drie gangen is prima. Maak de kaart net zo mooi als het interieur, komt het allemaal goed.
Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Goede kwaliteit van de gerechten, smakelijk. Muziek te hard. Vriendelijke bediening, maar wachttijden veel te lang
Tanja V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Er gingen nogal wat dingen mis wat betreft de bediening, nadat we daar n aantal keren over geklaagd hadden ,werd dit heel erg goed opgepakt!!! Kregen korting over de rekening en nog n overheerlijk dessert mee naar huis!! Je merkte echt dat ze dit heel vervelend vonden en hebben dit heel sportief opgepakt.
Het eten was overigens prima!
Joy Q.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
We hebben heerlijk gegeten! Vooral het voorgerecht met pepermakreel was subliem.
Puntjes van aandacht:
. de jassen aanpakken of minstens zeggen waar die opgehangen kunnen worden.
. hoofdgerecht pompoen met gorgonzola was voor mij veel te machtig, mag meer pompoen en minder kaas in
. het vlees van de saté spies was net te gaar, waardoor wat droog.
. tip: leg minimaal 1 versiering op de 3 bolletjes heerlijk ijs, het zag er kaal uit, zeker in vergelijking met mijn nagerecht (peren....) dat er erg leuk uit zag.
roelberkouwer .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We zijn wezen eten met de A.H actie. Het leuke is dat je dan ook gewoon van de kaart kan kiezen. Als voorgerecht het proeverijtje is een aanrader. Het eten was al de drie-gangen uitstekend en begeleid met lekkere witte chardonay huiswijn. Bediening zeer vriendelijk. Dit restaurant is een aanrader.
fiesta .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Op 29 september met een groep gegeten. We werden weggezet op zolder in een ongezellige ruimte zonder sfeer en aankleding.
Eten was zeer karig: geen snackje vooraf of broodje bij het voorafje. Bij het hoofdgerecht alleen een klein bakje friet, geen groenten of salade.
Echt een grote tegenvaller.
Michiel B.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Vriendelijke bediening! Ze hebben zelfs een kinderstoel gehaald en een hapje voor ons kleintje opgewarmd. Top! En een erg leuk en lekker restaurant.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Een heerlijke avond met vrienden in Hemelse sferen. Het eten was verrukkelijk, de drank heerlijk en het personeel zeer vriendelijk en proffesioneler. Wat kan een mens nog meer wensen? Nou, nog eens terugkomen uiteraard!!
Harriet W.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
We werden vriendelijk en alert ontvangen. De gerechten kwamen goed getimed op tafel en smaakten goed. We zijn gegaan voor drie hoofdgerechten en hebben gekozen voor het pastagerecht, de coq au vin en de diamanthaas. Alle drie waren lekker en meer dan voldoende. De bediening bleef alert, zonder opdringerig te zijn. Leuk restaurant, makkelijk te vinden in het centrum van Amersfoort.
mippie28 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
mooie locatie voor zowel zakelijk als romantisch. Het eten vond ik lekker. De bediening kan beter; wel vriendelijk, maar het duurde lang voordat ze bij ons kwamen.
koningmarcus .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Prima plek om te eten. Bediening is goed en staan er op het juiste moment als je ze nodig hebt.
Eten is goed sfeer is ook prima
Danneke .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Gisteravond bij Hemels gegeten met de ah actie. We mochten van de kaart kiezen, heel prettig! Zelf eet ik vegetarisch, er waren meerdere keuzes. ik heb gekozen voor een geitenkaassalade als vooraf. Die was erg lekker en zomers. Goed portie ook! Als hoofdgerecht koos ikvoor de tarte tatin met uitjes. Was erg lekker! Maar het was geen tarte tatin maar een bladerdeeg bakje met gebakken uitjes erin. Maakte me opzich niet uit want was wel lekker. Als toetje hadden we cheesecake en die was goddelijk lekker!
a.vdwerff .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Heerlijk gegeten. Bediening was vriendelijk. Er was een gezellige sfeer. Mooie zaak!
We hebben voor het menu gekozen. De keuze hierbij was ruim.