Hemels Eten en Drinken

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Hemels Eten en Drinken

E.P. D.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
We hebben met 8 personen heerlijk zitten genieten van een verrassings menu. Er wordt heel goed rekening gehouden met je wensen. Wij hebben genoten.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2018
Het eten was met zorg en aandacht bereid, de borden waren prachtig opgemaakt en het eten was erg lekker. Vriendelijk en deskundig personeel. Sfeervol restaurant. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend. Kortom; echt een aanrader!
Hanneke F.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2018
Heb heerlijk gegeten. Tijd tussen gerechten mn hoofdgerecht en nagerecht duurde wat Lang. Ook afhankelijk van de omstandigheden. Soms prima om er wat langer tijd tussen te hebben en soms mag het wat sneller.....
Ik kom zeker terug!
Yvonne B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Super locatie met een topuitstraling . Gecomplimenteerd met vriendelijk personeel
Kwaliteit prijsverhouding is ook prima.
Een hele goede sfeer maakt het een speciale ervaring om hier aan te mogen schuiven voor een etentje
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
Had de inrichting het wat meer in de sfeer van het oorspronkelijke gebouw en
oorspronkelijke bestemming gehouden
Simone T.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2018
De locatie kennen we al maar onze vrienden niet en die waren erg blij verrast. Het enige wat voor hun moeilijk was, was de locatie vinden. De navigatie stuurt je namelijk naar de ingang waar je een slagboom tegen komt. Misschien een idee om klein borden vanaf dat punt te plaatsen. Personeel was zoals altijd vriendelijk en rustig.
Arno L.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Kom geregeld prive of zakelijk bij Hemels. Ervaringen zijn altijd goed. Leuke locatie om daar ook relaties te verwelkomen.
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten bij hemels eten was als altijd heerlijk!
De bediening is netjes en altijd vriendelijk .
Een echte aanrader, onze favoriet!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prachtige locatie , prima diner vlees en lam perfect gebraden. Verrassende zachte Portugese rode wijn (22.50) top ! Aanrader!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg lekker gegeten. Je kunt zelf aangeven of je de gerechten achter elkaar door wil hebben of dat je even wat langer wacht. Top restaurant met erg vriendelijk en gezellig personeel.
Maryvon P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was echt heel lekker, zowel de gerechten als de wijn. Geen flauwe hoeveelheden, maar ook geen enorme borden vol. Personeel: goede timing, vriendelijk, gepaste houding richting amicaal, maar niet te. Helemaal goed!
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Lekker eten in een sfeervol.restaurant met leuk, vriendelijk personeel!
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vanaf de ontvangst tot en met het dessert in een woord geweldig. Nergens iets op aan te merken. Groeten en tot de volgende keer.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was in een woord,voortreffelijk,voor herhaling vatbaar????
Gaan ook binnenkort high thea doen met een stel vrienden,zag er ook super uit????
Andrée M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Mooie locatie, prima high tea gehad. De op de website beloofde prosecco niet gekregen en ook geen reactie gekregen op opmerking via Facebook. Bediening helaas onpersoonlijk.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Karin verstaat het gastvrouwschap zeer goed. Binnen een week alles kunnen regelen voor een "afscheids" receptie van onze vader. Daarna heerlijk gedineerd!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Met t verrassingsmenu verrast de kok hè met zijn creaties, aanrader. De kip echter van de kaart was erg droog. Door t personeel werd adequaat gereageerd. De bediening is verschilt, tafelwater werd vergeten maar op onze feedback over t eten werd professioneel gereageerd. Ze doen er alles aan je een fijne avond te bezorgen. De locatie is heel bijzonder (tip, wandel vooraf om het complex). De gewelven binnen creëren samen n mooi plaatje.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijke, goed verzorgde lunch gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuke ontvangst door zeer vriendelijk personeel, wij hebben ons laten verrassen in een 4 gangenmenu en het was heerlijk. Ook de wijn was op advies zeer passend bij de gerechten die geserveerd werden. Zeer geslaagde avond en onze smaakpapillen werden verwend. Komen zeker terug. Top.
Groet. Ron & Marie-Louise.
Christel S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima gegeten (al had voor mij bij het voorgerecht cannelloni van pompoen met krab het krokantje van kaas krokanter mogen zijn). Als hoofdgerecht had ik een kleine salade du chef met veel vis (die was ruim voldoende en heerlijk). Mooi ruim terras. Jammer dat je nog tegen een bouwput aan keek, maar dat wordt in de toekomst een winkelcentrum. Het klooster, waar het restaurant in gevestigd is, heeft gelukkig nog wel de uitstraling zoals het hoort te zijn.