Hemels Eten en Drinken

Maandag t/m zondag 11:00 - 23:00 uur

Jouw recensie over het restaurant Hemels Eten en Drinken

aart.p. M.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2018
het menu was prima. Alle onderdelen waren uitstekend van smaak., de opmaak van de borden was verrassend en kleurrijk. Komen zeker nog een keer terug
Diana V.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2018
Het eten bij hemels eten was als altijd heerlijk!
De bediening is netjes en altijd vriendelijk .
Een echte aanrader, onze favoriet!
Anja B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Prachtige locatie , prima diner vlees en lam perfect gebraden. Verrassende zachte Portugese rode wijn (22.50) top ! Aanrader!
Anne B.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Erg lekker gegeten. Je kunt zelf aangeven of je de gerechten achter elkaar door wil hebben of dat je even wat langer wacht. Top restaurant met erg vriendelijk en gezellig personeel.
Maryvon P.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Het was echt heel lekker, zowel de gerechten als de wijn. Geen flauwe hoeveelheden, maar ook geen enorme borden vol. Personeel: goede timing, vriendelijk, gepaste houding richting amicaal, maar niet te. Helemaal goed!
Monique A.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Lekker eten in een sfeervol.restaurant met leuk, vriendelijk personeel!
Sjef V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vanaf de ontvangst tot en met het dessert in een woord geweldig. Nergens iets op aan te merken. Groeten en tot de volgende keer.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Het was in een woord,voortreffelijk,voor herhaling vatbaar????
Gaan ook binnenkort high thea doen met een stel vrienden,zag er ook super uit????
Andrée M.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Mooie locatie, prima high tea gehad. De op de website beloofde prosecco niet gekregen en ook geen reactie gekregen op opmerking via Facebook. Bediening helaas onpersoonlijk.
Dionne D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Karin verstaat het gastvrouwschap zeer goed. Binnen een week alles kunnen regelen voor een "afscheids" receptie van onze vader. Daarna heerlijk gedineerd!
Simone V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Met t verrassingsmenu verrast de kok hè met zijn creaties, aanrader. De kip echter van de kaart was erg droog. Door t personeel werd adequaat gereageerd. De bediening is verschilt, tafelwater werd vergeten maar op onze feedback over t eten werd professioneel gereageerd. Ze doen er alles aan je een fijne avond te bezorgen. De locatie is heel bijzonder (tip, wandel vooraf om het complex). De gewelven binnen creëren samen n mooi plaatje.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2018
Heerlijke, goed verzorgde lunch gehad. Zeker voor herhaling vatbaar!
Ron H.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Leuke ontvangst door zeer vriendelijk personeel, wij hebben ons laten verrassen in een 4 gangenmenu en het was heerlijk. Ook de wijn was op advies zeer passend bij de gerechten die geserveerd werden. Zeer geslaagde avond en onze smaakpapillen werden verwend. Komen zeker terug. Top.
Groet. Ron & Marie-Louise.
C. S.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2018
Prima gegeten (al had voor mij bij het voorgerecht cannelloni van pompoen met krab het krokantje van kaas krokanter mogen zijn). Als hoofdgerecht had ik een kleine salade du chef met veel vis (die was ruim voldoende en heerlijk). Mooi ruim terras. Jammer dat je nog tegen een bouwput aan keek, maar dat wordt in de toekomst een winkelcentrum. Het klooster, waar het restaurant in gevestigd is, heeft gelukkig nog wel de uitstraling zoals het hoort te zijn.
Roberto H.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Ongekend leuk, correct & kwaliteit voor een gunstig prijs en attente service ! Kom er zeer zeker vaker en ook nog op maandag open....
Renée V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Top restaurant! Vriendelijke bediening en het eten was heerlijk! We kozen voor een 4 gangen verrassingsmenu en alles was lekker!
Els R.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Een gelegenheid waarbij men goed rekening houdt met mijn glutenvrije dieet en ook altijd zorgt voor een alternatief. De wachttijd is wat langer dan normaal omdat ze voor mij die heerlijke broodjes nog moeten bakken!
Leonie T.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Prima gegeten bij "Hemels eten en drinken". Op het terras gezeten vanwege de zonnige avond. Het terras is groot genoeg met prachtige parasols, waar je ook als het regent nog lekker buiten kunt blijven zitten.
De gerechten worden mooi opgediend, nét even anders dan dat je 'gewend' bent! De bediening is vriendelijk. Wel jammer dat op een gegeven moment werd gevraagd of 'dit ons laatste drankje was' omdat ze wilden gaan sluiten. Het was nog niet eens zo laat op de avond, dus dat deed ons enigszins verbazen.
Maar uiteindelijk hebben we nog even kunnen napraten onder het genot van een drankje en was het een geslaagde en lekkere avond! We komen zeker terug om weer te genieten.
Angelien V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hadden het verrassings- menu en waren hier zeer te spreken over. Heerlijk gegeten bij een mooie locatie en vriendelijke bediening.
Monique G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Wij zaten in de binnentuin en dat was mooi.
De bediening was erg vriendelijk en geduldig.
Het eten was erg lekker.
Genoten!